ionut73 Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 @soso - am ales 300 fata de 250 pentru ca: - asa cum zicea si batranu catam - pot sa-l setez sa merg cu el "4t style" adica din cuplu - are buton - am eu cracii lungi dar sigur sunt momente in care face banii (cat o merge) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 mi-a placut tare mult ce a scris mai sus ketemeu..c-am asta simt si eu,dupa cate o zi de enduro mai hard..sentimentul ala de putere imi aduce pe fata un zambet din ala tampit dupa ce scot motorul vreunui incepator dintr-o rapa si ma urc sa il trec si pe al meu..adica diferenta de putere este clara,la aceleasi kg fata de 450 sau 400.. in alta ordine de idei.. sapt trecuta au fost pe trasee de romaniacs 3 motoare in 4 t din valcea(clau,avo si amidon-cei mai buni dintre noi-450,450,530)si 2 motoare in 2 t (seba si vali 300,300)..ai nostri au urcat tot ca tractoarele,iar 2t fierte la greu,posetate permanent etc etc..de mentionat ca au intrat pe trasee EXTREM de dificile..am vazut niste filmari in care 4t au urcat excelent din prima iar 2t posete,posete posete.. CONCLUZIE..parerea unanima a baietilor mei a fost clara:ne-a trecut de 2 T definitv..,trebuie sa fi FOARTE meserias sa te dai pe 2 t.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 au schimbat bateria fata de 300 2008, nu ar trebui sa mai fie probleme nu bateria e problema, ci acel (cuvant urat) de starter, la care din spusele lui Moz, trebuie sa-i faci intretinere regulata, curatare de jeg si bagat vaselina ca sa nu crape mai repede decat deobicei. P.S. la tura respectiva am observat ca motoreta pornea mai usor la pedala decat la buton. Oricum ar fi, eu as pastra bateria si uzura starterului numai pt. situatiiile maro, in care un picior tine motoreta si celalalt frana de spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 Oricum ar fi, eu as pastra bateria si uzura starterului numai pt. situatiiile maro, in care un picior tine motoreta si celalalt frana de spate adica 85% din situatii.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 (editat) mani a zis asa - starterul la 300 trebuie folosit NUMAI atunci cand esti rupt sau nu ai cum sa dai pedala. Altfel, un KTM 2t porneste imediat la pedala si asa trebuie pornit de dimineata pana seara. El asa il foloseste si merge fara probleme. Asa o sa-l folosesc si eu. @attillas - e stiut ca 4t urca mai bine decat 2t in foarte multe locuri. In general daca e drept. insa daca pe urcare trebuie sa faci un S, sa sari un bustean sau dai de un prag, e mai bine sa fii pe un 2t. Si claudiu urca si cu DR350 pe unde nu urcam noi cu KTM Editat Septembrie 5, 2008 de ionut73 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 mani a zis asa - starterul la 300 trebuie folosit NUMAI atunci cand esti rupt sau nu ai cum sa dai pedala. Altfel, un KTM 2t porneste imediat la pedala si asa trebuie pornit de dimineata pana seara. El asa il foloseste si merge fara probleme.Asa o sa-l folosesc si eu. @attillas - e stiut ca 4t urca mai bine decat 2t in foarte multe locuri. In general daca e drept. insa daca pe urcare trebuie sa faci un S, sa sari un bustean sau dai de un prag, e mai bine sa fii pe un 2t. Si claudiu urca si cu DR350 pe unde nu urcam noi cu KTM aicea ai mare dreptate..m-am uitat pe o prezentare de la romaniacs si era unu care facea balet cu un 2 timpi pe o intortocheala...faci si eu aceiasi smecherie dar in timp de 10 ori mai mare..mai stau,mai iau o curba,mai stau...pe mine nu ma intereseaza sa ma lupt cu nimeni ci doar sa ma simt eu bine...si sunt super multumit cu ce am invatat in ultimii ani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 (editat) Singura problema la cele in 2t este ...... pedala ! Mai e o problema la 2t. Din care nu va mai salveaza niciun buton si nicio pedala. Va las sa o ghiciti singuri. Editat Septembrie 5, 2008 de mihaio07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 petrica, de fapt tu ce calitati cauti la o motocicleta???am vazut ca esti nehotarat, insa exc 400 nu este tocmai "inlocuitor" de lc8....oricum, exc400 cu o calcatura de forta poate sa fie prefecta pt padure. asa e Petrica mai nehotarat eu merg cu 13/52 - brand sa ai ca sa te tii de ea ca ea se duce peste tot. am bagat niste urcari in weekend la campulung ... mmmmm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 O sa ma fortez sa iau o capra si aia o sa fie EXC 400 ......... cred ! ..... sau 450 ... hm ! Mai vedem ... bani sa fie ! Asa e' mah ! Ai inceput sa ma cunosti destul de bine ! Cu ajutorul lui Dumnezeu (si al banilor), sper ca in primavara sa ma prezint cu o ,,capra veritabila" ! Am zis ! Apuca-te de flotari. O sa ai nevoie de conditie fizica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 Singura problema la cele in 2t este ...... pedala! ... Asta e cam tot ce ma incurca la un 250 2t. 300exc, chiar daca are buton este prea mult pentru mine! Exista e-starter optional pentru 250 2t deci daca mai vrei 3kg pe motor no problem. http://www.ktm.com/index.php?id=248&po...7&isotype=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PURE PASSION Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 Parerea mea este sa alegi intre Honda crf 450 si honda xr 650.In primul rand honda marca respectabila,in al doilea rand marca extraordinar de performanta(fata de alte marci).Diferenta dintre aceste doua motociclete esta ca:crf mult mai usoara decat xr ,xr mult mai puternica decat crf."Tu alegi cheia (banii) e la tine" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 pure passion, fata de restul marcilor care sunt ca optiune pe topicul asta, cam cum e honda extraordinar de performanta? lasa-l mah si tu Posts: 14 Joined: 21-July 08 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 pure passion, fata de restul marcilor care sunt ca optiune pe topicul asta, cam cum e honda extraordinar de performanta? si nu uita respectabila..ca o fata batrana,virgina la 50 de ani.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 pure passion, fata de restul marcilor care sunt ca optiune pe topicul asta, cam cum e honda extraordinar de performanta? lasa-l mah si tu Posts: 14 Joined: 21-July 08 a uitat sa zica ca " Honda e Honda" si ca e cea mai fiabila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 Apuca-te de flotari. O sa ai nevoie de conditie fizica. asta cam asa e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PURE PASSION Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 Mai fratilor,da ce va alarmati asa???????Mi-am spus si eu PAREREA despre marca honda,pt ca am avut:Cagiva,Kawasaki(4 bucati),Beta,KTM,Aprilia,Suzuki si Honda.Din toate astea honda mi s-a parut cea mai buna.KTM-ul....nu stiu..poate n-am avut eu noroc la el dar,Intradevar piese mai ieftine si mai accesibile,in schimb mi se strica foarte des.Mi sa cerut parerea eu mi-am spus-o,daca pe unii va deranjeaza.....sorry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PURE PASSION Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 Nu!Eu mi-am spus parerea,voi ma-ti contrazis subtil .De ce n-ai spus "frate! nu-s deacord cu tine!" si gata.Oricum n-are rost sa ne certam de la asta nu??? Pana la urma toti motociclistii suntem frati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 Nu!Eu mi-am spus parerea,voi ma-ti contrazis subtil .De ce n-ai spus "frate! nu-s deacord cu tine!" si gata.Oricum n-are rost sa ne certam de la asta nu??? Pana la urma toti motociclistii suntem frati pai prezinta-te si tu, "frate". Sa stim si noi cu cine discutam. P-aici ne cam stim intre noi pune o poza cu tine si cu mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PURE PASSION Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 pai prezinta-te si tu, "frate". Sa stim si noi cu cine discutam. P-aici ne cam stim intre noi pune o poza cu tine si cu mobra Am 15 ani si sunt mare fan endurocross.Toata treaba a inceput de la o bicicleta bmx pe care am primit-o cadou de ziua mea,la varsta de 6 ani.Dupa cateva luni ma invatasem sa ma dau bine cu ea,si ma plimbam cu ea prin padure,pe drum,pe oriunde.Cand aveam timp liber intotdeauna eram pe bicicleta.La vreo doi ani dupa aceea,ma batea gandul sa-mi cumpar(de fapt sa-mi cumpere tata ca el era sponsorul principal )o motocicleta.Gasisem o mobra si il tot bateam pe tata la cap sa mi-o cumpere,dar mi-a zis ca de cat sa o cumpere mai bine arunca banii aia in foc,si sa am rabdare ca atunci cand va avea avea ocazia imi va cumpara o motoreta calumea,nu un jaf.De la faza asta in fiecare zii cand aveam ocazia bateam apropouri despre motociclete,pana cand intr-o zii,tata a inceput sa se intereseze,si a gasit o motocicleta de vanzare,un Kawasaki kx de 80cc mai vechi din 85,86,asa ca a vindut un cal ca sa mi-l cumpere si am mers pana in Alba dupa el si l-am adus cu dubita pana acasa.Nu va pot descrie starea de bucurie care m-a cuprins cand l-am vazut si mai ales cand am stiut ca e al meu.Prima greutate pe care am intampinat-o a fost pornirea.La 9ani si ceva nu prea aveam forta in picior,plus ca era cam inalta,insa dragul de a ma plimba pe unde vreau ,cand vreau si cat vreau(binenteles,cat ma tinea benzina)au invins toate problemele de genul acesta.Cu motoreta asta am mers vreo doi ani si ceva dupa care am vandut-o si miam luat Yamaha yz de 125,peste un timp am vandut-o si pa asta si mi-am luat Cagiva wmx de 250,iar dupa ce am vandut Cagiva mi-am luat un Suzuki rm 400 1979,pe care il mai am si acuma,pt ca dupa cum am spus sunt pasionat de motocicletele 2T clasice,si asta mi-a adus-o cineva din Austria,un cunoscut,in care am avut incredere cind mia spus ca a luat-o personal din magazin ,de ani buni,si nu sa dat cu ea numai de cateva ori pt ca nu functiona bine. Intradevar asa a fost,nu functiona bine,dar mi-am dat seama care era cauza doar dupa vreo luna,cand am curatat carburatorul si am observat un orificiu cu filet,in care nu era infiletat nici un jigler si pe corpul carburatorului se afla un surub de reglaj care actiona in acel orificiu,asa ca am pus un jigler de la carb de trabant 601,si am compensat din surub pan ace amestecul carburant a fost reglat bine si acum merge super si are o vlaga…….Ca putere oricum nu este mai puternic decat o Honda cr de 250,dar cuplu…,se simte la deal.Si uite asa, am ajuns pasionat de plimbarile prin natura salbatica,binenteles ocolind intentionat drumurile forestiere si strabatand potecile inguste greu de parcurs(HARD ENDURO)si am deocamdata un kxf 450,xr 650,beta rr 125,si ultimul dar nu cel din urma rm de 400,sunt in asteptarea varstei de 18 ani ca sa imi pot lua permisul,sa pot face drumetii in care sa cunosc prieteni noi,sis a castig experienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 un pusti simpatic! WELCOME! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 (editat) Am 15 ani si sunt mare fan endurocross.Toata treaba a inceput de la o bicicleta bmx pe care am primit-o cadou de ziua mea,la varsta de 6 ani.Dupa cateva luni ma invatasem sa ma dau bine cu ea,si ma plimbam cu ea prin padure,pe drum,pe oriunde.Cand aveam timp liber intotdeauna eram pe bicicleta.La vreo doi ani dupa aceea,ma batea gandul sa-mi cumpar(de fapt sa-mi cumpere tata ca el era sponsorul principal )o motocicleta.Gasisem o mobra si il tot bateam pe tata la cap sa mi-o cumpere,dar mi-a zis ca de cat sa o cumpere mai bine arunca banii aia in foc,si sa am rabdare ca atunci cand va avea avea ocazia imi va cumpara o motoreta calumea,nu un jaf.De la faza asta in fiecare zii cand aveam ocazia bateam apropouri despre motociclete,pana cand intr-o zii,tata a inceput sa se intereseze,si a gasit o motocicleta de vanzare,un Kawasaki kx de 80cc mai vechi din 85,86,asa ca a vindut un cal ca sa mi-l cumpere si am mers pana in Alba dupa el si l-am adus cu dubita pana acasa.Nu va pot descrie starea de bucurie care m-a cuprins cand l-am vazut si mai ales cand am stiut ca e al meu.Prima greutate pe care am intampinat-o a fost pornirea.La 9ani si ceva nu prea aveam forta in picior,plus ca era cam inalta,insa dragul de a ma plimba pe unde vreau ,cand vreau si cat vreau(binenteles,cat ma tinea benzina)au invins toate problemele de genul acesta.Cu motoreta asta am mers vreo doi ani si ceva dupa care am vandut-o si miam luat Yamaha yz de 125,peste un timp am vandut-o si pa asta si mi-am luat Cagiva wmx de 250,iar dupa ce am vandut Cagiva mi-am luat un Suzuki rm 400 1979,pe care il mai am si acuma,pt ca dupa cum am spus sunt pasionat de motocicletele 2T clasice,si asta mi-a adus-o cineva din Austria,un cunoscut,in care am avut incredere cind mia spus ca a luat-o personal din magazin ,de ani buni,si nu sa dat cu ea numai de cateva ori pt ca nu functiona bine.Intradevar asa a fost,nu functiona bine,dar mi-am dat seama care era cauza doar dupa vreo luna,cand am curatat carburatorul si am observat un orificiu cu filet,in care nu era infiletat nici un jigler si pe corpul carburatorului se afla un surub de reglaj care actiona in acel orificiu,asa ca am pus un jigler de la carb de trabant 601,si am compensat din surub pan ace amestecul carburant a fost reglat bine si acum merge super si are o vlaga…….Ca putere oricum nu este mai puternic decat o Honda cr de 250,dar cuplu…,se simte la deal.Si uite asa, am ajuns pasionat de plimbarile prin natura salbatica,binenteles ocolind intentionat drumurile forestiere si strabatand potecile inguste greu de parcurs(HARD ENDURO)si am deocamdata un kxf 450,xr 650,beta rr 125,si ultimul dar nu cel din urma rm de 400,sunt in asteptarea varstei de 18 ani ca sa imi pot lua permisul,sa pot face drumetii in care sa cunosc prieteni noi,sis a castig experienta. Si deodata linistea se asternu peste topic... ! Felicitarile mele ! On-topic : Am gasit foarte multe informatii utile in acest topic, fiind in stadiul in care si eu jonglez intre aceste modele si inca aproximativ 2. Foarte bun. Face concurenta serioasa "ThumperTalk" - ului lui Achile. Editat Septembrie 17, 2008 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 (editat) Si deodata linistea se asternu peste topic... !Felicitarile mele ! On-topic : Am gasit foarte multe informatii utile in acest topic, fiind in stadiul in care si eu jonglez intre aceste modele si inca aproximativ 2. Foarte bun. Face concurenta serioasa "ThumperTalk" - ului lui Achile. lasa mah ca eu ma bazez pe Petrica. Dupace posteaza despre fiecare motor in parte o sa avem cel mai lung topic din istoria coltului Editat Septembrie 18, 2008 de Athanasiou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 Am 15 ani si sunt mare fan endurocross.Toata treaba a inceput de la o bicicleta bmx pe care am primit-o cadou de ziua mea,la varsta de 6 ani.Dupa cateva luni ma invatasem sa ma dau bine cu ea,si ma plimbam cu ea prin padure,pe drum,pe oriunde.Cand aveam timp liber intotdeauna eram pe bicicleta.La vreo doi ani dupa aceea,ma batea gandul sa-mi cumpar(de fapt sa-mi cumpere tata ca el era sponsorul principal )o motocicleta.Gasisem o mobra si il tot bateam pe tata la cap sa mi-o cumpere,dar mi-a zis ca de cat sa o cumpere mai bine arunca banii aia in foc,si sa am rabdare ca atunci cand va avea avea ocazia imi va cumpara o motoreta calumea,nu un jaf.De la faza asta in fiecare zii cand aveam ocazia bateam apropouri despre motociclete,pana cand intr-o zii,tata a inceput sa se intereseze,si a gasit o motocicleta de vanzare,un Kawasaki kx de 80cc mai vechi din 85,86,asa ca a vindut un cal ca sa mi-l cumpere si am mers pana in Alba dupa el si l-am adus cu dubita pana acasa.Nu va pot descrie starea de bucurie care m-a cuprins cand l-am vazut si mai ales cand am stiut ca e al meu.Prima greutate pe care am intampinat-o a fost pornirea.La 9ani si ceva nu prea aveam forta in picior,plus ca era cam inalta,insa dragul de a ma plimba pe unde vreau ,cand vreau si cat vreau(binenteles,cat ma tinea benzina)au invins toate problemele de genul acesta.Cu motoreta asta am mers vreo doi ani si ceva dupa care am vandut-o si miam luat Yamaha yz de 125,peste un timp am vandut-o si pa asta si mi-am luat Cagiva wmx de 250,iar dupa ce am vandut Cagiva mi-am luat un Suzuki rm 400 1979,pe care il mai am si acuma,pt ca dupa cum am spus sunt pasionat de motocicletele 2T clasice,si asta mi-a adus-o cineva din Austria,un cunoscut,in care am avut incredere cind mia spus ca a luat-o personal din magazin ,de ani buni,si nu sa dat cu ea numai de cateva ori pt ca nu functiona bine.Intradevar asa a fost,nu functiona bine,dar mi-am dat seama care era cauza doar dupa vreo luna,cand am curatat carburatorul si am observat un orificiu cu filet,in care nu era infiletat nici un jigler si pe corpul carburatorului se afla un surub de reglaj care actiona in acel orificiu,asa ca am pus un jigler de la carb de trabant 601,si am compensat din surub pan ace amestecul carburant a fost reglat bine si acum merge super si are o vlaga…….Ca putere oricum nu este mai puternic decat o Honda cr de 250,dar cuplu…,se simte la deal.Si uite asa, am ajuns pasionat de plimbarile prin natura salbatica,binenteles ocolind intentionat drumurile forestiere si strabatand potecile inguste greu de parcurs(HARD ENDURO)si am deocamdata un kxf 450,xr 650,beta rr 125,si ultimul dar nu cel din urma rm de 400,sunt in asteptarea varstei de 18 ani ca sa imi pot lua permisul,sa pot face drumetii in care sa cunosc prieteni noi,sis a castig experienta. Ai uitat sa zici de KTM lc4 si Yamaha tt /index.php?showtopic=264658 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PURE PASSION Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 Ai uitat sa zici de KTM lc4 si Yamaha tt /index.php?showtopic=264658 Pai alea dupa cum am spus nu erau preferatele mele .Uite aici niste poze cu rm-ul,ktm-ul,si eu si hondina Faza cu ktm-u a fost ca eu l-am luat din germania cazut si cu motoru spart,pt ca cine l-a avut a participat la ceva concurs cu el si atunci s-a petrecut "dezmatul".L-am luat la un pret de nimic 560E,dar m-am zgarcit sa cumpar piese sa fac motorul si am cumparat un motor de lc4 primu model,care potrivea pe cadru,si ala la un pret de nimic,dar era si vechi si uzat,si avea problema aia. Uitati-va la cauciuc la rm,is alea originale cu care a fost dotat de uzina producatoare,si nu-s prea uzate,deci se vede ca na prea fost folosit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 Pai alea dupa cum am spus nu erau preferatele mele .Uite aici niste poze cu rm-ul,ktm-ul,si eu si hondina Faza cu ktm-u a fost ca eu l-am luat din germania cazut si cu motoru spart,pt ca cine l-a avut a participat la ceva concurs cu el si atunci s-a petrecut "dezmatul".L-am luat la un pret de nimic 560E,dar m-am zgarcit sa cumpar piese sa fac motorul si am cumparat un motor de lc4 primu model,care potrivea pe cadru,si ala la un pret de nimic,dar era si vechi si uzat,si avea problema aia. Uitati-va la cauciuc la rm,is alea originale cu care a fost dotat de uzina producatoare,si nu-s prea uzate,deci se vede ca na prea fost folosit. ce carburator ai pe xr?? eu am keihinul de fabrica si ma gandesc sa bag un edlebrock quicksilver pumper...e fho 400 de dolari, dar elimina problema raspunsului intarziat al motorului in cazul reprizelor bruste de turatie. Poate facem o combinatie i luam 2 bucati...mai taiem din transport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.