Mark81 Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 (editat) Din punctul meu de vedere cel mai important este ce fel de enduro vrei sa faci. E mare diferenta intre foxterier si catzaratul pe stanci si busteni. Daca ai clarificat asta, alegerea devine simpla. L.E. subscriu la ce zice Ionutz! Editat Septembrie 5, 2008 de gizmo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 petrica, nu esti la prima motoreta, nu trebuie sa te sperii de 525, decat ca mananca pe paine cauciucuri de spate.insa verifica daca nu cumva iti place 250 2t, insa mergi pe 2t in special daca vrei EXTREM. @ionut73.....pai daca 450 e mult, de ce ai trecut la 300?doar pt ca 250 nu are buton? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 (editat) Dar tu de ce iti vinzi 450-ul ? pai, cu cat vrei enduro mai greu, poteci si rape, cu atat iti dai seama ca e cam greu 4 timpi, iar cele 15 kile in minus (sau cate or fi) conteaza enorm de mult. (pt. noi astia mai batrani sau mai neexperimentati decat Soso ) ...@ionut73.....pai daca 450 e mult, de ce ai trecut la 300?doar pt ca 250 nu are buton? butonul ar fi una, si puterea 300-lui a doua. se poate merge si ca un 4t style asa cum zicea si Gizmo, totul depinde de genul de enduro pe care il agreezi. acu , nu zic ca noi, astia cu 2t am face numai trasee de romaniacs , dar de ce sa ridic mai multe kile de jos? sau sa le tin in frau pe viraje sau zig-zag-uri? Editat Septembrie 5, 2008 de Cata M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 (editat) Ma bag si eu. Eu am motor mare. 550. Daca esti antrenat fizic nu pune nici o problema o tura de o zi chiar si mai dura. Merg cateodata si cu motoare de 450 ocazional si pot spune ca: diferenta este doar la maneta de gaz ce trebuie dozata cu mai multa finete la motoarele mari. Concentrarea pentru a face lucrul asta o zi intreaga aduce un surplus de incordare, deci de oboseala. Din punct de vedere al greutatii motocilcletele de 525, 550 comparativ cu 450 este bine stiut ca nu exista diferente. Faptul asta, deci, nu reprezinta un factor de luat in calcul. In concluzie, o cilindree mai mare iti solicita mai mult simturile si cere mai mult control. Astfel o sa fi mai putin atent la abordarea traseului. Si invers, abordarea unui traseu dificil necesta o motocicleta "iertatoare" la greseli de finete. PS: Daca iti place sa muncesti cumpara motor mare. Eu asa prefer. Efort intens pe durata scurta (o zi) si imi ajunge pana wekend-ul viitor. Editat Septembrie 5, 2008 de ketemeu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 Pai cam asa ...... sus cu ea in remorca, mers pana la dealuri (zona Arges), jos cu motorul, echiparea si dat prin paduri, pe dealuri, pe oriunde nu este teren plat ! Dar tu de ce iti vinzi 450-ul ? Il dau ca am pus ochii pe un 200. Daca tot o car pe remorca, macar sa fie usoara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 Singura problema la cele in 2t este ...... pedala ! Sunt asa scurt in picioare incat, atunci cand ma urc pe ea sa dau la pedala piciorul drept nu ajunge pana la finalul cursei pedalei de pornire. Trebuie sa ma cocot pe o buturuga, pietroi, ... ceva ca sa ii dau cu simt de raspundere. Asta e cam tot ce ma incurca la un 250 2t. 300exc, chiar daca are buton este prea mult pentru mine ! Acum ma dau pe un YZ250, dar este foarte rigida si nedozabila ! Poate ca este de cross !? rigida pt. ca e de cross. are arcuri tari, e facuta pt. sarituri, iar cutia nu e gandita pt. enduro (are 1-a f. lunga, iar la enduro trebe scurta). mai compensezi cu un raport scurt la pinioane si cu mana pe ambreiaj, dar la arcuri n-ai ce sa faci. decat sa le schimbi sau sa faci mainile ca Popeye. motoreta se mai poate lasa din arc si putin din telescoape. KTM-ul l-am luat de la un baiat mai scund decat mine. cand m-am suit pe el atingeam cu ambele talpi pe pamant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 putin probabil sa ne vedem pe la Trica pentru ca trec rar pe-acolo. Suna-ma cand mai vii in bucuresti si stam la o cafea (0722 666802) Gizmo vrea si el 2t Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 @soso - am ales 300 fata de 250 pentru ca: - asa cum zicea si batranu catam - pot sa-l setez sa merg cu el "4t style" adica din cuplu - are buton - am eu cracii lungi dar sigur sunt momente in care face banii (cat o merge) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 au schimbat bateria fata de 300 2008, nu ar trebui sa mai fie probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 mi-a placut tare mult ce a scris mai sus ketemeu..c-am asta simt si eu,dupa cate o zi de enduro mai hard..sentimentul ala de putere imi aduce pe fata un zambet din ala tampit dupa ce scot motorul vreunui incepator dintr-o rapa si ma urc sa il trec si pe al meu..adica diferenta de putere este clara,la aceleasi kg fata de 450 sau 400.. in alta ordine de idei.. sapt trecuta au fost pe trasee de romaniacs 3 motoare in 4 t din valcea(clau,avo si amidon-cei mai buni dintre noi-450,450,530)si 2 motoare in 2 t (seba si vali 300,300)..ai nostri au urcat tot ca tractoarele,iar 2t fierte la greu,posetate permanent etc etc..de mentionat ca au intrat pe trasee EXTREM de dificile..am vazut niste filmari in care 4t au urcat excelent din prima iar 2t posete,posete posete.. CONCLUZIE..parerea unanima a baietilor mei a fost clara:ne-a trecut de 2 T definitv..,trebuie sa fi FOARTE meserias sa te dai pe 2 t.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 au schimbat bateria fata de 300 2008, nu ar trebui sa mai fie probleme nu bateria e problema, ci acel (cuvant urat) de starter, la care din spusele lui Moz, trebuie sa-i faci intretinere regulata, curatare de jeg si bagat vaselina ca sa nu crape mai repede decat deobicei. P.S. la tura respectiva am observat ca motoreta pornea mai usor la pedala decat la buton. Oricum ar fi, eu as pastra bateria si uzura starterului numai pt. situatiiile maro, in care un picior tine motoreta si celalalt frana de spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 Oricum ar fi, eu as pastra bateria si uzura starterului numai pt. situatiiile maro, in care un picior tine motoreta si celalalt frana de spate adica 85% din situatii.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 da da, dar parca numai motorete cu e-start erau pana acum... ce mergea wr400, de rupea pamantul.cand nu ai buton, gasesti metode sa dai pedala.sau, pentru cei care nu stiu, o motoreta se poate porni impingand si la deal e un antrenament f bun.verificat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 (editat) mani a zis asa - starterul la 300 trebuie folosit NUMAI atunci cand esti rupt sau nu ai cum sa dai pedala. Altfel, un KTM 2t porneste imediat la pedala si asa trebuie pornit de dimineata pana seara. El asa il foloseste si merge fara probleme. Asa o sa-l folosesc si eu. @attillas - e stiut ca 4t urca mai bine decat 2t in foarte multe locuri. In general daca e drept. insa daca pe urcare trebuie sa faci un S, sa sari un bustean sau dai de un prag, e mai bine sa fii pe un 2t. Si claudiu urca si cu DR350 pe unde nu urcam noi cu KTM Editat Septembrie 5, 2008 de ionut73 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 mani a zis asa - starterul la 300 trebuie folosit NUMAI atunci cand esti rupt sau nu ai cum sa dai pedala. Altfel, un KTM 2t porneste imediat la pedala si asa trebuie pornit de dimineata pana seara. El asa il foloseste si merge fara probleme.Asa o sa-l folosesc si eu. @attillas - e stiut ca 4t urca mai bine decat 2t in foarte multe locuri. In general daca e drept. insa daca pe urcare trebuie sa faci un S, sa sari un bustean sau dai de un prag, e mai bine sa fii pe un 2t. Si claudiu urca si cu DR350 pe unde nu urcam noi cu KTM aicea ai mare dreptate..m-am uitat pe o prezentare de la romaniacs si era unu care facea balet cu un 2 timpi pe o intortocheala...faci si eu aceiasi smecherie dar in timp de 10 ori mai mare..mai stau,mai iau o curba,mai stau...pe mine nu ma intereseaza sa ma lupt cu nimeni ci doar sa ma simt eu bine...si sunt super multumit cu ce am invatat in ultimii ani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 (editat) Singura problema la cele in 2t este ...... pedala ! Mai e o problema la 2t. Din care nu va mai salveaza niciun buton si nicio pedala. Va las sa o ghiciti singuri. Editat Septembrie 5, 2008 de mihaio07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 petrica, de fapt tu ce calitati cauti la o motocicleta???am vazut ca esti nehotarat, insa exc 400 nu este tocmai "inlocuitor" de lc8.... oricum, exc400 cu o calcatura de forta poate sa fie prefecta pt padure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 petrica, de fapt tu ce calitati cauti la o motocicleta???am vazut ca esti nehotarat, insa exc 400 nu este tocmai "inlocuitor" de lc8....oricum, exc400 cu o calcatura de forta poate sa fie prefecta pt padure. asa e Petrica mai nehotarat eu merg cu 13/52 - brand sa ai ca sa te tii de ea ca ea se duce peste tot. am bagat niste urcari in weekend la campulung ... mmmmm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 O sa ma fortez sa iau o capra si aia o sa fie EXC 400 ......... cred ! ..... sau 450 ... hm ! Mai vedem ... bani sa fie ! Asa e' mah ! Ai inceput sa ma cunosti destul de bine ! Cu ajutorul lui Dumnezeu (si al banilor), sper ca in primavara sa ma prezint cu o ,,capra veritabila" ! Am zis ! Apuca-te de flotari. O sa ai nevoie de conditie fizica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 Singura problema la cele in 2t este ...... pedala! ... Asta e cam tot ce ma incurca la un 250 2t. 300exc, chiar daca are buton este prea mult pentru mine! Exista e-starter optional pentru 250 2t deci daca mai vrei 3kg pe motor no problem. http://www.ktm.com/index.php?id=248&po...7&isotype=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PURE PASSION Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 Parerea mea este sa alegi intre Honda crf 450 si honda xr 650.In primul rand honda marca respectabila,in al doilea rand marca extraordinar de performanta(fata de alte marci).Diferenta dintre aceste doua motociclete esta ca:crf mult mai usoara decat xr ,xr mult mai puternica decat crf."Tu alegi cheia (banii) e la tine" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 pure passion, fata de restul marcilor care sunt ca optiune pe topicul asta, cam cum e honda extraordinar de performanta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 pure passion, fata de restul marcilor care sunt ca optiune pe topicul asta, cam cum e honda extraordinar de performanta? lasa-l mah si tu Posts: 14 Joined: 21-July 08 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 pure passion, fata de restul marcilor care sunt ca optiune pe topicul asta, cam cum e honda extraordinar de performanta? si nu uita respectabila..ca o fata batrana,virgina la 50 de ani.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 pure passion, fata de restul marcilor care sunt ca optiune pe topicul asta, cam cum e honda extraordinar de performanta? lasa-l mah si tu Posts: 14 Joined: 21-July 08 a uitat sa zica ca " Honda e Honda" si ca e cea mai fiabila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.