Sari la conținut

In sfarshit, am upgradat!


mihaiachi
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 237
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Foarte faina restaurarea. Daca ai nevoie de ajutor la coborirea draciei, ma ofer voluntar.. .

 

Sunt foarte curios cum arata de aproape :-)

 

:baldy: :kick:

Aseara am pus definitiv la loc lantzul, caseta cu roata de lantz, roata spate cu toate alea pe ea. Imi tot scremeam creierii unde sa pun contactul de frana- pana acum era pus pe partea de jos a cutiei lat dreapta dar nu-mi placea deloc. Nu gaseam cum sa fac sa amplasez contactul (de-ala de se trage de el cu un arculetz) shi de unde sa leg arculetzul shi csa arate shi bine. Ei bine, am avut o revelatzie: la partea din spate a carcasei de Al de la roata de lantz exista un bushon filetat pe unde reglezi frana spate. Ei bine, in locul bushonului voi adapta un contact de frana de mashina, sau un intrerupator de frigider, sau un contact de la capacul centrifugii de la mashini de spalat vechi. Discret, ushor de reglat poz de aprindere a becului.....

M-am apucat de-am indreptat la serv. carja de pornire, diseara ii inlocuiesc bratzul rabatabil pe care pui talpa cand dai carja, pun shi bila cu arc ca sa nu mai clampane aiurea. Tot diseara incep lucrul la cablaj, scop in care azi am ciordit cablaj (fire) dintr-un troleibuz la casare.

Ar mai fi angrenajul kilometrajului shi cam gata.... :friends:

Nu cred ca mai cobor motorul anul asta... nu shtiu cum sa-i explic nevesti-mii :friends: ... az'dimineatza am incercat sa-i sugerez sa o impodobim pe post de brad :kick:

Tot ieri au venit unii de la RCS sa-mi puna cablu shi telefon. L-am intrebat pe ala cu tel, care era simpatic (cu aia de la cablu am mai avut eu oarece meciuri :friends: ) daca a mai intalnit motociclete in sufragerie. Raspunsul lui m-a lasat masca:

MOTOCICLETA, NU- CAL, DA! :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e bine sa pui contactul de frana acolo- daca intri in namoale e primul loc care se umple. Nu degeaba a fost pus in cutie. Oricum ij 56 are original un contact care are si rolul de opritor al pedalei pus fix langa cadru.

Si dece marog nu te plimbi anul asta :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai odata ca a inceput sa ninga, shi a doua ca ash tzine-o la caldurica pana la primavara... dar depinde mult de evolutzia vremii pana e gata...

si ce daca ninge? nu ai atas? :friends:

p.s. diseara vreau sa dau o tura miiiica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baaa, nu stiu cum draku mi-a scapat mie topicul asta :friends: .

Puteam de exemplu sa-ti zic sa faci pistonul la Nea Misu cat trebe cu segmenti de Trabi, mai buni si mai flexibili de 72.00.

Puteam de exemplu sa-ti spun ca "da, se merita sa restaurezi o suspensie de 45 de ani, ca va merge bine, si io va trebui la M sa fac la fel.". Oricum ti-ai dat tu seama. Din poze arata superb motorul. Sper ca si atasul la fel :friends: . Si nu, daca vroiai sa ma intrebi cumva, nu e nici o problema daca te plimbi cu ea toata iarna. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La atash inca n-am facut nimic, o sa-i refac shasiul ca are oarece rupturi sudate nasol la cocoasha aia unde se prinde amortizorul, iar barcutza o vopsesc pe lateral cu roshu ca sa pot pune pe talon roshu+negru, pe urma de-abia la vara o sa o refac pt ca are juma' de cm de chit de dat jos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat sa zic, am masurat shi am facut desen pt flansha de alternator. De asemenea, am gasit un bec de far cu platoul de prindere ca la farul meu, pe 12V, de Mazda, la mag. de Trabi de pe Fainari :friends: , la modica suma de 2 lei grei :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat sa zic, am masurat shi am facut desen pt flansha de alternator. De asemenea, am gasit un bec de far cu platoul de prindere ca la farul meu, pe 12V, de Mazda, la mag. de Trabi de pe Fainari :friends: , la modica suma de 2 lei grei :friends:

nu vrei sa vezi cum am adaptat eu oglinda pt bec de far de dacia? ai esit super si e lejer de facut manevra. Avantajul e ca gasesti becuri oriunde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai shtiu, pot shi eu sa fac adaptarea, dar daca am gasit becu' ala la 20.000 l-am luat. Inainte tocmai ma pregateam shi eu sa ma apuc de adaptat.

Am facut flansha de alternator pe strung, diseara vad cum vine, mai tre' sa mai fac nishte frezari in ea maine.

Am decalotat shaua. Dezastru! Rugina in coji pe tabla de baza, plus ceva rupturi. Am dus-o in uzina la sablat, maine o iau shi ma apuc de sudat la ea.

Tot maine tre' sa caut in uzina 6 diode RA220, 3 cu + la carcasa shi 3 cu + la firicel ca sa fac puntea pt. alternator (2 radiatoare din Al in care dau gauri shi presez diodele).

 

Abea astept produsul finit

Pai prodisul e deja oarecum finit- sunt poze mai sus. Sa nu va ashteptatzi insa la cine-shtie-ce, mai sunt multe chestii nebibilite- ghidonul, jantele shi tobele sunt cum erau (nu le-am cromat). Shi alte mici nimicuri. Tre' totushi sa precizez ca nu atat aspectul ma intereseaza cat starea mecanica....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a potrivit- a mai trebuit sa indepartez material cu flexu' pe portziunea dinspre cutia de viteze shi dintr-o ureche, ca lovea in carter, dar la diametre shi grosime s-a pupat perfect. Shantzul dintre inelele colectorului pica fix pe mijlocul suportului carbunilor. Se poate pune capacelul care ascunde platina fara sa atinga de nimic.

Am dat cele 3 gauri M5 in urechi, pt prinderea celuilalt scut shi a statorului de flansha, pe bormashina de banc, asambland alt shi gaurind cu bormashina de banc- intai am dat un mic semn cu burghiu de 5 ca sa iasa perf centrat cu celelalte gauri, apoi am detashat flansha, am gaurit in semnele alea cu 4,2 shi am filetat cu M5. Acolo tre' 3 shuruburi cu cap cil M5x40 cu growere, iar pt prinderea flanshei pe motor tre' 2 shuruburi de 5 cu cap innecat, cu lungimea totala (incl capul) de 27-28 mm. Inca nu am dat gaurile pt prinderea flanshei pe motor shi crestatura pt shtiftul mic care pozitzioneaza flansha.

Sapt viitoare o sa definitivez desenul flanshei shi il pun aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Paaaaai poate nu mai raman juma' de km in urma ta..... raman doar 200m :friends:

 

Cat pot sa ma bucur de alternator! Power, nene, chiar daca Zidu' shi Harciogu' ma tot bateau la cap cu electronica de Minsk.... am baterie, am bec de far cu 2 filamente de 35W, fara oglinjoara pt faza scurta- o sa pun faza scurta=1 filament, lunga-ambele.... 70W.... o sa fie ca locomotiva, nene! :friends: Ca m-am saturat de chioreala- cand merg cu Mobra shi sunt gropi shi merg incet, e turatzia mica, becu' chior shi dau in toate gropile :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva poze cum vine alternariciu'

Deci ideea e ca tre' sa vina cat se poate de rotit in sens antiorar, ca sa nu loveasca regleta aia mare in urechea in care se prinde capacul-castron; regl mare are 5 shurubele, la cele 3 din mijl vin fazele alternatorului, iar la cea din stanga platina. Shurubelul cel mai din dreapta il las neocupat, iar firele de la carbuni le voi lega la regleta mica, cu 2 shurubele.

E mishto ca la alt e mai simpla schema decat la dinam....

Va trebui sa fac o placutza suplimentara pe care sa prind platina, ca acum nu permite sa-i fac avansul, oricat invart de platou cat permit gaurile flac tot "intarziere' are.

Pe urma o sa tre' sa-i fac, cu chiulasa data jos, semne pt PM shi pt avans (apropo, cat sa fie? L-ash pune la 3 mm) ca din pacate bujia e in lateral shi nu potzi face cu comparatorul :friends:

post-3593-1135249792_thumb.jpg

post-3593-1135249806_thumb.jpg

post-3593-1135249816_thumb.jpg

post-3593-1135249832_thumb.jpg

Editat de mihaiachi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am comis-o! Ijulache e al meu! 500 RON, cu atash, vopsit d'ocamdata cu pensula :friends: , 'zde de bagi deshtu' in gume :friends: .... da' merge!

Felicitari!

Ai facut o foarte buna alegere, luandu-ti ij :baldy:

Salutari cu farul :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...