mihaiachi Postat Decembrie 27, 2005 Autor Share Postat Decembrie 27, 2005 (editat) Mai am de rezolvat cu bucsha de boltz shi sa-i fac cablajul. Mi-a venit coletul de la Danutzgry de pe pro-bike. Printre altele, am luat un platou de frana fatza cu angrenajele pt kilometraj in stare perfecta (eu aveam 2 pinioane mici tocite shi am 2-3 platouri dar sunt largite acolo unde se blocheaza pe furca). Dupa Anul Nou o sa-i fac un adaptor pe strung (acum uzina nu lucreaza) ca sa fac trecerea de la platou-pinion la cablu de km de Trabi (am numeroase, in stare perfecta). Am descoperit ca in carcasa de km cu care am luat motorul, shi care are angrenajele distruse, intra miezul de la km de la km de Trabi. Totushi acea carcasa nu imi place pt ca are o zona cu diam mai mare care ramane afara din far shi arata urat- voi continua sa caut, iar la o adica voi confectziona, o carcasa cu diam 65 mm shi lungimea de 65-70 mm. Ma oftic ca am nishte gauri mari shi urate in far in care moshu' pusese becuri de-alea mari de tablou electric, nu shtiu cum sa le astup ca eu vreau sa pun led-uri in ceasul de km pr neutral, faza lunga etc. Cred ca voi folosi capacele cromate care se fol la chiuveta cand inlocuieshti bateria clasica cu una monocomanda shi vrei sa astupi gaurile ramase..... Aaaaa, shi statzi voi linishtitzi ca o s-o pornesc sus, da' pe holu' blocului ca ma omoara nevasta daca-i fac fum de-asta imputzit de 2T in casa Editat Decembrie 27, 2005 de mihaiachi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 27, 2005 Share Postat Decembrie 27, 2005 Ma oftic ca am nishte gauri mari shi urate in far in care moshu' pusese becuri de-alea mari de tablou electric, nu shtiu cum sa le astup ca eu vreau sa pun led-uri in ceasul de km pr neutral, faza lunga etc. Cred poxipol si dupa ce se intareste slefuiesti cu smirghel si vopsesti. Nici nu se vede ca a fost gaura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Decembrie 28, 2005 Autor Share Postat Decembrie 28, 2005 (editat) 1001 utilizari pt rotzile de IJ Editat Decembrie 28, 2005 de mihaiachi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Decembrie 29, 2005 Autor Share Postat Decembrie 29, 2005 Az'noapte pe la 11 mi s-a sculat sa fac cablajul. La 3 jumate era gata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Decembrie 30, 2005 Autor Share Postat Decembrie 30, 2005 Az'noapte l-am luat la modificat, ca uitasem sa-i scot pozitzie shi frana shi pt atash Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 30, 2005 Share Postat Decembrie 30, 2005 sper ca ai cositorit toate legaturile sa nu te trezesti cu glume dupa prima ploaie Si cumpara naibii motorul al de mobra la 20E ca e SCANDAL p.s. Stii tu, ala cu cartul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Ianuarie 3, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 3, 2006 (editat) Unde e motorul ala, ca-mi aduc aminte dar vag... uite caut la piese de sch. Desigur ca voi cositori totul. Deja am facut ochiuri cositorite direct din fir pt lampa spate. Iar in cablaj nu am innadituri. Am uitat sa zic: pt cablajul ala au donat sarme urmatoarele marci de vehicule: - Trabi - Ford Fiesta - troleibuz DAC 117 E - instalatzia veche a motorului (neoriginala) - instalatzia de artificii de la petrecerea de revelion din piatza Universitatzii (astea nu le-am montat inca- este cablu bifilar de veioza cu care voi face legatura intre alternator shi punte, regulator de tens shi bobina de ind) Editat Ianuarie 3, 2006 de mihaiachi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
13 Todesengel Postat Ianuarie 3, 2006 Share Postat Ianuarie 3, 2006 - instalatzia de artificii de la petrecerea de revelion din piatza Universitatzii (astea nu le-am montat inca- este cablu bifilar de veioza cu care voi face legatura intre alternator shi punte, regulator de tens shi bobina de ind) ...Mishule,sigur nu ai uitat vreo 2-3 petarde prin ea?...ma gindeam ca dupa , s-ar putea sa ai"incarcarea"prea mare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Ianuarie 3, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 3, 2006 Nuuu, erau trase deja! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 3, 2006 Share Postat Ianuarie 3, 2006 - instalatzia de artificii de la petrecerea de revelion din piatza Universitatzii (astea nu le-am montat inca- este cablu bifilar de veioza cu care voi face legatura intre alternator shi punte, regulator de tens shi bobina de ind) ai grija sa nu faca BOO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dangero Postat Ianuarie 14, 2006 Share Postat Ianuarie 14, 2006 mai baga ceva,ca au trecut sarbatorile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Ianuarie 15, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2006 (editat) Eeee... s-a prapadit taica-miu vineri.... N-am chef chiar acum de fiare, intai sa ni-l dea luni de la spital, sa-l inmormantam.... deocamdata sunt trist shi n-am chef de nimic.... Am oarece mustrari de conshtiintza pt ca ii era f frica de mot, a avut un unchi care a murit la "zidul mortzii" shi acum 17 ani cand am vrut prima data motor a zis "Cat traiesc eu nu te urci pe motocicleta!". Ulterior mi-am luat cele 2 Mobre, dar motocicleta adevarata am doar de cateva luni, shi practic inca n-am mers cu ea (numai 10-15 km).... Dar acum e aproape gata motorul- nu ma simt deloc bine... Editat Ianuarie 15, 2006 de mihaiachi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Ianuarie 15, 2006 Share Postat Ianuarie 15, 2006 condoleante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Ianuarie 15, 2006 Share Postat Ianuarie 15, 2006 condoleante Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Ianuarie 15, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2006 Ufff... neavand stare/somn (de-abia luni ni-l da de la spital), mi-am mai umplut timpul pe la motor. Am facut gaurile de prindere a flanshei alternatorului pe motor shi am definitivat schitza flanshei- cand ma intorc la serv pe joi-vineri fac desenul in Autocad shi il pun aici pe forum pt cei care m-au rugat. Am facut cablajul mic de la alt shi platina la punte-regulator shi regleta spre bob de ind. Cam atat... Practic mai stau doar in bucsha de boltz, facut-montat placa suport pt punte shi rel reg shi facut legaturile, ceva leg electrice prin far, pus contact stop, pus uleiuri, uns lantz- uleiurile nu le-am pus inca din motive evidente- daca mai faceam shi pete pe mocheta chiar ca ma dadea nevasta avara cu motoru'... Am mai stat, am mai cugetat, am vb cu nevasta shi m-am mai linishtit: 1/ putem asimila Mobrele cu motocicletele, shi le detzin/conduc de 14 ani 2/ am mai condus alte motoare adevarate inainte de IJ-ul meu Deci... sa zic... poate nu i-am purtat eu ghinion lu' batranu' cu mot mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
13 Todesengel Postat Ianuarie 16, 2006 Share Postat Ianuarie 16, 2006 ..as vrea ss-ti spun multe,dar in asemenea situati cuvintele sint de prisos....condoleante....sint alaturi de tine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Ianuarie 16, 2006 Share Postat Ianuarie 16, 2006 Condoleante Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Ianuarie 16, 2006 Admin Share Postat Ianuarie 16, 2006 Imi pare rau, condoleante Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dangero Postat Ianuarie 16, 2006 Share Postat Ianuarie 16, 2006 condoleante.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PepsiMan Postat Ianuarie 17, 2006 Share Postat Ianuarie 17, 2006 Condoleante... Stiu cum este... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Ianuarie 17, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2006 Multumesc mult tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Ianuarie 20, 2006 Share Postat Ianuarie 20, 2006 Multumesc mult tuturor! L-ai facut? iju? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PepsiMan Postat Ianuarie 20, 2006 Share Postat Ianuarie 20, 2006 L-ai facut? iju? Tu nu citesti posturile anterioare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Ianuarie 21, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2006 Prieteni, luni ma intorc la serv shi, cum am promis, o sa fac in Autocad desenul flanshei pt alternator shi il pun aici. Mai am o singura problema: bucsha boltzului. Trebuie 15 la int, 17.5 la ext. Nu gasesc material. Am in schimb bucshe de 15 cu 17 la ext. Sa nu radetzi: am masurat cu micrometrul tabla de conserva shi are 25 de sutimi, daca ash face un bailagar ar intra presat cu o strangere de 1-2 sutimi (nu intru in amanunte, am mas precis cu aparate profi) Ce zicetzi, sa fac asha? Nu prea vad de ce s-ar invarti in biela, ca ar fi destul de presat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Ianuarie 21, 2006 Share Postat Ianuarie 21, 2006 domnu' doctor, prin troacele mele am gasit o bucsa SH din bronz grafitat cred ca a fost pusa la electromotorul citromobilului meu (desi nu bag mana in foc) dimensiuni: int. 15, ext. 19, latime 13,1 (masurate cu un subler) daca te pasioneaza, stii cum sa ma gasesti ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.