cip Postat Decembrie 14, 2005 Share Postat Decembrie 14, 2005 Foarte faina restaurarea. Daca ai nevoie de ajutor la coborirea draciei, ma ofer voluntar.. . Sunt foarte curios cum arata de aproape :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Decembrie 15, 2005 Autor Share Postat Decembrie 15, 2005 Foarte faina restaurarea. Daca ai nevoie de ajutor la coborirea draciei, ma ofer voluntar.. . Sunt foarte curios cum arata de aproape :-) Aseara am pus definitiv la loc lantzul, caseta cu roata de lantz, roata spate cu toate alea pe ea. Imi tot scremeam creierii unde sa pun contactul de frana- pana acum era pus pe partea de jos a cutiei lat dreapta dar nu-mi placea deloc. Nu gaseam cum sa fac sa amplasez contactul (de-ala de se trage de el cu un arculetz) shi de unde sa leg arculetzul shi csa arate shi bine. Ei bine, am avut o revelatzie: la partea din spate a carcasei de Al de la roata de lantz exista un bushon filetat pe unde reglezi frana spate. Ei bine, in locul bushonului voi adapta un contact de frana de mashina, sau un intrerupator de frigider, sau un contact de la capacul centrifugii de la mashini de spalat vechi. Discret, ushor de reglat poz de aprindere a becului..... M-am apucat de-am indreptat la serv. carja de pornire, diseara ii inlocuiesc bratzul rabatabil pe care pui talpa cand dai carja, pun shi bila cu arc ca sa nu mai clampane aiurea. Tot diseara incep lucrul la cablaj, scop in care azi am ciordit cablaj (fire) dintr-un troleibuz la casare. Ar mai fi angrenajul kilometrajului shi cam gata.... Nu cred ca mai cobor motorul anul asta... nu shtiu cum sa-i explic nevesti-mii ... az'dimineatza am incercat sa-i sugerez sa o impodobim pe post de brad Tot ieri au venit unii de la RCS sa-mi puna cablu shi telefon. L-am intrebat pe ala cu tel, care era simpatic (cu aia de la cablu am mai avut eu oarece meciuri ) daca a mai intalnit motociclete in sufragerie. Raspunsul lui m-a lasat masca: MOTOCICLETA, NU- CAL, DA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 15, 2005 Share Postat Decembrie 15, 2005 nu e bine sa pui contactul de frana acolo- daca intri in namoale e primul loc care se umple. Nu degeaba a fost pus in cutie. Oricum ij 56 are original un contact care are si rolul de opritor al pedalei pus fix langa cadru. Si dece marog nu te plimbi anul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Decembrie 15, 2005 Autor Share Postat Decembrie 15, 2005 Pai odata ca a inceput sa ninga, shi a doua ca ash tzine-o la caldurica pana la primavara... dar depinde mult de evolutzia vremii pana e gata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 15, 2005 Share Postat Decembrie 15, 2005 Pai odata ca a inceput sa ninga, shi a doua ca ash tzine-o la caldurica pana la primavara... dar depinde mult de evolutzia vremii pana e gata... si ce daca ninge? nu ai atas? p.s. diseara vreau sa dau o tura miiiica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 15, 2005 Share Postat Decembrie 15, 2005 Baaa, nu stiu cum draku mi-a scapat mie topicul asta . Puteam de exemplu sa-ti zic sa faci pistonul la Nea Misu cat trebe cu segmenti de Trabi, mai buni si mai flexibili de 72.00. Puteam de exemplu sa-ti spun ca "da, se merita sa restaurezi o suspensie de 45 de ani, ca va merge bine, si io va trebui la M sa fac la fel.". Oricum ti-ai dat tu seama. Din poze arata superb motorul. Sper ca si atasul la fel . Si nu, daca vroiai sa ma intrebi cumva, nu e nici o problema daca te plimbi cu ea toata iarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Decembrie 16, 2005 Autor Share Postat Decembrie 16, 2005 La atash inca n-am facut nimic, o sa-i refac shasiul ca are oarece rupturi sudate nasol la cocoasha aia unde se prinde amortizorul, iar barcutza o vopsesc pe lateral cu roshu ca sa pot pune pe talon roshu+negru, pe urma de-abia la vara o sa o refac pt ca are juma' de cm de chit de dat jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Decembrie 19, 2005 Autor Share Postat Decembrie 19, 2005 Cu copii la plimbare Chiar shi la circ am stat in sectorul dedicat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Decembrie 19, 2005 Share Postat Decembrie 19, 2005 bravos mishule ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Decembrie 19, 2005 Autor Share Postat Decembrie 19, 2005 Am uitat sa zic, am masurat shi am facut desen pt flansha de alternator. De asemenea, am gasit un bec de far cu platoul de prindere ca la farul meu, pe 12V, de Mazda, la mag. de Trabi de pe Fainari , la modica suma de 2 lei grei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Decembrie 19, 2005 Share Postat Decembrie 19, 2005 platoul e ca la becurile vechi, de 6V? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NightShadow Postat Decembrie 19, 2005 Share Postat Decembrie 19, 2005 Abea astept produsul finit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 19, 2005 Share Postat Decembrie 19, 2005 Am uitat sa zic, am masurat shi am facut desen pt flansha de alternator. De asemenea, am gasit un bec de far cu platoul de prindere ca la farul meu, pe 12V, de Mazda, la mag. de Trabi de pe Fainari , la modica suma de 2 lei grei nu vrei sa vezi cum am adaptat eu oglinda pt bec de far de dacia? ai esit super si e lejer de facut manevra. Avantajul e ca gasesti becuri oriunde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Decembrie 20, 2005 Autor Share Postat Decembrie 20, 2005 Pai shtiu, pot shi eu sa fac adaptarea, dar daca am gasit becu' ala la 20.000 l-am luat. Inainte tocmai ma pregateam shi eu sa ma apuc de adaptat. Am facut flansha de alternator pe strung, diseara vad cum vine, mai tre' sa mai fac nishte frezari in ea maine. Am decalotat shaua. Dezastru! Rugina in coji pe tabla de baza, plus ceva rupturi. Am dus-o in uzina la sablat, maine o iau shi ma apuc de sudat la ea. Tot maine tre' sa caut in uzina 6 diode RA220, 3 cu + la carcasa shi 3 cu + la firicel ca sa fac puntea pt. alternator (2 radiatoare din Al in care dau gauri shi presez diodele). Abea astept produsul finit Pai prodisul e deja oarecum finit- sunt poze mai sus. Sa nu va ashteptatzi insa la cine-shtie-ce, mai sunt multe chestii nebibilite- ghidonul, jantele shi tobele sunt cum erau (nu le-am cromat). Shi alte mici nimicuri. Tre' totushi sa precizez ca nu atat aspectul ma intereseaza cat starea mecanica.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Decembrie 21, 2005 Autor Share Postat Decembrie 21, 2005 Flansha de alternator- inainte de frezare shi dupa. 15 RON strunjirea, 10 frezarea, total 25- am cam fost mana sparta, dar deh, odata'i Craciunul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Decembrie 22, 2005 Autor Share Postat Decembrie 22, 2005 S-a potrivit- a mai trebuit sa indepartez material cu flexu' pe portziunea dinspre cutia de viteze shi dintr-o ureche, ca lovea in carter, dar la diametre shi grosime s-a pupat perfect. Shantzul dintre inelele colectorului pica fix pe mijlocul suportului carbunilor. Se poate pune capacelul care ascunde platina fara sa atinga de nimic. Am dat cele 3 gauri M5 in urechi, pt prinderea celuilalt scut shi a statorului de flansha, pe bormashina de banc, asambland alt shi gaurind cu bormashina de banc- intai am dat un mic semn cu burghiu de 5 ca sa iasa perf centrat cu celelalte gauri, apoi am detashat flansha, am gaurit in semnele alea cu 4,2 shi am filetat cu M5. Acolo tre' 3 shuruburi cu cap cil M5x40 cu growere, iar pt prinderea flanshei pe motor tre' 2 shuruburi de 5 cu cap innecat, cu lungimea totala (incl capul) de 27-28 mm. Inca nu am dat gaurile pt prinderea flanshei pe motor shi crestatura pt shtiftul mic care pozitzioneaza flansha. Sapt viitoare o sa definitivez desenul flanshei shi il pun aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat Decembrie 22, 2005 Share Postat Decembrie 22, 2005 Hai ca sunt curioasa cum iese pana la urma. Ne intalnim la primavara pe la Snagov, sa vedem cum e cu drumul ala prin padure? Pupici si iti tin pumnii, chiar daca la mecanica nu intelec nica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Decembrie 22, 2005 Autor Share Postat Decembrie 22, 2005 Paaaaai poate nu mai raman juma' de km in urma ta..... raman doar 200m Cat pot sa ma bucur de alternator! Power, nene, chiar daca Zidu' shi Harciogu' ma tot bateau la cap cu electronica de Minsk.... am baterie, am bec de far cu 2 filamente de 35W, fara oglinjoara pt faza scurta- o sa pun faza scurta=1 filament, lunga-ambele.... 70W.... o sa fie ca locomotiva, nene! Ca m-am saturat de chioreala- cand merg cu Mobra shi sunt gropi shi merg incet, e turatzia mica, becu' chior shi dau in toate gropile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Decembrie 22, 2005 Autor Share Postat Decembrie 22, 2005 (editat) Ceva poze cum vine alternariciu' Deci ideea e ca tre' sa vina cat se poate de rotit in sens antiorar, ca sa nu loveasca regleta aia mare in urechea in care se prinde capacul-castron; regl mare are 5 shurubele, la cele 3 din mijl vin fazele alternatorului, iar la cea din stanga platina. Shurubelul cel mai din dreapta il las neocupat, iar firele de la carbuni le voi lega la regleta mica, cu 2 shurubele. E mishto ca la alt e mai simpla schema decat la dinam.... Va trebui sa fac o placutza suplimentara pe care sa prind platina, ca acum nu permite sa-i fac avansul, oricat invart de platou cat permit gaurile flac tot "intarziere' are. Pe urma o sa tre' sa-i fac, cu chiulasa data jos, semne pt PM shi pt avans (apropo, cat sa fie? L-ash pune la 3 mm) ca din pacate bujia e in lateral shi nu potzi face cu comparatorul Editat Decembrie 22, 2005 de mihaiachi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Decembrie 22, 2005 Autor Share Postat Decembrie 22, 2005 Mi-a adus moshu' shi punte redresoareeeeee!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 22, 2005 Share Postat Decembrie 22, 2005 avans 4 mm. iti arat eu cum se face cu surubelnita la astea cu bujie laterala. La 70 W o sa golesti bateria in aproximativ 3 zile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Decembrie 23, 2005 Share Postat Decembrie 23, 2005 Am comis-o! Ijulache e al meu! 500 RON, cu atash, vopsit d'ocamdata cu pensula , 'zde de bagi deshtu' in gume .... da' merge! Felicitari! Ai facut o foarte buna alegere, luandu-ti ij Salutari cu farul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Decembrie 26, 2005 Autor Share Postat Decembrie 26, 2005 Pedepsit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 26, 2005 Share Postat Decembrie 26, 2005 nu il pornesti? ca pare gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Decembrie 26, 2005 Share Postat Decembrie 26, 2005 da' intai scoate-i tobele, ca sa se auda... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.