Jump to content

Recommended Posts

Nu te contrazic. Cu siguranta BMW vor avea o multime de oameni la stand, si multi isi vor indrepta atentia spre noul model. Dar ma refer mai mult la entuziasmul oamenilor, si nu neaparat al celor care se duc la lansare. Spre exemplu eu, care as cumpara si maine un S1000RR daca mi-as permite, nici n-am stiut ca vor lansa noul model acum. In schimb la Kawasaki am asteptat cu nerabdare sa vad cum arata motocicleta lor (au si stiut sa starneasca curiozitatea oamenilor). Iar daca m-as duce la salonul respectiv, cu siguranta primul lucru pe care vreau sa-l vad, e ninja H2. Iar abia dupa aia m-as duce la BMW sa vad noul S1000RR.

 

Adica mi se parea mai ok ca BMW sa fie in prim plan cu lansarea motocicletei lor, sa fie in centrul atentiei (cum a fost Panigale, cum a fost KTM SuperDuke, chiar si naked-ul S1000R). Acum, centrul atentiei e Ninja H2, iar lansarea BMW-ului vine doar ca un bonus (in plan secund).

 

Nu prea are de ce sa fie in centrul atentiei. Ceea ce avem aici este doar un facelift la o motoreta destul de veche deja. O motoreta care si-a facut grup de fani, care si-a demonstrat capabilitatile si, cel mai important, si-a scos banii. Acum BMW cu o investitie destul de mica incearca doar s-o tina la linia de plutire: cativa caluti in plus, un cruise-control (prima data pe un SBK), un design ceva mai placut... Te duci la stand la Kawasaki, te uiti de departe la H2R (ca nici sa pui mana pe ea se vede ca n-ai voie), apoi te duci sa vezi cum iti vine un S1000RR.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 551
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pe langa putere si greutate, s-au jucat si cu sasiul. Mai mult, eu inca nu stiu vreo mobra capabila sa schimbe in jos cu quickshifter. :rolleyes:

There’s also include a quickshifter for faster gearchanges both up and down the ‘box.

Estetic, imi place mai mult vechiul model, dar l-as lua pe asta maine, daca as avea banii. Sunt curios sa citesc review-uri dupa ce ajunge acolo unde-i locul - pe circuit.
Link to post
Share on other sites

Are elemente de la s1000r exemplu sezutul din spate care este plat ,si parca si branhiile seamna mai mult cu cele de pe s1000r decat cu cele de pe rr-ul anterior .In fine sa o vedem si live cum arata ca din poze nu iti dai seama 100%. Anul asta am sa ma prezint la EICMA de la Milano unde cred ca o sa fie prezente toate modelele noi .

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
  • 3 weeks later...
Guest darcocbr

Salutare baieti ! De cateva zile sunt posesorul unui bmw s1000rr 2012, negru, 11700 km, stare buna. Am reusit sa-l inmatriculez si acum am o nelamurire referitoare la schimbul de ulei. Ce sa folosesc sa fie toate bune si frumoase? Motocicleta va fii folosita ocazional, nu pe pista si alte cele. Cam 80% extraurban si 20%urbamn (ca deh..??!) . Km pe sezon maxim 2000! Ms.

post-44835-0-52086600-1426018236_thumb.jpg

post-44835-0-76266000-1426018259_thumb.jpg

Edited by darcocbr
Link to post
Share on other sites

Cat de bine suna burlanul ala stock :)

 

Exact cum am remarcat si acum 5 luni (mama ce repede a trecut timpul :( ), evacuarea stock de pe noul S1000RR suna bestial. (dupa minutul 1:00 e mai frumos)

 

 

Oare il vedem la SMAEB? Stiu ca cei de la BMW au venit mereu cu modele noi, sper sa pastreze traditia.

Link to post
Share on other sites

Salutare baieti ! De cateva zile sunt posesorul unui bmw s1000rr 2012, negru, 11700 km, stare buna. Am reusit sa-l inmatriculez si acum am o nelamurire referitoare la schimbul de ulei. Ce sa folosesc sa fie toate bune si frumoase? Motocicleta va fii folosita ocazional, nu pe pista si alte cele. Cam 80% extraurban si 20%urbamn (ca deh..??!) . Km pe sezon maxim 2000! Ms.

Felicitari pentru motocicleta!:) Sa o stapanesti sanatos fara incidente . Ulei Castrol 10w50

Link to post
Share on other sites

L-am vazut la EICMA dar nu strica sa-l mai vedem odata :) doar cu rr-ul sau vor mai fi si alte surprize ( noutatile de la BMW XR,RS )?

Buna ziua,

 

Din pacate RS si XR nu vor fi lansate in Romania mai devreme de finalul lunii aprilie. Daca vor ajunge insa, cu siguranta le vom prezenta la salon.

Link to post
Share on other sites

Cunoasteti problema grava de la S1000RR, cea cu distrugerea pinionului de treapta a 4-a? Se rup in draci. 380euro costa cele 2 piese, plus manopera, care e destul de grea si scumpa.

Link to post
Share on other sites

Cunoasteti problema grava de la S1000RR, cea cu distrugerea pinionului de treapta a 4-a? Se rup in draci. 380euro costa cele 2 piese, plus manopera, care e destul de grea si scumpa.

unde?la utilizarea pe pista sau normal?eu vad ca nu are nimic

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...