Sari la conținut

Honda Xr 650 R


PURE PASSION
 Share

Postări Recomandate

l-am tinu 15 minute cu socul am si mers cu socul am tras de el si cand eliberez socul nu sta la relanti si daca il tin din accelerate e cu intreruperi . o sa schimb benzina si daca tot asa face carburatorul la curatat . aveti un sfat la curatarea carburatorului . mersi

 

descrie problema punctual, pas cu pas. E vorba de honda xr650r, da?

 

Explica problema CAT MAI CLAR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 91
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

l-am tinu 15 minute cu socul am si mers cu socul am tras de el si cand eliberez socul nu sta la relanti si daca il tin din accelerate e cu intreruperi . o sa schimb benzina si daca tot asa face carburatorul la curatat . aveti un sfat la curatarea carburatorului . mersi

 

Afara este totusi frig. Ar trebui sa mai cresti relantiul din surub (opritor). Si sa reglezi amestecul sa fie mai bogat (d-aia merge intrerupt - mici rateuri). Dar toate reglajele astea nu vor mai fi bune cand se va incalzi vremea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Afara e cald nu e frig nu e nici un - am mers cu el cu socul 20 DE MINUTE am tras de el adica si pe 1 roata . cel mai probabil carburatorul e infundat , nu are nici o treaba surubul de relanti fara soc si cand il accelerez blana merge intrerupt . zilele aste merg la un mecanic ceva sa curat carburatorul . intrebarea mea a fost sa vad daca a mai patit cineva ceva de genu sa nu fie alta problema cu el . mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Afara e cald nu e frig nu e nici un - am mers cu el cu socul 20 DE MINUTE am tras de el adica si pe 1 roata . cel mai probabil carburatorul e infundat , nu are nici o treaba surubul de relanti fara soc si cand il accelerez blana merge intrerupt . zilele aste merg la un mecanic ceva sa curat carburatorul . intrebarea mea a fost sa vad daca a mai patit cineva ceva de genu sa nu fie alta problema cu el . mersi

 

 

din acest motiv am solicitat detalii CLARE. Dintre toti, cred ca eu sunt cel mai experimentat in xr650r.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Aragon:

De curiozitate, ai dat jos bujia sa te uiti la ea ?

Sigur iti lucreaza socul ?

Ai inlocuit benzina ?

Surubul de amestec la cate ture este desfacut ?

Spor ! :cheers:

 

Am vazut ca Andrei itirecomanda sa imbogatesti amestecul...nu sunt de aceeasi parere cu el. Si un amestec bogat ( prea mult gaz, prea putin aer ) iti tine motorul frumos la relanti, dar iti cade in nas, da rateuri, are lipsa de putere.

Poti incerca ambele variante, oricum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amestec mai bogat pentru perioada rece. Cand vine caldura trebuie reglat la loc. Adica demontat carburatorul din nou si umblat la talerul cuiului. Nu cred ca merita. Oricum, un curatat de carburator merita acum, la inceput de sezon. Ciar si fara nici un simpton de functionat aiurea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amestec mai bogat pentru perioada rece. Cand vine caldura trebuie reglat la loc. Adica demontat carburatorul din nou si umblat la talerul cuiului. Nu cred ca merita. Oricum, un curatat de carburator merita acum, la inceput de sezon. Ciar si fara nici un simpton de functionat aiurea.

 

eu am alte banuieli. Am mai avut probleme cu un XR si rezolvarea a fost atat de simpla, incat nu a vazut-o nimeni.

 

 

Verifica jigoarele. Vezi ce scrie pe ele. Vezi pe ce treapta e acul de dozaj. Daca tot ai dat jos rezervorul, fa si un joc la supape(nu e de mare importanta in problema actuala, dar e bun facut si e recomandat) Inainte sa pui inapoi carburatorul, baga degetele in flansa de admisie si vezi daca este cilindru sau daca are 2 trepte diametral opuse. De asemenea, as vrea o poza cu clapa de sock. Dupa asta, scoti panoul lateral din dreptul filtrului de aer si ii faci o poza. Pui poza si mai vorbim.

 

Si revenind la simptome: descrie PAS CU PAS mersul motorului din momentul in care il pornesti(operatiunea de pornire), timpul petrecut cu shock-ul tras si actiunea ce determina oprirea motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o nedumerire...in toamna motorul functiona ?

Sau...culcat bine, sculat mort ? :scratch:

Daca motorul era ok cand l'a bagat la iernat...ce legatura au jigloarele, cuiul, folanse, supape si alte cele... :scratch: intreb doar, nu dau cu ranga :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o nedumerire...in toamna motorul functiona ?

Sau...culcat bine, sculat mort ? :scratch:

Daca motorul era ok cand l'a bagat la iernat...ce legatura au jigloarele, cuiul, folanse, supape si alte cele... :scratch: intreb doar, nu dau cu ranga :rolleyes:

 

 

omul nu a precizat. D-asta ii tot cer detalii, dar raspunde ca si cum i-as cere bani.

Xr650R are anumite "particularitati". Un amic a stat un an si ceva cu el pe bara, vizitand mecanici nenumarati si schimband piese la greu...pana i-am facut o vizita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu raspund ca nu am avut timp sa umblu la el nu prea ma tenteaza sa ma bag eu in carburator am cunostine medi in mecanica dar motoare mai vechi .

Motorul a functionat perfect sezonul trecut a fost bagat in iarna cam 6 luni, dupa cele 6 luni sa incercat pornirea lui fara metodele necesare ( scos bujia bagat ulei schimbat benzina ... ) Motorul porneste cu socul chiar si la 1 pedala daca sti sa o dai si cand este rece pana in - 5 nu e cazul ca e in garzj incalzit , cauza care moare motorul nu stiu in cate turati sta la relanti dar e normal nu sa modificat de la sfarsitul sezonului trecut , motorul moare la turati mici ( relanti ) pentru ca merge cu intreruperi daca il tin foarte putin accelerat rezista merge dar se simte intreruperile si daca il accelerez blana se simte si mai bine la fel daca merg cu el fara soc se simte intreruperile , ( cu soc merge perfect ) , Cand scot bujia este NEAGRA . Cam atat mersi de raspunsuri o sa va tin la curent primul pas care il voi face va fi benzina proaspata si sa trag de el o tara poate se duce mizeria din carburator daca o avea , daca nici asa nu merge carburatorul la curatat si daca si atunci acceiasi problema , o sa incerc sa apelez la specialist

Editat de Aragon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

Ma cam streseaza lipsa totala de control asupra temperaturii si presiunii de ulei la XR650. Cel putin un motor dintre cele pe care le-am avut a fost salvat de la distrugere de faptul ca am avut indicator de presiune ulei si am vazut la timp ca nu mai avea ungere.

Am planuit sa-i "iau" temperatura printr-un senzor montat pe un T pe furtunul ce duce la termostat + indicator de la Aprilia.

Sonda de presiune de ulei ar putea fi montata cred in locul unuia dintre dopurile din apropierea pompei de ulei.

Intrebarea 1: merita? 2: care dop?

post-15386-0-75440700-1331401859_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

Ma cam streseaza lipsa totala de control asupra temperaturii si presiunii de ulei la XR650. Cel putin un motor dintre cele pe care le-am avut a fost salvat de la distrugere de faptul ca am avut indicator de presiune ulei si am vazut la timp ca nu mai avea ungere.

Am planuit sa-i "iau" temperatura printr-un senzor montat pe un T pe furtunul ce duce la termostat + indicator de la Aprilia.

Sonda de presiune de ulei ar putea fi montata cred in locul unuia dintre dopurile din apropierea pompei de ulei.

Intrebarea 1: merita? 2: care dop?

post-15386-0-75440700-1331401859_thumb.jpg

 

 

las-o cum a facut-o ma-sa si verifica-i nivelul periodic. Cand te mananca veverita, abtine-te. Daca vrei termometru, e unu care se baga in locul jojei. Cauta la baja designs sau la al baker's.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Salut,

baiatul de isi spune achile poate lasa un numar de telefon??

Daca nu...

1.xr 650r din 2003.cand merg cu el mai lung un pic la un moment da in nas parca ramane fara benzina.Cred ca are nivelul mic in carburator.mi-a mai spus cineva ca are aceeasi problema.

2. relantiul il reglezi si la rece si la cald?(l-am reglat la cald si la rece nu il mai tine)

Mersi mult



Am rezolvat ceva :

 

Tragea aer fals(nu tinea relantiul -se ambala putin,cand luam mana din gaz mai ramanea un pic ambalata).garnitura de la carburator de deasupra nu mai etansa(jcapacul de subar ,cel cu 2 suruburi).Pana o schimb am pus un fir subtire de silicon de garnituri.Merge ceas.

Noroc la toti

.P.s.mersi lui achile pt promtitudine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer am vazut carburatoare mai complexe ca asta.ex e a lui fi-miu de la kart-are reglaj pt turele de sus,pt turele de jos,pompa de vacum in el,filtru de benzina plus cand te dai la curse ai o cutiuta plina cu jiglere care trebuie sa le visezi ca nu prea ai timp sa faci incercari.Carburatoarele la 2 timpi sunt mai complicate ca asta. De ce imi este frica le el este de shocul de care mi-a spus achile ca la un rateu poate sa se prapadeasca si s-o ia in motor.

Acul la mine e la a 3 a de sus si main jetul 175.o sa vad la vara cum merge.

La CR -ul de 250 aveam 2 pag de reglaje in functie de temp si altitudine.le-am pus mi se pare pe forum .Credca sunt si pt xr dar nu le am eu.

Noroc la toti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu rezervorul(Cred ca re 12 litri ):depinde ce vrei sa faci cu ea.daca pleci de bucuresti la arad mai bine iei trenul.La drum lung nu e prea confortabila.cred ca faci vreo 150-200 km cu un plin.nu stiu ca eu ma dau numai in week end si pe noroi.am si un set de pinioane 15 cu 41 dar e ciudat rau.cu a 5 a un pic ambalata ai 80 la ora si pleaca mai greu de jos-dar tot ridica botul la a 2 a.acum sunt pe 14 cu 48 cum a facut-o japonezu-pupa-ias .

p.s. tot din braila sat ma trag

Editat de lae
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu rezervorul(Cred ca re 12 litri ):depinde ce vrei sa faci cu ea.daca pleci de bucuresti la arad mai bine iei trenul.La drum lung nu e prea confortabila.cred ca faci vreo 150-200 km cu un plin.nu stiu ca eu ma dau numai in week end si pe noroi.am si un set de pinioane 15 cu 41 dar e ciudat rau.cu a 5 a un pic ambalata ai 80 la ora si pleaca mai greu de jos-dar tot ridica botul la a 2 a.acum sunt pe 14 cu 48 cum a facut-o japonezu-pupa-ias .

p.s. tot din braila sat ma trag

Nu-mi pare asa naspa sa faci 150km :D

Am vazut niste clipuri pe net cu unii care trageau de niste xr-uri din astea..smecherie.

Poate intr-o zi pun si eu mana pe-o capra din asta!

 

viva braila sat! :cheers:

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 L stock-ul

 

196 km/h pe gps cu roti de SM si calcatura 15/40...cred ca mai mergea

autonomie...cam 170 km pana da in rezerva, mers in 110-120

in teren...intre 30 si 150 km...depinzand de teren

 

Acum am calcatura de noroi, 13/50 dinti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...
  • 2 weeks later...
  • 7 months later...

salutare

 

M-am hotarat sa imi achizitionez si eu un XR 650.

 

Daca stiti una in stare foarte buna...

 

Eventual schimb si cu africa twin in stare foarte buna, recent adusa, rulata1000 km, 60 000 km, istoric service de la 0 km (dosar cu toate facturile)ca noua. Pt detalii ne auzim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...