Baiazid Postat Septembrie 1, 2005 Share Postat Septembrie 1, 2005 Am gasit pe Louis.de filtre K&N pt mobra mea. 76 euro parca. Problema e urmatoarea: 76 pe toate 4? sau 76 x 4 ca am 4 carburi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Placebo Postat Septembrie 1, 2005 Share Postat Septembrie 1, 2005 Pentru a primi respuns poate ar trebui un link la pagina in care sunt filtrele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Septembrie 1, 2005 Share Postat Septembrie 1, 2005 Am gasit pe Louis.de filtre K&N pt mobra mea. 76 euro parca. Problema e urmatoarea: 76 pe toate 4? sau 76 x 4 ca am 4 carburi? 234980[/snapback] mobra ta are 1 singur filtru mare si lat pt toate 4 carburile .. deci concluzie 1x76E .. sa iti iei si solutie de spalat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Septembrie 1, 2005 Autor Share Postat Septembrie 1, 2005 Deci se scoate camera filtrului vechi DE TOT. Raman doar carbelitoarele goale LOUIS LINK Practic se monteaza pe INTAKE-ul fiecarui carburator un filtru independent ca cel din poza. Dar fiindca costa cam 75 euro nu cred totusi ca e doar unul. Doar nu o sa dau 4x75 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andyatf Postat Septembrie 1, 2005 Share Postat Septembrie 1, 2005 Deci se scoate camera filtrului vechi DE TOT. Raman doar carbelitoarele goale Practic se monteaza pe INTAKE-ul fiecarui carburator un filtru independent ca cel din poza. Dar fiindca costa cam 75 euro nu cred totusi ca e doar unul. Doar nu o sa dau 4x75 euro. 235080[/snapback] Cred ca ai inteles gresit...nu inlocuiesti airbox-ul cu 4 filtre ci doar filtrul din interiorul airbox-ului cu unul K&N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Septembrie 1, 2005 Share Postat Septembrie 1, 2005 Der Filter muĂ erst gereinigt werden, wenn sich eine 2-3 mm starke Schmutzschicht auf dem Filtermaterial gebildet hat. Eine Reinigung ist daher nur alle 80.000 km im Strassenbetrieb nĂśtig! Ce dreq nu ai inteles bre otomane???Scrie clar, negru pe alb, ca Der Filter muĂ erst gereinigt werden, ,si ca die meist ein Kompromiss zwischen Platzverhältnis und Effektivität, , ca sa nu mai vorbim ca Der Motor reagiert spontaner beim Gasgeben und setzt die schnellere FĂźllung der Zylinder in bessere Deci, e clar vor sa te jumuleasca de bani sa iei un set de 4, cu care poti face garantat 4.000.000. de km daca martoaga duce atat P.S. cred ca pretul e pentru tot kitul, altfel nu vad cum ar da cineva vreo 300 de gauroi pt un abtipild frumos cu k&n pe carena Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Septembrie 1, 2005 Share Postat Septembrie 1, 2005 Cred ca ai inteles gresit...nu inlocuiesti airbox-ul cu 4 filtre ci doar filtrul din interiorul airbox-ului cu unul K&N 235118[/snapback] a inteles perfect omul.. vrea sa faca o lucrare supersport.. pretul de 80E e pet filtrul singular.. alea mici sun vo 10E buc.. si NU SE SPALA!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Septembrie 1, 2005 Autor Share Postat Septembrie 1, 2005 Dynojet STAGE-3/K&N Power filter Ala cu cutie e UNUL SINGUR SI PROST. Uita-ti in poza: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wabit Postat Septembrie 1, 2005 Share Postat Septembrie 1, 2005 Baiazid, uite aici, poate te ajuta: http://www.filtre-sport.tk/ Au pentru moto filtru conic la 35 lei (nu stiu cat sunt de bune, dar ceva nemtesc oricum). Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Septembrie 1, 2005 Autor Share Postat Septembrie 1, 2005 Baiazid, uite aici, poate te ajuta: http://www.filtre-sport.tk/Au pentru moto filtru conic la 35 lei (nu stiu cat sunt de bune, dar ceva nemtesc oricum). Bafta! 235141[/snapback] Tnx. Am gasit si eu dar vreau K&N. Sunt dementiale. Cum am dynojet .. un filtru dintr-asta mai imi trebuie pt level 3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Septembrie 1, 2005 Share Postat Septembrie 1, 2005 Tnx. Am gasit si eu dar vreau K&N. Sunt dementiale. Cum am dynojet .. un filtru dintr-asta mai imi trebuie pt level 3. 235144[/snapback] Pai si le mai vrei si ieftine? btw vezi BMC.. e tot race.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Septembrie 2, 2005 Share Postat Septembrie 2, 2005 Daca ai dynojet trebuie sa-l setezi pt "stage 3" altmiteri va primi un amestec sarac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 3, 2005 Share Postat Septembrie 3, 2005 (editat) alea conice pentru un singur carburator nu sunt K&N sunt niste filtre din sarma care se cheama Power LuftFilter. Sunt perfecte ca pe timp de ploaie sa intre stropi de apa prin ele care apoi sa ajunga in carburator. E adevarat, asigura un flow de aer mai mare dar personal cred ca sunt niste porcarii. K&N e un singur filtru pentru mobra ta si se pune in locul filtrului de aer normal. E indicat sa cumperi si solutia de curatat. Vorbeste cu Hadess ca iti aduce el de la Louis Intrebare: Dynojet pentru Baiazid sunt de fapt niste seturi de jiglere. Cum le "setezi" pentru "stage 3"? Eu stiam ca "stage 3" inseamna jiglere cu deschidere mai mare + filtru K&N + evacuare sport... sau ma insel? Editat Septembrie 3, 2005 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat Septembrie 3, 2005 Share Postat Septembrie 3, 2005 Pol Distribution este importatorul Motul in RO vinde si filtre K&N vorbeste cu ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Septembrie 4, 2005 Share Postat Septembrie 4, 2005 @cstelia - (kit-ul dynojet se poate instala pt anumite tipuri de moto cu diferite setari (#jicloare principale, pozitie ac slider,restrictoare aer in functie de filtre si evacuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Septembrie 5, 2005 Autor Share Postat Septembrie 5, 2005 Multumesc pentru raspunsuri PS: e pe stage 3. Am amestec super bogat. De aceea vreau si filtrul KN. O sa il iau .. 75 euro .. asta e Pol Distribution este importatorul Motul in RO vinde si filtre K&N vorbeste cu ei. Unde sunt, ca sa vorbesc cu ei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat Septembrie 7, 2005 Share Postat Septembrie 7, 2005 0722.289444 Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borkonnen Postat Septembrie 7, 2005 Share Postat Septembrie 7, 2005 Eu am un GSX750, ala naked, si l-am luat gata cu dynojet si 4 filtre K&N. Din cate stiu, motorul e acelasi cu cel de pe GSX600F, ca mi-am scos un manual Haynes de pe net, care e pentru GSX600F, 750F, si 750 la gramada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.