Purghy Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 1 - Care dintre BMW-urile F650 GS din 2005, 2006 sau 2007 are 2 cilindrii? 2 - Ce diferenta de putere a motorului exista intre modelele mai sus mentionate? 3 - De ce credeti ca au ales sa inalte GS-ul 2008 facandu-l astfel inaccesibil celor indragostiti de model dar care sunt limitati de inaltime? 4 - Exista vreo reprezentanta BMW care are pe stoc sau aduce second-hand din Germania, modele 2006 sau 2007? A, si sa nu uit: 5 - Unde se fabrica GS-ul F650? Germania sau China/Coreea? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 1 - Care dintre BMW-urile F650 GS din 2005, 2006 sau 2007 are 2 cilindrii?2 - Ce diferenta de putere a motorului exista intre modelele mai sus mentionate? 3 - De ce credeti ca au ales sa inalte GS-ul 2008 facandu-l astfel inaccesibil celor indragostiti de model dar care sunt limitati de inaltime? 4 - Exista vreo reprezentanta BMW care are pe stoc sau aduce second-hand din Germania, modele 2006 sau 2007? A, si sa nu uit: 5 - Unde se fabrica GS-ul F650? Germania sau China/Coreea? 1. nici unul, toate sunt cu aceleasi motoare monocilindrice Rotax care echipeaza si Aprilia Pegaso. Abia noul F 650 GS (pe care l-ai vazut) are motor bicilindru de 800 cmc. 2. nici una. Din 2005 motorul a primit 2 bujii, care ii maresc cuplul la turatii joase si ii scad consumul. Am testat, e o diferenta fata de cel de dinainte de 2005 ! - ca sa fii sigura, e scris "2 spark" pe capacul dreapta de la motor. 3. cam toate noile model sunt mai mari, mai puternice, mai complicate, mai scumpe...totusi cred ca ajungi cu putin efort jos la noul GS. Nu stiu insa daca merita efortul...desi am vazut la 7000 Euro deja pe dincolo, ceea ce e bine fata de GS 800 care e la peste 9000 ! 4. nu cunosc. daca vrei un GS misto din 2007, inca in garantie sau alte informatii da-mi un tel (0744 566 465),am vazut unul, nu stiu , poate il iau eu, desi cred ca mai astept la Gs 800, dar sa vad... e o ocazie ! 5. S-a fabricat la Berlin, de-aia isi mentine pretul f. sus ! e mai scump decat X-challenge, care se fabrica in China sau Taiwan ! (ca si noul F 650 si 800 GS, care n-a avut inca succesul scontat!) Oricum pt. tine modelul asta e o alegere f.buna. Bafta 1 - Care dintre BMW-urile F650 GS din 2005, 2006 sau 2007 are 2 cilindrii?2 - Ce diferenta de putere a motorului exista intre modelele mai sus mentionate? 3 - De ce credeti ca au ales sa inalte GS-ul 2008 facandu-l astfel inaccesibil celor indragostiti de model dar care sunt limitati de inaltime? 4 - Exista vreo reprezentanta BMW care are pe stoc sau aduce second-hand din Germania, modele 2006 sau 2007? A, si sa nu uit: 5 - Unde se fabrica GS-ul F650? Germania sau China/Coreea? 1. nici unul, toate sunt cu aceleasi motoare monocilindrice Rotax care echipeaza si Aprilia Pegaso. Abia noul F 650 GS (pe care l-ai vazut) are motor bicilindru de 800 cmc. 2. nici una. Din 2005 motorul a primit 2 bujii, care ii maresc cuplul la turatii joase si ii scad consumul. Am testat, e o diferenta fata de cel de dinainte de 2005 ! - ca sa fii sigura, e scris "2 spark" pe capacul dreapta de la motor. 3. cam toate noile model sunt mai mari, mai puternice, mai complicate, mai scumpe...totusi cred ca ajungi cu putin efort jos la noul GS. Nu stiu insa daca merita efortul...desi am vazut la 7000 Euro deja pe dincolo, ceea ce e bine fata de GS 800 care e la peste 9000 ! 4. nu cunosc. daca vrei un GS misto din 2007, inca in garantie sau alte informatii da-mi un tel (0744 566 465),am vazut unul, nu stiu , poate il iau eu, desi cred ca mai astept la Gs 800, dar sa vad... e o ocazie ! 5. S-a fabricat la Berlin, de-aia isi mentine pretul f. sus ! e mai scump decat X-challenge, care se fabrica in China sau Taiwan ! (ca si noul F 650 si 800 GS, care n-a avut inca succesul scontat!) Oricum pt. tine modelul asta e o alegere f.buna. Bafta Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 topic dedicat /index.php?showtopic=20791 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Septembrie 10, 2008 Autor Share Postat Septembrie 10, 2008 Totusi, eu am gasit in diferse locatii ale mariei sale Internetul ca in 2007 s-ar fi facut un GS mono si unul twin. Dar nu prea am aflat alte detalii... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 Purghy vezi modelul BMW 650 Xcountry Scrambler care are saua mai joasa si o greutate mai redusa. Noul GS 650 ii bicilindru , celelalta erau mono. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Septembrie 10, 2008 Autor Share Postat Septembrie 10, 2008 (editat) Mersi pt. raspuns. Nu vreau x-country ca-s chitita pe modelul asta. As fi ales modelul 2008 dar e prea inalt mama ei de treaba; si stiu ce spun, m-am suit pe el... si pe F800... Ramane modelul 2007 cred dar tot trebuie sa mai lamuresc niste chestii... La intrebarea 4 inca n-am primit raspuns... Editat Septembrie 10, 2008 de Purghy Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 (editat) daca vrei sa vezi un model 2007...da un semn, am eu. ah, si e cu sa joasa al meu.... la AB au si second-uri, luate la buy-back de la cei ce si-au luat mobre noi de la ei. Nu stiu insa daca au si modelul din 2007. Editat Septembrie 10, 2008 de zeroo Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 Noul GS 650 ii bicilindru , celelalta erau mono. sorry ca trebuie sa te contrazic dar este o greseala..motorul bicilindric despre care se vbeste este de 800cc si in nici un caz nu este 650 in 2 pistoane..citeste datele motorului si o sa gasesti imediat greseala.. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 sorry ca trebuie sa te contrazic dar este o greseala..motorul bicilindric despre care se vbeste este de 800cc si in nici un caz nu este 650 in 2 pistoane..citeste datele motorului si o sa gasesti imediat greseala.. stefule, sorry ca te contrazic, dar si 650-ul nou e bicilindric Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 stefule, sorry ca te contrazic, dar si 650-ul nou e bicilindric nu contest..dar ala din poza scrie ca e 650 si motorul are capacitatea de 800???? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 Da, e "limitat". Cu vreo 14 CP mai slab. Ratiuni de marketing si R&D mai ieftin. Daca F650 2008 e in aceeasi liga (teoretic) cu Transalp 2008 si Tenere 2008, F800 e mai aproape de Triumph Tiger si Varadero, desi personal l-as plasa ca mobra de nisa, neavand niciun concurent direct in piata. De asemenea, F650 '08 e orientat mai spre strada (vezi jentile din aluminiu, de ex), in timp ce F800 trage catre coclau. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 nu contest..dar ala din poza scrie ca e 650 si motorul are capacitatea de 800???? da, m-am uitat si eu de fho 3 ori si au scris aiurea tantalaii Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 Mersi pt. raspuns. Nu vreau x-country ca-s chitita pe modelul asta. As fi ales modelul 2008 dar e prea inalt mama ei de treaba; si stiu ce spun, m-am suit pe el... si pe F800... Ramane modelul 2007 cred dar tot trebuie sa mai lamuresc niste chestii...La intrebarea 4 inca n-am primit raspuns... in 2007 a fost incheiata productia modelului bicilindric si spre sfarsit a inceput productia modelului f650 bicilindric care are defapt motor bicilindric de 800cc castrat la 70 cai Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 sorry ca trebuie sa te contrazic dar este o greseala..motorul bicilindric despre care se vbeste este de 800cc si in nici un caz nu este 650 in 2 pistoane..citeste datele motorului si o sa gasesti imediat greseala.. stefule, sorry ca te contrazic, dar si 650-ul nou e bicilindric nu contest..dar ala din poza scrie ca e 650 si motorul are capacitatea de 800???? da, m-am uitat si eu de fho 3 ori si au scris aiurea tantalaii Dar de ce ne place sa ne trezim vorbind ? Daca erai sigur ca ii scris gresit pe motoflash.ro imi dadeai un link unde imi dovedeai acest lucru. Noul BMW 650 are un motor bicilindric de 798 cmc, cel de pe GS 800 dar intradevar cu o putere scazuta oarecum. Link pentru necredinciosi : http://www.bmwmotorcycles.com/pdfs/spec/2009f650gs.pdf Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Septembrie 11, 2008 Autor Share Postat Septembrie 11, 2008 Este vreo diferenta tehnica intre modelele F650 GS 2006 si 2007? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 Nu Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 da, m-am uitat si eu de fho 3 ori si au scris aiurea tantalaii Ia mai gandeste-te tu cine e tantalau in ecuatia asa. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 bah baieti..asta e situatia..nu trebuie sa incepeti acum analiza de caz..ce mi se pare ciudat este ca un motor care are specificata cilindreea de 650 in denumirea lui este de fapt de 800 de cc..ce tot suciti si invartiti vorbele atat..mare branza..asta e am inteles clar ca este bicilindric,am inteles clar ca are 800 in loc de 650..am inteles clar ca o parte vor fi construite in asia...gata..treceti la lucruri mai serioase.. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 (editat) bah baieti..asta e situatia..nu trebuie sa incepeti acum analiza de caz..ce mi se pare ciudat este ca un motor care are specificata cilindreea de 650 in denumirea lui este de fapt de 800 de cc..ce tot suciti si invartiti vorbele atat..mare branza..asta e am inteles clar ca este bicilindric,am inteles clar ca are 800 in loc de 650..am inteles clar ca o parte vor fi construite in asia...gata..treceti la lucruri mai serioase.. nu suceste nimeni nimic. era o doar chestie de bun simt. daca nu stii si nu ai argumente nu te apuci sa faci pe altii "tantalai". F650 e doar un nume, o marca, un brand. Si intr-adevar e ciudat ce-au facut nemtii pentru ca F650 e un produs foarte cunoscut si o sa produca multa confuzie cu faza asta cu motorul 2 in linie si cilindree mai mare decat e "mentionat" in nume. Noua gama mono a germanilor e G-ul. PS: mai sunt si alte exemple -> Ducati 1098R are cilindree de 1198. Editat Septembrie 11, 2008 de paul_biker Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 Si intr-adevar e ciudat ce-au facut nemtii pentru ca F650 e un produs foarte cunoscut si o sa produca multa confuzie cu faza asta cu motorul 2 in linie si cilindree mai mare decat e "mentionat" in nume. exact ce zici s-a si intamplat..confuzie si discutii..bine ca nu a murit nimeni in altercatie .. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Septembrie 16, 2008 Autor Share Postat Septembrie 16, 2008 Dakar GS are saua mai ingusta decat F650? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 ai topic dedicat pe subforumul "enduro-touring&adventure" Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 ai topic dedicat pe subforumul "enduro-touring&adventure" I-am spus si eu dar nu-ntelege...... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Septembrie 17, 2008 Autor Share Postat Septembrie 17, 2008 Nu intelege, domnule, nu intelege! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DR HOUSE Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 1 - Care dintre BMW-urile F650 GS din 2005, 2006 sau 2007 are 2 cilindrii?2 - Ce diferenta de putere a motorului exista intre modelele mai sus mentionate? 3 - De ce credeti ca au ales sa inalte GS-ul 2008 facandu-l astfel inaccesibil celor indragostiti de model dar care sunt limitati de inaltime? 4 - Exista vreo reprezentanta BMW care are pe stoc sau aduce second-hand din Germania, modele 2006 sau 2007? A, si sa nu uit: 5 - Unde se fabrica GS-ul F650? Germania sau China/Coreea? SALVE AMBELE BICILINDRICE ,SUNT BETON LE-AM TESTAT...LA BUDAPESTA........DIFERA PRIN SASIU CAI SI CUPLU...........F 650 FIIND MAI STRADAL.............IAR F 800 MAI DE OFF ROAD...........AMBELE AU RACIRE PE APA SI UN CUPLU FORMIDABIL.........IN PLUS LA F800 SE POATE COMANDA SAUA SCOBITA PROBABIL MI-L VOI LUA CA SI MOTOR 2 ,DE TOATA ZIUA DIN BUDAPESTA ,DEOARECE FIIND CLIENTUL LOR MI-AU FACUT UN PRETZ ,FULL SUPER TARE Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate