Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

Io am una noua dar din pacate este de dreapta . :disappointed:

 

mai ionele daca omul vrea pe stanga tu de ce zici ca pe dreapta?ce vrei sa faca cu ea?sa o intoarca pe dos si sa o monteze pe stanga :crack: fara suparar dar tre sa mai si radem

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cumapar in regim de maxima urgenta un set de chiulase de nipra in perfecta stare sau noi.

Eventual una singura , pe partea stanga, dar absolut perfect functionala.

 

In cazul in care nu gasesc, va fi compromisa plecarea la Elefantentreffen de miercuri.

De mentionat ca pe stanga am in acest moment 3 chiulase, toate 3 crapate !!!

Restul motorului e gata, in uichend vreau sa fac rodajul (vreo 500 km), dar inca n-am o chiulasa buna pe stanga.

...am cumparat candva , de la un binefacator de aici de pe forum o pereche de chiuloase , foarte bune!Ambele fisurate , intre scaunele de supape si/sau orificiul bujiei.De regula iau de buna credinta ce spun oamenii, dar in cazul asta trebuia sa fiu mai circumspect , pentru ca personajul le-a dat jos de pe un MT modificat in forma de racheta ,de care era foarte mandru cum il forjeaza...

Le curatasem , le-am frezat in zonele fisurate sa vad cat a penetrat( erau trecute dincolo toate...) si le-am pregatit de sudat...

Am fost placut surprins , sa constat ca ,'atingandu-le' cu un ciocan de guma , au inceput sa sara din ele bucati...chiar si din locuri cu materiallul gros..

Au ajus la topit impreuna cu alt aluminiu...

Nu am fost curios sa mai cercetez fenomenul sau sa le duc la analiza cristalografica, dar pot sa spun , din ce am observat , ca, in zonele de unde au sarit bucatile , au ramas suprafete foarte rugoase cu cristale mari..

Probabil de la 'forje' si de la raciri cu apa aruncata cu galeata( a facut si de astea specialistul..) s-a intamplat ceva cu materialul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Am fost placut surprins , sa constat ca ,'atingandu-le' cu un ciocan de guma , au inceput sa sara din ele bucati...chiar si din locuri cu materiallul gros..

nu cred ca(,)calitatea materialului are legatura cu faptul ca piesa a fost scoasa de pe o racheta, sau cu cel ce ti-a vandut-o(a dat si el pacaleala mai departe)... Eu am mers ani buni cu pistoane facute de fratii Teodoresti, (atunci cand mai traiau) si care turnau pistoanele din pistoane vechi, recuperate... forjam cat puteam si nu aveau nimic.

Probabil ca din comoditate si pretul scazut cooperativa ce a turnat chiulasele, au folosit cutii de bere, tevi de irigatii, si radiatoare auto... acestia sunt escrocii! Deh, piese de fabrica, originale nu prea gasesti...

 

Totusi eu zic ca "pacalitorul" trebuia dat "in fapt" sa stie si altii cu cine au de-aface!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca(,)calitatea materialului are legatura cu faptul ca piesa a fost scoasa de pe o racheta, sau cu cel ce ti-a vandut-o(a dat si el pacaleala mai departe)... Eu am mers ani buni cu pistoane facute de fratii Teodoresti, (atunci cand mai traiau) si care turnau pistoanele din pistoane vechi, recuperate... forjam cat puteam si nu aveau nimic.

Probabil ca din comoditate si pretul scazut cooperativa ce a turnat chiulasele, au folosit cutii de bere, tevi de irigatii, si radiatoare auto... acestia sunt escrocii! Deh, piese de fabrica, originale nu prea gasesti...

 

Totusi eu zic ca "pacalitorul" trebuia dat "in fapt" sa stie si altii cu cine au de-aface!

nu o luati in nume de rau dar cred ca nici cel ce a vandut chiuloasele nu stia din ce material sunt facute.pentru fisuri nu bag mana in foc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe forumul Russian Iron e un mester de Nipre din America, Ken Ulrich, care spunea ca fisura camerei de ardere e o problema pe care a intalnit-o la Nipru, se intampla la chiulase noi. Are probabil legatura cu procesul tehnologic. Eu nu am avut neplacerea sa gasesc.

Topicul unde comentase acest mecanic era povestea unui posesor american care observase fisura cu motorul pornit- deci Niprul lucra si asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe forumul Russian Iron e un mester de Nipre din America, Ken Ulrich, care spunea ca fisura camerei de ardere e o problema pe care a intalnit-o la Nipru, se intampla la chiulase noi. Are probabil legatura cu procesul tehnologic. Eu nu am avut neplacerea sa gasesc.

Topicul unde comentase acest mecanic era povestea unui posesor american care observase fisura cu motorul pornit- deci Niprul lucra si asa.

 

 

a dracu nipru nici ncu chiuloasa fisurata nu se da batut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lucrează, dar până când. :moron: Părerea mea e că orice defecțiune trebuie remediată. E chestie românească asta cu "merge Âşi aÂşa". D-aia sunt niprele motociclete proaste pentru unii unii...

 

ai dreptate dar io nu am vazut moto sa functioneze cu chiuloasa fisurata si daca va functiona va functiona defectuos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, elementele ce asigura o elasticitate si alungire optime a pieselor turnate de nea' Ivan ,poate si dupa vreo dusca, lipsesc cu desavarsire, siliciul prezent in exces in materialul elaborat mareste fragilitatea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai iti arat eu filmulet daca vrei, facut de dom' parinte din atas, cu nipra mea care tragea de rupea cu 4 zile inainte de a desface motorul. Problema era ca pornea foarte greu la rece. Odata pornit, mergea bijuterie, tragea de rupea, cu compresie 3 si chiulase fisurate. Asa ca niprele sigur pot face minuni.

nu te contrazic dar eu nu am avut parte de asa ceva si nici nu imi doresc dar daca vrei poti pune filmuletzul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai uite, la Coltul comunistelor de pe Cluj, postul 282 adica ACILEA se vad si poze si un filmulet cu urcarea de pe dealul Feleacu. In poze se poate vedea culoarea bujiilor, dupa care poti deduce ca motorul mergea ok. Si cu toate astea avea chiulasele fisurate si compresie cam 3, dar si aia cu indulgenta. Dupa ce se incalzea pornea motorul pornea la sfert de pedala, dar la rece iti rugai moartea langa el. De fapt, de aia am desfacut motorul sa vad ce-i pe acolo...

a dracu nipru ca tragea binisor si culoarea bujiilor era cum nu se poate de buna si ca sa vezi ca,cand vrea sa faca pe al dracu face.no asta ii nipru ce sa ii faci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...pe care a intalnit-o la Nipru, se intampla la chiulase noi. Are probabil legatura cu procesul tehnologic...

Adica numai la chiulase noi(fabricate aiurea de SRL-uri)! Nu exista nici o explicatie logica! ...asta confirma faptul, ca aliajul din care au fost turnate nu este adecvat. Materialul din care se fac pistoanele si chiulasele au duritate specifica cu rezistenta mecanica si termica marita. Deasmeni un coeficient de dilatare mai mic decat cel al carcaselor de motor. Daca incerci sa le gauresti, spanul se transforma in aschii, nu iese liniar. Nu este maleabil, este casant, nu suporta deformari plastice, se rupe inainte de a se indoi.(am vazut multe chiulase cu aripioare de racire rupte, dar nu indoite). Daca rupi cu patentul o fusta de piston, apoi verifici daca s-a ovalizat ai sa constati ca pistonul a ramas perfect rotund.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai iti arat eu filmulet daca vrei, facut de dom' parinte din atas, cu nipra mea care tragea de rupea

 

Confirm cele spuse de Silviu.

Semnat: dom' parinte :rolleyes:

 

In filmultet se insista pe roata fata, pt ca eram curiosi daca lucreaza noile telescoape, asa cum ar trebui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Confirm cele spuse de Silviu.

Semnat: dom' parinte :rolleyes:

 

In filmultet se insista pe roata fata, pt ca eram curiosi daca lucreaza noile telescoape, asa cum ar trebui.

de o mitraliera ca cea din filmulet de unde pot face rost ca as vrea sa ii atasez si la niprul meu asa ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Confirm cele spuse de Silviu.

Semnat: dom' parinte :rolleyes:

 

In filmultet se insista pe roata fata, pt ca eram curiosi daca lucreaza noile telescoape, asa cum ar trebui.

Salut nea Silviule, nu puteam sa nu remarc ca ai trecut la o cutie de viteze de MT 9 sau 10. Cum descrii diferentza dintre aceasta si cea anterioara, sau e vb doar de fiabilitate? Si nu puteam sa nu observ cum danseaza acul de la vitezometru...! Eu am schimbat doua, nici unul din ele neavand mai mult de 15000 km, iar cand cel de-al treilea a inceput sa fluiere si sa zbarnaie ca o bormasina cu percutzie, am oprit si am scos cablul din cutie, si in gaura am indesat o bucata de izolir. Succes in continuare la tot ceea ce faci! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trimetele la Victor pe amandoua. Le primesti inapoi 100% functionale(garantat)!

 

VICTOR e nasul lor ;)

vara trecuta am fost la mare,intre bagaje am luat si 2 cutii de viteze :D cit am stat acolo am fortat nota sa se uite in ele si spre surprinderea mea a reusit cu toate ca era destul de ocupat si cu serviciul si cu alte probleme personale dar sa rezolvat.

 

merg cutiile impecabil :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai diferenta intre cutia veche si cea noua este cam asa:

Cea veche sarea afara la neutral dintr-a treia. Cea noua sare dintr-a patra... :what:

Paradoxu' e ca cea veche e de fapt cea noua(91'-92')iar cea noua(adica cea mai veche si mai desteapta) sare dintr-a patra, ca daca era mai proasta sarea dintr-a doua!! :jump:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...