Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

Vizitator VULPOIU

Foarte bine scis, te întreci în detalii (pe care oricum le cunosc! dar mulțumesc), eu doar am întrebat ca să îmi confirm ceea ce am realizat eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

dap,realizati baieti, realizati de nu mai puteti

vad ca va plac realizarile epocii comuniste doar pe forum, in fapt toti vreti sa fugiti si sa scapati de troacele voastre

vaai, cate rauri de cerneala au curs ptr aceste magnifice trompete si cand stalin se gandea ca despre el se va vorbi 100 de ani peste toate hotarele

comic

mai este cineva care nu vrea sa vanda martoaga?

:lol:

sorry daca st offtopic......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Măi băiete, iaca eu unul aÂş lua una dacă ar avea un preț justificat. Te duce mintea să înțelegi asta? Nu. Normal, nu'Âş de ce am întrebat. Apleacă-te înapoi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Diferențele sunt, în mare parte, de aspect general Âşi de materiale...

Nu sefu', e o greseala ce ai scris... mai simplu era sa scri: de evolutia tehnologica si atat!

Forma compacta a camerei de ardere, pierderi mai mici de caldura, raport de compresie mai mare, randament volumetric mai mare, umplerea spalarea si primenirea, detonatia, reducerea consumului pentru acelasi lucru mecanic, etc... sunt doar cateva din motivele pentru care s-a renuntat de multi ani la supapele laterale, nimeni nu mai fabrica asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine stie,cat ulei se baga in telescoape spate si fata DNEPR?

uita te putin mai sus ca sa postat un manual de reparatii pt mt 11 16 si acolo scrie cat ulei se baga in telescoapele fata si spate la nipru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sefu', e o greseala ce ai scris... mai simplu era sa scri: de evolutia tehnologica si atat!

Cristi, mă refeream la motoarele Ural/Nipru, prin comparație. Adică side-valve-urile M-72/K-750, respectiv OHV-urile ulterioare - Âşi alea tot comparate. Scuze pentru incoerență.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, inseamna ca nu am fost eu atent... :what: ...scuze!

..adaug, sistemul cu supape in capul pistonului(OHV) prezinta si unele dezavantaje: piese, prelucrari, costuri suplimentare; mareste inaltimea chilasei; creste masa motorului; etc. Astfel a aparut axa cu came in chiulasa(SOHC) eliminand multe componente. Mai nou cu doua axe ce poate actiona simultan mai multe supape(DOCH)..

Cu toate acestea noua tehnologie isi spune cuvantul in toate cazurile..

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uita te putin mai sus ca sa postat un manual de reparatii pt mt 11 16 si acolo scrie cat ulei se baga in telescoapele fata si spate la nipru

asa am facut "Alimentarea cu ulei se face cand cilindrul de lucru este montat in capul amortizorului.

Uleiul se toarna in cilindrul de lucru pana la buza superioara, iar restul in corpul

amortizorului. Dupa alimentarea cu ulei in cilindru se introduce tija cu pistonul si se

inchide cilindrul. Dupa aceasta se apasa cu mana tija pentru eliminarea aerului din cilindru."

dar,cand am bagat tija cu pistonul,a iesit o droaie de ulei,si mi-am murdarit menghina si tot ce era mai jos.ma gandeam ca stie cineva cati ML intra exact.acuma ma gandesc ca "restul uleiului" poate fi totusi o cantitate anume

Editat de robert bk350
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sefu', e o greseala ce ai scris...

nimeni nu mai fabrica asa ceva.

se mai fabrica si acu motoare cu supape laterale, nu pt motociclete cei drept ci pt motocositori de tuns gazonul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa am facut "Alimentarea cu ulei se face cand cilindrul de lucru este montat in capul amortizorului.

Uleiul se toarna in cilindrul de lucru pana la buza superioara, iar restul in corpul

amortizorului. Dupa alimentarea cu ulei in cilindru se introduce tija cu pistonul si se

inchide cilindrul. Dupa aceasta se apasa cu mana tija pentru eliminarea aerului din cilindru."

dar,cand am bagat tija cu pistonul,a iesit o droaie de ulei,si mi-am murdarit menghina si tot ce era mai jos.ma gandeam ca stie cineva cati ML intra exact.acuma ma gandesc ca "restul uleiului" poate fi totusi o cantitate anume

eu stiu ca in amortizoarele din fata intra 70 mililitri de ulei hidraulic iar pe spate nu stiu sa iti spun exact dar cred ca intra cam 50 mililitrii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spuneti-mi si mie cum trebuie sa functioneze un contact in pozitia 1 si in pozitia 2! Unde se conecteaza plusul si unde trebuie sa conecteze in pozitia 1 si in pozitia 2! va multumesc! Era sa zic "asfalt uscat". :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In pozitia 1 trebuie sa faca toate legaturile, este pozitia folosita pentru utilizarea motocicletei. Pozitia 2 aprinde luminile de pozitie si lasa posibilitatea de a scoate cheia din contact. recomandata cand lasi motorul noaptea pe marginea unui drum neluminat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia vezi că scrie aici

+ vine de la baterie cu stație la altenator, cap de linie la lamela 3 :cheers:

 

daca tot ai aprins o lumanare in bezna din capul meu, aprinde lumina de tot. spune-mi ce vine la celelalte lamele. La 3 vine plusul,

La 1 ce vine, la 2 ce vine, la 4 ce vine, la 5 nu am lamela, la 6 ce vine?

Nu prea am inclinatie spre electronica! :-L :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Borna 1-- Siguranța 1

Borna 2-- Comanda electrică dreapta - întrerupător bobină (engine off)

Borna 3-- Ăi-am zis mai sus

Borna 4-- Nicăieri că nu există (borna 4 e unită cu borna 5... sau invers, :scratch: )

Borna 5-- Siguranța 2

Borna 6-- Comanda electrică dreapta - contact lumini

 

Uită-te pe schemă că înțelegi uÂşor. Trebuie doar să urmăreÂşti firele. Schema ți-am pus-o mai sus.

Editat de magic4ce
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

uite si articolul asta: post-4291-0-54509300-1330205020_thumb.jpg

 

intr-adevar blocheaza diferentialul.

Grupul normal de MT16 are bosaj deasupra capacului - ramasita de la MW750M cu diferentialul blocabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-45076-0-72196500-1330215491_thumb.jpg

uite si articolul asta: post-4291-0-54509300-1330205020_thumb.jpg

 

intr-adevar blocheaza diferentialul.

Grupul normal de MT16 are bosaj deasupra capacului - ramasita de la MW750M cu diferentialul blocabil.

 

eu nu am pe mt 16 parghia respectiva la diferentialpost-45076-0-72196500-1330215491_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kitul pt blocare diferential se poate monta acolo.

sper sa iau eu un kit pina in vara si atunci va fi mai simplu pt.doritori sa monteze asa ceva.

la polon kitul e cam piperat..sare de 200 de euro..

da ai dreptate dar eu nu vreau sa modific nimic la el desi treaba asta cu parghia de blocare ii o idee foarte buna.vreu sa il fac asa cum a iesit pe poarta fabricii adica albastru inchis cu dungi albe si totul original ara nici o modificare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...