Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

...Teoria are valoare daca stii sa o pui in practica...

...Interesant de studiat teoria bilutei de polistiren...mecanica fluidelor e inutila chiar! :P

Corect sefu'! Numai ca, in cazul tau, nu exista teorie si nici rezultate. De ce, n-am sa scriu pt ca asa cum ai spus, nu ai intelege(fiind prea multe elemente- cuvinte).

Un citat si o poza la ce se intampla la o galerie comuna: .."atunci cind cilindrul n°1 este in faza de admisie, cilindrul n°2 este in faza de ardere/destindere. Aerul aspirat de cilindrul n°1 se va lovi de supapele cilindrului n°2. Acest lucru va crea o contrapresiune care va impiedica admisia"... uitate acum, la ce se intampla la peste 3200 r/min, si ai o poveste scurta :D

 

:blbl: daca incercai(dar n-ai facuto) si biluta statea pe loc, admiteai ca parerea ta-i gresita? Si ne-ai fii spus si noua, recunosteai asa usor!?

..."mecanica fluidelor e inutila chiar!" Nu, din contra chiar explica(probabil in 2000 de pagini) ce nu intetelegi tu astazi..

 

Apoi sigur ne vedem la comuniste ori unde se v-a tine, sa vi cu bila si furtunul, eu vin cu tuica si ce s-o mai gasi ;) ;)

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daaaaa, multe pregatiri sunt necesare pentru lansarea unei navete spatiale ;)

 

Sa-mi pregatesc floricelele si berea...

citesc si ma minunez !!!!!!

 

nipra despre care foarte multi au cuvinte de ocara, se pare ca are adepti ( si inca unii foarte priceputi) care pot sa o transforme intr-o "motoreta" cu care, dupa ce iti faci timp sa o repari/reglezi corespunzator, poti merge fara griji.

 

RESPECT CRISTI57. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

...benzina fierbe intotdeauna intr-un carburator, nu toata ci partile mai volatile ce o compun. Din acest motiv toate alimentarile cu carburant prin cadere(fara pompa) sunt dotate cu robinet. Incalzirea carburatorului este o conditie functionala al naibii de importanta(omogenitatea amestecului), acolo unde galeria de admisie este prea lunga se utilizeaza un dispozitiv special de incalzire(flansa cu apa calda, pata calda a galeriei de evacuare..).

Toate acestea pt cresterea performantei la un consum minim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...benzina fierbe intotdeauna intr-un carburator, nu toata ci partile mai volatile ce o compun. Din acest motiv toate alimentarile cu carburant prin cadere(fara pompa) sunt dotate cu robinet. Incalzirea carburatorului este o conditie functionala al naibii de importanta(omogenitatea amestecului), acolo unde galeria de admisie este prea lunga se utilizeaza un dispozitiv special de incalzire(flansa cu apa calda, pata calda a galeriei de evacuare..).

Toate acestea pt cresterea performantei la un consum minim.

Nu am garnituri de klingerit! Fierbe! Imi da bule pe furtun spre rezervor! Rece porneste, calda porneste, dar cand se incinge nici cu toata Rusia! Carburile sunt incinse de nu le poti atinge! Sa vad dupa ce ii pun garnituri ce zice! La avans cum i-l pui? La fix sau un pic mai mare? Multumesc! Ai ajuns la Bucov la intalnire?

Editat de ss_mihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io nu inteleg cum vrei sa-l pornesti fierbinte....la mine daca e fierbinte e deja pornit! lasand gluma la o parte pe timp de vara si nu numai pune-i garnituri de klingher mai groase..cred ca are dany...al meu avea intr-un timp ceva de plastic mai gros cam de 6-7mm tot cumparate ...sau originale...am renuntat la ele ..se deformasera!as fii curios sa vad cum ''fierbe''...probabil il mergi bine!

ps: ce garnituri ai?sunt facute ?din ce?

Editat de lantz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io nu inteleg cum vrei sa-l pornesti fierbinte....la mine daca e fierbinte e deja pornit! lasand gluma la o parte pe timp de vara si nu numai pune-i garnituri de klingher mai groase..cred ca are dany...al meu avea intr-un timp ceva de plastic mai gros cam de 6-7mm tot cumparate ...sau originale...am renuntat la ele ..se deformasera!as fii curios sa vad cum ''fierbe''...probabil il mergi bine!

ps: ce garnituri ai?sunt facute ?din ce?

 

se urca bule de aer pe furtun spre rezervor! Eu am distantierele de ebonita, textolit (ce-o fi) de vreo 8 mm grosimne! dar distantierul trebuie sa aiba atat spre cilindru cat si spre carburator 2 garnituri de klingerit! Cred ca tocmai sa nu se incinga in halul ala!Frige carburatorul la fel ca si cilindrul! Nu puteam sa tin mana pe el! Am cumparat cklingerit! Pana comand la Dany incerc sa fac eu garniturile! Sper sa mearga!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...eu am pe motor flanse de 10 mm grosine, confectionate din textolit.....benzina nu mai "fierbe" pe canicula, consumul nici nu a scazut, nici nu a crescut....ma minunez cum dracu de mai mere motorul...

....reglarea spitelor si scos 8-urile si 88-urile din rotile de nipra? ...

Silviule, asta inseamna ca "merge si asa" si nu ma mir, asta-i nipra! Eu am explicat doar, de ce nu utilizez flanse, legatura dintre ele, etc... Faptul ca te "minunezi..." confirma ca ceva nu-i in regula, culoarea bujiilor este "certificatul de control" al bunei functionari a motorului. Nu mai revin cu alte explicatii, atata timp cat pe toata lumea intereseaza "doar sa mearga"...

Rotile le-am facut singur, nu-i greu, este simplu dar putin mai migaloasa operatia. Ai nevoie de un manunchi de spite cu nipluri, o presa improvizata dintr-un cric hidraulic(pt indreptat janta), rabdare si nelipsita palinca(de care nu duci tu lipsa). Daca distanta dintre noi era mai mica, ma ofeream cu placere sa-ti rezolv rotile.

Mesaj completat

Pentru @Masa (in special) si restul "curiosilor"...

 

Pentru un motor, comburantul este pur si simplu aerul. El este compus din 79% azot (N2), 20% oxigen (O2) si 1% gaze rare.

Carburantul este un compus din hidrogen (H) si carbon © numit hidrocarbura (HC).

Indicele octanic arată uÂşurința pe care o are respectivul carburant de a se autoaprinde. El este obținut pe un motor monocilindric standardizat, prin compararea carburantului respectiv cu un carburant etalon care poate fi:

• Heptanul căruia îi este atribuită cifra « 0 » ( carburantul se autoaprinde usor )

• Izooctanul căruia îi este atribuită cifra « 100 » ( carburantul rezistă la autoaprindere)

 

Ex. : Benzina fără plumb 95 se comportă ca un amestec compus din 95% izooctan si 5% heptan.

Exista doua standarde de determinare a cifrei octanice : RON si MON.

RON : Research Octane Number (indice octanic de cercetare); comportamentul carburantului la regim scazut Âşi în accelerație

 

MON : Motor Octane Number (indice octanic motor); comportamentul carburantului la regimuri ridicate si plină sarcină (cel mai semnificativ dar cel mai puțin utilizat).

Tetraetilul de plumb care servea la creÂşterea indicelui octanic al benzinei, a fost eliminat progresiv si înlocuit cu aditiv pe baza de potasiu pentru carburantul « clasic ». Pentru carburantul « fară plumb » funcția anti-detonație este asigurată de compuÂşi oxigenați organici (alcooli, eteri) Âşi de substanțe aromatice (benzenul C6 H6).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cristi 57 ai avut dreptate! Nu de la fiertul benzinei nu pornea! Era bateria descarcata! Am luat-o de la cineva si am crezut ca e mai buna! Dar vad ca nu tine curentul mult! Acum dupa ce am pus-o la incarcat a plecat imediat! Aseara mi-am dat seama cand am apasat claxonul si a scos un sunet slab slab slab!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...am gasit o firma in Baia Mare care e dispusa sa produca cuple elastice ( daca le duc eu matrita, ca-s tare ocupati...) si am sa ma enervez si o sa le duc matrita, si am sa-mi bag picioarele nespalate in toti chinezii , austriecii si marfa lor...

Un set de poansoane cu litere e vreo 50 de lei , si am sa scriu pe ele 'Facut la mama lor in Baia'

Daca intradevar pot controla si pot produce mai multe sortimente de cauciuc, atunci , oprim fabrica din china care produce gunoaiele....si mai taiem din berile pe care le beau nesimtitii de austrieci (marii protectori ai mototciclismului si comertului cu petrol din estul europei...)! ;)

Noh!

post-3884-1279201955_thumb.jpg

post-3884-1279201966_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

;) F tare, cat am mai injurat acum cativa ani cand mi s-a rupt cupla in drum. Cupla noua luata din Giulesti era la randul ei o gioarsa, noua dar gioarsa.

 

Zilele trecute am facut o "proba de sa" pe nipra lui Aleko si odata cu danful de ulei incins m-au napadit si amintirile din copilarie...Ce vremuri, ce oameni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noh!

 

Noh, anunta-ne cand sunt in probe si cum decurg acestea.

 

Oare nu e timpul sa faci si cupla de metal care iese din cutie si intra in cauciucul asta, undeva unde au macar un subler, si stiu sa il foloseasca? Poate iese una fara bataie, ar fi o premiera.

 

Iar apoi... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si acuma intrebarea zilei: Cine se leaga la cap sa-mi faca la modul constiincios si profesionist, desigur remunerat, reglarea spitelor si scos 8-urile si 88-urile din rotile de nipra? Intr-un cuvant, deja m-am saturat cum sare atasul niprei pe drum, iar la roata fata, deja intrece orice limita : freaca in furca si-n stanga si in dreapta, iar roata pe circumferinta nu mai e circulara ci e cel mult octogonala, dar se apropie vertiginos de repede de forma patrata!

la cluj nu stiu, dar prin bucuresti sau Prahova, te ajut, insa e mai nasol cu curieratul sau posta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...sa imi cumpar dnepr.....Stiti vre-unul?...

Da, cu atas perfecta stare, doar te urci pe el si pleci! In plus aprindere URSS originala, alternator 600W, restu-l afli de la posesor. Sfatul meu e sa nu renunti la nimic scazand pretul, ai pierde mult mai mult!

Victor 0745109970, daca nu l-o fii dat inca... Spor la cumparat si sa ne vedem sanatosi pe sosea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, dar nu este ceea ce caut.

Vreau unul ieftin, nu neaparat original, nu neaparat functional, sa aiba acte si sa nu fie chiar epava. Ideea e ca nu am multi bani de dat pe el asa dintr-o data, dar o sa mai investesc in el pe parcurs ( banuiesc ca asta se va intampla chiar daca n-o sa vreau :)) ) , vreau sa-l termin pe anul viitor. Mi-ar conveni si sa dau un ETZ 125 (in stare perfecta) si diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam intuiesc ce ma asteapta...mai am un ij56 si un etz125 (la ambele am avut mult de lucru)... despre partea cu munca, pot spune ca imi place. Iar partea cu banii... nu stiu, o data pusa la punct motocicleta, banuiesc ca n-o sa mai faca atatea probleme :D . Adevarul e ca am o slabiciune pentru boxerele vechi, si vreau sa am unul pe care sa-l tin pt totdeauna :laugh: . Iar cand o sa-mi iau japoneza, nu cred ca o sa mai gandesc sa-mi iau Nipru, ci o japo mai mare ;) .

 

TU de ce ai dnepr? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi 57, am reusit sa fac Nipruletul! Am luat garnituri de la Dany ptr camera de nivel constant! Am facut garnituri de klingerit sa pun intre chiulasa si distantier, respectiv distantier si carburator! Merge bine! Am fost la Gura Diham in weekend! Dar ai avut dreptate! Si cu garniturile alea tot imi fierbe benzina in camerele de amestec! Dar daca zici tu ca e bine sa fie cat mai cald carbul nu ma mai plang! In ciuda tuturor reglajelor (supape, aprindere) totusi cilindrul stang se incalzeste mai repede si mai mult decat dreptul! Pe bujia de la stangul s-a depus ca o bruma alba fina pe cand la dreptul e normala! As schimba carburatoarele intre ele sa vad daca e din alimentare! Sau sa fie uzura diferita? Asta de pe stanga fiind mai bine uns la plecare din cauza ca sta inclinata pe stanga pe cric! Diferenta e mica dar ma enerveaza un pic! Adica nu se simte la mers, dar voiam sa fie ceas! Ai tu un post cu carburile la motor boxer si spuneai ca trebuie sa fie ca in oglinda! Nu stiu cum as putea sa fac reglajul perfect! Si as vrea sa cobor cu un cant acele? Ce zici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...