cristi 57 Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 La aprindrerea electronica nu-i mare. Aprinderea cu descarcare capacitiva are 1,2 mm, tensiunea la intrare pe bobina ajungand si la 400V. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 poate-s eu nebun! a incercat cineva sa supra-alimenteze o nipra? super charger! si nu ma refer la acele filtre sport cu clapeta conectata la acceleratie, pe care obisnuiesc sa le puna pe asteea mai banoase, ci acel sistem de supra alimentare prin turbo suflanta sau suflanta angrenata de la transmisie ori actionata electric. ha???? nu dati cu parul! nu puneti probleme de genu - nu face fata pistoanele, pusca chiuloasa, cedeaza arborele....va rog! ideea e sa angrenez suflanta cu un motoras de 12v. da ce fel de motoras?cu cit produce mai mule turati cu atit mai bine, dilema apare la corelare. am vazut suflante actionate elctric dar sunt la turatii fixe nu variaza in functie de regimul de ture al motorului...cum s-ar putea adapta un mecanism elctronic care in functie de turatia motorului sa creasca si turatia la motorasului ectric? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 nu ai sa poti niciodata sa angrenezi cu un motoras de 12 volti o turbosuflanta poate doar un compressor(desi nu cred) notiunea de turbosuflanta in sine iti spune ca este angrenata de gazele de evacuare sa nu mai vb de turatiile la care lucreaza aceasta corelarea de care vb se numeste geometrie variabila normal orice motor in 4 timpi se poate supraalimenta acum depinde cat de fiabil se poate face acest lucru sa luam motorul de nipru ar trebui calculat volumul maxim de aer care se poate comprima in cilindru si sa se gaseasca o turbosuflanta aproximativ compatibila pt adaptare se executa adaptarea in sine care ar implica confectionarea unui alt sistem de evacuare, admisie si ungere dupa ce reusesti acest lucru si dupa ce reusesti sa calibrezi carburatia la noii parametri as fi curios daca rezista mai mult de doua trei turatii P.S am uitat sa precizez ca motoarele supraalimentate au segmenti trapezoidali , ungere suplimentara pt cilindri si debit marit la pompa de ulei fata de acelasi motor cu aspiratie naturala ORICUM DACA VEI REUSI ASACEVA POTI SA TE APUCI DE PROIECTAT MOTOARE SPOR LA TREABA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 poate-s eu nebun! a incercat cineva sa supra-alimenteze o nipra? super charger! si nu ma refer la acele filtre sport cu clapeta conectata la acceleratie, pe care obisnuiesc sa le puna pe asteea mai banoase, ci acel sistem de supra alimentare prin turbo suflanta sau suflanta angrenata de la transmisie ori actionata electric. ha???? nu dati cu parul! nu puneti probleme de genu - nu face fata pistoanele, pusca chiuloasa, cedeaza arborele....va rog! ideea e sa angrenez suflanta cu un motoras de 12v. da ce fel de motoras?cu cit produce mai mule turati cu atit mai bine, dilema apare la corelare. am vazut suflante actionate elctric dar sunt la turatii fixe nu variaza in functie de regimul de ture al motorului...cum s-ar putea adapta un mecanism elctronic care in functie de turatia motorului sa creasca si turatia la motorasului ectric? au incercat niste rusi prin ani 60 pe m60k si m35 k ,am gasit in manualul motociclistului editia a 3a... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 nu ai sa poti niciodata sa angrenezi cu un motoras de 12 volti o turbosuflantapoate doar un compressor(desi nu cred) notiunea de turbosuflanta in sine iti spune ca este angrenata de gazele de evacuare sa nu mai vb de turatiile la care lucreaza aceasta corelarea de care vb se numeste geometrie variabila normal orice motor in 4 timpi se poate supraalimenta acum depinde cat de fiabil se poate face acest lucru sa luam motorul de nipru ar trebui calculat volumul maxim de aer care se poate comprima in cilindru si sa se gaseasca o turbosuflanta aproximativ compatibila pt adaptare se executa adaptarea in sine care ar implica confectionarea unui alt sistem de evacuare, admisie si ungere dupa ce reusesti acest lucru si dupa ce reusesti sa calibrezi carburatia la noii parametri as fi curios daca rezista mai mult de doua trei turatii P.S am uitat sa precizez ca motoarele supraalimentate au segmenti trapezoidali , ungere suplimentara pt cilindri si debit marit la pompa de ulei fata de acelasi motor cu aspiratie naturala ORICUM DACA VEI REUSI ASACEVA POTI SA TE APUCI DE PROIECTAT MOTOARE SPOR LA TREABA da multumesc! genul asta de raspuns il apreciez. stiu diferentele intre turbo suflanta si supraalimentare nu stiam insa de segmenti si cele enumerate desi e logic ca buna ziua. turbo nu are rost sa ma complic, evident! si cum Nipru le are pe toate mai ales ungerea va verge brici Mesaj completat au incercat niste rusi prin ani 60 pe m60k si m35 k ,am gasit in manualul motociclistului editia a 3a... citeva foto facute pe paginile respective si atasate aici ar fi bine venite, citeva care contin esenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 parca incercase un tip din alba asa ceva. nu mai stiu cum s-a finalizat proiectul. era un nipru galben, acoperit cu foita de aur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 parca incercase un tip din alba asa ceva. nu mai stiu cum s-a finalizat proiectul. era un nipru galben, acoperit cu foita de aur. Cosmin -Kerosen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 da multumesc! genul asta de raspuns il apreciez.stiu diferentele intre turbo suflanta si supraalimentare nu stiam insa de segmenti si cele enumerate desi e logic ca buna ziua. turbo nu are rost sa ma complic, evident! si cum Nipru le are pe toate mai ales ungerea va verge brici Mesaj completat citeva foto facute pe paginile respective si atasate aici ar fi bine venite, citeva care contin esenta. sal am incercat si aseara dar nu mi lea luat,o sa incerc si acum cu o sensibilitate mai mica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 poate-s eu nebun! a incercat cineva sa supra-alimenteze o nipra? Pe mine ma trecea un gind sa incerc sa trec pe injectie(doar asa, de amorul artei)....cred ca e mai realizabil ...Sint in stadiul de prospectare, are cineva idei legat de asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 (editat) uite aici deja facut, sunt cateva modificari unde mai pui ca e si injectie multipunct Editat Octombrie 9, 2010 de schumydan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 sal am incercat si aseara dar nu mi lea luat,o sa incerc si acum cu o sensibilitate mai mica continuare la pagina 390 te rog! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 (editat) uite aici deja facut, sunt cateva modificari unde mai pui ca e si injectie multipunct Exact, dar pe mine ma intereseaza realizarea practica: ce injectoare s-ar potrivi, ce electronica, ce soft, ce senzori, are cineva astfel de informatii?Avem printre noi vreun specialist in sisteme de injectie? Daca intereseaza pe cineva proiectul respectiv, eu pot pune la dispozitie un motor de nipru cu RK facuta(.....vine iarna!!) Editat Octombrie 10, 2010 de krokodilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 continuare la pagina 390 te rog! sal.incerc sa le pun acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 Daca tot suntem la visuri... chiar realizabile...eu sper la un motor cu demaror! Din pacate e foarte scump! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 Daca tot suntem la visuri... chiar realizabile...eu sper la un motor cu demaror! Din pacate e foarte scump! Aduce Dany kit demaror electric pentru nipru si ural....depinde ce insemna foarte scump!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 sal.incerc sa le pun acum multumiri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 Daca tot suntem la visuri... chiar realizabile...eu sper la un motor cu demaror! Din pacate e foarte scump! nui cazul la nipra de pus demaror ca pornesc usor,sint cazuri in care sau mai pus la nipre dar parerea mea ca nu se merita..nus chiar exagerat de scump un kit dar nici putin nui..se poate gasi intre 4,7 mil un kit depinde de noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 pai asta e si palcerea , sa dai la pedala. daca vrei buton iti iei o japoneza si gata.puneam demaror la nipru cand nu aveam destui bani sa ne luam motociclete din astea moderne, acum nu cred ca mai merita efortul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 ...ce injectoare s-ar potrivi...eu pot pune la dispozitie un motor de nipru cu RK facuta(.....vine iarna!!) ...daca se leaga ceva, pot sat-ti dau 2 injectoare(multipunct) sau 1 injector pentru monopunct. In ambele cazuri trebe atasat un senzor de PM/turatie... marea problema ramane executia unei coroane danturata(asemanatoare celei pt demaror), adaugata la volanta. In final toate inseamna batai de cap... Cel mai simlpu e sa faci o galerie comuna. Monopunctul bosch(ECU) cred ca s-ar preta cel mai bine, simplitate si pret mic(auto sh), achizitionat impreuna cu corpul clapeta. Suplimentar nu vrea decat 1 senzor temperatura motor, cel de temp aer si pzitie clapeta sunt in deja incorporati in corpul clapeta impreuna cu injectorul. Electrica, conexiuni, etc.. ti le fac eu in 999 secunde ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Nenea Cristi, faceti electrica si la alte nipre sau numa la de astea cu 999 sec? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 lasa ca am facut instalatia de ma mt16 si mi-a luat mult mai mult decat cele 999 de sec. cu chiu cu vai am terminat intr-o saptamana.(bine e program redus ca e dupa serviciu) dar facuta in conditii, am terminat un mosor de fludor si am schimbat 2 anse la pistolul de lipit.bine ca am luat tuburi izolante termocontractante ca macar la izolatii am mers mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 999 secunde dureaza o bere, probabil prima... restul nu se pune! Mesaj completat ...cu chiu cu vai am terminat intr-o saptamana.. Mie mi-a luat 2 zile(pe cinstite), fara sa ma grabesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 ...daca se leaga ceva, pot sat-ti dau 2 injectoare(multipunct) sau 1 injector pentru monopunct. In ambele cazuri trebe atasat un senzor de PM/turatie... marea problema ramane executia unei coroane danturata(asemanatoare celei pt demaror), adaugata la volanta. In final toate inseamna batai de cap...Cel mai simlpu e sa faci o galerie comuna. Monopunctul bosch(ECU) cred ca s-ar preta cel mai bine, simplitate si pret mic(auto sh), achizitionat impreuna cu corpul clapeta. Suplimentar nu vrea decat 1 senzor temperatura motor, cel de temp aer si pzitie clapeta sunt in deja incorporati in corpul clapeta impreuna cu injectorul. Electrica, conexiuni, etc.. ti le fac eu in 999 secunde ... Deocamdata merg pe monopunct. Unde gasesc corpul cu clapeta de aer si toti senzorii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 (editat) Golf 2 si 3, passat B3, vento(toate cu motorizari 1,4-1,6 benzina). Dacia berlina si nova GTI fabricate dupa 2000, motoare 1,4 si 1,6, injectie monopunct. Mai sunt si altele... Daca mergi la un centru REMAT, nu cred ca-i probleme. Iei urmatoarele: 1. Calculatorul de injectie(ECU) 2. Senzorul de turatie(situat pe motor sau CV, in dreptul volantei) 3. Corpul clapeta(contine injector, senzor temperatura aer, potentiometru pozitie clapeta, actuator de relanti)(are 3 conectori) 4. Bobina de inductie dual(folosesti doar o infasurare, a doua ramane rezerva) 5. Sonda de oxigen (lambda)-situata pe galeria de evacuare la intrarea in catalizator-(nu-i obligatorie, merge si fara daca nu vrei sa o scoti euro2 sau 3) 6. Senzor temperatura motor-situat in chiulasa- 7. Pompa benzina-situata in rezervor(sonda litrometrica) sau afara in imediata apropiere a rezervorului(sa nu o confunzi cu filtrul de benzina) toate acestea sunt varianta bosch dacia-iti mai trebe o coroana dintata adaptata la volanta. Daca ajungi pana aici, iti furnizez si alte date tehnice mai precise. 8. Daca alegi varianta vw iei si delcoul care contine senzor hall(nu-ti mai trebe coroana dintata)(varianta este mai practica, adaptarea este mult usurata) Problema este ca pornirea v-a fi mai dificila la pedala, ar trebui un demaror. Astfel de sisteme dupa punerea contactului, la primele rotatii ale motorului aduna informatiile necesare, abea dupa aceasta alimenteaza injectorul. Deci pornirea nu v-a fii niciodata "la sfert"... as zice imposibila la pedala. Personal n-as incerca adaptarea, atata munca ca sa ce? Performanta nu v-a fii mai buna, niciodata(fata de un motor cu carburator bine pus la punct). Mesaj completat Inca un amanunt: ia toata conectica, taie toate mufele cu firele la cca 10 cm, de la toate reperele mentionate... Editat Octombrie 11, 2010 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 cred ca mai am eu pe undeva o coroana dintata pt. nipru(de pe vremea cand imi doream demaror) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.