mas oyama Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 ce se poate intimpla la un motor de MT daca pe drepata este piston cota1 si pe partea stinga piston cota 0? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 ce se poate intimpla la un motor de MT daca pe drepata este piston cota1 si pe partea stinga piston cota 0? Nu stiu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red biker Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 Poate un pic de dezechilibru cred ca nesemnificativ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red biker Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 Poate un pic de dezechilibru cred ca nesemnificativ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaha.ionel Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 motorul boxer are o constructie simpla,principiul de functionare la 180 grade e bazat pe echilibru ceea ce denota ca pistoanele trebuie obligatoriu sa aiba aceleasi cote ,dimensiuni ,GREUTATE ,aceste lucruri tin de fiabilitate si anduranta la un motor ,daca ai pune ceea ce ai intrebat ar functiona o perioada dupa care s-ar uza prematur vibrochenul ,biela si setul din cauza turatiei inegale ...................... e ca si cum ai umbla incaltat cu dr. 43 iar stg. 41 ....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 ce se poate intimpla la un motor de MT daca pe drepata este piston cota1 si pe partea stinga piston cota 0? ...am umblat cu biele cu diferenta de masa de 25 de grame intre ele...biele originale nedesfacute niciodata de cand le-a asamblat rusul....A fost destul de complicat sa usurez una dintre ele de gramele in plus.... In principiu se poate calcula cam ce eforturi apar la accelerarea unei mase de 2-3 grame de la 0 68mm 0,005 secunde(jumatate din perioada la o turatie de 6000rpm..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 ce se poate intimpla la un motor de MT daca pe drepata este piston cota1 si pe partea stinga piston cota 0? De ce ar face cineva asa ceva cu buna stiinta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 la nevoie se poate, asa cum se poate merge intr-un cilindru la nevoie, asa cum poti sa degrosezi o cota vibrochenul ca-i zgariat doar 1 fus maneton, cum poti merge cu o reductie la bujie la doar 1 cilindru sau cu segmenti noi pe un cilindru doar etc. Dar daca ai ocazia sa faci o treaba mai buna o faci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 Da, unii se chinuie sa faca echilibrari sofisticate, raciri utile si inutile, altii's mai de "stanga" adeptii lui merge si asa, pe altii i-a lovit criza abea acum... varietatea democratica, libertate fara constrangere si dreptul la optiune, a construi sau a distruge.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 poza de cand liniile de productie ale fabricii din orasul Kiev scoteau 120 000!! motociclete/an si o brosura mica de prezentare kmz_dnepr_bikes___factory.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 pai daca n-as fi eu, felul meu de a fi,curios!ce ati mai face voi? tezim interesul pentru orice! alta intrebare: ce se poate intimpla unui utilaj din specia asta pe cale de disparitie daca se instaleaza un sistem de alimentare cu aer fortat!?tubo- sau supercharger(compresor)? am mai pus intrebare da nimeni, nimic...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 pai daca n-as fi eu, felul meu de a fi,curios!ce ati mai face voi? trezim interesul pentru orice! alta intrebare: ce se poate intimpla unui utilaj din specia asta pe cale de disparitie daca se instaleaza un sistem de alimentare cu aer fortat!?tubo- sau supercharger(compresor)? am mai pus intrebare da nimeni, nimic...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 cativa dintre noi ne-am exprimat parerile si cunostintele(sau presupunerile) dar nu stiu de ce am impresia ca ca o se ne-o dovedesti concret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 pai daca n-as fi eu, felul meu de a fi,curios!ce ati mai face voi? trezim interesul pentru orice!alta intrebare: ce se poate intimpla unui utilaj din specia asta pe cale de disparitie daca se instaleaza un sistem de alimentare cu aer fortat!?tubo- sau supercharger(compresor)? am mai pus intrebare da nimeni, nimic...! daca rezolvi problemele constructive (inclusiv ungerea grupului turbo/compresor mecanic) practic vei creste presiunea de ardere si inclusiv temperatura. Sa spunem ca ai reusi sa pui alte piese de rotatie mai robuste/rezistente termic, etansari etc. vei avea un motor mai puternic. Dar ai aceeasi etajare de la cutia de viteza si acelasi raport la grup, cat or fi treptele "lungite" sau grupul de fuga. La final probabil tot Virago 250 va avea viteza de croaziera mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 multumesc, esti un domn ca de obicei! asai! teoretic lui ii creste doar puterea fuga ramane codasa ca tot aceleasi rapoarte le are.. atunci de ce Uralul de 750 care are aceleeasi rapoarte in cutie ca si cel de 650 da fuge mult mai bine cu toate ca e doar 100cmc diferenta? Mesaj completat multumesc, esti un domn ca de obicei! asai! teoretic lui ii creste doar puterea fuga ramane codasa ca tot aceleasi rapoarte le are.. atunci de ce Uralul de 750 care are aceleeasi rapoarte in cutie ca si cel de 650 da fuge mult mai bine cu toate ca e doar 100cmc diferenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 multumesc, esti un domn ca de obicei!asai! teoretic lui ii creste doar puterea fuga ramane codasa ca tot aceleasi rapoarte le are.. atunci de ce Uralul de 750 care are aceleeasi rapoarte in cutie ca si cel de 650 da fuge mult mai bine cu toate ca e doar 100cmc diferenta? Mesaj completat multumesc, esti un domn ca de obicei! asai! teoretic lui ii creste doar puterea fuga ramane codasa ca tot aceleasi rapoarte le are.. atunci de ce Uralul de 750 care are aceleeasi rapoarte in cutie ca si cel de 650 da fuge mult mai bine cu toate ca e doar 100cmc diferenta? ....nu are aceleasi rapoarte!A 3-a si a 4-a sunt intinse, si roatele sunt de 18"...si nu fuge mult mai bine...atat doar ca te poti duce cu el cu 90/h la drum intins.... GEAR RATIOS URAL 750 -2004 I gear 3.6 II gear 2.28 III gear 1.56 IV gear 1.19 Reverse gear 4.36 Speedometer drive ratio 0.4 Final drive ratio 3.86 MT16 1.Gang 4,11 2. Gang 2,28 3. Gang 1,70 4. Gang 1,30 ruckwärtsgang 3,67 sekundärtrieb-Ăbersetzung 4,62 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 multumesc, esti un domn ca de obicei!asai! teoretic lui ii creste doar puterea fuga ramane codasa ca tot aceleasi rapoarte le are.. atunci de ce Uralul de 750 care are aceleeasi rapoarte in cutie ca si cel de 650 da fuge mult mai bine cu toate ca e doar 100cmc diferenta? Mesaj completat multumesc, esti un domn ca de obicei! asai! teoretic lui ii creste doar puterea fuga ramane codasa ca tot aceleasi rapoarte le are.. atunci de ce Uralul de 750 care are aceleeasi rapoarte in cutie ca si cel de 650 da fuge mult mai bine cu toate ca e doar 100cmc diferenta? ...nu are aceleasi rapoarte!A 3-a si a 4-a sunt intinse, si roatele sunt de 18"...si nu fuge mult mai bine...atat doar ca te poti duce cu el cu 90/h la drum intins.... GEAR RATIOS URAL 750 -2004 I gear 3.6. II gear 2.28 III gear 1.56 IV gear 1.19 Reverse gear 4.36 Speedometer drive ratio 0.4 Final drive ratio 3.86 MT16 1.Gang 4,11 2. Gang 2,28 3. Gang 1,70 4. Gang 1,30 ruckwärtsgang 3,67 sekundärtrieb-Ăbersetzung 4,62 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 (editat) deci mt16 ''fuge'' mai tare decat uralul in marsarier! Editat Februarie 10, 2011 de lantz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 deci mt16 ''fuge'' mai tare decat uralul in marsarier! Lantz tot timpul ma enerveaza cu replicile lui. Ma face sa rad! Si eu nu vreau! Ca sunt un om serios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 deci mt16 ''fuge'' mai tare decat uralul in marsarier! Normal! deoarece 16-le ala e de la 4x4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 ....nu are aceleasi rapoarte!A 3-a si a 4-a sunt intinse, si roatele sunt de 18"...si nu fuge mult mai bine...atat doar ca te poti duce cu el cu 90/h la drum intins....GEAR RATIOS URAL 750 -2004 I gear 3.6 II gear 2.28 III gear 1.56 IV gear 1.19 Reverse gear 4.36 Speedometer drive ratio 0.4 Final drive ratio 3.86 MT16 1.Gang 4,11 2. Gang 2,28 3. Gang 1,70 4. Gang 1,30 ruckwärtsgang 3,67 sekundärtrieb-Ăbersetzung 4,62 cu raport pentru a 4-a lungit 22-25 pinion-coroana se obtine 1.13 deci mai bun decat al Uralului de 750? e de intels ca lumea nu are bnai , ar merita daca am fi mai multi sa ne scoata un pret mai bun la fabricarea altor rapoarte pentru 3 si 4...chiar de 1 pentru a 4-a adica 23 cu 23. o roata de 18" cu guma de 80 -120 e mai inalta decat una de 19" cu guma de 90-100 chiar si 110, ceea de 17" cu guma de 120-90 e la fel ca una de 18" pacat ca nu se fabrica gume de 19 mai late de 110 si inalte de 90... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 Ba se fabrica, dar in general sunt cele de enduro, 120/100/19. Adica la fel cum Uralshina de pe niprele militare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 pai daca n-as fi eu, felul meu de a fi,curios!ce ati mai face voi? tezim interesul pentru orice!alta intrebare: ce se poate intimpla unui utilaj din specia asta pe cale de disparitie daca se instaleaza un sistem de alimentare cu aer fortat!?tubo- sau supercharger(compresor)? am mai pus intrebare da nimeni, nimic...! e logic ce se intimpla....CRAPAA!! de ce nu se baga la cap ca NIPRU nui facuta sa mearga in ture mari,de aia se face motorul an de an la nipra sau chiar de 2 ori pe an..sint japoneze ful daca vreti viteza la toate preturile. motorul tre sal asculti cum ii place lui mai bine si nu ai nevoie de ureche muzicala pt.asta daca il fugaresti ii creste uzura si ii scurtezi viata foarte mult....dar multi vor sa zboare cu nipra...pinioane si rapoarte...compresoare.. unde naiba sai pui compresor al nipra???la ce distributie are si chiuloase aia ii mai lipseste... lasati-le fratilor cum au plecat de la mama lor sau scapati de ele si va luati japoneze si rupeti-va capul cu ele la 200 de km la ora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 Salut. Mai Dany, tu nu te enerva, lasa sa faca oamenii tot felul de adaptari inutile pe Niprele astea amarite. Roaga-te sa gasesti piese ptr. ele si sa poti trece cu ele. Tu nu vezi, rapoarte de a-4-a intinse prastie, grupuri cu pinionul de atac cu 100 dinti si coroana cu 1 dinte. Toata lumea vrea ceva, un lucru anume, cu toate ca este convinsa ca nu se poate s-au nu-si are rostul. Sinteza Dnepr s-a vrut a fi un topic dedicat tipului asta de motocicleta in care sa gasim date exacte despre motocicleta, cu reparatii, adaptari, modificari care sint bune si utile motocicletei. Nu ce se discuta acuma, avioane cu pene, mircarcasu cu aragazu si pana de vulpe la palarie. Citeodata ma umfla risul, altadata ma apuca toti dracii, in final spun asta e si gata. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 e logic ce se intimpla....CRAPAA!! de ce nu se baga la cap ca NIPRU nui facuta sa mearga in ture mari,de aia se face motorul an de an la nipra sau chiar de 2 ori pe an..sint japoneze ful daca vreti viteza la toate preturile. motorul tre sal asculti cum ii place lui mai bine si nu ai nevoie de ureche muzicala pt.asta daca il fugaresti ii creste uzura si ii scurtezi viata foarte mult....dar multi vor sa zboare cu nipra...pinioane si rapoarte...compresoare.. unde naiba sai pui compresor al nipra???la ce distributie are si chiuloase aia ii mai lipseste... lasati-le fratilor cum au plecat de la mama lor sau scapati de ele si va luati japoneze si rupeti-va capul cu ele la 200 de km la ora Mesaj completat hou mai ! ca nu am dat cu paru! se discuta...avantaje si dezavantaje. de multe ori imi dau pumni in cap cind ma apuc sa scriu fiindca stiu ce replici urmeaza... in loc de sfaturi, "ma nu fa asta ca va crapa pistonul, se va rupe biela.....", detalii tehnice concrete,nu! ne e mai usor sa dam cu (cuvant urat) cind ne iesim din fire. si da! poate si sigur ar tine mai mult daca calitatea pieselor ar fi mai buna. poti sa mergi ca melcul ca tot se duce cind piese sunt facuta din mamaliga, e ca lozul in plic, poate am noroc...de data asta am ajuns de am futut o cota din cauza unei sageti nenoricte de montaj, nici macar insemnele nu sunt puse corespunzator. imi pare rau ca suntem multi din noi ca si caii, numa inainte! cu toate ca pe tema asta cu compresorul am exagerat. rapoartele din cutie schimbate atiti pentru a 3-a cit si pentru a-4-a ar fi mai mult decat bine venite, oricine ce ar zice. raport marit doar pentru a 4-a isi are dezavantajul ei la schimbarea din 3 in 4, trebuie turata mai mult pina se schimba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.