Vizitator VULPOIU Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 Foarte bine scis, te întreci în detalii (pe care oricum le cunosc! dar mulțumesc), eu doar am întrebat ca să îmi confirm ceea ce am realizat eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 dap,realizati baieti, realizati de nu mai puteti vad ca va plac realizarile epocii comuniste doar pe forum, in fapt toti vreti sa fugiti si sa scapati de troacele voastre vaai, cate rauri de cerneala au curs ptr aceste magnifice trompete si cand stalin se gandea ca despre el se va vorbi 100 de ani peste toate hotarele comic mai este cineva care nu vrea sa vanda martoaga? sorry daca st offtopic...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 Măi băiete, iaca eu unul aÂş lua una dacă ar avea un preț justificat. Te duce mintea să înțelegi asta? Nu. Normal, nu'Âş de ce am întrebat. Apleacă-te înapoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 parca nipra era subpatrata....oricum tu esti suprapatrat la cabina, deci sincer nu va potriviti, incearca sa nu pui problema banilor in calea visurilor tale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 (editat) Reglaj carburator Pekar K68: Adjustment of K-68 Carb.pdf Part list pictures: Dnepr_Parts_List.zip Manual Dnepr ro: dnepr_nipru_mt_11_16.zip Editat Februarie 9, 2012 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 ...Diferențele sunt, în mare parte, de aspect general Âşi de materiale... Nu sefu', e o greseala ce ai scris... mai simplu era sa scri: de evolutia tehnologica si atat! Forma compacta a camerei de ardere, pierderi mai mici de caldura, raport de compresie mai mare, randament volumetric mai mare, umplerea spalarea si primenirea, detonatia, reducerea consumului pentru acelasi lucru mecanic, etc... sunt doar cateva din motivele pentru care s-a renuntat de multi ani la supapele laterale, nimeni nu mai fabrica asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 Reglaj carburator Pekar K68: Adjustment of K-68 Carb.pdf Part list pictures: Dnepr_Parts_List.zip Manual Dnepr ro: dnepr_nipru_mt_11_16.zip foarte buna documentatie pt toti posesorii de nipre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 cine stie,cat ulei se baga in telescoape spate si fata DNEPR? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 cine stie,cat ulei se baga in telescoape spate si fata DNEPR? uita te putin mai sus ca sa postat un manual de reparatii pt mt 11 16 si acolo scrie cat ulei se baga in telescoapele fata si spate la nipru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 Nu sefu', e o greseala ce ai scris... mai simplu era sa scri: de evolutia tehnologica si atat! Cristi, mă refeream la motoarele Ural/Nipru, prin comparație. Adică side-valve-urile M-72/K-750, respectiv OHV-urile ulterioare - Âşi alea tot comparate. Scuze pentru incoerență. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 (editat) Ok, inseamna ca nu am fost eu atent... ...scuze! ..adaug, sistemul cu supape in capul pistonului(OHV) prezinta si unele dezavantaje: piese, prelucrari, costuri suplimentare; mareste inaltimea chilasei; creste masa motorului; etc. Astfel a aparut axa cu came in chiulasa(SOHC) eliminand multe componente. Mai nou cu doua axe ce poate actiona simultan mai multe supape(DOCH).. Cu toate acestea noua tehnologie isi spune cuvantul in toate cazurile.. Editat Februarie 10, 2012 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 (editat) uita te putin mai sus ca sa postat un manual de reparatii pt mt 11 16 si acolo scrie cat ulei se baga in telescoapele fata si spate la nipru asa am facut "Alimentarea cu ulei se face cand cilindrul de lucru este montat in capul amortizorului. Uleiul se toarna in cilindrul de lucru pana la buza superioara, iar restul in corpul amortizorului. Dupa alimentarea cu ulei in cilindru se introduce tija cu pistonul si se inchide cilindrul. Dupa aceasta se apasa cu mana tija pentru eliminarea aerului din cilindru." dar,cand am bagat tija cu pistonul,a iesit o droaie de ulei,si mi-am murdarit menghina si tot ce era mai jos.ma gandeam ca stie cineva cati ML intra exact.acuma ma gandesc ca "restul uleiului" poate fi totusi o cantitate anume Editat Februarie 10, 2012 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 Nu sefu', e o greseala ce ai scris... nimeni nu mai fabrica asa ceva. se mai fabrica si acu motoare cu supape laterale, nu pt motociclete cei drept ci pt motocositori de tuns gazonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 asa am facut "Alimentarea cu ulei se face cand cilindrul de lucru este montat in capul amortizorului. Uleiul se toarna in cilindrul de lucru pana la buza superioara, iar restul in corpul amortizorului. Dupa alimentarea cu ulei in cilindru se introduce tija cu pistonul si se inchide cilindrul. Dupa aceasta se apasa cu mana tija pentru eliminarea aerului din cilindru." dar,cand am bagat tija cu pistonul,a iesit o droaie de ulei,si mi-am murdarit menghina si tot ce era mai jos.ma gandeam ca stie cineva cati ML intra exact.acuma ma gandesc ca "restul uleiului" poate fi totusi o cantitate anume eu stiu ca in amortizoarele din fata intra 70 mililitri de ulei hidraulic iar pe spate nu stiu sa iti spun exact dar cred ca intra cam 50 mililitrii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Februarie 11, 2012 Share Postat Februarie 11, 2012 Spuneti-mi si mie cum trebuie sa functioneze un contact in pozitia 1 si in pozitia 2! Unde se conecteaza plusul si unde trebuie sa conecteze in pozitia 1 si in pozitia 2! va multumesc! Era sa zic "asfalt uscat". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Februarie 11, 2012 Share Postat Februarie 11, 2012 In pozitia 1 trebuie sa faca toate legaturile, este pozitia folosita pentru utilizarea motocicletei. Pozitia 2 aprinde luminile de pozitie si lasa posibilitatea de a scoate cheia din contact. recomandata cand lasi motorul noaptea pe marginea unui drum neluminat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Februarie 11, 2012 Share Postat Februarie 11, 2012 Multumesc! la care lamela pun plusul care vine de la baterie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Februarie 11, 2012 Share Postat Februarie 11, 2012 (editat) Ia vezi că scrie aici + vine de la baterie cu stație la altenator, cap de linie la lamela 3 Editat Februarie 11, 2012 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 Ia vezi că scrie aici + vine de la baterie cu stație la altenator, cap de linie la lamela 3 daca tot ai aprins o lumanare in bezna din capul meu, aprinde lumina de tot. spune-mi ce vine la celelalte lamele. La 3 vine plusul, La 1 ce vine, la 2 ce vine, la 4 ce vine, la 5 nu am lamela, la 6 ce vine? Nu prea am inclinatie spre electronica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 Nu e electronică, e electrică pură. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 (editat) Borna 1-- Siguranța 1 Borna 2-- Comanda electrică dreapta - întrerupător bobină (engine off) Borna 3-- Ăi-am zis mai sus Borna 4-- Nicăieri că nu există (borna 4 e unită cu borna 5... sau invers, ) Borna 5-- Siguranța 2 Borna 6-- Comanda electrică dreapta - contact lumini Uită-te pe schemă că înțelegi uÂşor. Trebuie doar să urmăreÂşti firele. Schema ți-am pus-o mai sus. Editat Februarie 13, 2012 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 uite si articolul asta: intr-adevar blocheaza diferentialul. Grupul normal de MT16 are bosaj deasupra capacului - ramasita de la MW750M cu diferentialul blocabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 uite si articolul asta: intr-adevar blocheaza diferentialul. Grupul normal de MT16 are bosaj deasupra capacului - ramasita de la MW750M cu diferentialul blocabil. eu nu am pe mt 16 parghia respectiva la diferential Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 eu nu am pe mt 16 parghia respectiva la diferential kitul pt blocare diferential se poate monta acolo. sper sa iau eu un kit pina in vara si atunci va fi mai simplu pt.doritori sa monteze asa ceva. la polon kitul e cam piperat..sare de 200 de euro.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 kitul pt blocare diferential se poate monta acolo. sper sa iau eu un kit pina in vara si atunci va fi mai simplu pt.doritori sa monteze asa ceva. la polon kitul e cam piperat..sare de 200 de euro.. da ai dreptate dar eu nu vreau sa modific nimic la el desi treaba asta cu parghia de blocare ii o idee foarte buna.vreu sa il fac asa cum a iesit pe poarta fabricii adica albastru inchis cu dungi albe si totul original ara nici o modificare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.