cristi 57 Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 ...furtunele de la admisie de aer care vin din filtru-sunt cam batrane si crapacioase... Eu m-am referit la aerul fals ce poate apare intre flansa carbului si galeria de admisie, apoi la etanseitatea capacului de la suber(adica zona din spatele suberului). Furtunele de care zici nu au treaba cu functionare motor/carburatie. Ele trimit in cilindrii gazele din motor(recircularea lor) - masura antipoluare, dar vaporii de ulei ajuta la ungerea pieselor in miscare din carburator(o treaba buna). Evident ca daca sunt crapate aerul intra odata cupraful, ocolind elementul de filtrare. ...Dar acum am intles ce nu imi puteam explica! Nu are pompa de spritz! Doamne ce simplu era.... ..se vede sefu' ca nu ai citit.. si este scrisa de cativa ani! socu se inchide cand il inchizi? Ese buna intrebarea! Daca nu inchide circuitul respectiv, e greu sa pui la punct un reglaj pentru ca de fiecare data, dupa fiecare utilizare se opreste in alta pozitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 socu e aproape inutil ptr mine...motorul porneste din prima pedala fara el... observatii: 1- cand trag socul pe stanga se ineaca la relanti 2- cand il trag tot pe stanga in timpul mersului...parca prinde aripi asta era dimineata acum: 1a - suruburile verticale sunt deschise la 0.75 ture...se simte mai bine asa...nu mai da in nas asa repede la accelerari bruste. se pare ca nu-i placea 1.5 ture. Acum sunt mai multumit...95% o sa o mai gadil pana sunt multumit 100%. Maine in functie de timp voi face cateva ture de proba si cu avansul...sa vad rezultatele... apoi ii fac si consumul...sa vad si rezultatele financiare Noroc baieti!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 ...il trag tot pe stanga in timpul mersului...parca prinde aripi... In cazul acesta muta cuiul dozator cu un canal mai jos(ridica-l cu o linie), adica il scurtezi. Pozitia asta nu-ti modifica mersul la relanti, iti va da mai multa benzina la sarcina. Fa o proba si vezi ce se intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 Verifica si filtrul de aer sau scoate-l pina iti ies reglajele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 socu e aproape inutil ptr mine...motorul porneste din prima pedala fara el... observatii: 1- cand trag socul pe stanga se ineaca la relanti 2- cand il trag tot pe stanga in timpul mersului...parca prinde aripi asta era dimineata acum: 1a - suruburile verticale sunt deschise la 0.75 ture...se simte mai bine asa...nu mai da in nas asa repede la accelerari bruste. se pare ca nu-i placea 1.5 ture. Acum sunt mai multumit...95% o sa o mai gadil pana sunt multumit 100%. Maine in functie de timp voi face cateva ture de proba si cu avansul...sa vad rezultatele... apoi ii fac si consumul...sa vad si rezultatele financiare Noroc baieti!!! Eu iti pusesem verticalele la 3/4 din 360 grade adica 0,75 ture - ceva mai bogat in relanti o valoare la care mie-mi cam merg toate bine. avansul este extrem de important pentru ca sa nu-ti functioneze dezastruos iar supapele ca sa fie reglajul f bun, altfel e ceva mai prost. Carburatoarele se regleaza ultimele. Jicloarele sunt la fel la toate - orificii calibrate, plutitoarele cas transparente ca-s albicioase tot dracul ala. Garniturile cilindru-carburator sunt foarte importante. Se iau n bucati sa fie rezerva si la montaj se ung usor cu vaselina si aia e, fara silicon unde-i benzina. Recomand schimbate garniturile de la CNC, cu unele noi roz/rosii de la dany. Cu K68 se poate obtine un mers mai frumos al motorului fara clantanelile sertarului patrat sua desfacerea port-jiclorului principal. Poate K63/65 sa dea o zvacnire mai puternica la plecari. Cu avansul reglat trebuei sa porneasca la 3 pedale in gol, una cu contact cu sau fara soc. Socul tras in mers nu trebuie sa imbunatateasca mersul in acest caz insemnand ca ai un deficit de benzina in ture sau un avans alandala. Acum in general mi-a mers bine doar la mijloc, epuizeaza mai intai eventuale probleme de avans inainte sa reglezi carburatorul. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Pana acum am avut k63-urile si alea mergeau bine: avea putere, tinea relantiul, pornea usor(la prima pedala), consuma 6.1-6.5. Eu am scos k63-urile am pus la loc k68-urile, ma gandesc ca e normal din moment ce schimb numai carburatoarele, nu e normal sa umblu si la avans, si la supape... Azi in functie de timp...voi curata platina, voi schimba condensatorul,bujiile, si o sa umblu si la avans, Sa vedem ce iese! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 (editat) socu e aproape inutil ptr mine...motorul porneste din prima pedala fara el... Pana acum am avut k63-urile si alea mergeau bine: avea putere, tinea relantiul, pornea usor(la prima pedala), consuma 6.1-6.5. Eu am scos k63-urile am pus la loc k68-urile, ma gandesc ca e normal din moment ce schimb numai carburatoarele, nu e normal sa umblu si la avans, si la supape... Azi in functie de timp...voi curata platina, voi schimba condensatorul,bujiile, si o sa umblu si la avans, Sa vedem ce iese! еще раз K63: "La prima pedala" fara cateva pedale de amorsa fara contact sau macar la prima pedala dar cu socul tras? Inundai barem carburatoarele? Suna a carburatorul ideal ce spui dar totusi nu e normal pentru un carburator sovietic echipat cu dublu sistem de imbogatire pentru pornire (deschidere orificiu de comunicatie CNC-venturi si sistem de imbogatire prin inundare - basca daca ai cutie veche de MT10 shutter de aer). N-aveai bujiile prea negre daca o tineai in relanti? Mergea rotund, revenea turatia cand lasai libera acceleratia fara rateuri in toba etc.? Asta pentru ca "prima pedala" suna a amestec bogat in relanti ceea ce in aglomeratiile extreme ca in Bucuresti este neplacut, dar la drum lung este mai putin sesizabil si nu afecteaza consumul. Si la K62/63/65 tot cam 0,75 ture "merg", acul ma mijloc si nivelul de benzina sus. K68: Supapele nu se deregleaza de pe o zi pe alta, dar la sistemul vechi cu platina se poate toci piciorusul platinii mai deodata, se pot slabi suruburile de strangere/reglaj si roti putin platoul - amandoua duc la un mers prost al motorului ce nu se poate regla din carburatoare. Asa ca da, curata platina si regleaza avansul sa fie bun incluzand distanta la platina, vezi scanteia pe fiecare fisa si curata bujia (nu schimba daca da scanteie). Verifica sa nu traga un pic de aer fals (cu K63-urile montate, garniturile nezgandarite poate nu tragea aer fals?!) ca asta ti-ar saraci amestecul in mers si apoi lucreaza pe la carburatoare (3/4 tura vertical, acul la mijloc, nivelul sus la CNC, umbli la surubul "robinet" de relanti). Ca te aud cu platina, condensator, pe viitor cea mai buna imbunatatire pentru motocicleta ta va fi sa atasezi exact aceasta aprindere tranzistorizata si nu o sa mai puste vreodata platina si nu o sa mai conteze la scanteie cat se deschide platina doar avansul sa fie OK. In general fara dedicatie si in virtutea unghiilor mele negre si a opririlor pe marginea drumului de ieri si de maine: Din pacate fiarele astea rezerva uneori periode de functionare proasta invaluite in mister, ore de reglaj, unghii negre si consoarte nemultumite. Cu perseverenta treci peste toate. Poate ca e mai bine sa dai banul si sa tot mergi (mai ales ca japo sh-urile sunt ieftine) sa nu fii moto-tehnicus, sa nu mirosi a benzina dar asta-s sacrificii necesare operarii oricarei motociclete comuniste/clasice. Editat Octombrie 8, 2012 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 La mine a inceput ploaia binisor...am ajuns "stropit" bine acasa...dupa 30km minunati pe vant...am facut consumul cu reglarile de-aseara (nu am mai reglat si schimbat nimic pe ploaia asta) si am ajuns la un 7.3 mixt (extern-intern) cu benzina curata de 95 fara ulei de 2t...daca nu era vantul cred ca ajungeam la un 7... "K63: "La prima pedala" fara cateva pedale de amorsa fara contact sau macar la prima pedala dar cu socul tras? Inundai barem carburatoarele? Suna a carburatorul ideal ce spui dar totusi nu e normal pentru un carburator sovietic echipat cu dublu sistem de imbogatire pentru pornire (deschidere orificiu de comunicatie CNC-venturi si sistem de imbogatire prin inundare - basca daca ai cutie veche de MT10 shutter de aer). N-aveai bujiile prea negre daca o tineai in relanti? Mergea rotund, revenea turatia cand lasai libera acceleratia fara rateuri in toba etc.?" La prima pedala fara soc, fara amorsa, cu un carb inundat (nu conta care, de obicei dreptul ca e mai accesibil) cutia e de MT-11. Bujiile da, erau negre, Motorul mergea rotund fara rateuri pe accelerare sau decelerare. K68-urile- acuma dimineata: am dat 2 pedale amorsa, am inundat ambele carburi, si a luat-o din prima. Acuma sunt pus bine pe ganduri cu cuiele:-am un mecanic aici in Braila, omu e BUN!!! i-am explicat simptomele cu socul si mi-a zis din prima fara sa stea pe ganduri la fel cum a zis-o si nea Cristi...sa ridic cuiele. si cand se lasa vremea, asta voi face prima si prima data! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 am facut consumul cu reglarile de-aseara (nu am mai reglat si schimbat nimic pe ploaia asta) si am ajuns la un 7.3 mixt (extern-intern) cu benzina curata de 95 fara ulei de 2t...daca nu era vantul cred ca ajungeam la un 7... (...) Acuma sunt pus bine pe ganduri cu cuiele:-am un mecanic aici in Braila, omu e BUN!!! i-am explicat simptomele cu socul si mi-a zis din prima fara sa stea pe ganduri la fel cum a zis-o si nea Cristi...sa ridic cuiele. si cand se lasa vremea, asta voi face prima si prima data! Adolfe consumul nu e un parametru de reglaj. Consumul mic e incununarea succesului la finalul reglajului corect verificat la drum (cu motorul cald). Important e mersul motorului. Cristi nu ti-a vorbit despre cui "fara sa stea pe ganduri", ti-a spus in primul rand despre aer fals!! Si eu la fel. Mecanicul poate fi BUN, dar nu se diagnosticheaza prin telefon, noi dam indicatii pe baza expereientei avute cu acest tip de carburator pe acest tip de motocicleta. Asa ca mai repet o data ideea ca trebuie sa fie componentele bune si sa faci toate chestiile de mai sus pana sa te joci direct pe reglajul acului la carburator. Comanda la Gaspar/Danny de garnituri carburator CNC (astea originale cu care au venit Pekarurile sunt proaste), garnituri chiulasa-carburator, furtune aer si ca sa fie pachetul mai umflatel ia si tu consumabile: o camera sau o platina, cabluri sau mansoane etc., o bobina etc.). Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Adolfe consumul nu e un parametru de reglaj. Consumul mic e incununarea succesului la finalul reglajului corect verificat la drum (cu motorul cald). Important e mersul motorului. Cristi nu ti-a vorbit despre cui "fara sa stea pe ganduri", ti-a spus in primul rand despre aer fals!! Si eu la fel. Mecanicul poate fi BUN, dar nu se diagnosticheaza prin telefon, noi dam indicatii pe baza expereientei avute cu acest tip de carburator pe acest tip de motocicleta. Asa ca mai repet o data ideea ca trebuie sa fie componentele bune si sa faci toate chestiile de mai sus pana sa te joci direct pe reglajul acului la carburator. Comanda la Gaspar/Danny de garnituri carburator CNC (astea originale cu care au venit Pekarurile sunt proaste), garnituri chiulasa-carburator, furtune aer si ca sa fie pachetul mai umflatel ia si tu consumabile: o camera sau o platina, cabluri sau mansoane etc., o bobina etc.). Spor. Pai le-am pus pe lista la Dany...numa ca omul mi-a zis sa mai astept pana le gaseste intr-o stare buna: "1 Bucsa de cauciuc in care intra furca cardanica 2 furtunele de cauciuc de la filtru de aer la carburator + garniturile dintre carburator si cilindru 3 Aparatorile de la genunchi de noroi sau de vant de ce-or fi ( de vant nu se pune problema la Dnepra mea ) ) 5 Aprindere electronica (Sau aprinderea clasica ma intereseaza in special platina sa nu fie uzata a mea e un pic cam uzata) 6 Sistemul de franare de pe atas (la mine lipseste cu desavarsire) 7 Orice piesa in stare buna/noua 8 Camera si cauciuc (chiar si roata completa daca e spitata bine si nu are 8-uri) Piesele pot fi si la mana a 2-a, numai sa fie utilizabile in caz de urgenta! Merci!!!" Uite lista! Pe dl. Gaspar nu-l cunosc...nu stiu ce piese aduce, dar din ce aud, omul nu prea se pricepe la mecanica,asa ca prefer sa astept mai mult la Dan si, am o garantie in plus ca nu primesc piese proaste. Oi avea eu ceva banuti...dar sunt munciti, nu crescuti in pom, asa ca nu as vrea sa-i arunc degeaba! Oricum- acum sunt multumit ca motorul functioneaza, porneste, si am si un consum sustenabil-Cand vor veni si piesele, voi cere mai mult de 95% satisfactie din partea Dneprei! Va multumesc tuturor care m-ati indrumat(Cristi,Victor,Aleko,RobertBK,Krocodilu,Dany,s.a.), si va voi tine la curent cu progresele facute! P.S. - am optiunea de a o duce la mecanic si a o scoate de-acolo perfect functionala cu o cheltuiala minima, DAAAR, 1. Am ambitia sa rezolv singurel cu manutele mele toate problemele prezente si viitoare (cu sfaturile on-line aferente din partea voastra,si/sau a mecanicului meu) 2. Nu mi-e frica de mirosul de benzina si de negrul sub unghii (prin prisma studiilor si a meseriei mele) oricum lucrez cu "fiarele" zi de zi 3. Farmecul Dneprei este sa se "strice" (din pct meu de vedere) din cand in cand, si sa-ti dea de gandit si de surubarit. 4. Am si "japoneza" ca solutie de rezerva, cand nu vreau sa surubaresc P.P.S. Sa uram succes in contiuare in restaurarea/repararea Dneprelor lui IonelD si AdrianS- sa ne tina la curent cu rezolvarea problemelor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micriganel Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Sa ma laud si eu, weekendul asta am fost alaturi de clubul vehiculelor de epoca, in parada organizata cu ocazia sarbatorilor toamnei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Sa ma laud si eu, weekendul asta am fost alaturi de clubul vehiculelor de epoca, in parada organizata cu ocazia sarbatorilor toamnei. Te invidiez (in sens pozitiv) pt dungile albe cu ce fel de vopsea le-ai trasat? eu am facut o tentativa pe roata atasului cu spray-ul...mult "masking-tape" multa chinuiala cam 2 ore numai la aripa. Ce pensula ai folosit, daca ai folosit! Bafta! Buuun, a iesit soarele, am montat bujii noi sinterom 14np21 2a, condensator nou (al 4-lea de cand am dnepra). Am trecut la avans: am insemnat pozitia initiala si-am mutat cand mai in stanga cand mai in dreapta, nu am reusit sa pornesc motorul din prima in nici o situatie, asa ca am revenit la reglajul anterior al avansului, am dat pedala, motocicleta a luat-o din prima! Am purces la drum...ei...alta poveste intr-a 3-a si intr-a 4-a...cam la jumatea cursei acceleratiei are o "intrerupere" de maxim 1 secunda apoi... oauu!!! Am depasit si "viteza maxima constructiva 70km/h" intreruperea se intampla cand vreau demaraj prin oras...inafara daca trag usor acceleratia nu se simte. Acum sunt 99% FERICIT...atat de fericit incat mai fac o cursa pana la garaj si plec linistit in cursa! Tinem legatura...am laptop si pe camion! Salutari Dnepristilor!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 Şi am reuşit să o fac pe Bombiţa vedetă!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 (editat) Hehe super, esti vedeta si tu si nepra acum, salutari de la Pandora Timisoara lui Tibi Dutu misto clip Editat Octombrie 12, 2012 de bach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 (editat) Oho! Green screen-uri la 1080p, efecte de sprite-uri prin Cheile Dobrogei, backdrop-uri suprapuse la măiestrie pe fundal, Andrei mecanic, motociclist, pilot şi Indiana Jones într-un singur videoclip... atâta doar să mă chemaţi pe mine data viitoare ca să recit pasajele introductive, dacă tot sunt în engleză . Felicitări! Bombiţa a devenit probabil prima Nipră pe care am văzut-o la o asemenea rezoluţie . BAAAA. DIACRITICELE!!! Refuz sa mai postez daca se foutú si treaba asta. Parca vad ca trecem pe blogspot, frate. Editat Octombrie 12, 2012 de AdrianS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banditer Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 salutare! am si eu o intrebare in legatura cu socialistele astea frumoase un DNEPR mt11 din '92 ce consum ar avea ( o medie)?? cu si fara atas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 salutare! am si eu o intrebare in legatura cu socialistele astea frumoase un DNEPR mt11 din '92 ce consum ar avea ( o medie)?? cu si fara atas Solo mi-a luat 4.5-4.7 cu carburatoare ucrainiene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 ...un DNEPR mt11 din '92 ce consum ar avea ( o medie)??.... - practic: 3,9% si 16%... evident ca trebe sa indeplinesti anumite conditii pentru a trece dintr-o extrema in alta(referirie facuta strict la modelul '92) - statistic: este mai mic decat un motor actual cu aceeasi capacitate, care in schimb dezvolta o putere cu mult mai mare - cel putin dublu(efectul evolutiei tehnologice)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 eu nu am sa fac consumul niciodata la dnepr-ul meu. pt ca,nu cred ca v-a consuma exagerat,daca motorul merge cat de cat rotund.consumul depinde foarte mult de stilul de condus,si de bagaje.cum a si scris " Silviu" din cluj.al lui dnepr ..consuma 20%.dar motorul lui e full option.mitraliera aia deja are niste kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 eu nu am sa fac consumul niciodata la dnepr-ul meu.... Nu te cred, este un parametru prea important, din mai multe puncte de vedere... Este ca si cum ai spune ca nu te intereseaza pretul la benzina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 Io pot spune....ca nu ma intereseaza pretul la benzina...... Daca trebuie sa fac foamea ca sa merg cu motorul voi proceda la fel..... Nu te cred nici pe tine! Si sti dece Silviule? Pentru ca acum trei ani, acum doi ani, chiar si anul acesta atunci cand ne-am intalnit costul benzinei a fost unul din subiectele discutate... evident facand referire la cauzele absenteismului la intalnirile de comuniste. In acele momente, nu mi-ai lasat deloc impresia ca acest cost iti este total indiferent. Berchezu chiar a spus ca o deplasare lunga, apare ca un efort discutabil... In aceste conditii, am apreciat gestul tau de la Siriu(stii despre ce vorbesc)! La capitolul tigari ce pot sa spun am trecut de multa vreme la tigari rulate(de 5 ori mai ieftine - poate iti amintesti de asta vara...) Dar nu am sa fac niciodata foamea in favoarea benzinei, daca nu am sa reusesc sa am bani necesari ma voi limita la drumuri mai scurte si mai rare. Cam asta face toata lumea de doi ani incoace... de la 2-3 adunari pe an s-a ajuns la una... Apoi mai cred ca daca ajungi sa faci foamea, pe langa tine mai sufera si familia... ce satisfactie mai ai daca stai pe motor cu gandul acasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 Nu te cred, este un parametru prea important, din mai multe puncte de vedere... Este ca si cum ai spune ca nu te intereseaza pretul la benzina! bine.acuma daca pornesc la un drum mai lung ( care cu dnepr-ul nu o sa fie curand) o sa arunc o privire la KM facuti si aprox benzina consumata. dar sa ma uurc pe motor si sa fac niste km , ca sa fac consumul...nu o sa fie veci.pana culoarea bujiilor sunt verzi spre mov ....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 ...dar sa ma uurc pe motor si sa fac niste km , ca sa fac consumul... Deja, asta este altceva! Nimeni nu a sustinut acest lucru si nimeni nu face mii de km doar pentru a calcula consumul! Insa consumul este un parametru (care ca si culoarea bujiei, viteza, performanta sau alte indicii) iti arata buna functionare a motorului. Apoi Silviu nu are un consum de 20%, este imposibil! ...doar daca porneste motorul in fata casei astazi, se apuca de beutura si pleaca la drum peste o saptamana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 ...intre un consum de 8% cu atasul incarcat si bagaje (consum decent zic eu la MT16 ) si un consum 10% (un pic cam mare, dar eu asa am )... Stiu cum arata si cum se aude motorul tau. Uscat si curat dupa sute de km parcurisi si fara zgomote anormale in functionare. Incontestabil, este un exponat de top al marcii pe soselele noastre. Motorul tau chiar merge bine, 8% este un consum bun, evident cand pleci la drum iti iei ca marja un 10%, asa face toata lumea! Este firesc sa faci o evaluare a costurilor inainte de a pleca intr-un voiaj. Ori in acest context am atacat acest subiect al consumului de carburant, stiind ca afirmatiile legate de acest "cost neimportant" sunt neadevarate. Si eu, ca toata lumea cand vreau sa plec undeva, fac o evaluare putin exagerata a consumului sa stiu daca-mi permit acel drum. Niciodata nu am gatuit carburile sau nu am facut nimic in detrimentul performantei doar pentru a limita consumul de carburant. Atunci cand vreau sa fac economie, este suficent sa-mi schimb stilul de conducere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 (editat) Draga Cristi, intre un consum de 8% cu atasul incarcat si bagaje (consum decent zic eu la MT16 ) si un consum 10% (un pic cam mare, dar eu asa am ) e o crestere de 25% consum. Cu toate astea, cei 2 litri in plus, la un drum de 500 km ma costa cam 65 lei in plus. Ceea ce zic eu ca e neglijabil. De aia nu-mi bat eu capul cu consumul. Adica, daca planific un drum de 500 km, atunci nu cei 65 lei sunt definitorii pentru realizarea drumului, ci restul costurilor. Si chestia cu 20% era o metafora ... nu cred ca a luat cineva serios consumul tau de 20%.dar m-am distrat pe tema asta. o sa trebuiasca sa facem reglajul de carburi discutata ,cand am fost pe la garajul tau.numai sa imi fac stuturile cu tata.inca nu sunt hotarat cum sa fac.ori dau gaura in gatu carburtaorelor,ori fac flansa.o parere e bine venita.pe blogul lui cristi57,am vazut ca a dat gauri direct in carburi parca.ma uit acuma again Editat Octombrie 16, 2012 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.