Aleko Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 Poze de ieri de aproape de KMZ facute de tovarasul intr-alea niprismului Teemu Vartianinen. In fata fabricii (aria noua) In magazinul de fabrica: tot acolo un Nipru Solo md 8.157 nou la echivalentul a 1950 Euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 Deci ce sa intelegem? Ca inca se mai fabrica??? Piese si/sau motociclete??? Ma refer la "oficial" nu la "pe genunchi" Ca o curiozitate...motoarele alea au fltru de ulei separat??? Care-i treaba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 (editat) Sa vedem ce povesteste si el cand se intoarce. Nu poti sa fabrici intr-o fabrica de stat "pe genunchi" si sa vinzi in magazinul fabricii, trebuie sa fie oficial, nu?! . Din ce alte vesti am mai auzit la inceputul anului productia s-a oprit definitiv in iarna. Ce vezi in poze e cel mai probabil ramas pe stoc. Dupa cum vezi o parte din motoare au circuitul de ulei cu filtru extern, o treaba foarte buna facuta de KMZ in anii trecuti. Nu situ cat loc e de tirantul de atas fata. Editat Octombrie 24, 2012 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 (editat) oare ce calitate or avea piesele in motoarele alea? ar merita sa scoti ceva euro daca ar fi facute cu simt de raspundere! Motocicleta completa vad ca are carburi k68, iar motoarele vad ca au k63-k65...de ce tot or fi amestecand carburatoarele astea??? Editat Octombrie 24, 2012 de Adolf118 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Motocicleta completa vad ca are carburi k68, iar motoarele vad ca au k63-k65...de ce tot or fi amestecand carburatoarele astea??? Niprul Md 8.157 are montate Kartex VDC 03 care-s niste K68-uri ucrainiene mai bune. K63-65 sunt si ele bune si probabil ramase in numar mare de pe vremea productiei masive. Da o fuga Braila- Kiev si vezi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 oare ce calitate or avea piesele in motoarele alea? ar merita sa scoti ceva euro daca ar fi facute cu simt de raspundere! Motocicleta completa vad ca are carburi k68, iar motoarele vad ca au k63-k65...de ce tot or fi amestecand carburatoarele astea??? Motoare noi fabricate cu multa vreme in urma se mai gasesc,anul trecut am adus eu 4 buc la vinzare. Le mai gasesm la 400-500 de euro motorul complet.E in functie de adausul pe care il pune comercialtul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Vand nipru mt19(8.157-01) din 93,modelul solo.Am doua motoare la el,cel original si altul cu 4000 de km. Am si atas pentu cine doreste in configuratie cu atas. Acte ok,fiscal,itp pentru inca un an si ceva.Pret 900 euro.Alte detali la 0728024129_orange. Cumpartorul poate pleca cu motocicleta! Functioneaza foarte bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 (editat) Niprul Md 8.157 are montate Kartex VDC 03 care-s niste K68-uri ucrainiene mai bune. Cred ca se citeste "Karteh", ca x-ul ala devine h in romana. Are si sens, ca ar fi un cuvant compus din abrevierea "karbyurator tekhnologii". Pacat ca nu se mai fabrica. Ma-ntreb daca se potriveste kit-ul de reparatie de K-68 pe ele. Editat Octombrie 25, 2012 de AdrianS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 (editat) jicloarele si garnitura sunt aceleasi, sertarul e la fel dar plutitorul, cuiul poantou difera. Difera cred si sistemul de soc. Editat Octombrie 25, 2012 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 acuma e frig...voi intrerupe momentan calatoriile lungi, mi-ajunge braila istanbul si retur pe anu asta. probabil la anu!interbarea importanta era: calitatea pieselor??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leo80 Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Salutare tuturor Proaspat posesor de Nipru cu atas adica de ieri pana acuma doar Trabantist , am 3 ...2buc 601 si una 1.1 cel cu care am fost la Mizil 2012 asa un mare despre moto : vreo 9111 km ,stare ok dar e mult de lucru si la estetica si la parte technica ultima data a mers acu 5-6 ani ... tinut in garaj pana anul trecut ...cca. de 1 an a stat afara din pacate Acte ok , maine facem si contractul de vanzare cumparare deci de maine si cu acte O sa am nevoie de sfaturi ,ajutor din partea voastra .....sapt. trecuta am vorbit cu dany_oldmoto ptr. procurat piese etc. ....fac o lista si vedem ce am nevoie din start</p> Ultima data niprul a mers pe un singur cilindru , partea dreapta e cu buba ... dar vedem ce si cum Sunt incepator in ale moto ... deci orice sfat, piese oferta ajutor e binevenit E un proiect fara termen ...ideea e cat mai repede si cat mai bine totul se rezuma la timp si bani … Despre mine : Nume : Olosz Levente ptr. trabantisti si "posesori de comuniste " Leo Localitatea Covasna Oras Covasna imediat 33 de ani , familie iubitoare de fiare vechi ,2copii ,1ciobanesc german si o broasca testoasa inca cateva poze de ieri , dupa o baie de cateva ore parca arata altfel si bineinteles ziua s-a incheiat cu o tocanita si "lichidul " aferent , cu familia si inca o familie de trabantisti care m-a ajutat cu transportul moto pana acasa , azi ma apuc de verificat ... dar habar n-am cu ce sa incep ... ieri baiatul s-a trezit la 7 s-a faca temele ca sa vina la garaj la "cosmetizat "moto si deja ma asteapta sa incepem "demontatul " toata ziua pe moto si 10000 de intrebari asa ca un ajutor deja am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 E foarte misto Niprul de l-ai luat, complet si original. Sa nu cureti vopseaua de pe motocicleta inca ca e originala cu dungi poate o poti petici pe alocuri. Daca nu retine cum a fost ea si nuanta pastreaz-o sa o dai sa-ti faca pe calculator la fel. Nu cumpara piese ce nu stii sigur ca iti trebuie, ia insa un stoc de consumabile necesare: filtru de aer cu carcasa, furtunele de la filtrul de aer la carburator, seturile de garnituri hartie si cauciuc/semeringuri, 2 m cablu de fisa de bujie, 4 bujii Sinterom 14NP24 daca gasesti daca nu ia SInterom 14NP21, garnituri intre chiulasa si carburator si garnituri de carburator, cabluri toate, o bobina de inductie de rezerva, 4 suruburi cu piulita de reglaj culbutori si sa mai zica si altii ce cred ca ar trebui. Aici ai manuale http://goodkarmaproductions.com/HTML/Tech.html , bine ai venit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 ...cea mai buna investitie! ...e cazanul ala sub care merge focul ... Cazanul astalalt , numa' paguba! ...dar noh , decat sa stai tot cu nevasta (aceiasi nevasta) pe acelasi recamier , si sa te uiti la acelasi 'Acasaaaa', mai bine freci ceva Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leo80 Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Mersi mult de sfaturi Aleko , pe moto vopseaua e ok ,dar pe atas e naspa ... l-am spalat cu grija dar din pacate sa ia la presiune vopseaua .... deocamdata vreau sa-l pornesc sa pot sa-i fac ITP si autentificare ...dupa aceea desfacut vopsit si asa incet sa-l fac frumos manuale am descarcat si eu cate ceva de cateva sapt. bantuiesc dupa chestii legate de Nipru Filtrul de aer avea numai ca e sparta 80% carcasa , deci am nevoie .. si asa furtune,garnituri etc. de ce mie frica ,e cilindru pe dreapta ... vedem de ce n-a mers numai sa ma apuc de el sa-l desfac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micriganel Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Dar cu ce ai mai dat pe ea cand ai curatzat-o, ca doar cu jetul de apa nu cred ca ramanea asa de "luna"? Luceste aluminiul de zici ca e argint. Succes si bine ai venit ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 felicitari pt noua achizitie.sa-l calaresti sanatos. azi am primit noul alternator de la nea Victor, pt dneprul meu.acuma sa vedem cum o sa am timp de montaj si probat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leo80 Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Dar cu ce ai mai dat pe ea cand ai curatzat-o, ca doar cu jetul de apa nu cred ca ramanea asa de "luna"? Luceste aluminiul de zici ca e argint. Succes si bine ai venit ! e solutia folosita pe la spalatoriile auto +spalat cu presiune ,numai ca s-a terminat lichidul mai mergea o tura si iesea si mai curat ieri m-am apucat de el ... am desfacut partea dreapta , carburatoarele,robinetul de benzina rezervorul ..urmeaza curatire erau pline de mizerie ce am observat la prima vedere pe partea dreapta dupa ce am dat jos capacul ulei peste tot ,garnitura de cupru prinsa la supapa ..si parca s-a mai uitat cineva era un semn pe cilindru ,vanzatorul a zis ceva de partea dreapta ca nu mergea dar de umblat nu stiu cat a fost ........ ,segmentii au semn ceva cum trebuie sa fie pe pozitie ? ce sa mai verific ? cam asa arata si inca ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 (editat) Garnitura aia de cupru prinsa la supapa nu e a buna si probabil sa fi stricat si scaunul de la supapa , desfa si vezi cum arata scaunul supapei ca daca e stricat vei pierde mereu compresie pe acolo ramanand deschisa din cauza ei si asta cauzeaza mult functionari cilindrului respectiv . Segmentii fiind vorba de un motor in patru timpi nu au o anumita pozitie prestabilita , dar totusi ei trebuiesc pusi in asa fel incat sa nu aiva deschidera lor pe aceias linie si sa nu aiva deschiderea pe partea boltului . Daca tot ai dat jos cilindru de pe motor scoate usor si segmentii de pe piston si introdui pe cilindru ca sa vezi cum calca si ce fanta au la deschidere si daca sunt prea uzati si nu inchid bine ai poti schimba cu uni noi . Sus la garniturile de la tevile prin care trec tijele culbutorilor pune un pic de silicon negru termic pentru a evita eventualele scurgeri de ulei . Uleiul prezent in chiuloasa este normal sa fie acolo ca asa face ungerea culbutorilor , verifica si acel tob subtire de 8 mm prins in chiuloas sa nu fie infundat ca pe acolo uleiul revine in motor . Editat Octombrie 30, 2012 de ioneld Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 daca nu-s uzati (adica fanta prea mare, vezi in sectiune sa nu se fi ingustat de la miscarea alternativa) nu pune noi ca-s prosti. Daca gasesti o alta sursa de segmenti pe comanda si nu te grabesti schibma barem segmentul de foc si al 2-lea de etansare. Da jos supapele , vezi cat joc au in ghiduri, daca "merg" pune pasta de slefuit pe scaune si fa-i 2 mm de sprafata lucioasa pe fiecare supapa, combini pasta cu ulei din ce in ce mai mult. La sfarsit verifici turnand benzina in chiulasa cu supapele inchise si vezi daca pierde pe la scaune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leo80 Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Multumesc de sfat , as dori sa cumpar tot ce inseamna garnituri noi ,carcasa filtru aer complet ,kit reparatii carb K63 .. daca nu-s uzati (adica fanta prea mare, vezi in sectiune sa nu se fi ingustat de la miscarea alternativa) nu pune noi ca-s prosti. Daca gasesti o alta sursa de segmenti pe comanda si nu te grabesti schibma barem segmentul de foc si al 2-lea de etansare. Da jos supapele , vezi cat joc au in ghiduri, daca "merg" pune pasta de slefuit pe scaune si fa-i 2 mm de sprafata lucioasa pe fiecare supapa, combini pasta cu ulei din ce in ce mai mult. La sfarsit verifici turnand benzina in chiulasa cu supapele inchise si vezi daca pierde pe la scaune. multumesc ieri am pus benzina in chiulasa cu supapele inchise ,vad cand ajung acasa daca s-a pierdut ceva ... daca pierde o sa incerc asa sa le scot si curat .... nu ma grabezc cu montatul vreau sa-l fac perfect.... sper sa reusesc ...am toata iarna la dispozitie ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micriganel Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Vezi sa nu te astepte benzina acolo de ieri pana azi cand o vei cauta... Se evapora in cateva ore! Sufli chiuloasa ca sa fie uscata bine, pui benzina si urmaresti daca umezeste sub supape. Daca tot ai de gand sa o faci mai ceas ca ceasu', cred ca ar fi bine sa urmezi sfatul lui Aleko. Ma bag si eu ca musca... la a mea nu am desfacut nici macar un culbutor, dar de ce sa desfac daca merge. Spor pe mai departe! E super ca faci multe poze, asa mai vad si eu ce e prin motor, ca odata si odata tot imi vine rindul si mie la surubarit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leo80 Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Vezi sa nu te astepte benzina acolo de ieri pana azi cand o vei cauta... Se evapora in cateva ore! Sufli chiuloasa ca sa fie uscata bine, pui benzina si urmaresti daca umezeste sub supape. Daca tot ai de gand sa o faci mai ceas ca ceasu', cred ca ar fi bine sa urmezi sfatul lui Aleko. Ma bag si eu ca musca... la a mea nu am desfacut nici macar un culbutor, dar de ce sa desfac daca merge. Spor pe mai departe! E super ca faci multe poze, asa mai vad si eu ce e prin motor, ca odata si odata tot imi vine rindul si mie la surubarit. ai dreptate , asta am si uitat ca benzina se evapora pe termen lung si stiam ca e asa ..... asa o sa fac vedem ce iese la final .. e bine sa faci poze ...mai ales cu mana plina de ulei si mizerie ,dar asa vad cum a fost daca uit ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 (editat) Din cate stiam eu, e suficient de bine daca supapa tine benzina chiar si numai cateva secunde. E deja impresionant daca etanseaza o zi intreaga fara scurgeri . Uite doua filmulete la obiect, desi fierul in cauza este varul rusesc al Niprului, anume Uralul: http://www.youtube.com/watch?v=8NjMph_IX2c&noredirect=1 http://www.youtube.com/watch?v=qtJrEvaq8HM&feature=relmfu Editat Octombrie 30, 2012 de AdrianS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 (editat) Pai zice manualul cate zeci de secunde trebuie sa ramana benzina. De obicei daca e curatat si un pic slefuit nu da impresia ca se scurge deloc. Pune-i totusi cuzineti noi si nu uita sa pui splinturi la suruburile de biela (da se mai desfac). Da-i si capacul fata jos si acolo sus vei gasi filtrul de ulei centrifugal, merita curatat. Editat Octombrie 30, 2012 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leo80 Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 ieri n-am reusit sa fac multe , alte probleme ... dar macar am desfacut 1 carburator si e in baie de Decarburol ,sa vedem ce iese Cumpar garnituri la motor adica tot ce e nevoie sa-l refac , kit reparatie carb K63T ,carcasa cu filtru aer si racord cauciuc la carb., filtru ptr robinetul de benzina (sau robinet complet ).... daca are cineva 0743176168 Mersi azi maine e "Haloween" asa ca de vineri continuam pana la bingo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.