robert bk350 Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 robinet benzina am luat si eu nou de la gaspar.cel scump a fost 35 lei.cel ieftin 30. dar curgea pe la ax.am strans presatupa si nu mai curge.dar merge greu.are si garnituri si racord filtru/carb.mai are si piese second. uite ca fac reclama moca.sa traiasca nea gaspar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leo80 Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 salutare am mai avansat un pic desfacut ,curatat ,curata,curatat .... supapele am slefuit ca in video mai sus cu pasta mai speciala (cif+praf de curatat "Star" ptr. ca n-am gasit pasta de slefuit) dar mai greu si multe rotatii a mers inchid foarte bine nu scapa deloc am desfacut curatat carburatoarele ,robinetul de benzina si rezervorul piesele sunt comandate sa vedem cand ajung cateva poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 hmmmmmm...asta ii doar inceputul pana sa ii auzi glasul mai ai de batut drum lung, dar nu renunta,satisfactia muncii o vei avea la primele ture.bafta in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 salutare am mai avansat un pic desfacut ,curatat ,curata,curatat .... supapele am slefuit ca in video mai sus cu pasta mai speciala (cif+praf de curatat "Star" ptr. ca n-am gasit pasta de slefuit) dar mai greu si multe rotatii a mers inchid foarte bine nu scapa deloc am desfacut curatat carburatoarele ,robinetul de benzina si rezervorul piesele sunt comandate sa vedem cand ajung cateva poze Eu am segmentul acela cu mijloc ondulat in fusta, adica ultimul de jos. Aveti habar cum trebuie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leo80 Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 ultimul nu e ondulat , penultimul e asa din bucati si pe mijloc ondulat ,dupa masa fac o poza cu segmentii eu pe ultimul de jos pe un cilindru am rupt ,asa ca va trebui sa pun set nou Eu am segmentul acela cu mijloc ondulat in fusta, adica ultimul de jos. Aveti habar cum trebuie? pozele promis ,segmentii din stanga in dreapta pe cilindru de sus in jos ,a 3 poze e cel cu segmentul din mai multe parti cel ondulat (de ulei)iar ultima poze e cu segmentul cel de jos (primul dindpre motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 (editat) Eu am segmentul acela cu mijloc ondulat in fusta, adica ultimul de jos. Aveti habar cum trebuie? e prima oara cand vad intr-un motor de Nipru dar poate nu am vazut destule. Pana acum toti segmentii erau dupa tipicul BMW-urilor de pana-n anii 60 (adica segmentii de ungere dintr-o bucata cu fante. Editat Noiembrie 5, 2012 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 Salut. Aleko, tu ai gasit motoare in care ori nu s-a umblat, ori s-a umblat cum trebuie. Segmentii astia "ondulati" le spuneam RIMA. Nu sint rai, doar putin mai anapoda la bagat pistonul in cilindru (daca nu ai oala). In rest i-si fac treaba. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 Salut. Aleko, tu ai gasit motoare in care ori nu s-a umblat, ori s-a umblat cum trebuie. Segmentii astia "ondulati" le spuneam RIMA. Nu sint rai, doar putin mai anapoda la bagat pistonul in cilindru (daca nu ai oala). In rest i-si fac treaba. Numai bine. Asadar si prin urmare, acesti segmenti trebuie sa fie pusi pe al treilea cant nu pe al patrulea (ultimul). Mai astept indicatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leo80 Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 la mine asa era pe al treilea ,ordinea era ca pe poza 1-2 de sus in jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 fuctioneste. mersi nea "rocknroll" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 Bravo ma! 500w, m-a disperat g425-ul,sa ma p*s pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 fuctioneste. mersi nea "rocknroll" Cum ai adaptat alternatorul de Tico? Direct, sau are nevoie de ceva flansa de adaptare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 Nea' Victor face modificarile si nu prea da din casa . Il inteleg. Insa da, e o flansa de adaptare intre partea mecanica sovietica si partea electrica din extremul Orient. Multumesc si eu lui Nea' Victor pe calea asta! Am niste lumini acum de poti sa juri ca-s flashpointu' Little Boy-ului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 Nea Victore daca vrei si te poti descurca cu clienti mai multi putem sa facem reclama sa apeleze la d-ta Nipristii si Uralistii (mica modificare la pinion) din intreaga lume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 Nea Victore daca vrei si te poti descurca cu clienti mai multi putem sa facem reclama sa apeleze la d-ta Nipristii si Uralistii (mica modificare la pinion) din intreaga lume. ce pinion domle? ceva upgrade pt nipru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 nu, daca e sa vorbim de Urale si Nipre 650, upgrade-ul poate veni doar de la dreapta la stanga. E o diferenta de pozitionare axiala a distributiei relativ la flansa de prindere a alternatorului G424, dantura pinionului la fel, doar gatul mai lung sau mai scurt, nu mai tin minte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 Mi se pare mie sau flansa aia e facuta prin turnare, nu prin aschiere... Sau ma rog, turnare si apoi aschiere... Oricum, interesanta treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 (editat) ...diferenta de pozitionare axiala a distributiei relativ la flansa de prindere a alternatorului G424... N-am inteles ce ai vrut sa spui... reglajul axial ramane acelasi prin pastrarea semi-carcasei originale. Flansa este doar o adaptare de asamblare a statorului de tico cu prindere in 4 suruburi si partea din fata a celui original care are prinderea cu 3 suruburi. Pinionul ramane cel original dar trebuie facuta o interfata la rotorul de tico care este mai scurt. Secretul executiei(pentru ca exista unul), ramane sa o spuna Victor, daca vrea - este tehnica lui! Alternatorul de la nipra mea, este prima creatie a lui Victor(l-a scos de pe motorul lui, caci n-am avut rabdare sa astept). N-am avut niciodata probleme cu el, si am cea mai buna lumina - bec de 90/100W. Vi-l recomand, functionare garantata! Editat Noiembrie 7, 2012 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 adica pinionul de pe axa cu came e mai infundat in motor la Nipru fata de Ural sau invers nu mai stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 Salut. Nu este nici o diferenta intre motorul Ural s-au Dnepr care foloseste tipul asta de alternator (parca G 424, moasa-sa pe gheata ce tip este alternatorul). Difera pinionul. La Ural pinionul este mai scurt, mai spre alternator, din cit stiu eu. Adriane ai atita putere pe alternatorul ala incit sa folosesti un bec de 40/ 45 W la far... te injura alternatorul. Ai 600 W pe el, foloseste din ei cit mai multi. Citeam prin ' 84-85 intr-un Easy Rider ca un american avea pe un Harley nu mai putin de 1600 becuri, beculete, leduri ledulete, ce draci avea el acolo. Oricum motocicleta era mai ceva ca un pom de craciun. Nu mi-au murit laudatorii dar ce aveti voi pe motoare da clasa si lui Denso. Cel mai puternic Denso ptr. Dnepr -Ural da 35 A maxim, pe cind "jucaria" da 50A. La noi Van Damme se plinge de Denso, la fel si unii americani s-au australieni. Nu mai vorbim de pret ca ma bodogane cineva de pe aici de pe forum de numa numa. Cit despre chestia cu trade mark, cred ca este normal sa nu vorbesc prea mult. Aproape un an mi-a luat pina am gasit ceva care sa se potriveasca in locul lui G424. Cite injuraturi am luat de la cei cu fiare vechi care vin Duminica la obor dupa ce cautam in toate fiarele lor si nu cumparam nimic ori de la cei cu dezmembrari... Aleko te sun miine si mai stam de vorba. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leo80 Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 ca noutati au venit piesele comandate ,asa la prima vedere garnitura din set la motor nu e de cupru e ceva aluminiu(sper ca e OK ??) ,la kit rep. carb nu am ptr. jiclor soc parte de jos ,poate afecta func. carb daca nu se schimba ? teoretic trebuie sa inchida ,e deschis numai la pornire cu soc .. nu? segmentii sunt cu 1-2 mm mai mari asa puse unul pe altul in rest ok ,dar vad cand pun pe piston daca trebuie taiat din el se incadreaza la 0.25-0,5mm , si sunt la fel primele 2 de ungere nu cum am avut 'ondulat' .... unde era limitatorul de mai jos sau cum arata ??? "" Este interzisa scurtarea acestui termen, dupa care urmeaza indepartarea limitatorului de ridicare a droselului carburatorului"""" intreb ptr. ca fostul proprietar a luat de nou motocicleta si nu stia de limitator ,sau nici nu era??? incet incet iese ceva ,dar mai e pana la prima pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 Eu am segmentul acela cu mijloc ondulat in fusta, adica ultimul de jos. Aveti habar cum trebuie? Cristi, uita-te, te rog, putin la ordinea segmentilor si spune-mi daca este ok asa! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 @ ssmihai, tot drrcu ala e ca-i sus ca-i jos, e o alta varainta de segment de ungere care nu e originala de Nipru. @Leo, la segmenti nu se taie, se smirgheluieste cat sa fie fanta la segmenti (cu segmentul bagat in cilindru) cat zice in carti. limitatorul ala a fost candva cand era motocicleta noua o tija din otel infipta in capacul de sus care limita ridicarea sertarului. Se retaza de la crestatura dupa rodaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 Cristi, uita-te, te rog, putin la ordinea segmentilor si spune-mi daca este ok asa! Multumesc! Eu cred ca trebe jos. Fiind secment raclor are posibilitatea de a trimite uleiul acumulat din interiorul lui(cele doua inele) prin orificiile aflate in canalul secmentului din piston, catre interiorul acestuia inapoi in baie. (vezi foto 5 din catalogul de piese DNEPR) Daca si in canalul de sus se gasesc gauri(catre interiorul pistonului) atunci setul de secmenti nu sunt compatibili cu pistonul. In manual nu am gasit o explicatie coerenta, dealtfel dupa cum sti, sunt mai multe versiuni ale aceluiasi manual. Eu cred ca s-au fabricat mai multe variante in editii diferite fara a se specifica undeva acest lucru. Din aceasta cauza pentru acelasi motor ai sa gasesti mai multe combinatii. Teoretic primii doi secmenti sunt de foc sau de compresie, iar ceilalti doi raclori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 ca noutati au venit piesele comandate ,asa la prima vedere garnitura din set la motor nu e de cupru e ceva aluminiu(sper ca e OK ??) ,la kit rep. carb nu am ptr. jiclor soc parte de jos ,poate afecta func. carb daca nu se schimba ? teoretic trebuie sa inchida ,e deschis numai la pornire cu soc .. nu? segmentii sunt cu 1-2 mm mai mari asa puse unul pe altul in rest ok ,dar vad cand pun pe piston daca trebuie taiat din el se incadreaza la 0.25-0,5mm , si sunt la fel primele 2 de ungere nu cum am avut 'ondulat' .... unde era limitatorul de mai jos sau cum arata ??? "" Este interzisa scurtarea acestui termen, dupa care urmeaza indepartarea limitatorului de ridicare a droselului carburatorului"""" intreb ptr. ca fostul proprietar a luat de nou motocicleta si nu stia de limitator ,sau nici nu era??? incet incet iese ceva ,dar mai e pana la prima pedala ...inelele pentru chiuloasa poti sa le arunci...alumiul se va tasa pe masura ce vei strange prezoanele , si la sfarsit tot va scapa compresie si ulei.Oricum inainte de a schimba inele de etansare , obligatoriu ar trebui rectificata suprafata de asezare din chiuloasa...De obicei ciuloasele se strang animalic , in mod repetat , si nesimetric , si apar amprentari ale cilindrului si deformari.... Inele trebuie sa fie din cupru ,si decalite...starngerea se face treptat si uniform , in cruce, si dupa cateva zile de functionare se strang definitiv.... Bobina de inductie se poate arunca de asemenea...sau se pot cumpara mai multe ca sa fie de rezerva in atas...Sunt care tin o zi , sunt care tin o saptamana...verzi , rosii, galbene toate sunt acelasi rebut.Materialul de impregnare , (daca exista) , se inmoaie de la temperatura de sub capac, si bobina devine placuta la pipait, si se strapunge...Varianta fabila si eleganta este una de Polski Fiat , cu doua iesiri(gasiti referinte pe forum) sau alte improvizatii cu bobine de masina cu 4 cilindrii , taiate in doua etc...problema cu cele de masina /motojapo este ca functioneaza cu aprindere CDI si au impedante foarte mici>>>impusca platinile, beleste aprinderile electronice ... Arcurile de supape ar trebui sa fie terminate , adica spirele de inchidere sa fie pliate si rectificate, altfel arcurile vor sta stramb, talere pot lovi in tacheti, sar scaunele alea de pe cozi...etc... Garniturile , de regula potrivesc destul de aproximativ...niciodata nu am inteles de ce!! ...pentru segmenti trebuie noroc...am vazut foarte multi deformati sau uzati incredibil de neuniform... Trebuie noroc in general! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.