Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

robinet benzina am luat si eu nou de la gaspar.cel scump a fost 35 lei.cel ieftin 30. dar curgea pe la ax.am strans presatupa si nu mai curge.dar merge greu.are si garnituri si racord filtru/carb.mai are si piese second. uite ca fac reclama moca.sa traiasca nea gaspar :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare

 

am mai avansat un pic desfacut ,curatat ,curata,curatat .... :baldy:

 

supapele am slefuit ca in video mai sus cu pasta mai speciala (cif+praf de curatat "Star" ptr. ca n-am gasit pasta de slefuit) dar mai greu si multe rotatii a mers inchid foarte bine nu scapa deloc

am desfacut curatat carburatoarele ,robinetul de benzina si rezervorul

piesele sunt comandate sa vedem cand ajung

cateva poze

post-70683-0-46588500-1352046001_thumb.jpg

post-70683-0-07200600-1352046003_thumb.jpg

post-70683-0-01452500-1352046004_thumb.jpg

post-70683-0-07462100-1352046005_thumb.jpg

post-70683-0-15424400-1352046006_thumb.jpg

post-70683-0-12459400-1352046007_thumb.jpg

post-70683-0-12161900-1352046008_thumb.jpg

post-70683-0-22806500-1352046009_thumb.jpg

post-70683-0-41411900-1352046010_thumb.jpg

post-70683-0-61286000-1352046011_thumb.jpg

post-70683-0-49612500-1352046272_thumb.jpg

post-70683-0-51158200-1352046273_thumb.jpg

post-70683-0-57548300-1352046274_thumb.jpg

post-70683-0-69004500-1352046276_thumb.jpg

post-70683-0-61733600-1352046277_thumb.jpg

post-70683-0-64509700-1352046278_thumb.jpg

post-70683-0-69366100-1352046279_thumb.jpg

post-70683-0-74201300-1352046280_thumb.jpg

post-70683-0-78595700-1352046281_thumb.jpg

post-70683-0-22745300-1352046311_thumb.jpg

post-70683-0-39041800-1352046312_thumb.jpg

post-70683-0-34229300-1352046313_thumb.jpg

post-70683-0-43821700-1352046314_thumb.jpg

post-70683-0-55605000-1352046315_thumb.jpg

post-70683-0-61638400-1352046316_thumb.jpg

post-70683-0-60658700-1352046317_thumb.jpg

post-70683-0-47104900-1352046318_thumb.jpg

post-70683-0-51780900-1352046319_thumb.jpg

post-70683-0-82842700-1352046320_thumb.jpg

post-70683-0-69529200-1352046415_thumb.jpg

post-70683-0-78015300-1352046416_thumb.jpg

post-70683-0-87671200-1352046417_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

 

am mai avansat un pic desfacut ,curatat ,curata,curatat .... :baldy:

 

supapele am slefuit ca in video mai sus cu pasta mai speciala (cif+praf de curatat "Star" ptr. ca n-am gasit pasta de slefuit) dar mai greu si multe rotatii a mers inchid foarte bine nu scapa deloc

am desfacut curatat carburatoarele ,robinetul de benzina si rezervorul

piesele sunt comandate sa vedem cand ajung

cateva poze

 

Eu am segmentul acela cu mijloc ondulat in fusta, adica ultimul de jos. Aveti habar cum trebuie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ultimul nu e ondulat , penultimul e asa din bucati si pe mijloc ondulat ,dupa masa fac o poza cu segmentii

eu pe ultimul de jos pe un cilindru am rupt :rusinica: ,asa ca va trebui sa pun set nou

 

Eu am segmentul acela cu mijloc ondulat in fusta, adica ultimul de jos. Aveti habar cum trebuie?

 

pozele promis ,segmentii din stanga in dreapta pe cilindru de sus in jos ,a 3 poze e cel cu segmentul din mai multe parti cel ondulat (de ulei)iar ultima poze e cu segmentul cel de jos (primul dindpre motor

post-70683-0-88405700-1352135354_thumb.jpg

post-70683-0-80321700-1352135355_thumb.jpg

post-70683-0-74828100-1352135356_thumb.jpg

post-70683-0-61114300-1352135357_thumb.jpg

post-70683-0-44405800-1352135378_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am segmentul acela cu mijloc ondulat in fusta, adica ultimul de jos. Aveti habar cum trebuie?

e prima oara cand vad intr-un motor de Nipru dar poate nu am vazut destule. Pana acum toti segmentii erau dupa tipicul BMW-urilor de pana-n anii 60 (adica segmentii de ungere dintr-o bucata cu fante.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Aleko, tu ai gasit motoare in care ori nu s-a umblat, ori s-a umblat cum trebuie. Segmentii astia "ondulati" le spuneam RIMA. Nu sint rai, doar putin mai anapoda la bagat pistonul in cilindru (daca nu ai oala). In rest i-si fac treaba. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Aleko, tu ai gasit motoare in care ori nu s-a umblat, ori s-a umblat cum trebuie. Segmentii astia "ondulati" le spuneam RIMA. Nu sint rai, doar putin mai anapoda la bagat pistonul in cilindru (daca nu ai oala). In rest i-si fac treaba. Numai bine.

 

Asadar si prin urmare, acesti segmenti trebuie sa fie pusi pe al treilea cant nu pe al patrulea (ultimul). Mai astept indicatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nea' Victor face modificarile si nu prea da din casa :P. Il inteleg. Insa da, e o flansa de adaptare intre partea mecanica sovietica si partea electrica din extremul Orient.

 

 

IMG_0653.JPG

 

 

Multumesc si eu lui Nea' Victor pe calea asta! Am niste lumini acum de poti sa juri ca-s flashpointu' Little Boy-ului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nea Victore daca vrei si te poti descurca cu clienti mai multi putem sa facem reclama sa apeleze la d-ta Nipristii si Uralistii (mica modificare la pinion) din intreaga lume.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu, daca e sa vorbim de Urale si Nipre 650, upgrade-ul poate veni doar de la dreapta la stanga. E o diferenta de pozitionare axiala a distributiei relativ la flansa de prindere a alternatorului G424, dantura pinionului la fel, doar gatul mai lung sau mai scurt, nu mai tin minte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...diferenta de pozitionare axiala a distributiei relativ la flansa de prindere a alternatorului G424...

N-am inteles ce ai vrut sa spui... reglajul axial ramane acelasi prin pastrarea semi-carcasei originale. Flansa este doar o adaptare de asamblare a statorului de tico cu prindere in 4 suruburi si partea din fata a celui original care are prinderea cu 3 suruburi. Pinionul ramane cel original dar trebuie facuta o interfata la rotorul de tico care este mai scurt.

Secretul executiei(pentru ca exista unul), ramane sa o spuna Victor, daca vrea - este tehnica lui!

 

Alternatorul de la nipra mea, este prima creatie a lui Victor(l-a scos de pe motorul lui, caci n-am avut rabdare sa astept). N-am avut niciodata probleme cu el, si am cea mai buna lumina - bec de 90/100W.

Vi-l recomand, functionare garantata!

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Nu este nici o diferenta intre motorul Ural s-au Dnepr care foloseste tipul asta de alternator (parca G 424, moasa-sa pe gheata ce tip este alternatorul). Difera pinionul. La Ural pinionul este mai scurt, mai spre alternator, din cit stiu eu. Adriane ai atita putere pe alternatorul ala incit sa folosesti un bec de 40/ 45 W la far... te injura alternatorul. Ai 600 W pe el, foloseste din ei cit mai multi. Citeam prin ' 84-85 intr-un Easy Rider ca un american avea pe un Harley nu mai putin de 1600 becuri, beculete, leduri ledulete, ce draci avea el acolo. Oricum motocicleta era mai ceva ca un pom de craciun. Nu mi-au murit laudatorii dar ce aveti voi pe motoare da clasa si lui Denso. Cel mai puternic Denso ptr. Dnepr -Ural da 35 A maxim, pe cind "jucaria" da 50A. La noi Van Damme se plinge de Denso, la fel si unii americani s-au australieni. Nu mai vorbim de pret ca ma bodogane cineva de pe aici de pe forum de numa numa. Cit despre chestia cu trade mark, cred ca este normal sa nu vorbesc prea mult. Aproape un an mi-a luat pina am gasit ceva care sa se potriveasca in locul lui G424. Cite injuraturi am luat de la cei cu fiare vechi care vin Duminica la obor dupa ce cautam in toate fiarele lor si nu cumparam nimic ori de la cei cu dezmembrari... Aleko te sun miine si mai stam de vorba. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca noutati

au venit piesele comandate ,asa la prima vedere garnitura din set la motor nu e de cupru e ceva aluminiu(sper ca e OK ??) ,la kit rep. carb nu am ptr. jiclor soc parte de jos ,poate afecta func. carb daca nu se schimba ? teoretic trebuie sa inchida ,e deschis numai la pornire cu soc .. nu?

segmentii sunt cu 1-2 mm mai mari asa puse unul pe altul in rest ok ,dar vad cand pun pe piston daca trebuie taiat din el se incadreaza la 0.25-0,5mm , si sunt la fel primele 2 de ungere nu cum am avut 'ondulat' ....

unde era limitatorul de mai jos sau cum arata :stuck: ???

 

"" Este interzisa scurtarea acestui termen, dupa care urmeaza indepartarea limitatorului de

ridicare a droselului

carburatorului""""

intreb ptr. ca fostul proprietar a luat de nou motocicleta si nu stia de limitator ,sau nici nu era???

incet incet iese ceva ,dar mai e pana la prima pedala :rusinica:

post-70683-0-93582400-1352356556_thumb.jpg

post-70683-0-41421300-1352356560_thumb.jpg

post-70683-0-92660100-1352356563_thumb.jpg

post-70683-0-13195700-1352356566_thumb.jpg

post-70683-0-43809100-1352356568_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am segmentul acela cu mijloc ondulat in fusta, adica ultimul de jos. Aveti habar cum trebuie?

 

Cristi, uita-te, te rog, putin la ordinea segmentilor si spune-mi daca este ok asa! Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ ssmihai, tot drrcu ala e ca-i sus ca-i jos, e o alta varainta de segment de ungere care nu e originala de Nipru.

@Leo, la segmenti nu se taie, se smirgheluieste cat sa fie fanta la segmenti (cu segmentul bagat in cilindru) cat zice in carti.

limitatorul ala a fost candva cand era motocicleta noua o tija din otel infipta in capacul de sus care limita ridicarea sertarului. Se retaza de la crestatura dupa rodaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi, uita-te, te rog, putin la ordinea segmentilor si spune-mi daca este ok asa! Multumesc!

Eu cred ca trebe jos. Fiind secment raclor are posibilitatea de a trimite uleiul acumulat din interiorul lui(cele doua inele) prin orificiile aflate in canalul secmentului din piston, catre interiorul acestuia inapoi in baie. (vezi foto 5 din catalogul de piese DNEPR)

Daca si in canalul de sus se gasesc gauri(catre interiorul pistonului) atunci setul de secmenti nu sunt compatibili cu pistonul. In manual nu am gasit o explicatie coerenta, dealtfel dupa cum sti, sunt mai multe versiuni ale aceluiasi manual. Eu cred ca s-au fabricat mai multe variante in editii diferite fara a se specifica undeva acest lucru. Din aceasta cauza pentru acelasi motor ai sa gasesti mai multe combinatii.

Teoretic primii doi secmenti sunt de foc sau de compresie, iar ceilalti doi raclori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca noutati

au venit piesele comandate ,asa la prima vedere garnitura din set la motor nu e de cupru e ceva aluminiu(sper ca e OK ??) ,la kit rep. carb nu am ptr. jiclor soc parte de jos ,poate afecta func. carb daca nu se schimba ? teoretic trebuie sa inchida ,e deschis numai la pornire cu soc .. nu?

segmentii sunt cu 1-2 mm mai mari asa puse unul pe altul in rest ok ,dar vad cand pun pe piston daca trebuie taiat din el se incadreaza la 0.25-0,5mm , si sunt la fel primele 2 de ungere nu cum am avut 'ondulat' ....

unde era limitatorul de mai jos sau cum arata :stuck: ???

 

"" Este interzisa scurtarea acestui termen, dupa care urmeaza indepartarea limitatorului de

ridicare a droselului

carburatorului""""

intreb ptr. ca fostul proprietar a luat de nou motocicleta si nu stia de limitator ,sau nici nu era???

incet incet iese ceva ,dar mai e pana la prima pedala :rusinica:

 

...inelele pentru chiuloasa poti sa le arunci...alumiul se va tasa pe masura ce vei strange prezoanele , si la sfarsit tot va scapa compresie si ulei.Oricum inainte de a schimba inele de etansare , obligatoriu ar trebui rectificata suprafata de asezare din chiuloasa...De obicei ciuloasele se strang animalic , in mod repetat , si nesimetric , si apar amprentari ale cilindrului si deformari....

Inele trebuie sa fie din cupru ,si decalite...starngerea se face treptat si uniform , in cruce, si dupa cateva zile de functionare se strang definitiv....

Bobina de inductie se poate arunca de asemenea...sau se pot cumpara mai multe ca sa fie de rezerva in atas...Sunt care tin o zi , sunt care tin o saptamana...verzi , rosii, galbene toate sunt acelasi rebut.Materialul de impregnare , (daca exista) , se inmoaie de la temperatura de sub capac, si bobina devine placuta la pipait, si se strapunge...Varianta fabila si eleganta este una de Polski Fiat , cu doua iesiri(gasiti referinte pe forum) sau alte improvizatii cu bobine de masina cu 4 cilindrii , taiate in doua etc...problema cu cele de masina /motojapo este ca functioneaza cu aprindere CDI si au impedante foarte mici>>>impusca platinile, beleste aprinderile electronice ...

Arcurile de supape ar trebui sa fie terminate , adica spirele de inchidere sa fie pliate si rectificate, altfel arcurile vor sta stramb, talere pot lovi in tacheti, sar scaunele alea de pe cozi...etc...

Garniturile , de regula potrivesc destul de aproximativ...niciodata nu am inteles de ce!!

...pentru segmenti trebuie noroc...am vazut foarte multi deformati sau uzati incredibil de neuniform...

Trebuie noroc in general!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...