Sari la conținut

Trecerea De La 4t La 2t


Postări Recomandate

centru de greutate e clar mult mai jos la 2t<doar treaba cu chiuloasa trebuia sa te lamureasca>

cu ce te ajuta treaba asta??? pai ia pune tu un bidon de 20 litri plin cu apa pe saua unei motociclete<care vrei tu>si misco stanga-dreapta pe loc<vezi ca centrul de greutate e mult mai sus>si apoi da jos bidonul si repeta operatiunea.

sa ne spui cum a fost, ce concluzii ai tras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 120
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pe langa avantajul cu greutatea mai mica si centrul de greutate mai jos se mai poate vorbi si de avantajul intretinerii mult mai ieftine. Si apropo de diferenta de greutate. Mai este o discutie legata de aceasta greutate in plus a motorului: o mare parte din acel plus de greutate se mai si misca la motoarele in 4T.

 

Dan Morar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ar fi sa-mi cumpar 2T, mi-as lua unul fara electrostarter, ca sa scap de cateva kg (electromotor+baterie).

 

starterul si bateria la 300 inseamna 2.5kg in plus. Eu mi-am propus sa folosesc cat mai rar starterul. practic, sa-l ignor in marea majoritate a timpului si o sa ma rasfatz atunci cand chiar e nevoie. Altfel nici nu tine prea mult starterul la 300.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

......... Mai este o discutie legata de aceasta greutate in plus a motorului: o mare parte din acel plus de greutate se mai si misca la motoarele in 4T.

 

Dan Morar

 

 

vorbesti de litrul de ulei care barboteaza continuu........... :blink:

daca nu-i asta explica tu ce misca?

 

greutatea aia dispusa mai altfel la 4t este toata concentrata in zona motorului pe o inaltime de max 15 cm fata de motoarele 2t.

cum credeti voi ca pentru doua motoare identice ca si greutate(ipotetic), dispunerea diferita a greutatii pe o diferenta de inaltime atat de mica poate influenta radical centrul de greutate?

 

si inca odata intreb, de unde stiti voi unde ar sta cel mai bine centrul de greutate?

 

ca si experiment yz(4t) este comparativ egal la greutate cu 300exc fara starter si acumulator.

mie unul imi pare mai usor de ridicat yz. cand doriti incercati! sa fie vorba de centru de greutate????? :grinbandit:

Editat de Rebelul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

greutatea aia dispusa mai altfel la 4t este toata concentrata in zona motorului pe o inaltime de max 15 cm fata de motoarele 2t.

cum credeti voi ca pentru doua motoare identice ca si greutate(ipotetic), dispunerea diferita a greutatii pe o diferenta de inaltime atat de mica poate influenta radical centrul de greutate?

 

GREUTATEA AIA ... creaza efecte inertiale - alte mase in miscare in plus fata de 2t, a se vedea supape, axa cu came, etc, asta la un motor in fuctie.

si inca odata intreb, de unde stiti voi unde ar sta cel mai bine centrul de greutate?

 

daca te uiti nu cu mult in urma - 4T avea cursa mai mare, supapele erau lungi facand chiulasa voluminosa, motorul inalt

modelele recente au cursa forte scurta , supape scurte, sunt adevarate bijuterii tehnice..... asta pentru a cobori centru de greutate , a reduce masele in miscare

compara WR 400 cu WR 450 model 2008

 

ca si experiment yz(4t) este comparativ egal la greutate cu 300exc fara starter si acumulator.

 

YZ (4t) nu exista, daca vrei YZ= 2t, sau yzf =4t care amandoua sunt cross si nu face corecta comparatia cu exc 300, insa daca vrei sa continuam in aceeasi maniera compara yz cu SX, sau YZF cu SXF, ...s.a.m.d.

 

mie unul imi pare mai usor de ridicat yz. cand doriti incercati! sa fie vorba de centru de greutate?????

 

da - orice motor in 2T este mai usor decat omologul sau k putere in 4T

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de raspuns husqki,

 

in mare masura iti dau dreptate, recunosc ca am fortat comparatia yzf(cros) cu 300exc(enduro), cum si comparatia scorpa t-ride cu orice alt enduro 2t este fortata, dar parca toata lumea stie una si buna: 2t este cel mai manevrabil si cu centrul de greutate cel mai bine asezat. diferenta de centre de greutate este, cred, sensibila, greutatea spune totul si atat.

 

la moroarele noi 4t efectele inertiale sunt mult diminuate, vibratiile sunt cam tot pe acolo cu 2t-urile.

 

si da:"orice motor in 2T este mai usor decat omologul sau k putere in 4T"

 

:grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la moroarele noi 4t efectele inertiale sunt mult diminuate, vibratiile sunt cam tot pe acolo cu 2t-urile.

 

daca puteai sa folosesti yzf ul de 250 in enduro, yamaha scria pe mine

 

si da:"orice motor in 2T este mai usor decat omologul sau k putere in 4T"

 

yzf 250 92,7 kg 4t

sx 250 95,4 kg 2t

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dece nu se poate folosi yzf-ul de 250 la enduro?

 

 

este motor de cros si nu are cutia etajata pentru enduro.

poti face enduro cu el daca vrei, dar soliciti foarte tare ambreiajul(trebuie sa mergi mult patinat cu el) si cu siguranta il vei praji.

 

si da:"orice motor in 2T este mai usor decat omologul sau k putere in 4T"

 

 

yzf 250 92,7 kg 4t

sx 250 95,4 kg 2t

 

si da: mai sunt si exceptii! :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana acum, am constatat un sigur dezavantaj, lipsa cuplului pe portiuni cu aderenta scazuta (in special urcari, unde cu 2T nu ai voie sa lasi gazul) dar cred ca este un neajuns care se depaseste cu o tehnica corecta de manuire a ambreiajului.

 

Mark

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana acum, am constatat un sigur dezavantaj, lipsa cuplului pe portiuni cu aderenta scazuta (in special urcari, unde cu 2T nu ai voie sa lasi gazul) dar cred ca este un neajuns care se depaseste cu o tehnica corecta de manuire a ambreiajului.

 

Mark

 

neajunsu asta il ai tu :) . de la cilindree 250 in sus trage si fara ambreiaj :blink:

iar "tehnica" consta in faptul ca tre sa vii mai tare decat cu un 4T. asta daca iti permite urcarea si nu e in zig-zag. altfel, unii trag de ambreiaj, altii doar de gaz :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu cateva modificari se poate creste cuplul si la motoarele in 2 timpi, arcuri verzi la power valve, jeting kit, evacuare cu burduf si finala, intradevar poate nu ajunge la acelasi cuplu ca un 4t de aceeasi capacitate dar e mai puternic :grinbandit:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...