tamagotchy5 Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 (editat) etz-ul va fi ceva gen Y2K cu turbina de elicopter bell nu faceti misto de maestru e doar creativ plus ca a promis si materiale Editat Octombrie 17, 2008 de tamagotchy5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Octombrie 18, 2008 Autor Share Postat Octombrie 18, 2008 daramite un Translap?fii serios in coaja ai ce sa faci la 80 la ora????si vezi ca esti la coltul comunistelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Octombrie 18, 2008 Share Postat Octombrie 18, 2008 Salutare!!!vreau sa imi cumpar ceva nou dar nu stiu ce.....as avea de ales dintre urmatoarele:-MZ ETZ 251 -Voshod 3M-01 -Minsk 125 am 3 mobre ,,,nipra am vandut-o si zundapp-ul la fel! vrau o motociclieta pentru fiabila care sa meara si pe drum de tara si pe european,,,vreau o viteza de croaziera de 80 km/h max ,,,sa se gaseasca piese ptr ele sisa nu repar toata ziua la ele!sa nu fie nevoie sa fac *improvizatii*. NU VREAU MOTO DE TRAS PE EA CA HANDICAPATUL pentru ca am mobrele pe care imi descarc nervii de fiecare data cand imi vine! ce imi recomandati????SUNT 100% indecis! daca gasesti minsc intretinut si compresie buma ialll !! 1dintre toate enumerate am avut dar minsku e cel ami fiabil...si consuma sueprfrumos:D ce inseamna voshod cu muzicuta???nu man,....vreau o motocicleta care sa ma tina(cu schimburile de rigoare normal)nu de tras de mers de placere! si de aceea imi iau VOSHOD!!! imi place aspectul si motorul ce capacitate are??300 cc??ca nu stiu ce pret are un Voshod in stare buna? mz am un ES 250 si imi mere bine numai bine muzicuta=admisie lamerala..adik ceva cu 4 clapete de nu da voie presiunii din cartere sa revina in carburator.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Octombrie 18, 2008 Share Postat Octombrie 18, 2008 muzicuta=admisie lamerala..adik ceva cu 4 clapete de nu da voie presiunii din cartere sa revina in carburator.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamagotchy5 Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 oare se gaseste o asemenea supapa care sa se potriveasca la ij? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat Octombrie 20, 2008 Share Postat Octombrie 20, 2008 oare se gaseste o asemenea supapa care sa se potriveasca la ij? se adapteaza. poti incerca cu una de voshod. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Octombrie 20, 2008 Share Postat Octombrie 20, 2008 se adapteaza. poti incerca cu una de voshod. da dar stiu ca si asta se calculeaza. volumul de aer care trece prin ea este influentat de marimea muzicutei(aria deschiderii lamelelor). volumul de aer este direct proportional cu capacitatea cilindrica. voshodul e de 175, ijul are 350, adik dublu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Octombrie 20, 2008 Share Postat Octombrie 20, 2008 se adapteaza. poti incerca cu una de voshod. da dar stiu ca si asta se calculeaza. volumul de aer care trece prin ea este influentat de marimea muzicutei(aria deschiderii lamelelor). volumul de aer este direct proportional cu capacitatea cilindrica. voshodul e de 175, ijul are 350, adik dublu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat Octombrie 21, 2008 Share Postat Octombrie 21, 2008 da dar stiu ca si asta se calculeaza. volumul de aer care trece prin ea este influentat de marimea muzicutei(aria deschiderii lamelelor).volumul de aer este direct proportional cu capacitatea cilindrica. voshodul e de 175, ijul are 350, adik dublu. depinde de ij. jupiter are 175/cilindru pistoanele sunt la fel intre voshodul normal si jupiter. cele cu muzicutza au ferestre de admisie in ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Octombrie 21, 2008 Share Postat Octombrie 21, 2008 eu zici sa alegi un ural.... uite aici unu la 1200 de E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamagotchy5 Postat Octombrie 21, 2008 Share Postat Octombrie 21, 2008 debitul de aer, nu volumul. Muzicuta n`ar trebui sa scada acest debit prea mult, caltfel n`a rezolvat nimic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionRevived Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 poi sa va spun cum sta treaba........alezezi cilindrul DAR constructorul nu e PROST!! ca sa faca ambielajul sa reziste numai unei detente de nush cat:1! de aceea il face sa reiste cu 12,8% puterei de detente marite decat celei originale!deci poti sa alezezi cat vrei tu cilindrul!dar asta iti aduce forta cu atat cu cat alezezi!daca alezezi la cota 1 nu prea o sa ai nush ce surprize! dar daca pentru cota 1 inalti camerele de transfer,largesti evacuarea si admisia o sa ai CU ADEVARAT SURPRIZE!!! dar nu numei CELE DIN CILINDRU! trebe facute si cele din CARTER!pentru a face treaba treaba! numai bine!! P.S:m-am decis sa imi iau si MZ ETZ 251 dar si VOSHOD 3m de care oi gasi! Date tehnice VOSHOD 3M -175cc -un cilindru in 2 timpi -10CP -105km vit max (eu iam dat si 115 lejer pe drum drept) -cunsul 4,2 ( e defapt undeva pe la 3,8 calculat...sa nu mai zic daca ii pui si muzicuta) http://www.mcasta.ru/eng/mainhome2.htm poi sa va spun cum sta treaba........alezezi cilindrul DAR constructorul nu e PROST!! ca sa faca ambielajul sa reziste numai unei detente de nush cat:1! de aceea il face sa reiste cu 12,8% puterei de detente marite decat celei originale!deci poti sa alezezi cat vrei tu cilindrul!dar asta iti aduce forta cu atat cu cat alezezi!daca alezezi la cota 1 nu prea o sa ai nush ce surprize! dar daca pentru cota 1 inalti camerele de transfer,largesti evacuarea si admisia o sa ai CU ADEVARAT SURPRIZE!!! dar nu numei CELE DIN CILINDRU! trebe facute si cele din CARTER!pentru a face treaba treaba! numai bine!! P.S:m-am decis sa imi iau si MZ ETZ 251 dar si VOSHOD 3m de care oi gasi! Date tehnice VOSHOD 3M -175cc -un cilindru in 2 timpi -10CP -105km vit max (eu iam dat si 115 lejer pe drum drept) -cunsul 4,2 ( e defapt undeva pe la 3,8 calculat...sa nu mai zic daca ii pui si muzicuta) http://www.mcasta.ru/eng/mainhome2.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 Date tehnice VOSHOD 3M -10CP In manualul lui erau dati 13 CP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionRevived Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 Date tehnice VOSHOD 3M -10CP In manualul lui erau dati 13 CP. mii de scuze 14cp ...mam luat cu altele ... in manual ? ai manualul in lb romana? vreau si eu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duke nunkem Postat Noiembrie 15, 2008 Share Postat Noiembrie 15, 2008 BA !!! Voi va bateti joc de Voshodel?! De cand are voshodelu muzicuta? Din visele lu Danutza? Let's go with NOS! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 Modelul intr-o toba are muzicuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duke nunkem Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 Scuze. M-am uitat si eu si asa e - pentru model mai nou poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 ai manualul in lb romana? vreau si eu ... Nu,il aveam in rusa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 Eu am TULA din 1992 (aceea cu remorca din pozele de pe la intruniri) , si am mers cu MINSK si VOSHOD ale prietenilor . Mi-au placut , raportat la putere . Nu imi plac rotile cu spite care pe drumuri de munte cu motorul incarcat cu 2 persoane si bagaje ..... (de aceea am luat TULA) . Prieteni de ai mei au patit-o cu rotorul care s-a demagnetizat brusc , altii cu montajul electronic . Despre modificari la camera de ardere , ganditi-va singuri : fabricantul cunoaste avantajele/dezavantajele camerei de ardere ; el face un compromis intre putere , socul exploziei asupra pieselor , temperatura la care va functiona (un raport mai mare de compresie face ca motorul sa se supraincalzeasca si sa devina instabil in turatii , etc) , consum de carburant , si altele . Daca motorul arata bine si nu ai bani de altceva West , ia-l ca macar are lantul protejat de praf . Filtre de aer se fac din cele de TRABANT . Asa daca te iei dupa sfaturi ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 BA !!! Voi va bateti joc de Voshodel?! De cand are voshodelu muzicuta? Din visele lu Danutza?Let's go with NOS! gigele, daca tu nu prea ai avut treaba cu motoarele astea mai bine taci, sincer! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.