CRISTI-RACING Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 Nu cred...reteta i sa facut pe tot anu.una dimineata si una seara inainte de masa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 Nah, sa nu-mi mai scoateti ochii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 20140524_125220_17.jpg ce presiune bagi in gume Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 cred ca 1.9 fata si 1.6 spate. (daca are Ntec) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 misto poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 (editat) Nah, sa nu-mi mai scoateti ochii. 20140524_125126_18.jpg 20140524_125220_17.jpg 20140524_143910.jpg Nice,dar inca mai e de lucrat la pozitia pt naked:D..btw,vezi ca guma fata merge capat lejer daca tragi de motor cu patima,si e un feeling suuuuper.as putea spune ca e mai interesant decat pe ss;) Editat Mai 24, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CRISTI-RACING Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 Mda...a luat stilul de la vitezana...no mai otto dacă eşti pregătit sună băieţii din mureş să mergem pe tihuta să vedem ce ştiu băieţii de pe acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 ce presiune bagi in gume 1.5 spate (D212) si 2.0 fata (D211). misto poze Merci! Nice,dar inca mai e de lucrat la pozitia pt naked:D.. Nu pot sa stau drept pe motor. Marquez is my middle name. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 Cum a fost drumul Nicu? pana unde ai mers pana la urma? Hornetul ala nu-ti da emotii la tranzitii la viteza mai mari (de 140 km/h) cand faci flick stanga / dreapta una dupa alta? sau la suspensii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 (editat) Am urcat cat a fost asfaltat, pana aici: Drumul e foarte fain, putin ingust, dar privelistea face toti banii. Iar despre schimbari stg-drt la viteze mari, pe Hornet, nu putem vorbi, sunt lucruri sfinte. Nu e facuta mobra pt asta si nici eu n-am abuzat de ea. Pozele sunt facute la 90-100 km/h. Motocicleta e jucarie pana la 120 km/h si tocmai de aia am luat-o, sa ma bucur de ea la viteze mici. Editat Mai 24, 2014 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 (editat) Nu pot sa stau drept pe motor. Marquez is my middle name. sadsad.jpg Fiule,poze identice ca moment te rog,nu poze care te avantajeaza pe tine:) iti dau eu ceva poze daca vrei,poate gasesti prin arhiva ta celelalte poze din zoua aia.plus ca exact cum iti ziceam,pozitia de naked e alta jucarie:) nu ajunge sa pui genunchiul jos cand ai gume bune si motorul aproape drept:) Editat Mai 24, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 (editat) Fiule, pozele le-ai postat chiar tu, aici: /index.php?/topic/270096-serpentinarii-hai-sa-ne-adunam/?p=2867904 Mie mi se pare ca stai drept pe Hornet, in toate. Asta e pozitia "de naked"? Ete, in poza asta esti exact unde am facut eu pozele astazi. Editat Mai 24, 2014 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 (editat) Ok.u're right!da' motorul cand il inclini? Editat Mai 24, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 (editat) Bro, doar nu te oftici? Radem, mai trece vremea. Ai dat edit. Pai de inclinat nici nu ma gandesc. Simon Crafar zicea ca-i smecherie sa tii motorul cat mai drept. Editat Mai 24, 2014 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 (editat) Bro, doar nu te oftici? Radem, mai trece vremea. Ai dat edit. Pai de inclinat nici nu ma gandesc. Simon Crafar zicea ca-i smecherie sa tii motorul cat mai drept. Nope,nu ma oftic doar ca deja stau de prea multa vreme pe margine si sunt irascibil:)L-am ascultat si eu pe Crafar si mi s-au umezit chilotii cand am pus in practica:)) Editat Mai 24, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CRISTI-RACING Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 Au...ce dezbatere periculoasa e pe aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 realizati ca ceea ce spune Crafar nu se aplica pe strada aproape deloc,nu ? din ce-am concluzionat eu, ''invataturile'' lui sunt strict pt pista...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 (editat) @Nicu:despre ce vorbeam... Pozitie de naked!honda hornet cup...etalon Si diferenta intre naked si ss ca si pozitie. Editat Mai 25, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 (editat) Nu etalona pozitia unei clase de motociclete pe baza pozitiei pe care o are un motociclist, tocmai pt ca motociclistii sunt diferiti si au stiluri diferite de pilotaj. Vezi poza de mai jos, din aceeasi Hornet Cup. E ca si cum ai spune ca pozitia de ss e cea pe care o are Marquez, restul nu stau corect pe mobra. In concluzie, nu exista "pozitie etalon" pt nicio clasa de motociclete. Nu exista X sta "mai bine" pe motor decat Y, ci X "sta diferit" pe motor fata Y. Evident, pastrand proportile unei comparatii decente, ca daca te apuci sa iei virajele pe ss ca pe un enduro... Editat Mai 26, 2014 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 (editat) Nu etalona pozitia unei clase de motociclete pe baza pozitiei pe care o are un motociclist, tocmai pt ca motociclistii sunt diferiti si au stiluri diferite de pilotaj. Vezi poza de mai jos, din aceeasi Hornet Cup. HornetCup.jpg E ca si cum ai spune ca pozitia de ss e cea pe care o are Marquez, restul nu stau corect pe mobra. In concluzie, nu exista "pozitie etalon" pt nicio clasa de motociclete. Nu exista X sta "mai bine" pe motor decat Y, ci X "sta diferit" pe motor fata Y. Evident, pastrand proportile unei comparatii decente, ca daca te apuci sa iei virajele pe ss ca pe un enduro... Ia poza pusa de tine(si majoritatea restului pozelor),o stiu si eu,din toate unghiurile si ai sa observi diferenta intre naked si ss care nu e mica deloc.da,cati motociclisti atatea stiluri de pilotaj.dar generalitatea conteaza si face regula,nu?nu exceptiile.si ba da,Y sta mai bine pe motor decat Z atata timp cat pozitia general valabila aplicata de Y pune in valoare mai bine genul de motoreta condusa.sau gresesc? Editat Mai 26, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 In poza pe care am pus-o eu e chiar Sebastiano Zerbo, baiat ce a castigat Honda Hornet Cup ( http://hondaitalia.com/trofei/dettaglio/cbr-600f-cup/5/ - click pe "Classifiche"). Conform criteriilor tale, putem spune ca asta e pozitia "de naked" pt ca el este cel care pune cel mai bine in valoare caracteristicile clasei la care concureaza. Nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 In poza pe care am pus-o eu e chiar Sebastiano Zerbo, baiat ce a castigat Honda Hornet Cup ( http://hondaitalia.com/trofei/dettaglio/cbr-600f-cup/5/ - click pe "Classifiche"). Conform criteriilor tale, putem spune ca asta e pozitia "de naked" pt ca el este cel care pune cel mai bine in valoare caracteristicile clasei la care concureaza. Nu? Si poza mea e tot el;) u win anyway... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Pai, vezi? Exact ce ti-am zis. Nu exista termenul de "pozitie etalon de naked", atata timp cat niciunul dintre ei nu pun calcaiul jos in viraje, ca la enduro. P.S. Nu era niciun concurs, sa existe vreun castigator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 va trolati reciproc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Pai, vezi? Exact ce ti-am zis. Nu exista termenul de "pozitie etalon de naked", atata timp cat niciunul dintre ei nu pun calcaiul jos in viraje, ca la enduro. P.S. Nu era niciun concurs, sa existe vreun castigator. Si ajungem la ce-ti spuneam ieri la telefon,nu era nimeni etalon...si uite ca am ajuns unde vroiam,poate acum ma intelegi.si hai sa dam cu altceva ca probabil se satura lumea sa ne trollam(vb lui Adi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.