adiviraj Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 (editat) jentzile asa leai cumparat albastre, sau le`ai vopsit tu ?un pretz ceva ? bafta salutare, Rotile asa au venit. Cercuri Excel, butuci Talon. Pret, cu tot cu reducere si discuri ktm +pinion stealth auriu, aprox 1300e. Spor! Editat Decembrie 7, 2008 de adiviraj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Ianuarie 2, 2009 Share Postat Ianuarie 2, 2009 daca tot vad ca mai sufla vantul pe aici pun niste poze facute de curand cu bebe a mea i-am schimbat discut de fata (era prea frig si pt ala de spate ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Ianuarie 7, 2009 Share Postat Ianuarie 7, 2009 frumos discul .. cat te-a ajuns si de unde il ai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Ianuarie 7, 2009 Share Postat Ianuarie 7, 2009 (editat) frumos discul .. cat te-a ajuns si de unde il ai ? il are de la mine vagabontul .... cum e Razvane .. vine bine aa ? i l-am dat la schimb pe-un numar de telefon al unei blonde din Agronomie Editat Ianuarie 7, 2009 de blue_nightwish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar88rol Postat Ianuarie 8, 2009 Share Postat Ianuarie 8, 2009 il are de la mine vagabontul .... cum e Razvane .. vine bine aa ? i l-am dat la schimb pe-un numar de telefon al unei blonde din Agronomie am si eu cateva numere de tel daca te intereseaza ) asa afaceri sa tot faci ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Ianuarie 9, 2009 Share Postat Ianuarie 9, 2009 (editat) lol tare...pai unul ca ala costa ca 190 e pe fata daca nu ma insel urmeaza sa schimb discul spate tot braking foaia talon si noul lant cumparat azi de la afam si sa nu uitam de placile de ambreiaj arcurile de la placa de presiune si placile metalice de la ambreiaj schimbate saptmana trecuta Editat Ianuarie 9, 2009 de CrashTestPilot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 (editat) unde gasesc si eu un pinion de peste 48 de dinti,cu prinderea ca in poza ? si poate si un disc ca ala Editat Ianuarie 10, 2009 de dOctOr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 unde gasesc si eu un pinion de peste 48 de dinti,cu prinderea ca in poza ? si poate si un disc ca ala daca e o sa vad daca se potriveste al meu (are 49) sa imi zici ce dimensiuni ai intre gauri sau ce dimensiune vrei tu si vedem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 daca e o sa vad daca se potriveste al meu (are 49) sa imi zici ce dimensiuni ai intre gauri sau ce dimensiune vrei tu si vedem masor maine si-ti zic . ar fi perfect de 49 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rotila Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 My baby /index.php?showtopic=304499 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 My baby /index.php?showtopic=304499 hai sa ne dam in weekend daca e cald ,n-o mai tine de aspect nice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rotila Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 hai sa ne dam in weekend daca e cald ,n-o mai tine de aspect nice ma bag dar mi-e o milaaaaaa ( ....just say when Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 ma bag dar mi-e o milaaaaaa ( ....just say when noi ne strangem pe Supermotard Club ..cred ca duminica facem o iesire ! politehnica sa fie ? hai ca daca e soare si uscat pe jos merge de minune noi ne strangem pe Supermotard Club ..cred ca duminica facem o iesire ! politehnica sa fie ? hai ca daca e soare si uscat pe jos merge de minune si poti sa-i dai si cap la gume daca le ai moi , chiar daca e un pic frig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rotila Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 Ideea era sa nu o dau pe jos .....ma gandesc doar cat a lucrat omu' ala la ea but i'm in Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 (editat) azi a venit si conducta de frana metalica (reising) e albastru deschis dar....calitatea telefonul...o sa pun 2 poze sper sa se inteleaga ceva si sa nu uit de lichidul de frana de la motorex..trebuie si el schimbat to be continued cand o sa mai pun mana pe niste bani momentan am doar 7 lei in buzunar si motoru intra pe rezerva ale dreaq mobre...cine ne intelege? Editat Ianuarie 15, 2009 de CrashTestPilot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dubluefect Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 (editat) azi a venit si conducta de frana metalica (reising) e albastru deschis dar....calitatea telefonul...o sa pun 2 poze sper sa se inteleaga ceva si sa nu uit de lichidul de frana de la motorex..trebuie si el schimbat to be continued cand o sa mai pun mana pe niste bani momentan am doar 7 lei in buzunar si motoru intra pe rezerva ale dreaq mobre...cine ne intelege? ...pai conducta frana race si dot 4?... de ce nu schimbi si lichidu 1n race? Editat Ianuarie 16, 2009 de dubluefect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 ...pai conducta frana race si dot 4?... de ce nu schimbi si lichidu 1n race? e vb de presiune pistonul lucreaza cu o anumita vascozitate...conductele fiind mult mai inguste si asa se face presiunem ai mare si asa franeaza mai bine pus ca rezista la presiuni mai mari fiind metalice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dubluefect Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 e vb de presiune pistonul lucreaza cu o anumita vascozitate...conductele fiind mult mai inguste si asa se face presiunem ai mare si asa franeaza mai bine pus ca rezista la presiuni mai mari fiind metalice , n-are nici o legatura, presiunea nu depinde de diametrul conductei... Eu ma refeream la faptul ca, daca vrei sa folosesti frana 1n conditii race de ex pe Amkart, cu Dot 4 ala o sa ramai fara frane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 , n-are nici o legatura, presiunea nu depinde de diametrul conductei... Eu ma refeream la faptul ca, daca vrei sa folosesti frana 1n conditii race de ex pe Amkart, cu Dot 4 ala o sa ramai fara frane. nu prea inteleg la ce te referi .. si eu asa zic daca e diametrul mai mic acelas piston va crea o presiune mai mare daca acea conducta are diametrul mai mic (imagineaza-ti cand te joci la furtunul de apa cu dimensiunea gaurii prin care iese apa cu cat e mai mica cu atat va tasni mai tare pt ca se creaza presiune mai mare) sa ma corecteze cineva cu argumente solide daca nu e asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 nu prea inteleg la ce te referi .. si eu asa zic daca e diametrul mai mic acelas piston va crea o presiune mai mare daca acea conducta are diametrul mai mic (imagineaza-ti cand te joci la furtunul de apa cu dimensiunea gaurii prin care iese apa cu cat e mai mica cu atat va tasni mai tare pt ca se creaza presiune mai mare) sa ma corecteze cineva cu argumente solide daca nu e asa... nu e asa totul se reduce la forta care cu care placutele vor ajunge sa apese pe disc. acea forta provine in totalitate de la pistonas. forta care apasa pe pistonas este egala cu suprafata care vine in contact cu lichidul de frana x presiunea. iar presiunea este aceeasi in orice punct al instalatiei de franare conform nu stiu carei legi fizice. destul de clar?(cineva sa ma ajute cu legea ca sa nu ma injure lumea). totusi, de ce ajuta conductele racing? pentru ca nu se deformeaza. deformarea (umflarea sub actiunea presiunii din timpul franarii) are 2 aspecte negative: consuma lucru mecanic, pe care il efectueaza manuta dreapta, si intarzie momentul franarii efective (pentru a frana eficient trebuie sa ai o anumita presiune, dar pentru a ajunge la acea presiune tu trebuie intai sa "umfli" conducta clasica). diametrul mai mic al conductelor racing nu are nici o legatura cu performanta, poate cu alte aspecte precum: look, cantitate de lichid de frana necesara, economie de material Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 nu e asa totul se reduce la forta care cu care placutele vor ajunge sa apese pe disc. acea forta provine in totalitate de la pistonas. forta care apasa pe pistonas este egala cu suprafata care vine in contact cu lichidul de frana x presiunea. iar presiunea este aceeasi in orice punct al instalatiei de franare conform nu stiu carei legi fizice. destul de clar?(cineva sa ma ajute cu legea ca sa nu ma injure lumea). totusi, de ce ajuta conductele racing? pentru ca nu se deformeaza. deformarea (umflarea sub actiunea presiunii din timpul franarii) are 2 aspecte negative: consuma lucru mecanic, pe care il efectueaza manuta dreapta, si intarzie momentul franarii efective (pentru a frana eficient trebuie sa ai o anumita presiune, dar pentru a ajunge la acea presiune tu trebuie intai sa "umfli" conducta clasica). diametrul mai mic al conductelor racing nu are nici o legatura cu performanta, poate cu alte aspecte precum: look, cantitate de lichid de frana necesara, economie de material cam greu sa cred ca e vb de economie si in fabrica ne dau conducte mari si groase si cele racing sunt mai ieftine ...oricum am zis argumente solide eu inca am aceeasi parere avand in vedere ca prin conducta mai ingusta se creaza presiune mult mai mare care presiune impinge etrieru ....acum astept detalii de functionare daca nu am dreptate .... eu raman la ideea ca daca impingi lichid cu aceeasi forta intr-o conducta mai injusta clar presiunea rezultata va fi mai mare... si lichidul de frana se pare ca este hi-tech cu un punct de fierbere ff ridicat 265 grade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktmleu Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 stii tu ceva, dar comfunzi conducta cu cylindru. adik cilindru mai subtire = presiune mai mare, diametrul conductei nu are legatura. iar cu furtunul unde pui tu degetul presiunea cu care iese apa e mereu aceiasi (1 atm) diferenta consta in viteza de iesire adik miscorezi sectiunea => creste viteza, nu presiunea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 stii tu ceva, dar comfunzi conducta cu cylindru. adik cilindru mai subtire = presiune mai mare, diametrul conductei nu are legatura. iar cu furtunul unde pui tu degetul presiunea cu care iese apa e mereu aceiasi (1 atm) diferenta consta in viteza de iesire adik miscorezi sectiunea => creste viteza, nu presiunea. pai viteza creste din cauza presiunii marite! de aia o arunca cu viteza mai mare eu asa zic cred ca e bine sa nu mai umplem topicul de poze cu polemici si sa cautam la service sau chestii tehnice cum functioneaza astept si alte poze de la voi cei cu sm-urile pt ca eu pun ca disperatu poze cu absolut tot ce ii pun nou pe ea si voi nici nu nu aveti poze cu mobrele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sil3nt_control Postat Ianuarie 16, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 16, 2009 .... aberatii! cam off topic.... exprimativa in poze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 .... aberatii! cam off topic.... exprimativa in poze! adevar poze lume! suntem atatia cu sm-uri....daca aveam aparat foto bun ... umpleam topicul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.