Sari la conținut

Poze Cu Supermoto


sil3nt_control
 Share

Postări Recomandate

jentzile asa leai cumparat albastre, sau le`ai vopsit tu ?

un pretz ceva ?

 

bafta :laugh:

 

salutare,

 

Rotile asa au venit. Cercuri Excel, butuci Talon.

Pret, cu tot cu reducere si discuri ktm +pinion stealth auriu, aprox 1300e.

 

 

Spor!

Editat de adiviraj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • Răspunsuri 568
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

il are de la mine vagabontul ....

 

cum e Razvane .. vine bine aa ? :o

i l-am dat la schimb pe-un numar de telefon al unei blonde din Agronomie :(

 

 

am si eu cateva numere de tel daca te intereseaza :ok: :laugh:)

asa afaceri sa tot faci :moto:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lol tare...pai unul ca ala costa ca 190 e pe fata daca nu ma insel

urmeaza sa schimb discul spate tot braking foaia talon si noul lant cumparat azi de la afam si sa nu uitam de placile de ambreiaj arcurile de la placa de presiune si placile metalice de la ambreiaj schimbate saptmana trecuta post-20515-1231511466_thumb.jpg post-20515-1231511455_thumb.jpg post-20515-1231511278_thumb.jpg post-20515-1231511387_thumb.jpg post-20515-1231511001_thumb.jpg post-20515-1231511610_thumb.jpg

post-20515-1231511397_thumb.jpg

Editat de CrashTestPilot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde gasesc si eu un pinion de peste 48 de dinti,cu prinderea ca in poza ? si poate si un disc ca ala :)

 

 

daca e o sa vad daca se potriveste al meu (are 49) sa imi zici ce dimensiuni ai intre gauri sau ce dimensiune vrei tu si vedem

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e o sa vad daca se potriveste al meu (are 49) sa imi zici ce dimensiuni ai intre gauri sau ce dimensiune vrei tu si vedem

 

masor maine si-ti zic . ar fi perfect de 49

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bag :P dar mi-e o milaaaaaa :lol:( ....just say when

noi ne strangem pe Supermotard Club ..cred ca duminica facem o iesire ! politehnica sa fie ? :crack: hai ca daca e soare si uscat pe jos merge de minune

 

 

noi ne strangem pe Supermotard Club ..cred ca duminica facem o iesire ! politehnica sa fie ? :crack: hai ca daca e soare si uscat pe jos merge de minune

si poti sa-i dai si cap la gume daca le ai moi , chiar daca e un pic frig

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi a venit si conducta de frana metalica (reising) :lol: e albastru deschis dar....calitatea telefonul...o sa pun 2 poze sper sa se inteleaga ceva si sa nu uit de lichidul de frana de la motorex..trebuie si el schimbat post-20515-1232052607_thumb.jpg post-20515-1232052243_thumb.jpgpost-20515-1232052250_thumb.jpg to be continued cand o sa mai pun mana pe niste bani momentan am doar 7 lei in buzunar si motoru intra pe rezerva :crack: ale dreaq mobre...cine ne intelege?

Editat de CrashTestPilot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi a venit si conducta de frana metalica (reising) :lol: e albastru deschis dar....calitatea telefonul...o sa pun 2 poze sper sa se inteleaga ceva si sa nu uit de lichidul de frana de la motorex..trebuie si el schimbat to be continued cand o sa mai pun mana pe niste bani momentan am doar 7 lei in buzunar si motoru intra pe rezerva :crack: ale dreaq mobre...cine ne intelege?

 

 

...pai conducta frana race si dot 4?... de ce nu schimbi si lichidu 1n race?

Editat de dubluefect
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...pai conducta frana race si dot 4?... de ce nu schimbi si lichidu 1n race?

 

 

e vb de presiune pistonul lucreaza cu o anumita vascozitate...conductele fiind mult mai inguste si asa se face presiunem ai mare si asa franeaza mai bine pus ca rezista la presiuni mai mari fiind metalice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e vb de presiune pistonul lucreaza cu o anumita vascozitate...conductele fiind mult mai inguste si asa se face presiunem ai mare si asa franeaza mai bine pus ca rezista la presiuni mai mari fiind metalice

 

 

:lol: , n-are nici o legatura, presiunea nu depinde de diametrul conductei... Eu ma refeream la faptul ca, daca vrei sa folosesti frana 1n conditii race de ex pe Amkart, cu Dot 4 ala o sa ramai fara frane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: , n-are nici o legatura, presiunea nu depinde de diametrul conductei... Eu ma refeream la faptul ca, daca vrei sa folosesti frana 1n conditii race de ex pe Amkart, cu Dot 4 ala o sa ramai fara frane.

 

 

nu prea inteleg la ce te referi .. si eu asa zic daca e diametrul mai mic acelas piston va crea o presiune mai mare daca acea conducta are diametrul mai mic (imagineaza-ti cand te joci la furtunul de apa cu dimensiunea gaurii prin care iese apa cu cat e mai mica cu atat va tasni mai tare pt ca se creaza presiune mai mare) sa ma corecteze cineva cu argumente solide daca nu e asa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu prea inteleg la ce te referi .. si eu asa zic daca e diametrul mai mic acelas piston va crea o presiune mai mare daca acea conducta are diametrul mai mic (imagineaza-ti cand te joci la furtunul de apa cu dimensiunea gaurii prin care iese apa cu cat e mai mica cu atat va tasni mai tare pt ca se creaza presiune mai mare) sa ma corecteze cineva cu argumente solide daca nu e asa...

nu e asa :lol:

totul se reduce la forta care cu care placutele vor ajunge sa apese pe disc. acea forta provine in totalitate de la pistonas. forta care apasa pe pistonas este egala cu suprafata care vine in contact cu lichidul de frana x presiunea. iar presiunea este aceeasi in orice punct al instalatiei de franare conform nu stiu carei legi fizice. destul de clar?(cineva sa ma ajute cu legea ca sa nu ma injure lumea).

 

totusi, de ce ajuta conductele racing? pentru ca nu se deformeaza. deformarea (umflarea sub actiunea presiunii din timpul franarii) are 2 aspecte negative: consuma lucru mecanic, pe care il efectueaza manuta dreapta, si intarzie momentul franarii efective (pentru a frana eficient trebuie sa ai o anumita presiune, dar pentru a ajunge la acea presiune tu trebuie intai sa "umfli" conducta clasica). diametrul mai mic al conductelor racing nu are nici o legatura cu performanta, poate cu alte aspecte precum: look, cantitate de lichid de frana necesara, economie de material

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e asa :crack:

totul se reduce la forta care cu care placutele vor ajunge sa apese pe disc. acea forta provine in totalitate de la pistonas. forta care apasa pe pistonas este egala cu suprafata care vine in contact cu lichidul de frana x presiunea. iar presiunea este aceeasi in orice punct al instalatiei de franare conform nu stiu carei legi fizice. destul de clar?(cineva sa ma ajute cu legea ca sa nu ma injure lumea).

 

totusi, de ce ajuta conductele racing? pentru ca nu se deformeaza. deformarea (umflarea sub actiunea presiunii din timpul franarii) are 2 aspecte negative: consuma lucru mecanic, pe care il efectueaza manuta dreapta, si intarzie momentul franarii efective (pentru a frana eficient trebuie sa ai o anumita presiune, dar pentru a ajunge la acea presiune tu trebuie intai sa "umfli" conducta clasica). diametrul mai mic al conductelor racing nu are nici o legatura cu performanta, poate cu alte aspecte precum: look, cantitate de lichid de frana necesara, economie de material

 

cam greu sa cred ca e vb de economie si in fabrica ne dau conducte mari si groase si cele racing sunt mai ieftine ...oricum am zis argumente solide :lol: eu inca am aceeasi parere avand in vedere ca prin conducta mai ingusta se creaza presiune mult mai mare care presiune impinge etrieru ....acum astept detalii de functionare daca nu am dreptate ....

 

eu raman la ideea ca daca impingi lichid cu aceeasi forta intr-o conducta mai injusta clar presiunea rezultata va fi mai mare... si lichidul de frana se pare ca este hi-tech cu un punct de fierbere ff ridicat 265 grade :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stii tu ceva, dar comfunzi conducta cu cylindru. adik cilindru mai subtire = presiune mai mare, diametrul conductei nu are legatura. iar cu furtunul unde pui tu degetul presiunea cu care iese apa e mereu aceiasi (1 atm) diferenta consta in viteza de iesire adik miscorezi sectiunea => creste viteza, nu presiunea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stii tu ceva, dar comfunzi conducta cu cylindru. adik cilindru mai subtire = presiune mai mare, diametrul conductei nu are legatura. iar cu furtunul unde pui tu degetul presiunea cu care iese apa e mereu aceiasi (1 atm) diferenta consta in viteza de iesire adik miscorezi sectiunea => creste viteza, nu presiunea.

 

 

pai viteza creste din cauza presiunii marite! de aia o arunca cu viteza mai mare :lol: eu asa zic :crack: cred ca e bine sa nu mai umplem topicul de poze cu polemici si sa cautam la service sau chestii tehnice cum functioneaza :crack: astept si alte poze de la voi cei cu sm-urile pt ca eu pun ca disperatu poze cu absolut tot ce ii pun nou pe ea :P si voi nici nu nu aveti poze cu mobrele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...