vis-a-vis Posted October 4, 2008 Share Posted October 4, 2008 Eu zic ca e buna pentru oricine... Nu inteleg de ce la noi sunt evitate motocicletele sub 500 cmc. WR-ul asta de 250 e perfect ca motocicleta de oras. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucasone Posted October 4, 2008 Share Posted October 4, 2008 M-am uitat la toate pozele tale de pe pictiger. Superba motocicleta. Cati mai multi KM cu ea Multumesc, la fel si tie! @vis-a-vis ... chiar si touring . Oricum, nici eu nu inteleg "fenomenul" cu motoare mari, mai ales ca wr-ul meu nu sare de 3% consum nici daca sunt pe asfalt nici daca urc la Babele. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vis-a-vis Posted October 5, 2008 Share Posted October 5, 2008 Vad ca ai facut si Transalpina cu ea, felicitari. Tare as fi curios cum trage o bazdaganie d-asta cu unu' de 110 kile-n sa. La consum m-am gandit si eu prima data. Un 3 la suta e chiar foarte bine. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ridersowg Posted October 5, 2008 Share Posted October 5, 2008 misto wr-ul...singura problema mi se pare pretul de achizitie...f mare..undeva la 5500 eu.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucasone Posted October 5, 2008 Share Posted October 5, 2008 Merci. Trage ok mai ales ca eu insumi am "la gol" 96 kg. Se pot face multe modificari, inclusiv turbo (54 hp)! Vezi www.thumpertalk.com si www.supermotojunkie.com Vad ca ai facut si Transalpina cu ea, felicitari.Tare as fi curios cum trage o bazdaganie d-asta cu unu' de 110 kile-n sa. La consum m-am gandit si eu prima data. Un 3 la suta e chiar foarte bine. misto wr-ul...singura problema mi se pare pretul de achizitie...f mare..undeva la 5500 eu.. ... im Romanica este chiar cu 1000 mai mult. A fost 6500 . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vis-a-vis Posted October 5, 2008 Share Posted October 5, 2008 (edited) N-as chinui un motoras asa mic cu turbo, chiar daca se poate. Turbina pentru o cilindree asa mica gasesti mai greu, trebuie sa modifici parametrii injectiei, raportul de compresie si chiar sa folosesti piston, biela, etc, din otel forjat, ca sa reziste. La greutatea finala rezultata, chiar merita sa-ti iei ceva de cilindree mai mare. Mie mi-ar placea asa cum e, poate cu unele imbunatatiri la suspensie si de confort. Intrebarea era daca se suplineste lipsa cuplului prin putere, turatie sau etajarea cutiei. Edited October 5, 2008 by vis-a-vis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucasone Posted October 5, 2008 Share Posted October 5, 2008 N-as chinui un motoras asa mic cu turbo, chiar daca se poate. Turbina pentru o cilindree asa mica gasesti mai greu, trebuie sa modifici parametrii injectiei, raportul de compresie si chiar sa folosesti piston, biela, etc, din otel forjat, ca sa reziste. La greutatea finala rezultata, chiar merita sa-ti iei ceva de cilindree mai mare. Mie mi-ar placea asa cum e, poate cu unele imbunatatiri la suspensie si de confort. Intrebarea era daca se suplineste lipsa cuplului prin putere, turatie sau etajarea cutiei. Si mie imi place asa cum este. am intarit suspensiile cateva click-uri iar in ceea ce priveste confortul... nu poate fi vorba de asa ceva. Asta e sm! De unde ai scos-o p-asta cu lipsa cuplului? e ok pt modelul asta. are si exup pentru cuplu foarte de jos. turatii ... ai vazut pozele, nu? ajunge la 12k, fara sa taie gazul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucasone Posted October 5, 2008 Share Posted October 5, 2008 N-as chinui un motoras asa mic cu turbo, chiar daca se poate. Turbina pentru o cilindree asa mica gasesti mai greu, trebuie sa modifici parametrii injectiei, raportul de compresie si chiar sa folosesti piston, biela, etc, din otel forjat, ca sa reziste. La greutatea finala rezultata, chiar merita sa-ti iei ceva de cilindree mai mare. Mie mi-ar placea asa cum e, poate cu unele imbunatatiri la suspensie si de confort. Intrebarea era daca se suplineste lipsa cuplului prin putere, turatie sau etajarea cutiei. Si mie imi place asa cum este. am intarit suspensiile cateva click-uri iar in ceea ce priveste confortul... nu poate fi vorba de asa ceva. Asta e sm! De unde ai scos-o p-asta cu lipsa cuplului? e ok pt modelul asta. are si exup pentru cuplu foarte de jos. turatii ... ai vazut pozele, nu? ajunge la 12k, fara sa taie gazul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucasone Posted October 5, 2008 Share Posted October 5, 2008 Si mie imi place asa cum este. am intarit suspensiile cateva click-uri iar in ceea ce priveste confortul... nu poate fi vorba de asa ceva. Asta e sm! De unde ai scos-o p-asta cu lipsa cuplului? e ok pt modelul asta. are si exup pentru cuplu foarte de jos. turatii ... ai vazut pozele, nu? ajunge la 12k, fara sa taie gazul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vis-a-vis Posted October 5, 2008 Share Posted October 5, 2008 Pai cuplul e forta ori bratul fortei, iar forta este unitatea de suprafata ori presiunea. La 250 totul e mic, deci cuplu pe masura. N-are cum sa mearga ca un V8 in treapta a 5-a cu 30-40 la ora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
motofum Posted October 5, 2008 Share Posted October 5, 2008 ma bag si eu cu pasarica mea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucasone Posted October 6, 2008 Share Posted October 6, 2008 ma bag si eu cu pasarica mea Tare frate! Laser ... pasarica! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Dexter Posted October 6, 2008 Share Posted October 6, 2008 ma bag si eu cu pasarica mea [ Am ramas masca! Si SMR-ul meu m-a surprins cat de mult pot s-o inclin la viraje fara sa piarda aderenta...DAR tu esti DEPARTEEE ! cu slick-urile alea prin noroi si zapada...trebuie sa recunosc: ai sange in instalatie, domnule. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blue_nightwishX Posted October 7, 2008 Share Posted October 7, 2008 expun aici 2 poze care prezinta cele 2 modalitati de a lua o curba .. 1- cu genunchiul pe jos 2- cu talpa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacLeod Posted October 7, 2008 Share Posted October 7, 2008 prefer virajul luat cu picioru pe jos (nu cu ghenunchiu ca la superbike) imi da mai multa siguranta. pana acum de 2 ori am reusit sa iau curba in slide pe strada dar de atunci nu am mai incercat. ar trebui sa mai repet asta dar nu am mai avut unde, si sincer, nici cu cine. Am avut un cunoscut care m-a amagit ca o sa ne dam dar nu s-a tinut de cuvant. pe circuit am reusit sa fac drifturi cu SM990 la testul KTM, pe Amkart, a fost chiar fun cu ditamai vita. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Macintosh Posted October 8, 2008 Share Posted October 8, 2008 expun aici 2 poze care prezinta cele 2 modalitati de a lua o curba ..1- cu genunchiul pe jos 2- cu talpa chief mentioneaza si tu ca in prima poza e Nicky Hayden. nu de alta, dar o sa creada toti ca e floare la ureche si dai de munca service-urilor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sil3nt_control Posted October 9, 2008 Author Share Posted October 9, 2008 chief mentioneaza si tu ca in prima poza e Nicky Hayden. nu de alta, dar o sa creada toti ca e floare la ureche si dai de munca service-urilor. ...ai dreptate! mai e o filmare pe youtube cu nicky , "supermoto madness" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacLeod Posted October 10, 2008 Share Posted October 10, 2008 (edited) nu e poza dar e un filmulet destul de interesant. enjoy Edited October 10, 2008 by MacLeod Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
disney Posted October 10, 2008 Share Posted October 10, 2008 hello Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotĂśrizer Posted October 10, 2008 Share Posted October 10, 2008 uuu ceasul rau pisica neagra motoreta sm e lasata de kur, e custom? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
disney Posted October 10, 2008 Share Posted October 10, 2008 husqvarna! motoreta ai tu ) da e lasta. custom..... nu inca *lasata Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ar88rol Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 ktm lc4 duke 640 2005 - 19000 km Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacLeod Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 prietene hotaraste-te la un model e frumos dar cred ca e un LC4 SM Prestige Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dorel Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 (edited) 1an si 11500km. a doua e a lui Radu....in mers n-am, vad ca nu m-a prins nimeni Edited October 14, 2008 by dorel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ar88rol Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 (edited) prietene hotaraste-te la un model e frumos dar cred ca e un LC4 SM Prestige Intradevar se numeste prestige, dar se numeste asa doar findca a fost o perioada scurta in care s`au facut, modelu de baza e duke, prestige nu sunt multe..Ideea de baza e ca imi place ) bafta si asfalt uscat 1an si 11500km. a doua e a lui Radu....in mers n-am, vad ca nu m-a prins nimeni frumoase nu gluma b-) toba leo vince(a 2 poza) Apropo caut un cric lateral pt al meu - ktm lc4 prestige daca are careva, decat sal duca la fier vechi, sa faca un bine bafta.. Edited October 14, 2008 by AR 88 ROL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.