Jump to content

Poze Cu Supermoto


sil3nt_control
 Share

Recommended Posts

Eu zic ca e buna pentru oricine... Nu inteleg de ce la noi sunt evitate motocicletele sub 500 cmc.

WR-ul asta de 250 e perfect ca motocicleta de oras.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 568
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

M-am uitat la toate pozele tale de pe pictiger. Superba motocicleta. Cati mai multi KM cu ea :rock:

 

Multumesc, la fel si tie!

 

@vis-a-vis

... chiar si touring :rock: . Oricum, nici eu nu inteleg "fenomenul" cu motoare mari, mai ales ca wr-ul meu nu sare de 3% consum nici daca sunt pe asfalt nici daca urc la Babele.

Link to comment
Share on other sites

Vad ca ai facut si Transalpina cu ea, felicitari.

Tare as fi curios cum trage o bazdaganie d-asta cu unu' de 110 kile-n sa.

La consum m-am gandit si eu prima data. Un 3 la suta e chiar foarte bine.

Link to comment
Share on other sites

Merci. Trage ok mai ales ca eu insumi am "la gol" 96 kg.

Se pot face multe modificari, inclusiv turbo (54 hp)!

Vezi www.thumpertalk.com si www.supermotojunkie.com

 

Vad ca ai facut si Transalpina cu ea, felicitari.

Tare as fi curios cum trage o bazdaganie d-asta cu unu' de 110 kile-n sa.

La consum m-am gandit si eu prima data. Un 3 la suta e chiar foarte bine.

 

 

misto wr-ul...singura problema mi se pare pretul de achizitie...f mare..undeva la 5500 eu..

 

... im Romanica este chiar cu 1000 mai mult. A fost 6500 :rock: .

Link to comment
Share on other sites

N-as chinui un motoras asa mic cu turbo, chiar daca se poate. Turbina pentru o cilindree asa mica gasesti mai greu, trebuie sa modifici parametrii injectiei, raportul de compresie si chiar sa folosesti piston, biela, etc, din otel forjat, ca sa reziste. La greutatea finala rezultata, chiar merita sa-ti iei ceva de cilindree mai mare.

 

Mie mi-ar placea asa cum e, poate cu unele imbunatatiri la suspensie si de confort. Intrebarea era daca se suplineste lipsa cuplului prin putere, turatie sau etajarea cutiei.

Edited by vis-a-vis
Link to comment
Share on other sites

N-as chinui un motoras asa mic cu turbo, chiar daca se poate. Turbina pentru o cilindree asa mica gasesti mai greu, trebuie sa modifici parametrii injectiei, raportul de compresie si chiar sa folosesti piston, biela, etc, din otel forjat, ca sa reziste. La greutatea finala rezultata, chiar merita sa-ti iei ceva de cilindree mai mare.

 

Mie mi-ar placea asa cum e, poate cu unele imbunatatiri la suspensie si de confort. Intrebarea era daca se suplineste lipsa cuplului prin putere, turatie sau etajarea cutiei.

 

Si mie imi place asa cum este. am intarit suspensiile cateva click-uri iar in ceea ce priveste confortul... nu poate fi vorba de asa ceva. Asta e sm! De unde ai scos-o p-asta cu lipsa cuplului? e ok pt modelul asta. are si exup pentru cuplu foarte de jos. turatii ... ai vazut pozele, nu? ajunge la 12k, fara sa taie gazul.

Link to comment
Share on other sites

N-as chinui un motoras asa mic cu turbo, chiar daca se poate. Turbina pentru o cilindree asa mica gasesti mai greu, trebuie sa modifici parametrii injectiei, raportul de compresie si chiar sa folosesti piston, biela, etc, din otel forjat, ca sa reziste. La greutatea finala rezultata, chiar merita sa-ti iei ceva de cilindree mai mare.

 

Mie mi-ar placea asa cum e, poate cu unele imbunatatiri la suspensie si de confort. Intrebarea era daca se suplineste lipsa cuplului prin putere, turatie sau etajarea cutiei.

 

Si mie imi place asa cum este. am intarit suspensiile cateva click-uri iar in ceea ce priveste confortul... nu poate fi vorba de asa ceva. Asta e sm! De unde ai scos-o p-asta cu lipsa cuplului? e ok pt modelul asta. are si exup pentru cuplu foarte de jos. turatii ... ai vazut pozele, nu? ajunge la 12k, fara sa taie gazul.

Link to comment
Share on other sites

Si mie imi place asa cum este. am intarit suspensiile cateva click-uri iar in ceea ce priveste confortul... nu poate fi vorba de asa ceva. Asta e sm! De unde ai scos-o p-asta cu lipsa cuplului? e ok pt modelul asta. are si exup pentru cuplu foarte de jos. turatii ... ai vazut pozele, nu? ajunge la 12k, fara sa taie gazul.

Link to comment
Share on other sites

Pai cuplul e forta ori bratul fortei, iar forta este unitatea de suprafata ori presiunea.

La 250 totul e mic, deci cuplu pe masura. N-are cum sa mearga ca un V8 in treapta a 5-a cu 30-40 la ora :rock:

Link to comment
Share on other sites

ma bag si eu cu pasarica mea :rock:

 

[

 

Am ramas masca!

Si SMR-ul meu m-a surprins cat de mult pot s-o inclin la viraje fara sa piarda aderenta...DAR tu esti DEPARTEEE !

cu slick-urile alea prin noroi si zapada...trebuie sa recunosc: ai sange in instalatie, domnule.

Link to comment
Share on other sites

prefer virajul luat cu picioru pe jos (nu cu ghenunchiu ca la superbike) imi da mai multa siguranta.

pana acum de 2 ori am reusit sa iau curba in slide pe strada dar de atunci nu am mai incercat.

ar trebui sa mai repet asta dar nu am mai avut unde, si sincer, nici cu cine. Am avut un cunoscut care m-a amagit ca o sa ne dam dar nu s-a tinut de cuvant.

pe circuit am reusit sa fac drifturi cu SM990 la testul KTM, pe Amkart, a fost chiar fun cu ditamai vita.

Link to comment
Share on other sites

expun aici 2 poze care prezinta cele 2 modalitati de a lua o curba ..

1- cu genunchiul pe jos

2- cu talpa

 

 

chief mentioneaza si tu ca in prima poza e Nicky Hayden. nu de alta, dar o sa creada toti ca e floare la ureche si dai de munca service-urilor.

Link to comment
Share on other sites

chief mentioneaza si tu ca in prima poza e Nicky Hayden. nu de alta, dar o sa creada toti ca e floare la ureche si dai de munca service-urilor.

 

 

 

;) ...ai dreptate!

 

mai e o filmare pe youtube cu nicky , "supermoto madness" ;)

Link to comment
Share on other sites

prietene hotaraste-te la un model :disappointed:

e frumos dar cred ca e un LC4 SM Prestige

 

Intradevar se numeste prestige, dar se numeste asa doar findca a fost o perioada scurta in care s`au facut, modelu de baza e duke, prestige nu sunt multe..Ideea de baza e ca imi place :()

 

bafta si asfalt uscat

 

1an si 11500km. a doua e a lui Radu....in mers n-am, vad ca nu m-a prins nimeni :(

 

frumoase nu gluma b-) toba leo vince(a 2 poza)

 

Apropo caut un cric lateral pt al meu - ktm lc4 prestige :D daca are careva, decat sal duca la fier vechi, sa faca un bine :(

 

bafta..

Edited by AR 88 ROL
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...