valbi Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 Atunci i-am zis OK am gasit-o lovita in parcare. Zice 'nu se poate ramanem noi cu AN- uri ', autor necunoscut. I-am spus ca nu-i dau 100 ron nici daca -l vad intins pe jos. Si mi-a dat tot el ideea : 'domne ai lovit-o in curte'. Pt asta nu mai e nici o sanctiune. Bine de stiut. sunt curios ai primit banii ca ai lovit masina in curte? eu din cate stiu nu acopera casco. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nazi | SchutzStaffel Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 @Nazi Tu ce algebra folosesti ? N-ai tranzitivitate ( i.e a>b & b>c => a>c) unde marimile sunt respectiv 1000, 600 si skilul incepatorului ? Ca sa-ti alegi ce motor vrei sa-ti iei tre sa folosesti algebra ??? Eu credeam ca se tine cont de alte treburi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 (editat) sunt curios ai primit banii ca ai lovit masina in curte?eu din cate stiu nu acopera casco. Da, acopera, asa am reparat-o ! Dar e in defavoarea mea, o faceam pe RCA - ul aceluia ! @Nazi Si orice motor de 1000 e prea mic ptr. un incepator, nu??? Cam confuz nu crezi ? Daca 600 e mare, 1000 e mic ? Aici era algebra! Editat Septembrie 28, 2008 de adrianm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nazi | SchutzStaffel Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 @Nazi Si orice motor de 1000 e prea mic ptr. un incepator, nu??? Cam confuz nu crezi ? Daca 600 e mare, 1000 e mic ? Aici era algebra! Confuz e @categoria A, ca la el tre sa incepi pe 125, dupa aia treci la 250,350, apoi la 400, 500, intr-un final ajungi la 600, si dupa aia o iei treptat, cu 636, 650, 750, 850, 900, 954, 1000, 1100, 1200, 1300, 1400, 1500, 1600, 1800, 2000, 2300, eventual Boss Hoss. Daca incepi pe 600, fereasca sfantul, nu e bine!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
categoria"A" Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 Si orice motor de 1000 e prea mic ptr. un incepator, nu??? Chiar atat de complicat ti s-a parut ce-am scris? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nazi | SchutzStaffel Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 Chiar atat de complicat ti s-a parut ce-am scris? De complicat nu e complicat ce-ai scris, dar modul cum gandesti ma termina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
categoria"A" Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 De complicat nu e complicat ce-ai scris, dar modul cum gandesti ma termina... Pai, eu gandesc foarte simplu... Daca ai permis din 2006 asa cum ai tu, dar n-ai mai mers pe motor pana acum (motociclete detinute=0), nu trebuie sa te urci pe motocicleta mai mare de 500cc ca incepator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soso-bum Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 Pai, eu gandesc foarte simplu... Daca ai permis din 2006 asa cum ai tu, dar n-ai mai mers pe motor pana acum (motociclete detinute=0), nu trebuie sa te urci pe motocicleta mai mare de 500cc ca incepator. domnu ...juristprudenta la asigurari nu te pricepi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nazi | SchutzStaffel Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 Pai, eu gandesc foarte simplu... Daca ai permis din 2006 asa cum ai tu, dar n-ai mai mers pe motor pana acum (motociclete detinute=0), nu trebuie sa te urci pe motocicleta mai mare de 500cc ca incepator. Aviz amatorilor care vreti sa va luati Nepra, daca sunteti incepatori, luati-va Ij, sau mai degraba Minsk, obsesia lui @categoria A . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
categoria"A" Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 Aviz amatorilor care vreti sa va luati Nepra, daca sunteti incepatori, luati-va Ij, sau mai degraba Minsk, obsesia lui @categoria A . Pai un DNEPR solo e chiar crima pentru un incepator. In fine... Dificil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nazi | SchutzStaffel Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 Pai un DNEPR solo e chiar crima pentru un incepator. In fine... Dificil! Chiar si unul cu atas nu schimba cu nimic datele problrmri, mai ales daca esti afon la mecanica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 (editat) Ma miram eu cine s-a gasit sa fie taios cu mine. ...Permis din 2008 si motor de 600. V-am mai spus: Mergeti in poligon cu minimobrele astea de 600, care voua vi se par chiar PREA MICI pentru un incepator, iar la fiecare jalon daramat sau ratat dati-va o palma. Poate daca va umflati botu' singuri, veti intelege ca in trafic aveti aceeasi manevrabilitate in ocolirea obstacolelor si ca daca ai dat cu umarul intr-un jalon care cade nefiind bine ancorat in pamant, sa dai cu umarul intr-un colt de autobuz nu se mai termina atat de bine. Voi, ca incepatori, trebuie sa mergeti pe motare de genul celor cu care ati facut scoala moto, adica pe motoare manevrabile, pentru ca inca sunteti invatacei mult timp de aici inainte. Nu va mai credeti zei ai motociclismului doar pentru simplul fapt ca aveti permisul in buzunar. Tinere incepator, Eu nu spun ca incepatorii trebuie sa mearga numai pe 125cc. Recunosc ca unii au aptitudinile necesare sa se urce si pe un 500cc, dar atat. De la 600cc in sus, se schimba tocmai viziunea producatorilor de motociclete, care gandesc ca cei ce se urca pe un astfel de motor au habar, macar putin, de ceea ce fac. In ceea ce priveste site-urile straine din care as mai avea si eu cate ceva de invatat, chiar nu ma intereseaza. Iti spun ca si la noi exista multi, foarte multi baieti care fac poligonul fara greseala cu Hayabusa sau chiar SS(nu ca scoala, doar ca o curiozitate). Si eu am avut curiozitatea de a merge in poligon cu "vitezana" de 1000 si spre surprinderea ta am reusit sa nu dobor nimic. Tu ai incercat vreodata lucrul asta? Incearca si poate vii sa ne povestesti si noua cum mai e cu motoarele alea de incepatori pe la straini. Grupul tinerilor incepatori forjatori de motoare de peste 600 cm3 te saluta, "Categoria A". Bine sunt sigur ca o sa regret postul asta de indata ce-o sa am un accident datorita faptului ca am ales ca prim motor "o bestie". Chiar nu stiu ce ne faceam fara (inca) un lup moralist pe si asa incarcata arie de publicitate accidente. Ce imi place insa este consecventa, cred ca 99% din posturile tale sunt de genul "incepator+motor peste 600=accident". Acum spune serios tu ai adus ceva motociclete mici de pe afara si nu prea poti sa scapi de ele? Pentru initiator, multa bafta de acum incolo, o sa ai ceva de alergat pentru reparatii. Editat Septembrie 29, 2008 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tudor Simionescu Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 si eu am fost cu mobra la B&S si constatarea nu te costa daca o repari la ei si iar nu costa daca ai mai putin de 4 elemente de reparat asa ca mai vorbeste cu ei ca mie mi s-au parut baieti buni. bafta si numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
categoria"A" Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 (editat) Grupul tinerilor incepatori forjatori de motoare de peste 600 cm3 te saluta, "Categoria A". Bine sunt sigur ca o sa regret postul asta de indata ce-o sa am un accident datorita faptului ca am ales ca prim motor "o bestie". Chiar nu stiu ce ne faceam fara (inca) un lup moralist pe si asa incarcata arie de publicitate accidente. Ce imi place insa este consecventa, cred ca 99% din posturile tale sunt de genul "incepator+motor peste 600=accident". Acum spune serios tu ai adus ceva motociclete mici de pe afara si nu prea poti sa scapi de ele? Pentru initiator, multa bafta de acum incolo, o sa ai ceva de alergat pentru reparatii. Ce tare esti! Mi-am spus intr-o zi: Daca am ajuns pana in punctul asta fara sa cad, fara sa fac vreun accident, nici nu o voi mai face de aici inainte. ...Chiar nu mai vedeam cum s-ar putea intampla asa ceva. Stii ce s-a intamplat FIX A DOUA ZI? Am cazut rau de tot(nu din vina mea, dar cum spun eu, mereu e si vina noastra), devenind "mumie" de la gat si pana la brau pentru o luna de zile... Ca sa fiu scurt. Morala o desprinzi singur. ...Ca tot sunt eu "lup moralist". Editat Septembrie 29, 2008 de categoria"A" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rottweiler Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 Categoria A , te rog , poate te-am judecat gresit .. ... poti sa ne spui si noua (macar mie) ce motociclete ai detinut si de cat timp deti carnet cat. A ? E doar o pura curiozitate . .Multumesc anticipat din partea tuturor incepatorilor pe 600 cm3 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 Foarte bine punctat, rottweiler.Fii ...dur(vroiam sa zic caine, da' m-am oprit la timp). Si inc-o intrebare pentru categoria "A", de data asta din partea incepatorilor pe 500 cm3: ce-ai facut in ultimii 5 ani?(eventual cati kilometri pe doua roti, trasee turistice cu moto, poze pe/cu moto, concursuri castigate, operatii service complicate, toate legate de domeniul moto, bineinteles!). Altfel zis, un mic CV moto! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
categoria"A" Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 Foarte bine punctat, rottweiler.Fii ...dur(vroiam sa zic caine, da' m-am oprit la timp). Si inc-o intrebare pentru categoria "A", de data asta din partea incepatorilor pe 500 cm3: ce-ai facut in ultimii 5 ani?(eventual cati kilometri pe doua roti, trasee turistice cu moto, poze pe/cu moto, concursuri castigate, operatii service complicate, toate legate de domeniul moto, bineinteles!). Altfel zis, un mic CV moto! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.