carlothedog66 Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 dintr o data ma m pomenit ca nu mai ,,trage'' parca ii lipseste jumate din putere si dupa 10,15 km se inroseste toba finala (pe interior)si miroase a incins imi poate spune cineva ce draq are ca a ajuns sa ma exaspereze am spalat toba finala cu carbusol da tot asa face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 Prea putine date. Cand porneste scoate mai mult fum ca de obicei ? Este ulei pe langa bujie ? Bujia cum arata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 adica asa ? http://www.youtube.com/watch?v=LkLZAxjQQNc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlothedog66 Postat Septembrie 30, 2008 Autor Share Postat Septembrie 30, 2008 bujia e neagraaa neagra si scoate un fum alb si mult am desfacut toata toba si nu are nimic ,nu i infundata motocicleta are 22 kw din fabrica,fara pv o am de noua si nu a umblat nimeni in ea pt modificari aiurea apa sta la limita normala,cand mergea bine ,,tragea'' de la 5 mii acum e tot o balbaiala pana pe la 7-8 mii dupa care pare sa si revina da tot nu are putere,a 6 -ea nici nu pt sa schimb ca da in nas si asta pe loc drept :) ce are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 bujia e neagraaa neagra si scoate un fum alb si mult am desfacut toata toba si nu are nimic ,nu i infundata motocicleta are 22 kw din fabrica,fara pv o am de noua si nu a umblat nimeni in ea pt modificari aiurea apa sta la limita normala,cand mergea bine ,,tragea'' de la 5 mii acum e tot o balbaiala pana pe la 7-8 mii dupa care pare sa si revina da tot nu are putere,a 6 -ea nici nu pt sa schimb ca da in nas si asta pe loc drept :) ce are? Segmentii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 bujia e neagraaa neagra si scoate un fum alb si mult am desfacut toata toba si nu are nimic ,nu i infundata motocicleta are 22 kw din fabrica,fara pv o am de noua si nu a umblat nimeni in ea pt modificari aiurea apa sta la limita normala,cand mergea bine ,,tragea'' de la 5 mii acum e tot o balbaiala pana pe la 7-8 mii dupa care pare sa si revina da tot nu are putere,a 6 -ea nici nu pt sa schimb ca da in nas si asta pe loc drept :) :D ce are? la consum ai observat o crestere semnificativa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 Nu-i stricat ceva la amestecu de ulei? Scoate fum...... miroase a încins..... Cam simtome de ulei mult în benzină! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 Nu-i stricat ceva la amestecu de ulei? Scoate fum...... miroase a încins..... Cam simtome de ulei mult în benzină! mult ulei ar trebui sa se reflecte in fum albastru..... totusi, poate fi si asta o cauza.....proportie mare de ulei in benzina, ceea ce duce la saracirea puternica a amestecului.....dar, de ce este bujia neagra, in acest caz? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micaradu Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 Mult fum alb si motor incins, de obicei stiu ca inseamna ca trage ulei si aer fals din cutie sau pe la garnitura dintre cartere. Am avut ceva motoare in 2 timpi si astea erau simptomele. Aer fals=amestec sarac=temperatura mare. In egala masura, uleiul din cutie da un fum alb si destul de gros. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlothedog66 Postat Octombrie 2, 2008 Autor Share Postat Octombrie 2, 2008 segmentii s gata dupa 5000 de km? na m abuzat de acc cand e rece motoru nu merge chiar bine da oricum acceptabil,dupa ce se incalzeste e jale filtru de benzina nu are ?ca io nu la m gasit si am vrut sa ma uit si la ala sa nu se fi infundat???? na m cazut cu ea ,dintr o data au apucat o dracii ,stateam la bariera de cale ferata si cand sa plec numa balbe si deatunci numa asa o tine am crezut ca s io aerian tare si mi o fi bagat vr un smecher ceva in toba da de unde ca nu are nimic acum caut filtru de benzina,are? si nu consuma mai mult decat de obicei ulei ia m pus ultima data un castrol dela scump,sa nu i convina ceva ca mai era ulei in rezervor da nu mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 ai prajit motorul mai ales dca sa inrosit teava de esapament iti dai seama ca sa incalzit ff tare si atunci segmentii sau calit in fine cel mai sigur alt set!cati km ai cu ea ???Daca o ai de noua????oricum astea nu au ele durata prea mare de viata!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 ce zici tu acolo din simptome, e 100% de la power valva!! trebuie curatata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 ce zici tu acolo din simptome, e 100% de la power valva!! trebuie curatata. a spus ca nu are asa ceva. segmentii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Octombrie 3, 2008 Share Postat Octombrie 3, 2008 a spus ca nu are asa ceva. segmentii.22kw fara power-valva nu exista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Octombrie 3, 2008 Share Postat Octombrie 3, 2008 frate e motor in 2 timpi si astea cat ai vrea u nu te tine il prajesti imediat daca vrei si in 2 zile daca sti sa dai in el!!!acum io asta cred 99% inca ceva dc se inrosea toba????daca nju mergea power valve-ul?????? toba sa inrosit de la cocs de a luat si atunci la si prajit!!!daca nu functiona power-valve-ul mergea ca un melc si nu inroasea toba in nici un caz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlothedog66 Postat Octombrie 3, 2008 Autor Share Postat Octombrie 3, 2008 daca s gata segmentii na r trebui sa porneasca greu? trag socu si porneste din prima,si a draqu segmenti is uzati numa la 6-8 mii de ture ca numa atuncia scutura si smuceste daca se amesteca ulei mineral cu syntethic stie cineva ce se intampa? ca urmatoru pas e sa i schimb uleiu tot si sa bag altu nou si cum am prajit motoru daca na m vazut sa creasca niciodata mai mult de 3 linii din 6 la apa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Octombrie 4, 2008 Share Postat Octombrie 4, 2008 Incearca urmatoarele chestii: -scoate bujia, verific-o, vezi sa fie distanta buna intre eletrozi sau si mai bine schimbo -scoate filtru de aer si curatal, s-ar putea sa fie mult praf si sa nu mai lase aerul sa ajunga asa simplu in carburator, asta ar putea explica si de ce atuncea cand creste turatia, si totodata si mixtura de aer/combustibil, incepe sa se balbaie -daca nici asta nu merge, la mixtura nu ai ce te baga ca aia nu se modifica singura si nici nici uleiul semy sintetic cu ala mineral nu se bat(daca era problema de ulei scotea fum albastru), inseamna ca s-a dus un set motor. Adica ii simplu, ca sa se inroseasca toba inseamna ca s-a incalzit motorul extrem de tare si nu ai sesizat si continuat sa ii dai gaz pana o inceput ungerea sa fie insuficienta pentru cat de cald era motorul. Si ii destul numa sa fi "obosit" motorul dintr-o experienta din asta pentru ca dupa compresia incepe sa nu mai mearga cum trebe si la inceput se resimte mai mult la turatii mari. -verifica nivelul de apa din radiator. Daca ii scazut reiese supra incalzirea din punctul anterior. Si power valve au cam toate motocicletele in 2t mai noi fiind singura cale care sa le ajute in turatiile superioare(de obicei porneste pe la 6000rpm), dar nici ala nu isi schimba setarile singur si asa brusc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Octombrie 4, 2008 Share Postat Octombrie 4, 2008 simplu sa dus setul dar spunene cati km ai cu motorul si in al 2-lea rand scrie mai pe inteles!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Octombrie 4, 2008 Share Postat Octombrie 4, 2008 (editat) simplu sa dus setul dar spunene cati km ai cu motorul si in al 2-lea rand scrie mai pe inteles!!! Frate , ne plictisesti atat de mult cu setu tau , nu s-a dus niciun set balbele intre 5-6-7mii sunt specifice rs`ului cu Power Valve, Rs nou cu 22kw fara power valve nu exista...decat doar daca s-a umblat la ea. Toba se inroseste la majoritatea rs`urilor dupa 2006 , e ceva normal si daca da scantei pe toba sunt de la sitele din toba. Mai mult ca sigur motocicleta are PowerValve care este murdara...in mod normal se curata la fiecare revizie. frate e motor in 2 timpi si astea cat ai vrea u nu te tine il prajesti imediat daca vrei si in 2 zile daca sti sa dai in el!!!acum io asta cred 99% inca ceva dc se inrosea toba????daca nju mergea power valve-ul?????? toba sa inrosit de la cocs de a luat si atunci la si prajit!!!daca nu functiona power-valve-ul mergea ca un melc si nu inroasea toba in nici un caz Ma repet toba de la Rs se inroseste foarte repede indiferent de stilul de mers. Uite un link, erau mai multe pe youtube da nu le mai gasesc. Editat Octombrie 4, 2008 de CostinALN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 bine mai faceti cum siti!io nu bag pe drujba asta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iNs0mN1a Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 Ori are 11 kw si nu are power valve Ori are 21 kw si are power-valve si atunci cum se spunea mai sus trebuie curatat power-valve-ul...mai ales ca se balbaia la 5-6 k ture atunci cand intra in actiune ...incearca sa mergi incet pana in 5 mii,iar atunci da-i gaz maxim...daca ramane la aceeasi viteaza si creste foarte greu in turatii,atunci curata power-valve-ul sau mai bine pune pe cineva care se pricepe pentru ca daca e asa infundat,nu se scoate usor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlothedog66 Postat Octombrie 6, 2008 Autor Share Postat Octombrie 6, 2008 mi o r zis la service de motociclete cand am facut prima verificare la 500 de km,,am intrebat pe om de 3 ori si mi a zis clar ca nu are power valve,asa i modelu in talon e trecut cu 21 de kw,si hai sa zic ca aici e greseala da atunci de ce merge cu 150 km \h,sau cel putin mergea am desfacut eu toata toba sa o curat ,am crezut ca e infundat ceva pacolo (nu era),si nici urma de power valve si cati kw are,putin important,clar e faptu ca NU ARE power valve,deci ce sa curat?? daca i dus setul ar trebui sa mi dau seama cu un test de compresie ,sa nu desfac dejeaba motorul nu? cred ca asta i urmatorul lucru ,si daca i asa va spun si voua,da sa se termine setu la nici 6000 de km,in conditiile in care na m tras de ea asta i ori lucru prost facut de italian ori ...pana una alta sta mobra in garaj ca i greu tare cu diagnosticu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 mi o r zis la service de motociclete cand am facut prima verificare la 500 de km,,am intrebat pe om de 3 ori si mi a zis clar ca nu are power valve,asa i modelu in talon e trecut cu 21 de kw,si hai sa zic ca aici e greseala da atunci de ce merge cu 150 km \h,sau cel putin mergea am desfacut eu toata toba sa o curat ,am crezut ca e infundat ceva pacolo (nu era),si nici urma de power valve si cati kw are,putin important,clar e faptu ca NU ARE power valve,deci ce sa curat?? daca i dus setul ar trebui sa mi dau seama cu un test de compresie ,sa nu desfac dejeaba motorul nu? cred ca asta i urmatorul lucru ,si daca i asa va spun si voua,da sa se termine setu la nici 6000 de km,in conditiile in care na m tras de ea asta i ori lucru prost facut de italian ori ...pana una alta sta mobra in garaj ca i greu tare cu diagnosticu Power valvele nu este in toba ) Cum adica are 21kw si nu are powervalve , ceva nu e normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 Power valvele nu este in toba ) Cum adica are 21kw si nu are powervalve , ceva nu e normal. asa e la astea noi ...du-l la un mecanic,ca pe forum nu il vei repara;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 mi o r zis la service de motociclete cand am facut prima verificare la 500 de km,,am intrebat pe om de 3 ori si mi a zis clar ca nu are power valve,asa i modelu in talon e trecut cu 21 de kw,si hai sa zic ca aici e greseala da atunci de ce merge cu 150 km \h,sau cel putin mergea am desfacut eu toata toba sa o curat ,am crezut ca e infundat ceva pacolo (nu era),si nici urma de power valve si cati kw are,putin important,clar e faptu ca NU ARE power valve,deci ce sa curat?? daca i dus setul ar trebui sa mi dau seama cu un test de compresie ,sa nu desfac dejeaba motorul nu? cred ca asta i urmatorul lucru ,si daca i asa va spun si voua,da sa se termine setu la nici 6000 de km,in conditiile in care na m tras de ea asta i ori lucru prost facut de italian ori ...pana una alta sta mobra in garaj ca i greu tare cu diagnosticu Conteaza si rodajul si cat de bun a fost kit'ul original de pe motocicleta pentru durata de viata a setului. Si are power valve din moment ce prinde viteza aia. Si nu ii in toba, ii o parte componenta a motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.