Sari la conținut

Probleme Dupa Schimbarea Placutelor De Frana


Fulguletz
 Share

Postări Recomandate

salza,

ieri mi-am pus si eu alte placute de frana, dar cum stau la dracu in praznic, service-ul nu mai facuse asa ceva, si baietzii au fost super de treaba, au lucrat cat s-a putut de bine.

toate bune, am pus noile placute, am pus lichidul sus, am aerisit, a tzinut frana si am fost happy :X.

azi dupa ce m-am plimbat un pic cu ea am vazut ca a scazut lichidul de frana , si jos la etrier pe la unele suruburi am vazut urme de unsoare.

e posibil sa curga pe acolo ? mai trebuie stranse ? eu stiu ca s-a tras de ele destul de bine ca sa le inchida.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e normal sa mai scape un pic dupa ce ai schimbat placutele. e posibil chiar sa iasa si pe sus pe la rezervor. spala, curata si vezi cum se comporta. cel mai probabil nu va mai curge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e ok sa curga , de nici un fel. masina, motor, avion..

sa cureti insa nu recomand sa mai mergi asa cu ea , sau oricum sa ai mare grija.

cel mai probabil e pe la surubul de aerisire ce nu a fost strans bine, ar mai fi o posibilitate pe unde vine furtunasul de la pompa ( poate a plesnit asta daca au tras mai tare de el si e vechi ) sau garniturile de la pistonase.

prin alta parte nu stiu pe unde ar putea sa mai curga , :)

oricum, eu in nici un caz nu cred ca e normal sa pierzi lichid de frana in nici o conditie, poate cel mult pe sus daca ai pus prea mult, insa in rest nici o alta varianta nu e ok

 

take care

Editat de Freelancer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca curge pe la suruburile de la "furtunele" de frana, verifica daca suruburile au saibele puse!! Acolo ar trebui sa fie 1-2 saibe, care daca lipsesc, poti strange acel surub pana la toamne, ca tot picura!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca curge pe la suruburile de la "furtunele" de frana, verifica daca suruburile au saibele puse!! Acolo ar trebui sa fie 1-2 saibe, care daca lipsesc, poti strange acel surub pana la toamne, ca tot picura!

 

 

eu am vazut picaturi langa cele 4 suruburi in care se strang cele 2 parti de la etrier, care nu au avut saibe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer io nu inteleg nimic;

in partea de jos iti poate curge cum sa mai spus numa prin 3 locuri

1- surupul de la furtun<sau furtun spart da nu cred ca e cazu>

2- aerisitor

3- garnitura pistonas

iti recomand sa cureti bine si sa incepi verificarea in ordinea de mai sus cu toate ca sigur garnitura este<placutele au fost uzate , pistonasu a fost iesit in afara si a ruginit sau oxidat+prar si a fost inpins inauntru pentru a baga placutele noi si a belit garnitra>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti recomand sa cureti bine si sa incepi verificarea in ordinea de mai sus cu toate ca sigur garnitura este<placutele au fost uzate , pistonasu a fost iesit in afara si a ruginit sau oxidat+prar si a fost inpins inauntru pentru a baga placutele noi si a belit garnitra>

 

De aceea, intotdeauna la schimbatul placutelor, trebuie curatat foarte bine pistonasul inainte de a-l impinge in interior, 100% este plin de toate jegurile si oxidat, nu are cum sa fie curat.

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De aceea, intotdeauna la schimbatul placutelor, trebuie curatat foarte bine pistonasul inainte de a-l impinge in interior, 100% este plin de toate jegurile si oxidat, nu are cum sa fie curat.

 

solutia in cazul asta: cu etrierul demontat, se da cu wd40 in abundenta :) ,se lasa un pic dupa care pistonasele se imping si se scot (atentie sa nu le scoateti de tot) de cateva ori pana raman curate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce sa nu le soata de tot?! eu le-am scos, le-am curatat, inclusiv interiorul etrierului, care avea milioane de scame ...

Daca tot schimba placutele, nu ar terbui sa schimbe si lichidul!? Ca nu e un capat de tara ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

solutia in cazul asta: cu etrierul demontat, se da cu wd40 in abundenta :) ,se lasa un pic dupa care pistonasele se imping si se scot (atentie sa nu le scoateti de tot) de cateva ori pana raman curate.

mda, cred ca aici am gresit, ca am dat cu wd40-ul dupa ce-am impins pistonasele. o sa ma uit si azi daca mai sare pe drum ceva, si daca sare il dau jos sa-l curatz

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, cred ca aici am gresit, ca am dat cu wd40-ul dupa ce-am impins pistonasele. o sa ma uit si azi daca mai sare pe drum ceva, si daca sare il dau jos sa-l curatz

nu cumva wd40 este un produs petrolier care ataca garniturile de cauciuc nerezistent la produse petroliere :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca acel cauciuc rezista la lichid de frana trebuie sa reziste si la wd40.

te contrazic acilea :)

la circuitul de franare, toate garniturile nu sunt rezistente la produse petroliere.....si asta din cauza faptului ca lichidul de frana nu prea este un produs petrolier.....

de aceea se recomanda spalarea circuitului hidraulic al franei cu apa si in nici un caz cu benzina, gaz, etc.

am experimentat in acest domeniu folosind niste o-ring-uri de pe la o pompa de frana mai veche, intr-o zona unde intra in contact cu ulei si s-a balonat si s-a taiat de nu a avut aer :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te contrazic acilea :)

la circuitul de franare, toate garniturile nu sunt rezistente la produse petroliere.....si asta din cauza faptului ca lichidul de frana nu prea este un produs petrolier.....

de aceea se recomanda spalarea circuitului hidraulic al franei cu apa si in nici un caz cu benzina, gaz, etc.

am experimentat in acest domeniu folosind niste o-ring-uri de pe la o pompa de frana mai veche, intr-o zona unde intra in contact cu ulei si s-a balonat si s-a taiat de nu a avut aer :)

 

din ce am incercat eu nu au fost probleme cu wd-40-ul si nu am mai auzit.din cate stiu eu instalatia se spala cu spirt...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi nu am mai gasit ud pe unde a stat, si nici de sus nu a mai scazut nivelul. sper sa fie ok, si ce-am gasit eu acolo sa se fi scurs de cand s-a facut aerisirea, ca am schimbat tot lichidul din ce stiu eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi nu am mai gasit ud pe unde a stat, si nici de sus nu a mai scazut nivelul. sper sa fie ok, si ce-am gasit eu acolo sa se fi scurs de cand s-a facut aerisirea, ca am schimbat tot lichidul din ce stiu eu.

pai, dupa ce ai terminat, nu ai sters si tu bine cu o carpa, sa vezi asa, daca mai scapa, daca picura?

asa se face treaba? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...