Fulguletz Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 salza, ieri mi-am pus si eu alte placute de frana, dar cum stau la dracu in praznic, service-ul nu mai facuse asa ceva, si baietzii au fost super de treaba, au lucrat cat s-a putut de bine. toate bune, am pus noile placute, am pus lichidul sus, am aerisit, a tzinut frana si am fost happy :X. azi dupa ce m-am plimbat un pic cu ea am vazut ca a scazut lichidul de frana , si jos la etrier pe la unele suruburi am vazut urme de unsoare. e posibil sa curga pe acolo ? mai trebuie stranse ? eu stiu ca s-a tras de ele destul de bine ca sa le inchida. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan-Andrei Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 e normal sa mai scape un pic dupa ce ai schimbat placutele. e posibil chiar sa iasa si pe sus pe la rezervor. spala, curata si vezi cum se comporta. cel mai probabil nu va mai curge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freelancer Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 (editat) nu e ok sa curga , de nici un fel. masina, motor, avion.. sa cureti insa nu recomand sa mai mergi asa cu ea , sau oricum sa ai mare grija. cel mai probabil e pe la surubul de aerisire ce nu a fost strans bine, ar mai fi o posibilitate pe unde vine furtunasul de la pompa ( poate a plesnit asta daca au tras mai tare de el si e vechi ) sau garniturile de la pistonase. prin alta parte nu stiu pe unde ar putea sa mai curga , oricum, eu in nici un caz nu cred ca e normal sa pierzi lichid de frana in nici o conditie, poate cel mult pe sus daca ai pus prea mult, insa in rest nici o alta varianta nu e ok take care Editat Septembrie 30, 2008 de Freelancer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 Verifica aerisitorul si racordul de frana sa fie stranse bine. Nu are voie sa curga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 Daca curge pe la suruburile de la "furtunele" de frana, verifica daca suruburile au saibele puse!! Acolo ar trebui sa fie 1-2 saibe, care daca lipsesc, poti strange acel surub pana la toamne, ca tot picura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fulguletz Postat Septembrie 30, 2008 Autor Share Postat Septembrie 30, 2008 Daca curge pe la suruburile de la "furtunele" de frana, verifica daca suruburile au saibele puse!! Acolo ar trebui sa fie 1-2 saibe, care daca lipsesc, poti strange acel surub pana la toamne, ca tot picura! eu am vazut picaturi langa cele 4 suruburi in care se strang cele 2 parti de la etrier, care nu au avut saibe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 La mine au avut, 2. Si eu am pus saibele prost prima oara si curgeau! Acum, poate la tine nu trebuie sau chiar nu au saibe .... se poate si asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 sincer io nu inteleg nimic; in partea de jos iti poate curge cum sa mai spus numa prin 3 locuri 1- surupul de la furtun<sau furtun spart da nu cred ca e cazu> 2- aerisitor 3- garnitura pistonas iti recomand sa cureti bine si sa incepi verificarea in ordinea de mai sus cu toate ca sigur garnitura este<placutele au fost uzate , pistonasu a fost iesit in afara si a ruginit sau oxidat+prar si a fost inpins inauntru pentru a baga placutele noi si a belit garnitra> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 (editat) iti recomand sa cureti bine si sa incepi verificarea in ordinea de mai sus cu toate ca sigur garnitura este<placutele au fost uzate , pistonasu a fost iesit in afara si a ruginit sau oxidat+prar si a fost inpins inauntru pentru a baga placutele noi si a belit garnitra> De aceea, intotdeauna la schimbatul placutelor, trebuie curatat foarte bine pistonasul inainte de a-l impinge in interior, 100% este plin de toate jegurile si oxidat, nu are cum sa fie curat. Editat Septembrie 30, 2008 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 De aceea, intotdeauna la schimbatul placutelor, trebuie curatat foarte bine pistonasul inainte de a-l impinge in interior, 100% este plin de toate jegurile si oxidat, nu are cum sa fie curat. solutia in cazul asta: cu etrierul demontat, se da cu wd40 in abundenta ,se lasa un pic dupa care pistonasele se imping si se scot (atentie sa nu le scoateti de tot) de cateva ori pana raman curate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 de ce sa nu le soata de tot?! eu le-am scos, le-am curatat, inclusiv interiorul etrierului, care avea milioane de scame ... Daca tot schimba placutele, nu ar terbui sa schimbe si lichidul!? Ca nu e un capat de tara .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fulguletz Postat Octombrie 1, 2008 Autor Share Postat Octombrie 1, 2008 solutia in cazul asta: cu etrierul demontat, se da cu wd40 in abundenta ,se lasa un pic dupa care pistonasele se imping si se scot (atentie sa nu le scoateti de tot) de cateva ori pana raman curate. mda, cred ca aici am gresit, ca am dat cu wd40-ul dupa ce-am impins pistonasele. o sa ma uit si azi daca mai sare pe drum ceva, si daca sare il dau jos sa-l curatz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 mda, cred ca aici am gresit, ca am dat cu wd40-ul dupa ce-am impins pistonasele. o sa ma uit si azi daca mai sare pe drum ceva, si daca sare il dau jos sa-l curatz nu cumva wd40 este un produs petrolier care ataca garniturile de cauciuc nerezistent la produse petroliere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 Daca acel cauciuc rezista la lichid de frana trebuie sa reziste si la wd40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 Daca acel cauciuc rezista la lichid de frana trebuie sa reziste si la wd40. te contrazic acilea la circuitul de franare, toate garniturile nu sunt rezistente la produse petroliere.....si asta din cauza faptului ca lichidul de frana nu prea este un produs petrolier..... de aceea se recomanda spalarea circuitului hidraulic al franei cu apa si in nici un caz cu benzina, gaz, etc. am experimentat in acest domeniu folosind niste o-ring-uri de pe la o pompa de frana mai veche, intr-o zona unde intra in contact cu ulei si s-a balonat si s-a taiat de nu a avut aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dubluefect Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 spray de discuri pt curatat... merge perfect. Dupa care unse un pic garniturile. Eu am uns cu WD40 si nu au avut nimik. Benzina ataca orice cauciuc, deci nici nu intra 1n discutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 te contrazic acilea la circuitul de franare, toate garniturile nu sunt rezistente la produse petroliere.....si asta din cauza faptului ca lichidul de frana nu prea este un produs petrolier..... de aceea se recomanda spalarea circuitului hidraulic al franei cu apa si in nici un caz cu benzina, gaz, etc. am experimentat in acest domeniu folosind niste o-ring-uri de pe la o pompa de frana mai veche, intr-o zona unde intra in contact cu ulei si s-a balonat si s-a taiat de nu a avut aer din ce am incercat eu nu au fost probleme cu wd-40-ul si nu am mai auzit.din cate stiu eu instalatia se spala cu spirt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 Din ce am mai citit si eu cica se spala cu lichid de frana curat sau apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fulguletz Postat Octombrie 1, 2008 Autor Share Postat Octombrie 1, 2008 azi nu am mai gasit ud pe unde a stat, si nici de sus nu a mai scazut nivelul. sper sa fie ok, si ce-am gasit eu acolo sa se fi scurs de cand s-a facut aerisirea, ca am schimbat tot lichidul din ce stiu eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 azi nu am mai gasit ud pe unde a stat, si nici de sus nu a mai scazut nivelul. sper sa fie ok, si ce-am gasit eu acolo sa se fi scurs de cand s-a facut aerisirea, ca am schimbat tot lichidul din ce stiu eu. pai, dupa ce ai terminat, nu ai sters si tu bine cu o carpa, sa vezi asa, daca mai scapa, daca picura? asa se face treaba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fulguletz Postat Octombrie 1, 2008 Autor Share Postat Octombrie 1, 2008 ba au sters baietzii, dar se pare ca nu destul, next time nu le mai schimb la lumina de neon . sper asta sa fi fost problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan-Andrei Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 ... exact ce spusesem cel mai probabil nu are nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.