Sari la conținut

Accident Muncii


Symbolic
 Share

Postări Recomandate

Asta seara cum am ajuns in Bikers pe Matei Voievod primim telefon de la un prieten sa mergem pana la Muncii la Agip ca a cazut un baiat cu Kawasaki. Cand am ajuns, era deja politia si pe biker il luase salvarea. Din cate am inteles era OK si nu parea sa aiba ceva rupt. Ce s-a intamplat(se pare!): cu 50m de locul unde era infpita motoreta, e o groapa/denivelare f mare. Se pare ca a intrat in ea si a scapat motoreta de sub control. Noi am gasit-o infipta sub un Ford parcat, dar destul de bine prinsa (spoiler rupt la masina etc.). Mari pagube nu sunt. Nu avea carene pe ea si din cate am observat, semighidoane indoite, toba zgariata, pedala de frana. E un Kawasaki mai vechi (2 faruri rotunde pe fata), galben, fara carene. Calitatea pozelor e mai slaba (telefon de ca.cat) dar am fotografiat si numarul. daca il cunoasteti, motoreta e in parcare la Agip (un alt biker vorbise cu cei de-acolo daca o putem lasa pana o pescuieste proprietarul).

post-23275-1222889864_thumb.jpg

post-23275-1222889959_thumb.jpg

post-23275-1222890059_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 51
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

De cand cu lucrariile astea pe la sinele de tramvani tot bucurestiul e un santier. Grija mare la "capcanele" de pe carosabil. Sanatate riderului.

 

Acolo, acea groapa este relativ adanca si este de fapt cazut / lasat / afundat asfaltul... e cam nasoala groapa ... eram cu loganul cu niste amici ... si soferul a luat-o din plin ... nu a observat-o ... noroc ca e destul de inalt loganul ... ca altfel ramaneam pe acolo.

 

Multa sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acolo, acea groapa este relativ adanca si este de fapt cazut / lasat / afundat asfaltul... e cam nasoala groapa ... eram cu loganul cu niste amici ... si soferul a luat-o din plin ... nu a observat-o ... noroc ca e destul de inalt loganul ... ca altfel ramaneam pe acolo.

 

Multa sanatate!

Dupa cum ne-a obisnuit deja pe multi dintre noi 'Categoria "A"' (aici ma grabesc sa raspund in locul lui) nu groapa era prea adanca ci motociclistul mergea evident pe motor prea mare... Evident ca daca mergea pe moped (cu limitarile de viteza din fabricatie) nu patea nimic... Sigur ca asta e 100% off-topic, dar dupa ce vezi 5-6 topicuri la care ultimul post e de la 'Categoria "A"', nu poti sa nu-i pui o pasa la fileu ca asta....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce vorbeam si cu bikerii care oprisera deja cand am ajuns noi, probabil mergea in spatele unei masini care a luat groapa aia printre roti. viteza prea mare nu cred ca avea mai ales daca nu venea de pe Calarasi si atunci ar fi avut un cedeaza prioritatea cu 2-300m inainte. si e o mare gaura in asfalt si cu mult loc de ocolit stanga/dreapta. unul din baieti zicea ca daca avea amortizor de ghidon, il scapa. eu nu cred. a cazut la cativa metri de groapa (nush daca amortizorul il scapa din voblaj sau nu in distanta aia).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce vorbeam si cu bikerii care oprisera deja cand am ajuns noi, probabil mergea in spatele unei masini care a luat groapa aia printre roti. ).

 

De asta cand mergi in spatele unei masini este bine sa mergi pe urma rotii, nu intre roti. Daca ala din fata vede un obstacol pe care il incaleca, tu in plasa lui nu mai apuci sa zici nici OOPS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am luat si eu gropanu ala cu motoru si nu a fost prea bine. era sa pierd pasagera, s-a vaitat de coloana toata ziua. viteza aveam cam 40 si tot ca mergeam ca berbecu in spatele unei masini care a incalecat-o :). bine ca nu ne-am intins pe jos. sanatate bikerului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt mai multe gropi pe c. calarasilor.

 

pe sensul unirii-muncii, dupa ce treci de biserica si te apropii de Agip, e o adancitura lata cat o banda....acolo mi-am indoit janta (mi-a indreptat-o rabinu'), e buna de rampa pentru sarituri la motocross....aveti grija ca nu se vede deloc, a adancitura, nu groapa, dar buza de "iesire" e f abrupta.

pe sensus muncii-unirii, chiar inainte de Hyperion, sunt 2 cratere pe banda din dreapta. primul e cam cat o roata de masina si adanc de vreo 25 cm, cu margini abrupte, al doile la fel numai ca mai mic, daca dai in ele...adio furca si poate chiar cadru, si hello spital...chiar si la 30 km/h.

 

gropile sunt motivul pentru care ma bate gandul sa dau cruiseru' si sa-mi iau enduroaica....dar mi-e f greu sa renunt la categoria asta, si cprefer sa ma doare sira sau curu sau buzunaru....decat sa schimb categoria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum ne-a obisnuit deja pe multi dintre noi 'Categoria "A"' (aici ma grabesc sa raspund in locul lui) nu groapa era prea adanca ci motociclistul mergea evident pe motor prea mare... Evident ca daca mergea pe moped (cu limitarile de viteza din fabricatie) nu patea nimic... Sigur ca asta e 100% off-topic, dar dupa ce vezi 5-6 topicuri la care ultimul post e de la 'Categoria "A"', nu poti sa nu-i pui o pasa la fileu ca asta....

Un motor mai mic are alta manevrabilitate si alt cuplu ceea ce face de multe ori diferenta.Ce face "Categoria A" este de admirat,pentru simplu fapt ca are rabdare si repeta obsesiv pentru cei care vor sa inteleaga.Si eu am incercat dar nu am nervii lui.Iar din postul tau nu reiese decat lipsa de experienta.Ma refer la diverse situatii pe motoare diferite!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Mi se parea mie ca il cunosc de undeva pe acel mic papucos zglobiu care facea poze la accident....

Oricum mi se pare dezgustator ca ne pune pe toti in aceiasi oala!

Ce legatura are ca se dadeau pe-o roata niste inconstienti cu faptul ca cineva a pierdut controlul din cauza unei gropi....

Cica om cult...o janghina...

Editat de Thundercojones
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un motor mai mic are alta manevrabilitate si alt cuplu ceea ce face de multe ori diferenta.Ce face "Categoria A" este de admirat,pentru simplu fapt ca are rabdare si repeta obsesiv pentru cei care vor sa inteleaga.Si eu am incercat dar nu am nervii lui.Iar din postul tau nu reiese decat lipsa de experienta.Ma refer la diverse situatii pe motoare diferite!

 

Ridica-i statuie ! Cand un forum intreg iti spune ca esti beat, atunci te duci si te culci. Ma refer la "Categoria A". Si eu iti repet ca tine de om si nu de capacitatea motorului, dar unii dintre voi cu greu puteti intelege. Am dat-o in off-topic, asa ca ma opresc. E PM, daca vreti explicatii logice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ridica-i statuie ! Cand un forum intreg iti spune ca esti beat, atunci te duci si te culci. Ma refer la "Categoria A". Si eu iti repet ca tine de om si nu de capacitatea motorului, dar unii dintre voi cu greu puteti intelege. Am dat-o in off-topic, asa ca ma opresc. E PM, daca vreti explicatii logice.

La fel iti recomand si eu PM daca vrei explicatii de mers pe diverse motoare,capacitati,manevrabilitati,etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Groapa aia e foarte periculoasa, eu am avut norocul sa pot redresa, chiar daca nu cred sa fi avut peste 40 la ora cand am luat-o. Atentie la gropile de pe Calarasi, nu mai mergeti in coloana pe mijlocul benzii ci pe una din urmele lasate de rotile conservei din fata. Sanatate riderului!

 

Am vazut si altii mai breji ca Morar: imi amintesc de Mihaies, colaboratorul de la EvZ sau celebrul idiot de la Ziua de Iasi, baietii din Pro, dar astia sunt pseudojurnalisti, e mare pacat cand sofismele astea de pe ulita satului ajung in pixul formatorului de opinie. Chestie de Romania, de varsta, etc. Pacat.

 

E regretabil ca pana si intre cititorii blogului domnului Morar se afla frustrati degraba deschizatori de portiere, e regretabil ca Morar ajunge sa iasa in papuci, in fata blocului sa faca poze motocicletei si victimei unui accident nefericit pentru a trage o concluzie si mai nefericita impanata cu argumente protevistice la adresa unei categorii de participanti la trafic.

 

E insa si o parte buna in rahatul asta, rascolit cu pixul. Articolele de genul asta ne intretin paranoia din trafic care pazeste pepenii, e bine ca avem in continuare motive sa nu ne lasam "organele" la mana conservarilor in trafic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un motor mai mic are alta manevrabilitate si alt cuplu ceea ce face de multe ori diferenta.Ce face "Categoria A" este de admirat,pentru simplu fapt ca are rabdare si repeta obsesiv pentru cei care vor sa inteleaga.Si eu am incercat dar nu am nervii lui.Iar din postul tau nu reiese decat lipsa de experienta.Ma refer la diverse situatii pe motoare diferite!

Accidentul asta pare sa nu aiba drept cauza marimea sau manevrabilitatea motorului, ci faptul ca administratorul drumului e nesimtit si sfideaza legea ne-intretinand drumul respectiv, si poate si Politia Rutiere ca nu-l amendeaza conform legii. Am auzit de mai multi soferi care au dat in judecata primaria si au castigat dupa ce si-au rupt masina prin gropi, asa ca daca posesorul motorului nu are Casco (foarte probabil, ca motorul pare mai vechiut) o idee ce nu trebuie ignorata e sa dea PMB in judecata.

 

E o alta poveste despre cum ar fi putut fi evitat accidentul, si aici eu cred ca motociclistul a facut 2 greseli: - nu a tinut o distanta suficient de mare fata de masina din fata; - n-a mers pe acelasi traseu cu una din rotile masinii din fata. Era pe undeva pe la articole si tutoriale un ghid de condus motocicleta unde se insista mult pe "regula celor 2 secunde" care pe scurt spune ca trebuie sa mergi in asa fel incat daca apare ceva anormal sa ai la dispozitie 2 secunde - prima ca sa reactionezi si a doua ca sa franezi. Chiar daca groapa aia n-ar fi fost acolo putea sa fie in loc un canal la care tziganii rromi sa-i fi colectat capacul...

 

Pana la urma stie cineva cine e cel accidentat si in ce stare e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i mai cautati vina motociclistului, cum ca a tinut aproape de masina din fata, ca a mers pe mijlocul benzii s.a.m.d.Nu ati fost acolo cu el ca sa stiti toate amanuntele astea.Sa asteptam sa vedem ce zice si omul implicat...cand o putea face asta!

 

Singura vina apartine administratorului drumului care nu a semnalizat denivelarea respectiva, astfel incat sa fie preveniti toti participantii la trafic care circula pe sectorul respectiv.Nu-i ramane decat sa dea in judecata administratorul drumului pentru recuperarea daunelor.Asta daca are timp, bani si nervi de irosit aiurea...

 

Sanatate motoristului!

 

PS:cat despre Morar&Catavencu Co., mai e ceva de zis in afara de multa :) ?In loc sa faca poze, mai bine se interesa de soarta omului si posta pe blogul lui atragand atentia si asupra starii deplorabile a carosabilului din Bucuresti!

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...