JCDenton Posted October 3, 2008 Share Posted October 3, 2008 (edited) Fac ce fac si mai pun cate o intrebare Un super moto pana in 2000 EUR, care nu necesita ulei mai devreme de 6000-7000 km, cu racire pe lichid exista? De asemenea, la 1.90m inaltimea motociclistului, poate parea ca abuzezi de un SM? Exista unele mai inalte eventual? Edited October 3, 2008 by jcdenton Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seby_mf Posted October 3, 2008 Share Posted October 3, 2008 Fac ce fac si mai pun cate o intrebare Un super moto pana in 2000 EUR, care nu necesita ulei mai devreme de 6000-7000 km, cu racire pe lichid exista? De asemenea, la 1.90m inaltimea motociclistului, poate parea ca abuzezi de un SM? Exista unele mai inalte eventual? supermoto la banii astia cam greu. ulei la 6k-7k de obicei supermoto sunt cam monocilindrice si cer un schimb la 3-4k eu cel putin la a mea la 3000 dau afara uleiul. La banii astia si cu schimb de ulei la km astia dar nu e supermoto recomand TDM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JCDenton Posted October 3, 2008 Author Share Posted October 3, 2008 TDM-ul are 850 cmc, nu merci. Nu as vrea sa trec de 400 cmc cu prima motocicleta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sil3nt_control Posted October 3, 2008 Share Posted October 3, 2008 mai strange bani.... iarna mai scad preturile poate... prin strainatate gasesti ceva mai vechi si mai ieftin! bafta ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest _Raul_ Posted October 3, 2008 Share Posted October 3, 2008 (edited) Yamaha TT600 E Belgarda transformata in supermoto. Cam in 2500 oiro. Sau o transformi tu. Cu roti de GS500 si discuri parca de R1 sau CBR (nu sunt sigur; am un tovaras cu intentii din astea). Exceptie racirea pe apa. Poti lua de la Kedo kit radiator ulei suplimentar, daca te stii ca nu ii dai serios ca sao racesti bine. Suuper motor, dupa parerea mea. Iote, 2350 E: Yamaha TT600E - mobile.de Edited October 3, 2008 by Popescu_ MihailRaul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sil3nt_control Posted October 3, 2008 Share Posted October 3, 2008 Yamaha TT600 E Belgarda transformata in supermoto. Cam in 2500 oiro.Sau o transformi tu. Cu roti de GS500 si discuri parca de R1 sau CBR (nu sunt sigur; am un tovaras cu intentii din astea). Exceptie racirea pe apa. Poti lua de la Kedo kit radiator ulei suplimentar, daca te stii ca nu ii dai serios ca sao racesti bine. Suuper motor, dupa parerea mea. Iote, 2350 E: Yamaha TT600E - mobile.de arata superb batranica..... asa ceva mi-as permite si eu ... nu stiam de existenta la mobra asta! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest _Raul_ Posted October 3, 2008 Share Posted October 3, 2008 Furca upside-down, alea, alea... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seby_mf Posted October 4, 2008 Share Posted October 4, 2008 (edited) si are si electromotor ca este E(R-ul nu are),eu caut la a mea roti de super-moto dar nu gasesc . chiar nu inteleg de ce sunt asa rare la noi TT-urile ca sunt niste mobre foarte misto si prietenoase,probabil din cauza ca au sub 50 de cai si in Romania sunt numai reisari. Edited October 4, 2008 by seby_mf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuperMoto Posted October 4, 2008 Share Posted October 4, 2008 Cam putini bani pentru o motocicleta supermoto. Eu din cate stiam kit-urile sunt destul de scumpe, insa e mai bine sa incerci o adaptare de la motocicleta de cross la supermoto. Poate iesi mai ieftin! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seby_mf Posted October 4, 2008 Share Posted October 4, 2008 Cam putini bani pentru o motocicleta supermoto. Eu din cate stiam kit-urile sunt destul de scumpe, insa e mai bine sa incerci o adaptare de la motocicleta de cross la supermoto. Poate iesi mai ieftin! tu de ce nu vezi ca omul nu prea are bani de intretinere? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted October 4, 2008 Share Posted October 4, 2008 Mai pune ceva bani si ia-ti ceva bun. Cu cat e mai ieftina mobra e si mai veche, inclusiv poate avea defecte ce te vor costa mai mult decat daca ai lua una intreaga. Mai ales daca o iei fara un mecanic langa tine (cazul in care te duci in Germania dupa ea) TT-urile, XT-urile, XR-urile, etc. sunt o optiune viabila, dar atentie la ce am zis mai sus legat de capitolul stare tehnica (vezi cazul lui Ralucone cu mobra ei /index.php?...=166369&hl= ) Iar intretinerea NU o vei face la 6-7000 km decat daca nu vrei sa pastrezi mobra. Uleiul e viata motorului, un ulei bun si pe indicativul corect (luand in calcul mai multi factori: vara, iarna, stil de condus, uzura) De inaltimea ta nu-ti fa probleme, vei sta bine pe ele. Ca idee, uite ce mi-au cazut ochii la o privire sumara: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=1 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=2 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=2 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=3 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=3 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=4 Ia in calcul, la cheltuieli, urmatoarele: - benzina/motorina pana acolo si retur, cu o masina care sa-ti permita sa cari mobra - mancare, cazare, taxe de autostrazi - mecanic disponibil sa vina 3 zile cu tine sa o vada Toate astea se injumatatesc daca mai iei pe vreun prieten in aceeasi situatie ca tine si va luati amandoi mobre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JCDenton Posted October 4, 2008 Author Share Posted October 4, 2008 Mai pune ceva bani si ia-ti ceva bun. Cu cat e mai ieftina mobra e si mai veche, inclusiv poate avea defecte ce te vor costa mai mult decat daca ai lua una intreaga. Mai ales daca o iei fara un mecanic langa tine (cazul in care te duci in Germania dupa ea)TT-urile, XT-urile, XR-urile, etc. sunt o optiune viabila, dar atentie la ce am zis mai sus legat de capitolul stare tehnica (vezi cazul lui Ralucone cu mobra ei /index.php?...=166369&hl= ) Iar intretinerea NU o vei face la 6-7000 km decat daca nu vrei sa pastrezi mobra. Uleiul e viata motorului, un ulei bun si pe indicativul corect (luand in calcul mai multi factori: vara, iarna, stil de condus, uzura) De inaltimea ta nu-ti fa probleme, vei sta bine pe ele. Ca idee, uite ce mi-au cazut ochii la o privire sumara: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=1 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=2 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=2 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=3 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=3 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=4 Ia in calcul, la cheltuieli, urmatoarele: - benzina/motorina pana acolo si retur, cu o masina care sa-ti permita sa cari mobra - mancare, cazare, taxe de autostrazi - mecanic disponibil sa vina 3 zile cu tine sa o vada Toate astea se injumatatesc daca mai iei pe vreun prieten in aceeasi situatie ca tine si va luati amandoi mobre. Ma arde focul incat sa ma duc sa cumpar si una de scoala doar ca sa am ceva mai repede, am luat A-ul de curand si sunt tanar si nelinistit. Am crezut ca in topicul lui Ralucone urma sa-mi arati un caz de "afara-i vopsit gardul si inauntru-i leopardul" cu o motocicleta cumparata, dar am vazut un caz fericit, un motor ca acela mi-ar placea si mie Poate nu tot galben, dar e foarte foarte frumos, sunt curios cat a facut bijuteria respectiva. La o cumparatura ieftina pe care o sa o fac eu, cei 600-700 EUR cat ar face comisionul pentru a aduce un motor la care adaug costurile de inmatriculare, ar intra in adaosul la pret pe care il primeste o motocicleta de aici, eu asa am facut calculul, sunteti liberi sa ma contraziceti . Frumoase motoare vad in link-urile alea Husqvarna 610 - vad ca e cam tinerica, am inteles ca huski-ul mananca ulei cum beau eu apa Yamaha XT 600 - are ceva kilometraj Honda XR 600 R - si asta iar e tinerica, nu pot sa zic ca nu-mi face cu ochiul KTM LC 4 GS 620 Super Comp. - imi place mult sm-ul asta si am vazut ca e super laudat KTM-ul Husqvarna TE 510 Supermoto Umbau - relativ tinerica si din fericire asta are si sub 25 KW ( nu inteleg cum de are 13 kw la 500 cmc) Yamaha XT 600 Supermoto - foarte frumoasa si asta, pare a fi mai de touring Multumesc foarte mult Thomas, chiar aveam dificultati in a gasi ceva din clasa super moto, acum o idee ceva mai clara. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest _Raul_ Posted October 4, 2008 Share Posted October 4, 2008 Parere personala: - Honda XR modelele vechi (indiferent ce litera/litere urmeaza dupa 650) sunt ori foarte vechi ori foarte proaste. XR a inceput sa insemne foooarte mult pe scena moto cu ultimul model de XR650R. Un super motor, enduro insa la baza (transformabil). Parca sa zic ca are userul @PURE PASSION unul. Ultimul XR650 L e insa depasit total de realitate. - La banii pe care ii ai si conditiile pe care le-ai descris la inceput as scoate din calcul Husqvarna, Ktm, Husaberg si alte marci moto orientate spre competitie (vezi servisarea de rigoare, obligatorie indiferent ca o folosesti sau nu asa cum ar trebui) si m-as uita mai degraba la motoare mai umane, derivate din enduro-tourere sau rally-raid (XT, TT, Dominator, etc...). Dintre anunturile lui Thomas, Yamaha XT-ul acela vopsit mat m-a incantat enorm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted October 5, 2008 Share Posted October 5, 2008 (edited) La o cumparatura ieftina pe care o sa o fac eu, cei 600-700 EUR cat ar face comisionul pentru a aduce un motor la care adaug costurile de inmatriculare, ar intra in adaosul la pret pe care il primeste o motocicleta de aici, eu asa am facut calculul, sunteti liberi sa ma contraziceti . Frumoase motoare vad in link-urile alea Husqvarna 610 - vad ca e cam tinerica, am inteles ca huski-ul mananca ulei cum beau eu apa Yamaha XT 600 - are ceva kilometraj - preferi sa te minta si sa aiba kilometrajul dat inapoi cu bormasina ? Honda XR 600 R - si asta iar e tinerica, nu pot sa zic ca nu-mi face cu ochiul KTM LC 4 GS 620 Super Comp. - imi place mult sm-ul asta si am vazut ca e super laudat KTM-ul - pentru modelele mai vechi totusi iti recomand sa discuti cu un mecanic KTM (iti dau nr pe PM daca vrei neaparat) Husqvarna TE 510 Supermoto Umbau - relativ tinerica si din fericire asta are si sub 25 KW ( nu inteleg cum de are 13 kw la 500 cmc) - in Germania e drastica treaba cu sub 25kW pt incepatori. Deci asta are un reductor (la admisie, carburator, evacuare, etc) pentru a-i lua din putere Yamaha XT 600 Supermoto - foarte frumoasa si asta, pare a fi mai de touring - touring cu un SM nu ai sa faci din mai multe considerente dar pentru drumurile de la noi, "un mare si o munte" e ok Multumesc foarte mult Thomas, chiar aveam dificultati in a gasi ceva din clasa super moto, acum o idee ceva mai clara. Per total, cum a zis si Mihai: XT si TT sunt optiunile decente si viabile in principal Iar eu mi-as lua mobra personal, nu as da altuia banii sa o aduca. Nu ca nu ar fi persoane de incredere unii (adica sa nu fuga cu banii) dar nu as avea incredere in partea mecanica/electrica decat cu un mecanic pe care l-as plati sau cunoaste personal. Bafta. Edited October 5, 2008 by Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nechifor Solitaru' Posted October 5, 2008 Share Posted October 5, 2008 Husqvarna TE este cu întreținere din-aia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blue_nightwishX Posted October 7, 2008 Share Posted October 7, 2008 la un dr 350 facut sm ,te-ai gandit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JCDenton Posted October 10, 2008 Author Share Posted October 10, 2008 De ce nu? Am si gasit una : http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...995-136021.html Nu e facuta pentru SM, cat e un kit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihaio07 Posted October 10, 2008 Share Posted October 10, 2008 Fenomenal Janos ala. Auzi: "sunet diabolic", "nerecomandata incepatorilor" . Ce mi se pare ciudat e ca are 0 km; i-o fi facut motorul recent. Oricum; un kit e in general foarte scump. Dar. Daca adaptezi niste roti de GS si mai faci rost de piese second (etrier, disc, distantieri) poti sa iesi destul de ieftin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
icv45 Posted October 10, 2008 Share Posted October 10, 2008 Iti dau un sfat lasa-te de sm! la ce intretinere vrei tu nu o sa poti sa ai un supermoto cu performante bune si sa te mai si tina. In primul rand daca cauti vechi te bucuri a un pret redus si poti sa ai surpriza sa iti bubuie motoru si sa ai o gaura in buget de 2000 eur pt reparatie si daca o sa o vinzi dupa mai iei 1800 eur. Deci daca vrei sm ia cat mai nou, daca nu transalp, tenere, 650 gs etc. Bafta! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nechifor Solitaru' Posted October 11, 2008 Share Posted October 11, 2008 Fenomenal Janos ala. Auzi: "sunet diabolic", îți mai aminteÂşti cum suna DRul ăla pe care l-am dus la CaransebeÂş ? Sunet diabolic mi se pare potrivit. Cu foarte puternică, însă ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest _Raul_ Posted October 11, 2008 Share Posted October 11, 2008 (edited) Omul a spus asta: super moto pana in 2000 EUR, care nu necesita ulei mai devreme de 6000-7000 km, cu racire pe lichid, 1.90m inaltimea motociclistului. la care tu ai raspuns asta : Iti dau un sfat lasa-te de sm! la ce intretinere vrei tu nu o sa poti sa ai un supermoto cu performante bune si sa te mai si tina.In primul rand daca cauti vechi te bucuri a un pret redus si poti sa ai surpriza sa iti bubuie motoru si sa ai o gaura in buget de 2000 eur pt reparatie si daca o sa o vinzi dupa mai iei 1800 eur. Deci daca vrei sm ia cat mai nou, daca nu transalp, tenere, 650 gs etc. Bafta! Citez de pe site-ul http://www.supermoto.ro/index_ro.html: ** "Entuziastii moto aveau nevoie de o combinatie intre forta si rezistenta off-road cu tehnologia performanta a unui motor de viteza. Noua motocicleta de SuperMoto are o infatisare moderna si se adapteaza perfect atat in traficul urban, pe circuitul de viteza cat si pe teren accidentat." ** "acestui nou si spectaculos sport ce combina emotia si entuziasmul oferit de cursele de superbike, motocros si cele de viteza pe strada sau pe circuit compact" si ** "Cursele S1 se tin pe circuite cu o lungime de aproximativ 1,3 km, din care 70% pe asfalt si 30% pe teren accidentat. Cu aceste motoare puternice participantii ating adeseori viteze de pana la 180km/h in linie dreapta." Explicatii ale unei discipline sportive, dar care se aplica 99% si la realitatea de dincolo de pistele de concurs. - "Iti dau un sfat lasa-te de sm!" . Nici macar nu s-a apucat. - "la ce intretinere vrei tu nu o sa poti sa ai un supermoto cu performante bune si sa te mai si tina" Tu cunosteai diferentele de intretinere intre o stradala si un SM inainte sa il cumperi? A gresit. Si acum ce? - poti sa ai surpriza sa iti bubuie motoru si sa ai o gaura in buget de 2000 eur pt reparatie . Poftim? - Deci daca vrei sm ia cat mai nou, daca nu transalp, tenere, 650 gs etc Deci, @denton, daca nu ai bani de Evo ia-ti Pajero . Faptul ca exista si sunt mai intens promovate motociclete supermoto fabricate in serie de KTM, Husaberg, Husqvarna, Aprilia, Yamaha cu pret de la 3000-3500 euro in sus, nu inseamna ca acelea sunt singurele optiuni. Edited October 11, 2008 by Popescu_ MihailRaul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cavaleru Posted October 12, 2008 Share Posted October 12, 2008 aprilia pegaso strada? nu gaseste un modl mai vechiutz. sau un pegaso convertit in SM? drz400sm la cati bani gaseste? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihaio07 Posted October 12, 2008 Share Posted October 12, 2008 îți mai aminteÂşti cum suna DRul ăla pe care l-am dus la CaransebeÂş ? Sunet diabolic mi se pare potrivit. Cu foarte puternică, însă ... Poate senzatia de putere era data de insusi Satan. . Oricum, la ce ambreiaj avea ala, inteleg de ce nu era recomandat incepatorilor. P.S. Chiar asa, ce s-a intamplat cu saraca mobra? Pentru initiator, daca mai strangi ceva banuti (3000), poti sa iti iei urmatoarele: KTM Duke WR 400 F Husqvarna 610 sau Husqvarna 610 Si la niste bani suspect de putini, ai un KLR destul de simpatic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JCDenton Posted November 3, 2008 Author Share Posted November 3, 2008 (edited) Va rog sa inchideti topicul, nu mai vreau supermoto. As dori sa le multumesc tuturor celor care m-au sfatuit . Edited November 3, 2008 by jcdenton Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ar88rol Posted November 4, 2008 Share Posted November 4, 2008 Va rog sa inchideti topicul, nu mai vreau supermoto. As dori sa le multumesc tuturor celor care m-au sfatuit . pff, ce schimbare de opinie, ce te`a determinat ? asa deodata bafta si tie si asfalt uscat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.