Sari la conținut

ACCESORII HOME MADE


Avent
 Share

Postări Recomandate

some "home made" de la mine

Nice!A fost dificila producerea?Apropo de ce nu ai facut sa le prinzi de crashbar?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

caut si eu piele pt a imbraca seaua la mobra.daca ar putea cineva sa ma ajute :D in rahatul asta de oras nu gasesc nimic(galati).am facut seaua din vinilin dar sa uzat in mai putin de 1 an.

sau daca se baga cineva la imbracat o sea in piele(ceva frumos,nu tiganeala)ma are client.;)

 

daca vrei doar imbracata,vorbeste cu Darian aici pe forum,poate te rezolva el.

daca vrei sha din piele,lucrata custom 3D,fac eu,din septembrie incolo...

 

vreau si eu o idee ...o modalitate de coburi pt o honda magna 88...aia de are tevile in sus..

eu tot mi-am framantat minte si nu gasesc o solutie.. ca vaz ca sunteti tare inventivi!!

superbe lucrarile vazute pe acilea!!

 

daca vrei sa-ti faci tu,treb sa gasesti piele groasa mai intai(3-4mm).

daca vrei rapid,sunt o multime de modele in Louis,Polo etc...

sau fac eu pe comanda,din septembrie incolo,dar dureaza,ca mai am ceva lucrari inainte....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei doar imbracata,vorbeste cu Darian aici pe forum,poate te rezolva el.

daca vrei sha din piele,lucrata custom 3D,fac eu,din septembrie incolo...

intrebare...saua mea e distrusa pe dedesupt...fiind din plastic s-a rupt, bucatile nu le mai am toate ca sa le pot lipi si acum nu am cum sa o mai prind de motor din cauza asta...crezi ca ai putea sa-mi refaci partea de sub complet, cu tot cu prinderi? chiar nu as vrea sa o schimb cu totul fiind cutom

 

eventual fac niste poze sa vezi despre ce e vorba mai exact

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare...saua mea e distrusa pe dedesupt...fiind din plastic s-a rupt, bucatile nu le mai am toate ca sa le pot lipi si acum nu am cum sa o mai prind de motor din cauza asta...crezi ca ai putea sa-mi refaci partea de sub complet, cu tot cu prinderi? chiar nu as vrea sa o schimb cu totul fiind custom

 

eventual fac niste poze sa vezi despre ce e vorba mai exact

 

 

hmm,daca e spart suportul,treb sa vorbesti cu cineva care lucreaza cu fibra de sticla,sa incerce s-o repare...

sau se poate face alt suport,turnat din fibra sau facut din metal...

eu ma ocup doar de partea superioara,adica pielea,intr-o anumita masura...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nice!A fost dificila producerea?Apropo de ce nu ai facut sa le prinzi de crashbar?

Nu a fost dificil .

Mi sa parut mai simplu asa decat sa pun pe sissy bar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm,daca e spart suportul,treb sa vorbesti cu cineva care lucreaza cu fibra de sticla,sa incerce s-o repare...

sau se poate face alt suport,turnat din fibra sau facut din metal...

eu ma ocup doar de partea superioara,adica pielea,intr-o anumita masura...

pei da...dar nu prea stiu cine ar face asta...am tot intrebat in stanga si in dreapta si nimic :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu a fost dificil .

Mi sa parut mai simplu asa decat sa pun pe sissy bar

Fiecare cum stie :D! Mie personal mi-ar placea pe crashbar!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E destul de rigid?

 

 

btw. ii beton elefantelul, nu-i prea cald cateodata?

 

 

s-ar putea sa fie mai rigid , grosimea e numai 5 mm ..... era mai usor de indoit.

 

Elefantul ( Karcsi) e african , e obisnuit cu caldura :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Vreau sa-mi fac pentru al meu DragStar de 650, un porbagaj in locul la saua pentru pasager. Atasez si o poza, si daca se simte cineva in stare sa faca, sa ma contacteze pe YM: dragos.mormocea sau la tel: 0742295948, sau sa bage pe forum un pret si detalii legate de materiale.

 

Thx!

post-9771-1218192910_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Vreau sa-mi fac pentru al meu DragStar de 650, un porbagaj in locul la saua pentru pasager. Atasez si o poza, si daca se simte cineva in stare sa faca, sa ma contacteze pe YM: dragos.mormocea sau la tel: 0742295948, sau sa bage pe forum un pret si detalii legate de materiale.

 

Thx!

http://www.cruisercustomizing.com/detail.c...6%20solo%20rack

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oh da, stiu de site, de acolo am luat si poza. Ma interesa daca poate cineva sa-l faca. Dar cred ca voi apela la site-ul respectiv. Thx!

de facut se poate face ca doar nui mare filosofie insa cromatul e dificil in sensul ca nu se mai cromeaza pe la noi, doar in cantitati mari, vopsit nu sta astai sigur!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
pei da...dar nu prea stiu cine ar face asta...am tot intrebat in stanga si in dreapta si nimic :rock:

intreba la astea care fac, modifica masinile le "tuningheaza" ei lucreaza cu fibra din sticla, carbon, daca nu cauti un badogos :rock:

sau mai usor, insa nu stiu exact cum e rupta o imagine ar fi binevenita...

daca e rupta doar o bucata o poti prinde prin intremediul unei table subtiri care sa vina peste ambele bucati o curbezi aliniezi daca e subtire chiar si cu mina, dai doua gauri de oparte doua de cealata parte si le prinzi cu pocnituri sau capse.

 

asa arata shau montata pe VN....restul pozelor sunt la topicul despre vulcan.

tovarase Blak, respect inca odata!

ai cumva linkul de la vulcanisti sa ma scutesti de cautari! mersi

Editat de mas oyama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oyama aici in linkul asta ai 4 poze cu vnul sa vezi cum arata seaua pe motor...

/index.php?...=150967&hl=

 

salut si numa bine

Salut,fffffff mult a-mi place motorul tau (VN 800) as avea o antrebare cum ai modificat roata din spate sa fie asa lata?(daca nu e secret).Si eu am un VN 800 clasic si vreau sa modific dar nu stiu cum sa fac cu roata din spate.Merci si bafta la vanzare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,fffffff mult a-mi place motorul tau (VN 800) as avea o antrebare cum ai modificat roata din spate sa fie asa lata?(daca nu e secret).Si eu am un VN 800 clasic si vreau sa modific dar nu stiu cum sa fac cu roata din spate.Merci si bafta la vanzare.

 

nu este motorul meu, e a unui prieten bun din TM ..contacteazama pe messenger ...si vorbim ok ....ID: robychopper ....chiar daca nu ma vezi conectat sunt pe invizibil mai tot timpul, da un buzz si te caut eu ok

 

salut si numa bine

 

 

 

 

Intr-o vreme in care imaginatia bikerilor debordeaza cu solutii pentru ascunderea numerelor, eu am luat-o in sens invers. post-13533-1223383506.jpg

 

stii de ce sau scos din circulatie acele numere de inmatriculare....in caz de acident poti taia persoana acidentata in doua sai tai un picior o mina oricum e naspa pt pietonii ce circula aiurea pe strada printre masini una alta....credema nu e de jucat cu acel numar de inmatriculare....nu degeaba sa scos din legislatie.....

 

salut

Editat de robychopper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stii de ce sau scos din circulatie acele numere de inmatriculare....in caz de acident poti taia persoana acidentata in doua sai tai un picior o mina oricum e naspa pt pietonii ce circula aiurea pe strada printre masini una alta....credema nu e de jucat cu acel numar de inmatriculare....nu degeaba sa scos din legislatie.....

 

salut

N-am stiut amanuntul asta. Oricum, cele vechi erau din aluminiu turnat de vreo 4-5 mm, al meu e din tabla de aluminiu de 1,5mm, pe care am pus autocolant. E departe de topoarele de altadata. Nu-i bai, imi mai scade un colt de stea Euro NCAP la protectia pietonilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oyama aici in linkul asta ai 4 poze cu vnul sa vezi cum arata seaua pe motor...

/index.php?...=150967&hl=

 

salut si numa bine

thanks man!

mi-am montat si eu pe Lepra sa de ij, si eram curios sa mai vad VN cu saua lui Bob Fat.

oricum nu stiu cum a scos partea de prindere in care plia arcul, ca defapt a ramas doar cauciucul si tijele laterale, asa a reusit sa aduca cit de jos vroia, la mine insa am lasat tot sistemul compact si lucreaza arcul seii, insa! dezavanatul e ca mi s-a ridicat sus, si s-a pierdut oristecum din linie, pe de alta parte insa picioarel pozitia in sa e mai buna ca niciodata, mie atit de comoda ca nu am cuvinte.

post-9005-1223392724_thumb.jpg

post-9005-1223392757_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...