mishu_canishu Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 Daca userul "Kata" a prezentat diferite kit-uri de cutite, vreau sa pun si eu o creatie de-a mea: Cutitul este unul de panoplie mai mult, o data din cauza design-ului si a II-a oara din cauza materialului din care este executata lama (o lama de la un banal briceag chinezesc, pe care nu m-am indurat sa o arunc la galeata cu fier vechi). Continui cu 2 nicovale, facute din OLC 45, una la diametrul de 70 mm si cealalta la 100 mm; au fost executate la strung dupa desenele si cotele mele, cu participarea extraordinara a apoapei mele sotii (ing proiectant, printre altele) care mi-a corectat desenele, pentru a putea duce strungarul treba la bun sfarsit: Acum prezint un dispozitiv de indoit diverse platbande si profiluri pentru a se obtine diferite elemente de fier forjat: si acum ceva teste, incercari si rezultate: O sa revin cu noutati! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Martie 13, 2009 Autor Share Postat Martie 13, 2009 In poze nu se vad urme de nituri, cum ai fixat lama cutitului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joshua Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 salut la toti. m-am holbat si io la topicu asta si am vazut lucrari ff faine...am si io o intrebare..de unde fac rost de spuma pt shaua ca sa schimb buretele ca-i cam praf...mi-am tocanit si io shaua la VT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 spuma????recomand buretele ,special pt shei... sau incearca burete de la scaun auto,pe la dezmembrari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_canishu Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 In poze nu se vad urme de nituri, cum ai fixat lama cutitului? Nici nu au cum sa se vada! lama e fixata cu poxilina si da chiar bine ca poxilina se apropie de culoarea cornului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Martie 15, 2009 Share Postat Martie 15, 2009 salut la toti. m-am holbat si io la topicu asta si am vazut lucrari ff faine...am si io o intrebare..de unde fac rost de spuma pt shaua ca sa schimb buretele ca-i cam praf...mi-am tocanit si io shaua la VT izopren! e cel mai bun! gasesti la centrele de magazine " REAL" la Gysck erau tare eftine. nu se toceste nu se deterioreaza asa repede in plus daca le lipesti bine intre ele poti sai dai orice fel de curbura, intorsatura,taietura cu un cutit electric! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joshua Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 multam pentru sfaturi... am terminat shaua cumbinand buretele cu izoprenu..am pus izoprenu deasupra buretelui pentru protectie in caz ca se infiltreaza apa pe la cusaturi..apropo..am mai facut si ceva accesorii din piele pt rezervor si o gentuta sub far Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLAGA_OCTAVIAN_84 Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Salut, as dori sa imi fac si eu niste comenzi avansate pentru motorul meu (intruder 750 din 91) si as dori citeva sfaturi de la persoane care au facut asa ceva. multumesc SPUNE CE DORESTI EXACT -IN PRINCIPIU ITI FACI SUPORTII PENTRU PRINDEREA COMENZILOR IN PARTEA DIN FATA A CADRULU(MAI AVANSAT) ACOLO ATASEZI COMENZILE(PEDALELE-FRANA SI SCHIMBATOR) LEGATURA DINTRE PEDALE SI MOTOR(CUTIE) SI PARGHIA DE FRANA LE FACI PRIN NISTE TIJE METALICE (LA FRANA POTI FOLOSI SI CABLU) O SA PUN POZE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Atentzie mare la neopren! Combinat cu suspensii tari shi vibratzii e teroare. Nu recomand.... mai bine de 10 ori burete. Am trecut prin asta shi nu a fost distractiv sa refac shaua. Ride hard! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Atentzie mare la neopren! Combinat cu suspensii tari shi vibratzii e teroare. Nu recomand.... mai bine de 10 ori burete. Am trecut prin asta shi nu a fost distractiv sa refac shaua.Ride hard! In ce sens e teroare? Explodeaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 Explodeaza clar! Dar nu izoprenu... ci partzile corpului in contact direct cu shaua. Dupa 200 de km eshti gata ca bateria. La shaua mea am folosit shi piele groasa. Parca aveam o caramida in loc de sha. Vibratzile cu amplitudine mica de la motor amortzeau dupa 100 de km dosul, dupa care la vre-o 150 de km incepea o jena care se transforma in discomfort maxim. Trebuie sa facem o discutzie in zona, despre limita de la care un custom incepe sa nu mai fie motocicleta ci doar un obiect bun sa te uitzi la el, dar inutil ca tufa de trandafiri din fatza casei. Uneori purtat de valul customizarii ajungi la un punct la care realizezi ca practic nu mai ai motor sa ieshi la ture... shi atunci inseamna ca practic tzi-ai bagat pulpa in saracu motor. Daca de la inceput ai intentzia de a avea un motor de show, e ok. Daca nu, ai feshtelit-o! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 Total de acord cu ce spui tu in chestiunea limitelor customizarii. Insa in chestiunea izopren-vibratii, e valabil probabil la HD, faimoase pentru vibratiile mari (biele pe acelasi maneton, cadru rigid, motor prins fara bumpere de cauciuc). La cruiserele japo vibratiile sunt mult mai mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 Cum zici tu barbate, dar sa nu uitam de vibratziile la japoneze, care dupa parerea mea sunt mai iritante avand amplitudine mai mica!(Pe vremea cand aveam GSXR-u mi-a picat o greutate de la ghidon shi a fost coshmar pana acasa, sau Dragstarul la care nu vedeam in oglinzi de la o anumita turatzie, sau Savage-ul, sau Vulcanul, sau.... etc...) Oricum, orice motor ai vrea sa transformi, nu recomand izoprenul de nici o culoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joshua Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 amu sa zic si io... pentru o shaua din piele naturala cusuta manual cu snur tot de piele ,io cred ca, combinatia care am facut-o ii perfecta...adica..5 cm de burete shi 1 cm de izopren. dupa cum am mai zis izoprenu-i mai mult pt a proteja buretele de apa care intra prin gaurile de la cusaturi. azi chiar am facut o tura de 100 si ceva de km si nu se simte nici o diferenta intre o sha de burete normala si shaua ce am facut-o io Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 Daca vreti ceva ca lumea,la capitolul sea,folositi silicon.Tuburi din alea mari.Costa mult,intra o gramada,iese la cateva kg,da' sa puneti voi fundu' p-una facuta asa,sa vedeti...!Iese cam cum sunt alea de-afara ,cu gel (siliconic). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bulzesti Postat Martie 24, 2009 Share Postat Martie 24, 2009 poate cineva sa ma ajute cu ceva schiite de comenzi avansate .nu am bani sa cumpar nici noi nici sh dar am acces la un atelier cu aparat de sudura si poate reusesc sa fac o pereche.orice ajutor e bine venit poze ,schite , cote sau orce informatii aveti.cu mult respect va saluta un LUP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 Daca vreti ceva ca lumea,la capitolul sea,folositi silicon.Tuburi din alea mari.Costa mult,intra o gramada,iese la cateva kg,da' sa puneti voi fundu' p-una facuta asa,sa vedeti...!Iese cam cum sunt alea de-afara ,cu gel (siliconic). buna idee! silicon sanitar ar fi cel mai bun, insa iti trebuie o matrita in care sa-l torni, ca sa faci treaba si mai buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 Daca iesti priceput cat de cat,merge sa-l torni si la ochi,da' sa-l dai straturi-straturi... Maine,cred c-o sa pun niste poze,c-o sea facuta de mine,din silicon.Sea single,pt. un VT 500C,customizat.Da' cred ca are vreo 5 kg... Alaltaieri,am primit la facut o sea de street-fighter.La facut complet ! Adica mi-a fost adusa carena,pe care sa vina seile (ca-s 2). Intai trebuie sa-i fac bazele din plastic,si p-orma sa-ncep sa-i torn silicon...Toata lucrarea trebuie sa fie gata pina la deschiderea SMAEB-ului,c-o sa fie expusa, motocicleta.Asa ca o sa fie expusa,si seaua facuta de mine ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 Daca iesti priceput cat de cat,merge sa-l torni si la ochi,da' sa-l dai straturi-straturi... Maine,cred c-o sa pun niste poze,c-o sea facuta de mine,din silicon.Sea single,pt. un VT 500C,customizat.Da' cred ca are vreo 5 kg...Alaltaieri,am primit la facut o sea de street-fighter.La facut complet ! Adica mi-a fost adusa carena,pe care sa vina seile (ca-s 2). Intai trebuie sa-i fac bazele din plastic,si p-orma sa-ncep sa-i torn silicon...Toata lucrarea trebuie sa fie gata pina la deschiderea SMAEB-ului,c-o sa fie expusa, motocicleta.Asa ca o sa fie expusa,si seaua facuta de mine ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 Ahoi! A facut cineva un Apehanger din inox sau crom? Ca am gasit un loc unde pot face si trebuie sa-i dau sfaturi cum trebuie facut! Asa ca apelez la voi ce si cum trebuie sa fac!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 Daca iesti priceput cat de cat,merge sa-l torni si la ochi,da' sa-l dai straturi-straturi... Maine,cred c-o sa pun niste poze,c-o sea facuta de mine,din silicon.Sea single,pt. un VT 500C,customizat.Da' cred ca are vreo 5 kg...Alaltaieri,am primit la facut o sea de street-fighter.La facut complet ! Adica mi-a fost adusa carena,pe care sa vina seile (ca-s 2). Intai trebuie sa-i fac bazele din plastic,si p-orma sa-ncep sa-i torn silicon...Toata lucrarea trebuie sa fie gata pina la deschiderea SMAEB-ului,c-o sa fie expusa, motocicleta.Asa ca o sa fie expusa,si seaua facuta de mine ... cugetand asupra ideei cu siliconul care e chiar f. buna, ca sa nu se dezintegreze sa se rupa, sa se traga siliconul, ai putea pune o plasa din ata, tifon,stiu eu! orice care sa-l armeze,da sa fie cat de cit elastic, sigur ar fi mult mai rezistent si mai durabil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 (editat) Ahoi! A facut cineva un Apehanger din inox sau crom? Ca am gasit un loc unde pot face si trebuie sa-i dau sfaturi cum trebuie facut!Asa ca apelez la voi ce si cum trebuie sa fac!? din inox se poate din crom ne prea vad cum tu insati tre sa sti exact forma care o vrei, mai exact latime partii de jos ce vine prinsa in riesere,inaltimea lui si deschiderea(de preferat sa nu fie prea lat fata de latimea motorului sa nu apara disproportionat,plus ca in trafic nu te ajuta de loc) apoi bacurile care le foloseste la roluit sa nu fie cu raza prea mare(diametru prea mare), bacuri mai mici de preferat curbura sa fie mai dintr-o bucta si nu larga, parerea mea! fi sigur ca foloseste aparat prin roluire si nu prin presare a tevii(apar cute nedorite cu precadere fiind vorba de un ghidon) ca sa-ti faci o idee in mare cit de inalt,lat si deschis sa fie, iti tai bucati de teava de PVC cai eftina tare sau bucati dintr-o coada de matura pe care le imbini cumva intre ele asa iti faci o idee exacta, sa nu ti sa para prea mic sau prea mare, mai apoi! Editat Martie 29, 2009 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 cugetand asupra ideei cu siliconul care e chiar f. buna, ca sa nu se dezintegreze sa se rupa, sa se traga siliconul, ai putea pune o plasa din ata, tifon,stiu eu! orice care sa-l armeze,da sa fie cat de cit elastic, sigur ar fi mult mai rezistent si mai durabil! Crede-ma,n-are nevoie de nicio intaritura...! Iar de elasticitate,n-are rost sa mai discutam...Si daca stii cum sa-l torni,poti sa obtii diferite densitati,sa fie mai tare sau mai moale.Doar ca iese grea,o sea facuta asa.Da' e vorba de chopper/cruiser,nu de vitezane,unde conteaza fiecare gram. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 din inox se poate din crom ne prea vad cum tu insati tre sa sti exact forma care o vrei, mai exact latime partii de jos ce vine prinsa in riesere,inaltimea lui si deschiderea(de preferat sa nu fie prea lat fata de latimea motorului sa nu apara disproportionat,plus ca in trafic nu te ajuta de loc) apoi bacurile care le foloseste la roluit sa nu fie cu raza prea mare(diametru prea mare), bacuri mai mici de preferat curbura sa fie mai dintr-o bucta si nu larga, parerea mea! fi sigur ca foloseste aparat prin roluire si nu prin presare a tevii(apar cute nedorite cu precadere fiind vorba de un ghidon) ca sa-ti faci o idee in mare cit de inalt,lat si deschis sa fie, iti tai bucati de teava de PVC cai eftina tare sau bucati dintr-o coada de matura pe care le imbini cumva intre ele asa iti faci o idee exacta, sa nu ti sa para prea mic sau prea mare, mai apoi! Multumesc de sfat, oricum vreau sa abia sus o deschidre cat distanta dintre umeri, si inaltimea tot la nivelul umerilor eventual un pic mai sus, dar aparatul cu care o sa faca apehangar-ul nu stiu cum indoaie teava, poate o face prin sudura din mai multe bucati, inca nu m-am dus sa vorbesc cu omul dar o sa ma duc sa vad ce si cum ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 Multumesc de sfat, oricum vreau sa abia sus o deschidre cat distanta dintre umeri, si inaltimea tot la nivelul umerilor eventual un pic mai sus, dar aparatul cu care o sa faca apehangar-ul nu stiu cum indoaie teava, poate o face prin sudura din mai multe bucati, inca nu m-am dus sa vorbesc cu omul dar o sa ma duc sa vad ce si cum ! nu te juca cu coturi sudate la ghidon!ti-o spune patitu! credema nui de joaca!, daca chiar sudezi fa-o in unghi si pune inatarituri(contravintuiri) la imbinari, bara sa fie intreaga si doar imbinarile intre ele sudate. nu te juca cu viata ta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.