Symbolic Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 Astazi ma mutam. Toate bune si frumoase, incarcam masina unui prieten si eu zic sa merg cu motoreta in fata lui. Nu era departe. De langa caminee UNATC pana in spate la Ruby Tuesday. Am zis ca nu e mare problema sa ie scu motorul chit ca era ud pe jos si plin de frunze. La 50m de scara de unde am plecat, e o mica vale care face stanga. Aici s-a intamplat beleaua. Mi-a fugit fata cu toate ca franasem inainte de "rampa" si inainte sa iau ghidon stanga. Viteza undeva la 20km/h. M-am trezit tranit pe artea dreapta unde m-a tarsait un pic, rostogolinduma apoi pestanga. Motorul s-a dus cam 5 m si s-a oprit sub o masina. Prima reactie a fost sa ma ridic si sa tai contactul la motor si sa vad ce a patit. La cateva momente mi-am dat seama ca m-am lovit la genunchi. Am pus motorul pe cric ajutat de 2 insi care beau la colt si de tovarasul Thundercojones care era in asina din spate. Concuzii: Genunchi un pic zdrelit si vag umflat dar nimic grav, o mica intindere la gamba dreapta. Manusa polizata bine, blugi ciupiti in genunchi si rupti in fund. Adidasi juliti. La motor s-a rupt maneta de frana si s-a zdrelit mansonul drept si zgaria un pic toba dreapta. Geaca de piele si-a facut perfect datoria, la fel si manusile. NU am simtit nimic. Genuncherele erau imprumutate unui prieten si exact acolo m-am lovit. Daca asteptam sa mut motorul cand se usca pe jos nu cadeam. E un loc prin care rec de fiecare data cand plec cu motorul dar e prima oara cand am coborat rampa aia fiind ud. Fiind si prima cazatura m-am convins ca nu prea am chef sa mai cada vreodata. M-am convins pe pielea mea ca echipamentul e sfant si ca isi face treaba, chiar daca nu aveam cine stie ce viteza. Probabil daca aveam 50h simteam impactul dar nu ma juleam unde aveam protectii. Acuma nu zic ca nu trebuie mers cand ploua dar macar grija la combinatia apa, cauciuc rece, frunze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mish Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 (editat) si eu mi-am luat genunchere abia dupa ce am facut buba. pacat de monstru, ca tie-ti creste blug la loc Editat Octombrie 5, 2008 de mish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puya123123 Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 cu totii cadem pana la urma,important este ca acest lucru sa se intample la o viteza cat mai mica si sa ne dam seama de necesitatea echipamentului .bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduSPR Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 bine ca esti ok...recupereaza genunchierele de la prieten... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 Singura treaba e ca acum sa nu te sperii de mersul pe ud, sa nu devii rider de asfalt uscat. Nu prea am inteles circumstantele imprastierii, dar tind sa cred ca nu franezi foarte bine din moment ce ai blocat fata. Cand mai ploua, du-te in parcarea vreunul supermarket si invata franarea si pe ud, dar mai ales controlul fetei blocate (sunt cam lupul moralist, eu mi-am luat mobra cu ABS ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 Nu ar trebui sa te mire se poate intampla oricui , uite eu nu am pupat pamantu cu motoru si am zis sa ies cu scuteru pana la magazin desigur fara nimic pe mine si desigur putin inconstient ca inca nu trecusem de accidentarea care am avuto pe coloana (3 fracturi la nr ) ghici ce pana cauciuc scuter = cel mai ciudat voblaj vazut de mine si buff desigur am avut inspiratia sa calaresc scuteru in timp ce el se ducea taras . M-am ridicat usor sifonat dar cu mandria si mai sifonata si am realizat cat de periculos poate fi un scuter daca nu stiam cat de cat sa cad si trageam o capatana de asfalt la 50 km oare imi ramanea podoaba capilara pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 Eu eram in spatele lui cu masina si tin sa va spun ca se vede foarte nasol, nici nu vreau sa imi imaginez cum este sa fii pe motor cand cazi. Nici nu cred ca avea 20 la ora in respectiva panta insa faptul ca era umed si plin de frunze umede pe jos+motor neincalzit au contribuit cu siguranta la cadere. Bine ca el nu a patit nimic mai grav, daca avea genunchierele probabil nu avea decat ego-ul atins. La motor maneta de frana si mansonul nu sunt chiar scumpe, cel putin mansoanele oricum trebuia sa le schimbe Bafta si sa nu te mai vad pe jos!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoPlus Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 bine ca ai fost echipat ! genunchierele sunt f bune! si eu am cazut pe la 20 pe linia de tramwai + ploaie, mergeam la enduro si eram echipat full! am ridicat mobra cu un prieten si ne am continuat drumul! e f ciudat cand aluneca fata, parca ti pune cineva piedica! cazi brusc...ma rog, noi am ras la faza respectiva..caci ne am luat trante adevarate pe iarba...! bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 (editat) pe frunze si umezeala nu pre mai conteaza cit de incalzite sunt gumele ci conteaza ce fel de gume ai si bineinteles care este starea lor...am vazut multi bikeri care isi iau gume race...dar ei se dau doar pe strada si dak mai prind si o ploaie hopa dau cu curu de asfalt sau merg la limita vitezei melcului...nu fac referire la ranitul de aici ci mai degraba la cei cu care ies eu(sper sa citeasca). Ieri spre ex am iesit cu doi amici sa facem o tura si dupa vreo 100 km pe ploaie au oprit si au spus ca nu mai vor sa mearga pe ploaie ca le fuge cooru...pai normal...unu avea aproape slik si celalalt guma race... si ekipamentul e sfant...tre sa faca parte din religia motociclistului... insanatorire rapida...si ...da...e util sa incerci ceva frinari de urgenta pe ploaie cum a zis cineva mai sus... Editat Octombrie 6, 2008 de magg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex The Ripper Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 eu ti-am zis ca nu meriti monsteru, dar tu nu...batman, batman...bine ca esti ok si ca nu te=a lovit vreo masina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boriss_s Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 foarte urata traba cu blocatul rotii fata, eu sunt incepator si de 3 ori am cazut datorita lipsei de experienta blocand fata : odata intr-o intersectie cand mi-a "taiat" unul fata, alta data am blocat fata intr-o curba la o viteza extrem de mica dar pe o portiune udata din abundenta de catre cei de la supercom iar ultima oara s-a intamplat pe circuit probabil datorita vitezei neadaptate la incaltarile motocicletei. Pot sa spun ca traiesti o senzatie foarte urata, nici nu sti cand te trezesti pe jos nevand niciun pic de timp de reactie. Sa speram ca odata cu acumularea de experienta voi putea iesi cu bine din astfel de situatii. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Symbolic Postat Octombrie 6, 2008 Autor Share Postat Octombrie 6, 2008 nu s-a blocat fata. franasem inainte sa intru in panta aia. e o combinatie tare ciudata aici. e o diferenta de nivel de 2m aproximativ. e lunga de 10m. insa de unde veneam eu, trebuia facut stanga si apoi dreapta. am coborat panta facand stanga, iar cand am facut dreapta, mi-a fugit fata si m-am trezit pe jos. asta se intampla cu ambreiajul tras ca sa nu imi fuga de poponeata. oricum foarte bizar cum se vede cand cazi. am simtit ca nu mai am directie si in secunda doieram pe jos si tot ce vedeam/auzeam era motorul scrijelind asfaltul. M-am ridicat imediat de pe jos si am taiat contactul si dupa mi-am dat seama ca ma lovisem la genunchi. acum ma doare si ma tine un pic insa am cazut mai grav facand sport. la partea cu franatul pe ud, sunt destul de atent si nu era prima oara cand ieseam dupa ploaie. in general franez si cu spatele si cu fata, daca sunt capace de canalizare eliberez franele cat trec peste ele, sinele le iau cu ambreiajul tras.... in fine, cred ca a fost mai mult ghinion. astazi ma duc sa ma uit pe lumina la motor sa vad paguba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 parerea mea acum nu poti sti niciodata dar am avut si eu situati dastea daca o lasai in frana de motor si nu atingeai ambreaju nu picai acum e doar parerea mea in orice caz poti sa pici si asa cu tot cu ambreaj dat drumu dar .. tot ce mai conteaza acum e ca esti ok si sanatos si mobra e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 Mai bine vezi si partea plina a paharului:daca aveai genunchierele, acum erau bulite si taman bune de aruncat!Asa, le-ai salvat! Serios acum, recuperare usoara si reparatie rapida a monsterasului...e pacat sa ratezi finalul de sezon! Auguri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex The Ripper Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 Mai bine vezi si partea plina a paharului:daca aveai genunchierele, acum erau bulite si taman bune de aruncat!Asa, le-ai salvat! Serios acum, recuperare usoara si reparatie rapida a monsterasului...e pacat sa ratezi finalul de sezon! Auguri! si cum e si vreme buna...deci repara-l si hai in bikers sa dai un suc cu aceasta ocazie.si vb si cu prietenul ala al tau, poate iti aduce genuncherele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 super interesant topicul, ar fi util pentru toata lumea daca mai mult astfel de povestiri ar fi pe forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuperMoto Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 Echipamentul este sfant. Acum ai vazut ca ti se poate intampla oricand, mai ales cand nu porti echipament. Fa bine si recupereaza restul echipamentului. Apropo, masina nu a patit nimic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Symbolic Postat Octombrie 6, 2008 Autor Share Postat Octombrie 6, 2008 si cum e si vreme buna...deci repara-l si hai in bikers sa dai un suc cu aceasta ocazie.si vb si cu prietenul ala al tau, poate iti aduce genuncherele tu nu existi pana nu imi aduci genuncherele Motoreta nu are nimic. am fost pe lumina sa vad paguba. Toba zgariata dar nimic grav, oglinda dreapta zgariata, rezervorul zgariat 2cm din cauza ghidonului si cel mai nasol, maneta de frana. genunchiul meu e ok. ma doare un pic si ma tine dar in continuare nimic grav . masina aia nu a patit nimic. a intrat motorul sub spoilerul spate si oricum era un hrab de dacie care nu a fost miscata de 3 ani cred. Sa gasesc maneta de frana si sa se refaca genunchiul Ca echipamentul e sfant, stiam. Nu am iesit niciodata fara ghete, geaca, manusi si UNEORI genunchere (cand nu erau imprumutate). Ma uitam pe mansui si am atins toate protectiile de pe ele, exact in zonele cele mai importante - Vanuci Racing - si doar s-a julit protectia de pe degete. Geaca nu are nimic, nici macar nu e julita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 parerea mea acum nu poti sti niciodata dar am avut si eu situati dastea daca o lasai in frana de motor si nu atingeai ambreaju nu picai acum e doar parerea mea in orice caz poti sa pici si asa cu tot cu ambreaj dat drumu dar .. tot ce mai conteaza acum e ca esti ok si sanatos si mobra e ok +1 Poate nu asta a fost cauza, dar faptul ca tragi ambreiajul pe curbe este un semn de tehnica proasta de motociclit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Symbolic Postat Octombrie 7, 2008 Autor Share Postat Octombrie 7, 2008 nu pe curbe trag ambreiajul. l-am tras acolo tocmai pentru ca era ud si sa nu imi fuda de cu.r in panta/curba. in rest cand merg cu ea nu trag ambreiajul pentru ca ma mai folosesc si de frana de motor in curbe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin62 Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 ÂŞi eu am facut cunostinta cu asfaltul azi, tot langa bloc, tot pe ud Âşi frunze, tot cu 10km la ora, "ciupind" un pic fata. Am stat pe mobra cu picioarele în scărițe pâna s-a oprit. Fara daune (exceptand cele morale ). M-am suit pe ea si am plecat la slujba. Echipament full, acu tre' sa Âşterg un pic de noroi de pe cotul dr Âşi genunchiul dr (în dreptul protecțiilor). PS Mobra asta vad ca "Âştie să cadă": se sprijină pe scăriță Âşi ghidon Âşi nu pățeÂşte nimic, ba mi-a protejat Âşi piciorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex The Ripper Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 tu nu existi pana nu imi aduci genuncherele Ca echipamentul e sfant, stiam. Nu am iesit niciodata fara ghete, geaca, manusi si UNEORI genunchere (cand nu erau imprumutate). sa fiu magar si sa zic sau sa tac ? hmm grea decizie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.