qnx Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 salutari! dupa multe peripetii, mi-am adus si eu duminica motorul in bucuresti. (din suceava ) pe langa ploaia crunta, si drumul aproape inpracticabil, de la ramnic am venit cu motorul mergand doar intr-un cilindru (asta cred ca are). si dupa ce am parcat-o in fata caminului, s-a rupt si cablul de ambreiaj. intrebarea e : unde pot s-o duc sa mi-o verifice cineva, recomandati-mi un service sau un mecanic priceput, ca vad ca s-a indreptat vremea.. si nu-mi place s-o vad stand pe loc. dupa ce am studiat forumul, m-am gandit s-o duc la moto KAORE. stie cineva ceva de ei ? gen.. sunt seriosi ? au preturi accesibile ? mersi anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 0722.395.704 .... un sfat acolo s-o găsi, că ăÂştia cu ST nu te ajută, văd eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 ai luat-o pe aia violet?s-o stapanesti sanatos...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 0722.395.704 .... un sfat acolo s-o găsi, că ăÂştia cu ST nu te ajută, văd eu... Poate din cauza ca si le repara singuri? Eu am luat un cablu de frana de bicicleta din piata. Pastila aia cilindrica a mers la fix in maneta, cablul identic la grosime cu cel original, iar la capat l-am prins cu un surub cu gaura de la o frana de bicicleta. Am intotdeauna inca unul identic la mine, si in caz de urgente, imi trebuie doar o surubelnita sa-l schimb. Am cumparat si un cablu original, dar il tin acasa, de rezerva. Cealata problema e ori din carburatoare, ori de la bujie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
qnx Postat Octombrie 9, 2008 Autor Share Postat Octombrie 9, 2008 Poate din cauza ca si le repara singuri? Eu am luat un cablu de frana de bicicleta din piata. Pastila aia cilindrica a mers la fix in maneta, cablul identic la grosime cu cel original, iar la capat l-am prins cu un surub cu gaura de la o frana de bicicleta. Am intotdeauna inca unul identic la mine, si in caz de urgente, imi trebuie doar o surubelnita sa-l schimb. Am cumparat si un cablu original, dar il tin acasa, de rezerva. Cealata problema e ori din carburatoare, ori de la bujie. cablu de frana avea si inainte ) si de ala am sa pun inapoi. la asta ma pricep si eu. cat despre motor, la asta nu ma bag deocamdata. bujiile sunt noi. adica erau, cand m-am pornit. am sa merg sa-mi reglez carburatoarele.. si vad dupa. p.s. nu e aia violet. e albastru cu alb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 (editat) Daca zici ca te-a plouat tare pe drum e posibil fi intrat apa pe unde nu trebuia adica pe bobina de inductie sau chiar la luleaua bujiei. Chestia asta se intampla destul de des la motoarele mai vechi la care rezistenta de izolatie a componentelor ce lucreaza la tensiune inalta nu mai e ca la inceput din cauza imbatranirii materialelor. Ti-as recomanda sa verifici fisele sa vezi daca nu prezinta crapaturi si chiar carcasele bobinelor. Eu am patit asa la un motor, daca mergeam mult pe ploaie imi pica mai intai un cilindru si apoi inca unul ( amandoi comandati de aceiasi bobina), problema am "rezolvat-o" prin impachetarea cu pungi a bobinei de inductie care-mi facea figuri. Referitor la cablul de ambreiaj: nu pune sufa de frana de bicicleta ca nu tine mult, pe la obor gasesti sufa de dimensiunea potrivita care e un pic mai groasa decat cea de frana de bicla; pe langa grosime mai conteaza si felul in care este impletita, eu am vazut de 2 feluri , ia deaia impletita la fel ca cea originala sau ca aia de bicla ca-i la fel la impletitura, cealalta se rupe f repede Editat Octombrie 10, 2008 de binox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
qnx Postat Octombrie 10, 2008 Autor Share Postat Octombrie 10, 2008 mi-a mai zis cineva de chestia cu apa la bobine, acum merg sa verific si sa ma uit. cat despre cablul de ambreiaj, nici nu stiu cum arata cel original, pentru ca tot de asta am avut, cum am luat si acum, de bicicleta. am sa-mi cumpar si de ala original, dar mai incolo, ca stau cam prost cu banii. pe asta de bicla am dat 2 lei din piata din crangasi, si ala original e 25 euro. asa, ca solutie temporara merge si asta.. pana vine unul de la kedo bujiile sunt negre. o duc la sincronizat carburatoarele, reglat amestecul, si celelalte. damn.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 Sunt unele de frana de bicla, dar mai groase, la fel de gros ca cel original. O sa fac o poza cu cablul original in tipla. 110 lei la My Moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 Bujii negre poti avea de la filtrul de aer imbacsit, pe care lumea nu prea il schimba/curata, mai ales daca mobra este la vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 vezi si incearca de posteaza si pe tenere.ro (amu sa nu mi-o ia moderatorii in nume de rau, nu e reclama la alt site, e mod de a ajuta omu). io am tot un super tenere si am ceva probleme cu pornirea. pana acum am primit niste sfaturi f pertinente p-acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 Nu mai bombaniti, ca eu nu raspund aici, doar pe forum la noi sau eventual pe (viitorul) topic dedicat ST. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 Nu mai bombaniti, ca eu nu raspund aici, doar pe forum la noi sau eventual pe (viitorul) topic dedicat ST. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 Nu mai bombaniti, ca eu nu raspund aici, doar pe forum la noi sau eventual pe (viitorul) topic dedicat ST. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
qnx Postat Octombrie 11, 2008 Autor Share Postat Octombrie 11, 2008 (editat) credeam ca nu conteaza ce marca/model de motor ai, ca forumul e destinat tuturor. in fine, oricum am rezolvat. sau cel putin asa cred, din ce am vazut http://www.theultralightplace.com/sparkplugs.htm aici, se pare ca amestecul e prea bogat in combustibil. o sa caut sambata sa vad poate gasesc sa reglez carburatoarele pe undeva. aa.. si filtrele de aer le-am curatat inainte sa ma pornesc la drum, deci cred ca sunt relativ ok. am dus-o la kaore, it's out of my hands now. Editat Octombrie 10, 2008 de qnx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inxs_cb Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 salutari! dupa multe peripetii, mi-am adus si eu duminica motorul in bucuresti. (din suceava ) pe langa ploaia crunta, si drumul aproape inpracticabil, de la ramnic am venit cu motorul mergand doar intr-un cilindru (asta cred ca are). si dupa ce am parcat-o in fata caminului, s-a rupt si cablul de ambreiaj. intrebarea e : unde pot s-o duc sa mi-o verifice cineva, recomandati-mi un service sau un mecanic priceput, ca vad ca s-a indreptat vremea.. si nu-mi place s-o vad stand pe loc. dupa ce am studiat forumul, m-am gandit s-o duc la moto KAORE. stie cineva ceva de ei ? gen.. sunt seriosi ? au preturi accesibile ? mersi anticipat DAC MAI AI PROBLEME CU ST-UL POTI SA IEI LEGATURA CU MINE, BOGDAN 0729 941 216, AM SI EU ST SI AM AVUT DESTULE PROBLEME CU EA SI LE-AM REZOLVAT SINGUR PENTRU CA PRACTIC NIMENI NU SE PRICEPE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
qnx Postat Octombrie 15, 2008 Autor Share Postat Octombrie 15, 2008 DAC MAI AI PROBLEME CU ST-UL POTI SA IEI LEGATURA CU MINE, BOGDAN 0729 941 216, AM SI EU ST SI AM AVUT DESTULE PROBLEME CU EA SI LE-AM REZOLVAT SINGUR PENTRU CA PRACTIC NIMENI NU SE PRICEPE mersi mult, am sa tin cont pe viitor cand or mai aparea probleme deocamdata, m-au sunat cei de la kaore si mi-au zis ca maine termina treaba, am sa revin cu amanunte.. despre cat a costat si cum a fost am adus-o din service, merge bine, cat e rece. dupa ce se incinge, incepe sa mearga prost, si trebuie sa opresc s-o las sa se raceasca. (cei de la service mi-au zis ca nu are termocupla pe radiator, si din cauza asta o sa am probleme. eu asa am cumparat-o, si n-am avut idee ca trebuie sa aiba, abia dupa m-am uitat in manual si am vazut ca ar trebui sa fie) cei de la service au fost foarte ok, treaba pt care am dus-o a fost facuta rapid si bine. cat despre cost, nush ce sa zic ca a fost prima data cand am dus motorul in service. m-a costat 380 lei, curatat/reglat carburatoare, + schimbul uleiului cu filtrul si uleiul de la ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 Nu vreau sa comentez neaparat pretul mult prea mare, dar nu pot sa nu ma leg de "profesionalismul" celor de la service. Pai daca nu mai ai termocupla risti (in cel mai rau caz, pe vreme foarte calda de 40 de grade) sa supraincalzesti putin motorul. Asta in caz extrem, pentru ca mie mi-a pornit electroventilatorul de 2-3 ori in viata lui. Chiar si daca nu ai avea termostat, motorul ar merge rece si tot n-ar avea treaba cu mersul prost la cald (ca nu mai ajunge sa se incalzeasca). Mersul prost la cald NU ARE NICI O LEGATURA cu lipsa termocluplei sau chair a termostatului. 90% e de vina carburatia care e prea bogata (si aici pot sa pun pariu ca e de vina uzura tuburilor de emulsie). Adica la rece, cind motorul are nevoie de benzina mai multa, e totul OK pentru ca exact asta fac niste emulsoare uzate. In schimb, cu motorul cald, benzina in exces ancraseaza bujiile si rezultatul e exact cum spui tu.... Eu nu sint de acord cu frazele gen "nu ma pricep, asa ca ma duc la cineva care stie". Asa ajungi la altii care de fapt nu stiu nici ei, dar fac experiente pe moto tau si iti mai iau si bani. Mai bine pune mina pe documentatia de service (ai o tona pe site la noi) si invata, iar pentru chestii de diagnostic tot la noi pe site gasesti ajutor (nu cred ca pina acum s-a intimplat ca cineva sa nu primeasca raspuns). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
qnx Postat Octombrie 16, 2008 Autor Share Postat Octombrie 16, 2008 Nu vreau sa comentez neaparat pretul mult prea mare, dar nu pot sa nu ma leg de "profesionalismul" celor de la service. Pai daca nu mai ai termocupla risti (in cel mai rau caz, pe vreme foarte calda de 40 de grade) sa supraincalzesti putin motorul. Asta in caz extrem, pentru ca mie mi-a pornit electroventilatorul de 2-3 ori in viata lui. Chiar si daca nu ai avea termostat, motorul ar merge rece si tot n-ar avea treaba cu mersul prost la cald (ca nu mai ajunge sa se incalzeasca). Mersul prost la cald NU ARE NICI O LEGATURA cu lipsa termocluplei sau chair a termostatului. 90% e de vina carburatia care e prea bogata (si aici pot sa pun pariu ca e de vina uzura tuburilor de emulsie). Adica la rece, cind motorul are nevoie de benzina mai multa, e totul OK pentru ca exact asta fac niste emulsoare uzate. In schimb, cu motorul cald, benzina in exces ancraseaza bujiile si rezultatul e exact cum spui tu.... Eu nu sint de acord cu frazele gen "nu ma pricep, asa ca ma duc la cineva care stie". Asa ajungi la altii care de fapt nu stiu nici ei, dar fac experiente pe moto tau si iti mai iau si bani. Mai bine pune mina pe documentatia de service (ai o tona pe site la noi) si invata, iar pentru chestii de diagnostic tot la noi pe site gasesti ajutor (nu cred ca pina acum s-a intimplat ca cineva sa nu primeasca raspuns). mie mi se incalzeste motorul pana in punctul in care ajunge indicatorul ala de temperatura la rosu. foarte probabil sa fie si ce zici tu, dar cred ca si asta e o problema. ma mai gandeam ca e posibil sa nu mearga pompa de apa.. si nu este vorba de chestia cu "nu ma pricep, merg la careva care stie".. ci mai mult de "nu am timp, nu am loc". motorul il tin in fata caminului, si eu stau la scoala + munca de la 8 dimineata pana la 8 seara. si in weekend de obicei am altele pe cap. de asta am preferat varianta mai usoara.. sa o duc in service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micaradu Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 Eu te sfatuiesc sa mergi la Bogdan Padure. E meserias omul. La cei de la Kaore am fost si eu de 2 ori cu ZZR-ul si dupa 2 sedinte de reglaj tot nu au reusit sa regleze cum trebuie carburatoarele. Sper ca la tine sa fi iesit ok. Cel caruia i-am vandut fostul ZZR a fost la Bogdan Padure si l-a rezolvat imediat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.