bach Postat Decembrie 19, 2008 Autor Share Postat Decembrie 19, 2008 intrebare de baraj, pot merge cu motorul la rar cu atasul vopsit in alta culoare decat motorul? Vreau sa-mi vopsesc nipru verde mat si sa iau un atas imprumut(care mai mult ca sigur nu va fi la fel ca si culoare) ca sa transcriu fieru tot cu atas ca asa e in acte ca pe viitor nu se stie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 Nu poti cu alta culoare. Doar cu alta nuanta ca nu mai coduri culorile. Torusi ai putea sa il treci in acte in doua culori. Si in conditia asta poti la urmatorul itp sa te duci in aceiasi formula. Sau imbraci atasul cu folie ca sa dea bine in poza, ii dai lu ala de la itp o ciocolata si ai rez problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 (editat) intrebare de baraj, pot merge cu motorul la rar cu atasul vopsit in alta culoare decat motorul? Vreau sa-mi vopsesc nipru verde mat si sa iau un atas imprumut(care mai mult ca sigur nu va fi la fel ca si culoare) ca sa transcriu fieru tot cu atas ca asa e in acte ca pe viitor nu se stie DACA VREI SA RAMANA asa culoarea definitiva vopseste-l in culoarea dorita si asa mergi la RAR nu te va intreba nimeni de ce nui ca in acte, si chiar daca te intreaba spui ca vrei sa ramina culoarea respectiva, gasesti motive...era nuanta de negasit plus era devastata toata...... gasesti tu scuze ca nui doare nici asa pe ei de culoare...in cel mai rau caz platesti in plus,probabil 50 lei si taxa de schimabre a culori, desi nu cred. vezi sa nu vopsesti seriile sasiu si placuta fata de pe gatul cadrului, sa fie la locul ei sa nu dea impresia ca a fost luata jos,astea sa fie curate sa nu ia el carpa sa ti le stearga, ca e posibil sa te stearga el de pe lista pe ziua respectiva, nui enerveaza nimic mai rau decit un vehicul murdar,o iau drept buna,lipsa de respect,si nui condamn! in Bucuresti zice uni ca iti schimba si talonul la schimbarea culori,daca se schimba ulterior inmatriculari, mie cel putin mi-au trecut in cartea de identidate schimbarea culori si gata, am scapat ieftin! DACA VREI SA RAMANA asa culoare definitiva vopseste-l in culoarea dorita si asa mergi la RAR nu te va intreba nimeni de ce nui ca in acte, si chiar daca te intreaba spui ca vrei sa ramina culoarea respectiva, gasesti motive...era nuanta de negasit plus era devastata toata...... gasesti tu scuze ca nui doare nici asa pe ei de culoare...in cel mai rau caz platesti in plus probabil 50 lei si taxa de schimabre a culori desi nu cred.vezi sa nu vopsesti seriile sasiu si placuta fata de pe gatul cadrului, sa fie la locul ei sa nu dea impresia ca a fost luata jos!astea sa fie curate sa nu ia el carpa sa ti le stearga, ca e posibil sa te stearga el de pe lista pe ziua respectiva, nui enerveaza nimic mai rau decit un vehicul murdar,o iau drept buna lipsa de respect. in Bucuresti zice uni ca iti schimba si talonul la schimbarea culori, mie cel putin mi-au trecut in cartea de identidate schimbarea culori si gata, am scapat ieftin! dacal vopsesti ulterior si umbli cu alta culoare contrara celeia din talon, ti-l ridica tovarusul locotenent la un control! Editat Decembrie 19, 2008 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Decembrie 20, 2008 Share Postat Decembrie 20, 2008 intrebare de baraj, pot merge cu motorul la rar cu atasul vopsit in alta culoare decat motorul? Vreau sa-mi vopsesc nipru verde mat si sa iau un atas imprumut(care mai mult ca sigur nu va fi la fel ca si culoare) ca sa transcriu fieru tot cu atas ca asa e in acte ca pe viitor nu se stie Am eu un atas.Ii dam cu pensula culoarea care ne trebuie si de cite ori ne trebuie.Ce zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Decembrie 21, 2008 Autor Share Postat Decembrie 21, 2008 Am o nelamurire, cand merg la rar pt identificare pt transcriere motor, trebuie sa am obligatoriu ITP-ul VALABIL?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Decembrie 21, 2008 Share Postat Decembrie 21, 2008 Am o nelamurire, cand merg la rar pt identificare pt transcriere motor, trebuie sa am obligatoriu ITP-ul VALABIL?? daca-l duci pe o platforma,nu, daca mergi pe el da ai nev de itp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Decembrie 21, 2008 Share Postat Decembrie 21, 2008 nu iti face indentificarea decat daca ai min 1 luna itp valabil stiu din proprie experienta daca il duci fara verificare au sa-ti faca acolo verificarea si indentificarea deodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Decembrie 21, 2008 Autor Share Postat Decembrie 21, 2008 pai de aia intreb ca acolo am sa merg cu culoarea schimbata ca nu am cum sa gasesc atas albastru si asa imi schimb si la motor culoarea de aia intrebam ca as putea sa fac itp-ul si inainte dar nu pot din cauza culorii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Decembrie 21, 2008 Share Postat Decembrie 21, 2008 pai de aia intreb ca acolo am sa merg cu culoarea schimbata ca nu am cum sa gasesc atas albastru si asa imi schimb si la motor culoarea de aia intrebam ca as putea sa fac itp-ul si inainte dar nu pot din cauza culorii atunci schimba culoarea la motor te duci la rar pentru verificare si autentificare serii si cerere de schimbare culoare ti le rezolva toate si nu ai alte dureri de cap lumea fuge de rar in privinta verificarii tehnice (la masini vorbesc)pentru ca acolo e mai greu de trecut si nu prea poti aranja nimic dar la motocicleta nu cred ca se aplica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Decembrie 21, 2008 Share Postat Decembrie 21, 2008 mai! nu te puna dracu sa faci ITP la RAR faci ITP la un service autorizat, daca e expirat (daca nu e expirat NU SE MAI PUNE PROBLEMA), si apoi mergi la RAR pentru nota identificare, cu care apoi o vei putea inmatricula. intra pe site-ul R.A.R ia nr de telefon pentru Timisoara si da un tel. fa-ti programare din timp..... daca-l duci pe o platforma,nu, daca mergi pe el da ai nev de itp SPUNE CLAR ! TREBUEI SA INTRE IN SALA pe roatele ei functionala deci nu se pune problema cu ce vine in sala tre sa intre pornit, ITP-ul trebuie obligatoriu valabil!sau ti-l fac ei si nu va fi bine! pentru nota identificare trebuie doar sa compare, identifice seriile din carte de identitate cu cele de pe sasiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Decembrie 21, 2008 Autor Share Postat Decembrie 21, 2008 pai asta e problema ca Itp-ul e expirat si ca sa-l fac am nevoie de un atas si ala sa fie albastru pt ca asa e in acte Dnepr 11 cu atas culoare albastra.......eu atas am gasit doar negru aici e problema ca nush cum sa fac, ca trebuie cumva sa-l transcriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Decembrie 21, 2008 Share Postat Decembrie 21, 2008 Nu e greu de luat ITP ul la RAR, ci doar spaga e mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Decembrie 21, 2008 Share Postat Decembrie 21, 2008 Nu e greu de luat ITP ul la RAR, ci doar spaga e mai mare. ai grija ce vb si la o statie itp normala e greu acum iti blocheaza rar maina si o reverifica [quote name='bn13hor' date='Dec 21 2008, 11:56 PM' post='1633735trebuie sa schimb tastatura intereseaza-te inainte de a vb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Decembrie 21, 2008 Autor Share Postat Decembrie 21, 2008 asta inseamna ca mai ramane sa cumpar si atas ca altfel nu prea pot rezolva prea usor situatia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SamuraiJerk Postat Decembrie 22, 2008 Share Postat Decembrie 22, 2008 este la mine atas albastru de imprumut nu stiu daca nuanta conteaza, dar e un albastru inchis la mine ITP (Buziasului) nu a strambat din nas la culoare desi am in talon albastru iar aripa fata, rezervorul si cutiile de bagaje sunt negre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Ianuarie 9, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2009 salutare tuturor nipristilor, am o problema cu fieru, asta seara am dat o tura cu el pe racoare si a murit in mers, ce drac poate avea, crapa in mers si nu mai porneste nici sa-l ...... si nici curent nu prea mai are (test cu claxonu si nimic), am pus multimetru pe baterie la relanti are 12 v si ceva in ture 13.60 cam asa maxim......si totusi ceva se intampla, ce poate fii??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 9, 2009 Share Postat Ianuarie 9, 2009 Ce zici tu e prea vag. Ca sa nu apara multe posturi lungi degeaba, scoti bujiile vezi sa nu fie consumate verifica-i maine scanteia (sa o dea la momentul potrivit, adica verifici centrifugalul cu cama, platina cu distanta si pozitia platoului). Apoi carburatoarele (scoti apa din ele si robinet). SI apoi dai raportul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Ianuarie 9, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2009 Ce zici tu e prea vag. Ca sa nu apara multe posturi lungi degeaba, scoti bujiile vezi sa nu fie consumate verifica-i maine scanteia (sa o dea la momentul potrivit, adica verifici centrifugalul cu cama, platina cu distanta si pozitia platoului). Apoi carburatoarele (scoti apa din ele si robinet). SI apoi dai raportul. am aprindere electronica, carburatoare curate si bujii noi..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Ianuarie 9, 2009 Share Postat Ianuarie 9, 2009 ...am dat o tura cu el pe racoare si a murit in mers, ce drac poate avea, crapa in mers si nu mai porneste nici sa-l ...========================================= ..am aprindere electronica, carburatoare curate si bujii noi..... ..sa inteleg ca porneste la rece si apoi moare la cald? Ti-a spus si aleko sa dai detalii, sau vrei sa ghicim??!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Ianuarie 9, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2009 ..sa inteleg ca porneste la rece si apoi moare la cald? Ti-a spus si aleko sa dai detalii, sau vrei sa ghicim??!! da a pornit la rece am dat niste ture cu el dupa ce sa incalzit si in mers a crapat, am asteptat cateva minute a luat-o iar, am simtit ca ceva nu e ok si am luat-o inapoi spre casa am mers ce am mers si iara sa oprit in mers si n-a mai vrut nici cum sa porneasca, de precizat faptul ca sa oprit ca si cum ai fi oprit-o intentionat in mers taindui curentul.Incarcarea am verificat-o chiar inainte de tura asta si era ok, totusi am impresia ca bateria e dusa si nu mai tine curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Ianuarie 9, 2009 Share Postat Ianuarie 9, 2009 -sa nu fie vorba de curent slab ? sau ceva scurturi ? (test cu claxonul si nimic ) cam asta vrea sa zica ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Ianuarie 9, 2009 Share Postat Ianuarie 9, 2009 ..dupa ce sa incalzit si in mers a crapat, am asteptat cateva minute a luat-o iar..... totusi am impresia ca bateria e dusa si nu mai tine curent de ce crezi ca-i bateria? ce te-a facut sa crezi asta? ai mers cu farul aprins si ai ramas fara curent? lumina aveai? aprinderea electronica(asa ai scris ca ai) mere si la 3 volti (vezi aici, am scris ceva despre aprindere: http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?sh...0&start=10) Cand moare, da-i pedala, vezi scanteia! poate fii defect de bobina de inductie (se manifesta la fel) incearca sa o inlocuiesti cu alta, apoi mai vedem. ...daca-i carburatia? Posibil carburatorul, sa mearga inecat, pleca bine la rece dar se opreste cand se incalzeste motorul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Ianuarie 9, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2009 am mers cu lumina aprinsa, bateria cred ca ar fi moarta pt ca dupa cateva drumuri si dupa ce a murit motorul n-aveam curent suficient nici macar pt claxon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Ianuarie 9, 2009 Share Postat Ianuarie 9, 2009 am mers cu lumina aprinsa, bateria cred ca ar fi moarta pt ca dupa cateva drumuri si dupa ce a murit motorul n-aveam curent suficient nici macar pt claxon vezi! ...cu "cred" nu pot spune nimic. Daca stingeai lumina si pornea ai fii stiut.. totusi ai scris ca ai verificat incarcarea si era 13,6V! tensiunea in acest caz era ok ciudat, n-avea voie sa moara! Incarcarea alternatorului este considerata ca fiind buna, atunci cand cu consumatori porniti, tensiunea este >13,6V si <14,5V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Ianuarie 9, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2009 pornirea am incercat sa o fac bineinteles fara lumina......tocmai aici e problema, un lucru am uitat sa mentionez motocicleta am luat-o cu un contact de lastun care e foarte prost, in sensul ca uneori pot sa comut contactul pe pozitia oprit si sa scot cheia din el si motorul continua sa mearga, posibil si el sa fie unul din factorii acestei probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.