dany_oldmoto Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 Chiar ma minunam ce silentios e in filmare , ca deh n-am gasit tobe si i-am pus doua tevi din gradina, goale, ,tot romanu viseaza la sunet de harleu si face ce poate .....Mesaj completat intrebare de baraj, e normal ca vibrochenul sa aiba joc ??? ma refer la joc axial (cred ca asa ii zice cand misca pe axa de rotatie) cand misc de volanta fata spate misca tot vibrochenul destul de mult Mesaj completat poze noi acolo nu tre sa fie joc deloc,de aia toate lumea are seturile varza..din cauza jocului si automat uzura la cilindri e dezastru..ai set la cota 0 si cind vrei sa pui cota mai mare deja urci la 2,3 din 0, ca fusta e uzata aiurea... cuzineti,bucse biela terminate din cauza jocului si asa mai departe...de aia multi se pling ca mt e motocicleta rea si asa mai departe..piese rele...daca e pus la punct si scoase jocurile nai treba cu motorul de nipru mult si bine..dar la noi se poarta cirpaceala si ce e mai ieftin..inca mai merge o bucata.. si asa se ajunge cind desfaci sa-ti pui miinile in cap de ce gasesti in motor.. se cumpara rulmenti ieftini de calitate proasta..etc..nu da multa lume 1,5 mil pe un SKF...etc..multi ingineri...pareri impartite.. ba ca trebuie ambi cilindrici..ba numai unul...etc..automat e bine de pus ambi rulmenti cilindrici ca sa nu ai treba o bucata de vreme cu jocul..volanta aia are 1 tona.. daca ii pui un rulment de 2 lei automat cedeaza repede.. atentie si al rulmenti ca nu toti rezista la o anumita temeperatura si asa mai departe...deja am spus prea multe... acolo tre sa fie o toleranta mica care sa evite frecarea,nu joc foarte mare...o fi nipra o motocicleta care merge cu jocuri dar nici exagerate.. ca mergi cu jocuri pe bani tai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 aprindere electronica, at last!! Mesaj completat stringe mai tare curea si ia si K68....wuuummmm! nu o vei recunoaste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 \ ,tot romanu viseaza la sunet de harleu si face ce poate ..... strange cureaua si ia-ti unul, ca nu e numa' sunetu' la mijloc... ai sa dai foc la nipra dansand in jurul ei pe muzica lui Exploited aruncand din cand in cand in flacari cate un shot din sticla de uischi pe care o vei tine in mana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 Tocmai am aruncat Âşi eu o privire peste modelele HD din 2011. Film de groază. Măcar sunetul Âşi fiabilitatea să fie de ele, că-n rest nu văd una să fie reuÂşită... Fă bine Âşi păstrează-ți Niprul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 Da da...niprele nu moare... poc in continuare!ce ne mai place bujia de schimb la jumata drumulii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 (editat) Rulmentii cu role nu acopera jocurile axiale, de-aia Niprul are 1 rulment cu bile in fata pt pastrarea pozitiei axiale si unul cu role in spate unde trebuie sa suporte incarcare radiala mai mare. De altfel partea de rulmentaraie si in general tot ansamblul lagare-vibrochen-biela sunt extrem de solide la Nipru - pe cand la Ural cedeaza / probabil ca Niprul ingroapa orice motocicleta grea cu atas chiar si germana in ceea ce priveste rezistenta "low end-ului". Insa trebuie eliminat la montaj jocul axial mare, schimbandu-se pozitia orificiului de alimentare in vibrochen nu mai ajunge ulei cum trebuie la cuzineti si de aici bubuie motorul. Are Drobu cateva panseuri in legatura cu asta. Editat Martie 20, 2011 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Martie 23, 2011 Autor Share Postat Martie 23, 2011 aprindere electronica, at last!!Mesaj completat stringe mai tare curea si ia si K68....wuuummmm! nu o vei recunoaste! aprinderea electronica e de un an si ceva acolo da n-am zis la nimeni , problema e ca langa "borna pe care se prinde fisa cilindrului drept a crapat izolatia(presupun ca de la caldura) ceva e dubios in legatura cu bobina de inductie, ma gandesc sa pun una veche ca par mai solide.....iar in legatura cu carburatoare rusesti fie noi fie vechi sunt tare dezamagit, nu pt faptul ca nu functioneaza ci pt faptul ca sunt destul de aiurea gandite si aici ma refer la garnituri, daca crapa garnitura de la bazin(si crapa repede ca o distruge caldura) si ai nesansa sa pierzi garnitura aia mica de pe cui trebuie musai sa cumperi un kit de reparatie intreg, kit care nu garantez ca va avea toate piesele in el de exemplu am cumparat pt un prieten 2 kituri de reparatie k68 si unu dintre cuie n-avea garnitura (setul find sigilat de fabrica) sa nu mai vb de restul pieselor (piesa ce strange acul de dozaj in shiberul carburatorului e din plastic ) ....solutia ramane vacumaticele si cred ca in curand am sa ma zbat sa-mi caut o pereche ! strange cureaua si ia-ti unul, ca nu e numa' sunetu' la mijloc... ai sa dai foc la nipra dansand in jurul ei pe muzica lui Exploited aruncand din cand in cand in flacari cate un shot din sticla de uischi pe care o vei tine in mana... din pacate cureaua e la ultima gaura deocamdata si nu cred sa mai pot da alta cu preduceaua....asa ca mai am ceva ani buni sa astept si nah preferintele mele ar fi sa iau ceva de prin 60-70 (macar un shovel sa nu zic pan sau knuck ca acolo sunt sume enorme) ....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CIRO Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 aprinderea electronica e de un an si ceva acolo da n-am zis la nimeni , problema e ca langa "borna pe care se prinde fisa cilindrului drept a crapat izolatia(presupun ca de la caldura) ceva e dubios in legatura cu bobina de inductie, ma gandesc sa pun una veche ca par mai solide.....iar in legatura cu carburatoare rusesti fie noi fie vechi sunt tare dezamagit, nu pt faptul ca nu functioneaza ci pt faptul ca sunt destul de aiurea gandite si aici ma refer la garnituri, daca crapa garnitura de la bazin(si crapa repede ca o distruge caldura) si ai nesansa sa pierzi garnitura aia mica de pe cui trebuie musai sa cumperi un kit de reparatie intreg, kit care nu garantez ca va avea toate piesele in el de exemplu am cumparat pt un prieten 2 kituri de reparatie k68 si unu dintre cuie n-avea garnitura (setul find sigilat de fabrica) sa nu mai vb de restul pieselor (piesa ce strange acul de dozaj in shiberul carburatorului e din plastic ) ....solutia ramane vacumaticele si cred ca in curand am sa ma zbat sa-mi caut o pereche ! din pacate cureaua e la ultima gaura deocamdata si nu cred sa mai pot da alta cu preduceaua....asa ca mai am ceva ani buni sa astept si nah preferintele mele ar fi sa iau ceva de prin 60-70 (macar un shovel sa nu zic pan sau knuck ca acolo sunt sume enorme) ....... salut si eu am avut probleme cu bobina care vine cu aprinderea electronica am schimbat-o cu una veche si merge de 2 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Martie 26, 2011 Autor Share Postat Martie 26, 2011 Din pacate am mai descoperit o chestie la o inspectie mai amanuntita a motorului desfacut si anume am un joc destul de sanatos si la pompa de ulei miscand de pinionul care angreneaza pompa se misca cu tot cu ax, ce e de facut? ce jocuri au pompele de pe mt11 pt ca am observat ca acolo e frecare otel pe luminiu (si in pompa) si in capacul vibrochenului pe care se sprijina axul pompei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 Salut. Ce joc ai la axul conducator (cel antrenat de pinion) radial, axial s-au din amindoua? Daca ai numai joc axial schimba pompa de ulei. Daca este si joc radial schimbi si capacul vilbrochenului. Daca tot esti la jocuri , verifica si jocul care este intre cota de pe vilbrochen si capacul cu pricina. sa nu cumva sa ai surprize si pe acolo. Acolo jocul este de ordinul a 5-8 sutimi. ( 0,05- 0,08 mm ). Nu te juca la astea doua . Te joci pe banii si pe munca ta. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Martie 27, 2011 Autor Share Postat Martie 27, 2011 Salut. Ce joc ai la axul conducator (cel antrenat de pinion) radial, axial s-au din amindoua? Daca ai numai joc axial schimba pompa de ulei. Daca este si joc radial schimbi si capacul vilbrochenului. Daca tot esti la jocuri , verifica si jocul care este intre cota de pe vilbrochen si capacul cu pricina. sa nu cumva sa ai surprize si pe acolo. Acolo jocul este de ordinul a 5-8 sutimi. ( 0,05- 0,08 mm ). Nu te juca la astea doua . Te joci pe banii si pe munca ta. Numai bine. din pacate e joc radial si e mare, banuiam si eu capacul dar mi-era groaza sa ma apuc sa desfac inainte sa intreb mai ales ca nu ma pricep sa pun la punct distributia, acum n-am incotro.....sper sa gasesc totusi capac nou sau bun undeva, si clar nu vreau sa ma "joc" ca de-aia l-am facut bucati sa pun tot ce "scartaie" la punct.Ma gandeam totusi la o solutie mai viabila si anume bucsat capacul cu obucsa de bronz grafitat, ce ziceti de asta? Ar merita sau nu? Eu cred ca ar tine mai mult decat schimbarea capacului care tot sin aluminiu este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 (editat) ...ca nu ma pricep sa pun la punct distributia... Glumesti, vorbesti serios N-ai semne pe pinioane? Si daca nu sti, si daca nu sunt semne, de ce nu intrebi? Editat Martie 27, 2011 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Martie 28, 2011 Autor Share Postat Martie 28, 2011 urma sa intreb dar n-am ajuns inca acolo .....sunt ceva semne pe pinioane din ce am observat asa la prima vedere da nah unde nu mi-am bagat niciodata gheara e clar ca nu cunosc si am anumite retineri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Trebuie sa se alinieze santurile de pe varfurile pinioanelor. Foloseste extractoare de rulmenti cu 3 gheare - chinezisme de 20-30 Ron- ca sa scoti pinioanele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 da, foloseste chinezisme din piata. numai ca unele au bratele prea groase si nu ajung in spatele pinionului de pe ambielaj si altele care au bratele mai subtriri sufera la un astfel de tratament si in loc sa extraga pinionul, se extrag pe ele sau iei un extractor de calitate si dai pe el cat ai dat pe nipru. cu amendamentul ca peste 15 ani niprul va fi o foarte trista amintire in timp ce extractorul respectiv va orna cu succes, in continuare, peretele cu scule din garaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Auleu Vali, e o bucata de fier, iei unul sa incapa si nu se rupe. Daca are bratele prea groase ce ai, iei cu flexul. Niprele vor exista cat va fi benzina de cumparat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Salut. Bach-ule ai poze cu pinioanele si semnele de pe ele. Pe pinionul mare (axa cu came) semnul este dat intre dinti. Pe pinionul mic (arborele cotit) semnul este dat pe un dinte. Mai faci o "babeasca", numeri dintii din dreptul semnului pina la axa canalului de pana. Pozele i-ti permit acest lucru. Sa fie la fel si la tine. Am intilnit pinioane cu semne date aiurea. Ai o poza si cu o presa care o folosesc eu. Bucsarea capacului din fata se poate face cu conditia ca acel meserias sa o faca corect, sa iasa ce ai nevoie nu ce se nimereste. Daca este mare jocul dintre arborele cotit si gaura din capac cea mai mare parte a uleiului in loc sa se duca in centrifugal apoi in arbore ptr ungere, va tisni printre arbore si capac. Va rezulta o cadere de presiune in circuitul de ungere si de aici alte dandanale. Numai bine. http://s1040.photobucket.com/albums/b402/R...nioane%20distr/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Martie 28, 2011 Autor Share Postat Martie 28, 2011 multumesc de poze, extractoarele le stiu si astea cu 2 gheare si cele cu 3, momentan am constatat joc doar la pompa de ulei nu si joc la vibrochen .....vad cand dau totul jos ce e si pe-acolo Mesaj completat am reusit sa scot din joc schimband pompa de ulei, probabil difera si la astea cotele , o eroare tipic ruseasca care mi-a fost de folos (nu-i prost rusu dejaba) acum am sa va incant cu 2 poze cu detalii din cutie si astept pareri in legatura cu alinierea danturi a pinioanelor incercuite cu rosu!!! Mesaj completat ........................... Mesaj completat .... Mesaj completat ..... Mesaj completat .... Mesaj completat sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 (editat) Ce m-aÂş bucura să găsesc Âşi eu aceleaÂşi danturi îngrijite cu Parodontax când oi desface cutia!... ÂŞi-o glumiță pe post de "up": Completare: eh, n-am remarcat că mi-a luat-o Lolo înainte. Da' las' că nu se supără fruncea ! Editat Martie 31, 2011 de AdrianS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Martie 31, 2011 Autor Share Postat Martie 31, 2011 ms de up! astept pareri in legatura cu pinioanele alea, eu le-am adus la nivel cu o saiba/distantier da vroiam sa stiu daca asa e proiectata cutia de nipra, daca e ok sa fie la nivel mai trebuie doar sa o inchid si am terminat cu ea, e echipata full SKF speram ca tin rulmentii astia mai mult ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Iunie 1, 2011 Autor Share Postat Iunie 1, 2011 Din pacate memoria si logica la mine nu mai functioneaza in parametrii asa ca va intreb pe voi cu riscul de a ma face de cacao, cum e pozitia corecta la montat pistoane (ma refer la distanta bolt-exterior)?....am uitat na! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 pai nu inteleg exact ce vrei sa zici: pistoanele se monteaza cu sagetile spre directia de mers, bielele se monteaza in asa fel incat sa aduca pistoanele cat mai pe mijloc (partile mai lungi la baza bielelor spre eterior), segmentii se monteaza cu fantele la macar 90 grade diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Iulie 15, 2011 Autor Share Postat Iulie 15, 2011 tocmai am patit o chestie misto, supapa de admisie de pe chiulasa stanga a ramas deschisa (nu stiu din ce motiv) si a plesnit-o cilindrul. As vrea sa stiu cum fac sa scot cat mai usor ghidul si sa-l inlocuiesc frumos cu altul pt. ca si acesta a reusit sa crape. Nu cunosc care e motivul din care s-a intamplat toata smecheria, ghidurile si supapele au fost noi cumparate de la dani, sigurantele supapai le-am gasit in capacul chiulasei, pistonul are niste urme frumoase, sper ca nu e fisurat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.