Sari la conținut

Prin Rusia ...


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

Aici e aici, multi oameni confunda modelele noi de la Ural sau Jawa cu cele vechi si se mira de ce costa atat de mult. Raspunsul e simplu : nu sunt tot motoarele alea de pe vremea lu' bunicu', evolutia isi spune cuvantul, si orice firma care vrea sa supravietuiasca este fortata sa se alinieze tehnologic la cerintele actuale ale pietii (intre altele de-aia Ural se fabrica si se vinde si Nipru s-a inchis de 5 ani).

Ca Ural nu bate BMW e clar, dar nici nu costa cat un BMW (comparand pretul de nou la ambele marci, nu pretul de nou la Ural cu pretul de SH la BMW).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 88
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

orice ai face/zice uralul nu este altceva decat copia imbunatatzita a motorului nemtzesc folosit de Wehrmacht in al doilea razboi mondial. mult imbunatatzita... dar io zic ca (dak ai bani) fie ai bmw-ul original dak eshti fan declarat si intr-adevar pasionat, fie iei o japoneza/bmw nou/italianca noua... pt ca o copie ramane o copie... iar o copie facuta dupa 60 de ani ajunge sa fie chiar kitch :finger:

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci:

1. comuniste s-au vandut la noi si inainte de revolutie (Ij, MZ, Jawa-CZ,Simson,NSU) cu preturi decente.

2. dupa revolutie in afara de puhoiul de Sh-uri Nipru, Minsk, Voshod, Ij Planeta4,5, Jupiter4,5 au fost vandute

si noi :lol: .

Astfel au fost importatori de Ij care vindeau o Planeta 5 cu totul cu <1500$ si un Minsk cu <1000$. Marfa s-a vandut o vreme. S-ar parea ca si Niprul.

Io zic ca merita 1500$ o Planeta 5 nou-nouta cu atash, cu frana pe disc, suspensia aer/ulei, spite turnate si o garantie la cumparare. Merita pentru a fi folosita utilitar.

Nici un Minsk nou la sub 1000$ nu cred ca e o afacere asa proasta.

Ganditi-va ca pe atunci nu era constientizata varianta SH japoneza in mintea romanului.

Ijul nu practica aceleasi preturi odioase pe care le practica Uralul. De aceea e motocicleta cea mai des intalnita in Asia, si de aceea Uralul nu vinde mai mult de 1000 unitati pe an. :lol:

 

Sigur se puteau produce aceleasi transformari de bun simt pe care le-a facut Uralul in ceea ce priveste controlul calitatii fara sa umfle preturile atat de mult :finger: . Ei au crezut ca piata va absorbi cu f mult entuziasm produsul lor ca pe un produs exotic. Sigur ca au un produs de nisha dar se adreseaza acum doar unor oameni cu adevarat pasionati :crack:

 

altfel in legatura cu polemica despre Ural pot sa zic si io cate ceva.

Uralul Wolf il suspectez ca ajunge pe la 150 km/h, si il poti tine in 120. Nu de alta dar Uralul 650 se putea tine in 100-110.

Ca sa ma laud pot sa spun ca Uralul meu din 1961 cu 80 000km la bord a prins duminica 100 cu 3 oameni si bagaje si mai avea rezerva de gaz la maneta, dar mi-a fost tarsa pentru el.

Cat despre cuplu 50 NM cat o fi avand un Wolf (io am 44) sunt rupere.

 

Suzuki Marauder e un motorash f misto, dar nu suporta comparatie cu un Ural. Uralul e pentru pasionati nostalgici.

 

Cat despre Uralul care nu a pornit: te inseli prietene...

Fie nu s-a priceput "pailotu" fie era motorul rupt de cineva.

Altfel, Uralul reglat porneste de la prima pedala la sfert, ca la mine. Apoi trece la un relanti linistit, cam prea silentios. Ca apoi dupa incalzire sa trezeasca fiori daca rotesti maneta de gaz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum nici sa exageram spunand ca, virgula, comunistele sunt super bune si ca ar merita banii acum la ora actuala chiar si noi, dar nici sa cadem in pacatul mishto-ului. Ce-a fost a fost, vorba lu' Harciogu, au fost alte vremuri care probabil nu se vor mai intoarce si cand se merita sa iei o comunista noua la banii aia. Dar acum sunt multe alte variante, piata moto incepe sa se uniformizeze si fiecare motocicleta isi capata locul indiferent de tara de provenienta si anul de fabricatie si astfel comunistele din nefericire (sau nu?) dispar nu chiar incet de pe piatza iar japonezele, italiencele, austriecele si altele le vor lua locul. In maxim 2 ani se va putea achizitiona o japoneza mai veche cu pretul la care astazi se gaseste o comunista bunicica!

Pentru noi nostalgicii, ramane restauratia si cautatul! Asta e... comunistele nu vor mai putea fi utilitare ci mai degraba piese de muzeu, pentru "plimbarea de duminica" (bine, cele ceva mai noi vor mai putea fi utilizate in conditii bune ceva timp dar piesele devin din ce in ce mai rare, iar normele de poluare tot mai drastice!).

Astea fiind spuse nu putem decat sa asteptam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La comparatie:

 

Un BMW SH va fi oricand MUUUUULT mai dezirabil decat orice ruseasca noua. Pai la 3000 de euro o sa iei:

 

Fie un motor BMW K100 cu circa 15 ani vechime, sub 60.000 de km, cu 4 cilindri, motor in 4 timpi, injectie electronica, eventual cu parbriz reglabil, ABS fata-spate, manere incalzite, transmisie prin cardan, suspensie Paralever, complet dotat cu coburi laterali si topcase, motor care va merge linistit pana la 200.000 de km, uneori poate si mai mult, fara sa aiba probleme tehnice majore. Probleme: masivitatea si greutatea, deci implicit dificultatea manevrelor din scurt prin oras, faptul ca nu e un motor adecvat oricarui calaret, cere o anumita statura si constitutie fizica, consuma destul prin oras, cam cat o masina de mic litraj (7l/100km) dar pune in balanta o tinuta de drum exceptionala, viteza de croaziera ridicata si consum mic la mers constant (6l/100km la viteza constanta de 140km/h), nerv si raspuns excelent la accelerare.

 

SAU

 

un IJ nou cu atas, tehnologia anilor '50-'60, design invechit, motor in 2 timp cu un carburator care se deregleaza, facut neglijent si cu materiale proaste, care merge maxim 20.000km cu un set motor, transmisie pe lantz, pornire la pedala si viteza de croaziera 100km/h si poate 18 luni garantie daca ai noroc. Are ca avantaje consumul mic de carburant si un oarecare nerv si manevrabilitate buna la mersul prin oras. Sta insa prost cu tinuta de drum la iesirea din oras, se plafoneaza repede cand ii ceri putere in depasiri.

 

SAU

 

un Ural nou, dar la asta se mai adauga taxe vamale, motor 2 cil boxer in 4 timpi, destul de robust, care merge acceptabil daca e bine intretinut de la inceput, consuma ca 6% si cara 2 sau 3 persoane (daca are atas) cu o viteza medie de 100-120km/h, nu e o alternativa proasta, dar are si el plusuri si minusuri: agilitatea nu e chiar punctul lui forte, nici consumul nu e chiar mic, are nevoie permanenta de intretinere pentru ca se deregleaza aprinderea, sincronizarea carburatiei, jocul la culbutori, etc. Transmisia prin cardan este un avantaj, iar la noul Wolf s-a promis si pornire la electromotor ceea ce il face tentant, impreuna cu niste comenzi mai moderne si jante de aliaj cu frane pe disc nu e o oferta rea.

 

Ceea ce am facut aici este o comparatie destul de sumara intre 3 motociclete complet diferite, pentru scopuri diferite, si cu solutii constructive TOTAL diferite. Fiecare cu plusuri si minusuri, avantaje si dezavantaje. Ceea ce vreau sa subliniez este ca rusii inca nu se ridica cu motocicletele lor noi nici macar la nivelul unor moto europene sau japoneze de acum 20 de ani. Si ca sunt multe oferte de SH care bat pana si motoarele NOI facute de rusi.

 

Eu nu am avut pana acum probleme cu bavarezul meu, si are 20 de ani si bine peste 100.000 de km, si singurele probleme au fost un simering la furca si o scurgere minora de benzina. Asta in 2 sezoane si vreo 14.000 de km. Si cu siguranta o sa mai merga mult si bine. Tin minte pe cand am avut Ij ca era mai mult in reparatii decat pe drumuri... e o oaresce diferenta.

 

Succes la vanatoare!

Ry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW K100 sunt motocilete foarte bune...Studiez si eu de o luna-doua ofertele de pe internet, dar am observat o chestie foarte ciudata.. Toate motociletele mai vechi peste 15 ani aprox, cu kilometraj mecanic au nr de kilometri putini si pret mic, iar la cele putin mai noi care au deja kilometraj electronic nu prea gasesti cu asa putin kilometri cum zici tu sub 60000 km... :finger:

Deci cu motociletele mai noi se merge mult mai multi km/an decat cu cele mai vechi?!? :crack:

De ce cele cu kilometraj electronic nu au pret mic indiferent daca au depasit si 100.000 km?!?

 

Parerea mea comparatia ta nu e relevanta... Pretul unui BMW K100 in stare buna este peste 4000 eur fara taxe si transport... sa poti sa zici ca e mult mai fiabila decat un URAL nou..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW K100 sunt motocilete foarte bune...Studiez si eu de o luna-doua ofertele de pe internet, dar am observat o chestie foarte ciudata.. Toate motociletele mai vechi peste 15 ani aprox, cu kilometraj mecanic au nr de kilometri putini si pret mic, iar la cele putin mai noi care au deja kilometraj electronic nu prea gasesti cu asa putin kilometri cum zici tu sub 60000 km... :finger:

Deci cu motociletele mai noi se merge mult mai multi km/an decat cu cele mai vechi?!? :crack:

De ce cele cu kilometraj electronic nu au pret mic indiferent daca au depasit si 100.000 km?!?

 

Parerea mea comparatia ta nu e relevanta... Pretul unui BMW K100 in stare buna este peste 4000 eur fara taxe si transport... sa poti sa zici ca e mult mai fiabila decat un URAL nou..

 

 

BMW K100 au bord electronic. Faptul ca DISPLAYUL nu e electronic e altceva, tahometrul nu este pus in miscare de un cablu ci de un impuls electric.

 

Mai uita-te pe www.moto.it vei gasi multe oferte de K100 si/sau K75 care la 3000 de euro sunt bijuterii. Aduse in tara mai costa vreo 5-600 de euro cu vama si transport. Iti spun eu ca doar din asta am si stiu cat am dat pe el.

 

Le poti cumpara din Italia la bani putini, dar sa te astepti sa aiba peste 100.000 de km. Din punctul meu de vedere asta nu a fost o problema, pretul la achizitie se invarte intre 1500 si 2000 de euro pentru un astfel de motor, iar la 3000 gasesti sigur si sub 60.000 de km. Am studiat piata de acolo un an de zile si nu vorbesc fara sa stiu.

 

Ry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Beton site-ul..Ia uite

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=605782

 

Ori ce ai zice pretul pietei la un K100 este mult peste 3000 eur..Eu m-am uitat mai mult pe paginile nemtesti, si am ales o anumita locatie...

La anunturile la pret asa mic nu sunt poze.. etc..etc..

 

Dar ori cum ai dreptate.. Un BMW sh e superior unuei motocilete rusesti..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Beton site-ul..Ia uite

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=605782

 

Ori ce ai zice pretul pietei la un K100 este mult peste 3000 eur..Eu m-am uitat mai mult pe paginile nemtesti, si am ales o anumita locatie...

La anunturile la pret asa mic nu sunt poze.. etc..etc..

 

Dar ori cum ai dreptate.. Un BMW sh e superior unuei motocilete rusesti..

 

 

Nu te supara, dar esti carcotas. Ai gasit un anunt la care poza nu se potriveste cu motocicleta si pe ala il dai de exemplu? Ala e un R, nu un K100 si e clar ca e destul de nou si scump. Nu stiu cum ai cautat, dar uite ce am gasit eu la prima vedere:

 

CLICK AICI!!!

 

Si de aici am selectat:

 

Uite K100, chiar si cu garantie de la dealer, la 1800 de euro:

 

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=643785

 

Uite K100RT, din '87, cu 35.000 de km, iarasi, cu garantie de la concesionar:

 

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=634008

 

K100Rs 16 V, din '93, cu genti laterale, manere incalzite, motor cu 16 valve la 2850 Euro:

 

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=625512

 

K100 din '90, cu carene de touring de pe K1100, complet echipat cu genti, 2200 euro

 

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=632830

 

Toate anunturile sunt cu poza si au nr de telefon.

 

Ca idee, timp de un an cat am cautat eu motocicleta, si am cautat ion special un K, mi-au trecut pe la nas doua anunturi: unul din ele cu un K75 din 92, vandut de un concesionar BMW din Milano, 57.000 de km, genti laterale si topcase, garantie 18 luni fara limita de kilometri oferita de concesionar, 2 proprietari anteriori, nr de km demonstrabil cu hartiile de la revizii (carte de service), atentie: pret 900 de euro plus costul actelor!

 

si BMW K100RS Special Edition din 1989, 16V, ABS, manere incalzite, vopsea alba perlata, spoiler sub motor, complet cu genti si geanta originala BMW pt. rezervor, 87.000 de km, vandut de reprezentanta BMW din Roma la pretul de 2200 de euro tot cu garantie 18 luni fara limita de km.

 

La primul anunt am sunat prea tarziu si se vanduse, iar al doilea era prea departe de mine si nu aveam cum sa ajung destul de repede la Roma. Ocazii sunt, trebuie sa fii dispus sa stai sa le cauti si eventual sa ai pe cineva in Italia care sa se ocupe repede cand gasesti ocazia.

 

 

Noroc,

Ry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:finger:

Nu te supara, dar esti carcotas. Ai gasit un anunt la care poza nu se potriveste cu motocicleta si pe ala il dai de exemplu? Ala e un R, nu un K100 si e clar ca e destul de nou si scump. Nu stiu cum ai cautat, dar uite ce am gasit eu la prima vedere:

Ry.

 

Stiu ca nu se potrieste..L-am bagat de exemplu..sa vezi cat de serioase sunt anunturile de pe net..ce usori dai de tzepe...

Mai ales la motocilete cu preturi mici.. ce sa zic de garantie..daca o aduci in Romania..poti sa uiti de ea...

 

Pentru mine in Timisoara singura posibilate de a cumpara motocicleta noua ce are service aici in zona sunt Suzuki sau BMW....

 

IN fine..Totusi un Ural nou eu zic ca merita cumparat..daca stai aproape de reprezentata si de service..

Daca nu mai bine fara motor, decat sa ai garantie si sa nu poti sa beneficiezi de ea!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moto_comuniste

Asa,

Discutia s-a deplasat putin spre comparatii de genul comuniste noi/sh -uri occidentale (exact unde trebuia :crack:). Am vazut ca "se bat campii" mult pe tema Wolf, asa ca mai jos o sa postez cateva dintre caracteristicile tehnice ale acestei motociclete, care prersoal nu prea ma incanta datorita amplasarii comenzilor avansate deasupra cilindrilor :finger:

 

Tip 4 timpi, carburator, racire cu aer, 2 cilindri, boxer

Alezaj/cursa 78x78

Capacitate, cc 745

Putere 40 cp la 5600 rpm

Cuplu 52 Nm la 4000 rpm

Raport compresie 8.6:1

Ansamblu supape OHV. prin 2 tije , 2 supape pe cilindru

Diametru supape Admisie 1x42

Evacuare 1x38

Carburatoare 2x Keihin L22-AA

Volum ulei 2.3 L, 20W50

Sistem aprindere Microprocesor, NPO Avtomatika

Benzina Regular fara plumb, 95

Tip rezervor Metal cu robinet automat

Capacitate rezervor 19 L

Alternator DENSO, 500 Wt, 14V

Demaror electric CT 395B, 736 Wt

Baterie 12 V, 18 A/H

Trenul de rulare

Ambreiaj Dublu disc uscat, disc actionat diametru 180 mm

Cutie viteze Mecanica, 4 viteze + revers

Rapoarte viteze 1-3,6

2-2,28

3- 1,56

4- 1,19

Revers –4,2

1,2 L 15W40

 

Cadru, suspensie

Cadru Sudat circular,tevi rotunde intersectate

Furca fata Telescopica, PAIOLI

Cursa suspensiei fata 140 mm

Suspensie spate Bascula, amortizoare hidraulice si arcuri

Cursa suspensiei spate 100 mm

Frane

Frana fata disc,actionata hidraulic, 4 pistonase, diametru pistonase 2x32 mm si 2x 34mm

Diametru tambur 298 mm

Frana spate disc, actionata hidraulic, 2 pistonase, diametru pistonase 2x32mm

Diametru tambur 200mm

Roti/anvelope

Roata fata 2.15x16

Anvelopa fata 90/90 – 16, MITAS H-03 59P

Roata spate 3.50x16

Anvelopa spate 130/90-16 MITAS H-11 76T

 

Dimensiuni/greutate

Lungime 2530 mm

Latime 850 mm

Inaltime 1300 mm

Ampatament 1550 mm

Garda la sol 115 mm

Raza intoarcere 3700 mm

Greutate la gol 230 kg

Greutate cu plinul facut 250 kg

Masa maxima autorizata 400 kg

Viteza maxima 140 km/h

 

(sursa-Ural Romania)

 

 

Si ca tot am ajuns la nivelul asta, poate ar fi bine sa introducem in discutie si noua Jawa 650 care costa 7500 euro(in Romania cu toate taxele). V-ati cumara o Jawa noua sau o Honda apropape noua?

Editat de moto_comuniste
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moto_comuniste

Pt. cei care nu stiu nimic despre Jawa 650 informatii pe http://jawa.as/

(foto 2)

 

 

sau Jawa 125 - 3200 euro?

(foto1)

Cylinder 1

Bore & stroke (mm) 56,5 x 49,5

Displacement 124

Compression rate 9 : 1

Maximal power

(kW/ot. x min-1) 9,4 / 8200

Maximal torque

(Nm/ot x min-1) 9,2 / 7000

Starter system kick

Transmission 5 - speed

Wheelbase (mm) 1330

Seat height (mm) 830

Fuel tank capacity (l) 6,5

Reserve (l) 1,2

Wheels Spoke

Tyre front/rear 3 x 19 / 3,5 x 16

Front suspension Telescopic forks 170mm

Rear suspension central hydraulic

teleskopic 150mm

Front brake Disc 220mm

Rear brake Disc 180mm

Dry weight (kg) 99

Maximal speed (km/h) 108

 

 

post-6260-1129012970_thumb.jpg

post-6260-1129012276_thumb.jpg

Editat de moto_comuniste
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat despre IJ nu se mai poate inmatricula in Romania de la inceputul acestui an pentru ca nu are omologare pentru CE.

 

Cum sa nu se poata dom'le?!? Eu mi-am inmatriculat IJ-u' in urma cu 2 luni. Si-ti dai seama ca un Festival n-are treaba cu nici un fel de certificat :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la urma cios (nu shtiu dak calareshti o motocicleta, dar deduc ca "nu prea", nu-tzi shtiu varsta) tu ce vrei?

 

nu exista reprezentantza ij la noi in romania! punct. si e beleaua draq ca sa inmatriculezi o comi la noi si nu se face. de ce naiba mai tzinem topicul asta? cum a spus si axa cu scame... am pornit de la comuniste pt ca erau ieftine... asta e motivul pt care le calarim...

 

sincer nu shtiu ce vrei d-le cios! vorba vorba vorba :crack: ...mai bine ne suim pe motoare si mergem unde vedem cu ochii (pt cei care au asha ceva :finger: )... ce draq?

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:eek: Jawa aia de 650 e o gluma buna...arata ca porcul (design) , motorul e preluat de la Yamaha XTZ660 Tenere, monocilindru racit cu apa care e montat si pe MZ Baghira.Un motor reusit, ce-i drept, dar ce te faci cu celelalte componente ale motocicltei? Mie personal nu-mi place si nu am incredere in asa ceva, si sa dai 7500 Eur pe asta e de domniul SF cand la banii aia iti iei o japoneza second de cativa ani vechime care se invarte singura dupa soare :lol: Sunt convins ca in primii 2 ani de functonare are mai multe probleme decat o honda la clasa omoloaga veche deja de 3-4 ani cu km putini (la 20.000 transalpul de ex de-abia poate fi considerat iesit din rodaj :eek: ).

 

Chiar daca eu am inceput pe o Jawa si am un mare respect pt marca asta pentru ce era odata si ce a facut in motociclism, trebuie sa recunoastem evidentul : Japanskii RULEZ :crack: Ij, jawa,Ural si alte marci de gen nu se pot bate cu japonezii nici macar daca le dai avans 3 ani, sa zicem...nici la pret, nici la fiabilitate, nici la performante.Asta pana scot romanii noua mobra cu reactie foloind efectul Coanda ;) :finger:

 

Ca raspuns la intrebare, da, mi-as lua o Honda de 3-5 ani vechime in loc de un "ceva" nou dar cu urme de comunism in el :lol: Decat un motor cu garantie 2 ani asigurata greoi si la care sigur apelezi , mai bine unul fara garantie dar care nu se strica singur :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,cine are 7500 euro poate sa mai puna langa ei ceva si-si ia o japana noua.Asa o sa se duca pe tobogan fabricile comuniste,pt. simplu fapt ca nu-si cunosc lungul nasului.Am trimis si eu un mail la Jawa sa-mi zica preturile,zic ba imi iau jawra noua,firma cat de cat cu renume in Romenia.Cand am primit raspunsul si am vazut preturile m-a luat ameteala.Sunt curios cate Uraluri noi s-au vandut in Romania anul asta.De fapt imi raspund singur 0(sau or fi luat aia de la compania de paza si vorbesc prostii? :finger: ).Axa a avut dreptate,cand n-ai bani e normal sa te arunci si sa te bucuri de o comunista,insa cand ai bani si mai vrei asa ceva treaba e cam patologica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urale noi vandute de cand s-a deschis sediul (de 2-3 luni) doar 1 Wolf, atata cunosc... Dar parca am vazut la cineva in curte un Gear-Up.

Totul tine de ce vreau sa fac cu motorul.

Cazul meu: daca vreau sa ma plimb solo apoi sa car 3 pepeni si 10 kile de cartofi, sa ma duc sa fac un gratar in padure , sa ma dau iarna atunci imi iau un Ij, Nipru sau un Ural cu atash. Pot sa am bani sau nu. In Vest si in SUA sunt cativa care au in garaj un Road King si un Nipru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moto_comuniste

pana la urma cios (nu shtiu dak calareshti o motocicleta, dar deduc ca "nu prea", nu-tzi shtiu varsta) tu ce vrei?

 

 

Cred ca intrebarea ta se referea de fapt la mine :crack:

:finger: Pai eu am 27 de ani si dupa cum scrie si in profil calaresc o Jawa de 350 (asta cand nu-i stricata) fabricata in 1982 . In rest mai calaresc ce mai aduc fratii mei (17 ani cu experienta in mecanica ,,,cum majoritatea de pe forum nu au) prin garaj: MZ-uri, Minsk, IJ-uri, Simson (s425 este pentru mine o adevarata pasiune), Yamaha, etc- in general intra si trec meteoric, cea mai longeviva moto a fost un MZ de 125 care a stat pe la noi cam 3 ani.

Ce urmaresc cu topicul asta? Am vrut sa vad daca COLTUL COMUNISTELOR este coltul pasionatilor sau coltul frustratilor ("comunisti" doar din necesitati financiare).

 

Jawa de 650 are motor ROTAX

 

Si ca tot vorbeam de competitivitatea comunistelor (sau ma rog a fostelor comuniste) aruncati o privire si la ce scoate astazi MZ...

 

Acestea fiind spuse putem continua discutiile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moto_comuniste

Si tu de care esti?

 

Tot ce stiu e ca poate in viitor o sa am o bavareza DAR pt nimic in lume n-o sa renunt la Jawa mea pe care am adunat-o in dormitor (cu toate protestele prietenei mele) si cu atat mai putin la Simsonul la care lucrez acuma.

Gata cu povestile despre mine SUNT DOAR UN NESEMNIFICATIV OARECARE asa ca sa revenim la topic

Editat de moto_comuniste
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...