Sari la conținut

Suzuki Bandit 650 & 650S in versiunile 2009


paul_biker
 Share

Postări Recomandate

Macar or facut blocu motor negru, si nu mai sare in evidenta ca ciuma (se aplica doar la blocu racit pe apa lu' Irod) :P ca atunci cand era argintiu.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Toba tot ca un extinctor sovietic arata. Puteau sa o micsoreze, da-l incolo de pret!!! La cativa euroi in plus, puteau pune ceva mai frumos, mai placut ochiului

 

Nene, toba aia e urata ca pwla lu Irod dar in mod cert nu e ieftina. E din inox si prelucrata impecabil si e pe Bandit din 96, perioada in care Honda din franzela punea pe motorete tabla vopsita negru. E mare ca-i plina de filtre si catalizator (Euro 3) & shit si pt ca motoreta trebuie sa sune ca un Matiz :lol: nu pt ca li se pare orezarilor superba asa. Du-te si incearca sa cumperi o toba stock noua si ai sa vezi ca, costa cat un Akrapovesti si o TuShiFragii impreuna. :laugh:

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nene, toba aia e urata ca pwla lu Irod dar in mod cert nu e ieftina. E din inox si prelucrata impecabil si e pe Bandit din 96, perioada in care Honda din franzela punea pe motorete tabla vopsita negru. E mare ca-i plina de filtre si catalizator (Euro 3) & shit si pt ca motoreta trebuie sa sune ca un Matiz :lol: nu pt ca li se pare orezarilor superba asa. Du-te si incearca sa cumperi o toba stock noua si ai sa vezi ca, costa cat un Akrapovesti si o TuShiFragii impreuna. :laugh:

 

Ai dreptate ... e vreo 600 - 700 $ toba aia . Si intr-adevar e asa mare ca are multe rahaturi prin ea . Intrebarea care se pune ... cum draq fac alti producatori sa scoata tobe mult mai mici si mai sexi, silentioase (pro-babe cardiace) tot euro 3 ... ca stiu ca nu mai ai voie sa vinzi moto noi in ue cu norma mai jos de 3 ? Si eu pe gsx 650 f am tot babana asta ... si schimb la primavara de urgenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate ... e vreo 600 - 700 $ toba aia . Si intr-adevar e asa mare ca are multe rahaturi prin ea . Intrebarea care se pune ... cum draq fac alti producatori sa scoata tobe mult mai mici si mai sexi, silentioase (pro-babe cardiace) tot euro 3 ... ca stiu ca nu mai ai voie sa vinzi moto noi in ue cu norma mai jos de 3 ? Si eu pe gsx 650 f am tot babana asta ... si schimb la primavara de urgenta.

 

Altii reusesc punand niste oale hidoase sub motor care cuprind grosul balastului adica filtre & shit si scotand o putzulica scurtuca asa pe o parte si la vrajeala care abea trece de scarita sau nu ajunge la ea. Asa le-o zis niste jmecheri ca-i trendy mai nou si ei au crezut. Parerea mea e ca in acest caz less nu e neaparat more. :lol:

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E din inox si prelucrata impecabil si e pe Bandit din 96, perioada in care Honda din franzela punea pe motorete tabla vopsita negru.

 

Corect,inclusiv galeriile sunt din inox.Mie imi place.In poze nu se vede cat e de mare,in realitate de abia realizezi adevaratele dimensiuni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema tobei este ca se incinge foarte tare, se zgarie foarte usor si nu se aude mai deloc ... asta e ce am constat personal avand aceasta toba pe motor. Nu e urata si se potriveste foarte bine cu motorul din punct de vedere estetic si isi face si treaba bine banuiesc (la poluare gaze + sunet). Insa pentru Bucuresti asa cum zice si emppu e periculoasa (parerea mea) ... Restul e CANCAN si depinde de gusturile fiecaruia. :lol:

 

Scuze ca sunt putin off topic mai ales ca exista topicuri dedicate loud pipes save lives :laugh:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctu meu de vedere varianta naked nu imi place urasc farurile astea in toate formele numa rotund nu :lol:!

Varianta s, e mai ok si arata dupa mine cel mai bine din clasa asta la variantele s!

Cat despre toba aia sincer si mie mi se pare prea mare ...!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu inteleg de ce au gandit-o asa cu naked-ul... Daca cel carenat merge, mai mult sau mai putin, farul de pe cel necarenat e imbecil rau. Parca s-a dus tot "mitul" Bandit-ului la faza asta. Ma gandesc ca daca iti iei o astfel de mobra, invhechita pe undeva ca design si concept, tii la anumite trasaturi care au definit-o de-a lungul tipului. E o chestie de atitudine. Iar farul ala si chiar si carena la S as zice ca sunt chestii de marketing.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana iei un capac momopost cu 150 de euro sau o sa Corbin cu 400, poti schimba faru in juma de ora cu unu aftermarket de care vrea sufletelul tau, de la bad ass fighter pana la clasicul rotung cromat, care incepe de la 75 de euro pana pe la 200, in functie de calitate. E drept insa ca unu clasic rotund nu prea mai mere de cand cu bordul ala de plastic negru de forma imposibila.

 

Oare si 12,5le l-o pocit? :lol:

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ala din poza e 12le, nu 12,5u. E un Kult, e Tata Lor :laugh: si pe deasupra e si o raritate (din f putinele modele de 12 din '95, din preproductie). Mici detalii sunt diferite de modelele 96-2000 :P

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

pacat ca egzista atitea pareri contradictorii cind apare ceva nou. eu am un 650 s k8 si sunt foarte multumit.nu pot sa zic ca este urit k9. diferenta pentru mine a stabilito pretul ,diferenta de 1000 euroi la oferta in toamna asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...