Sari la conținut

Grupul posesorilor de Suzuki Burgman


Fanel
 Share

Postări Recomandate

Asa ar fi ideal si pt mine...sa pot sa-l tin pe burgi si sa-mi iau ceva de drum prin tara..

dar de unde naibi fonduri...

 

Soimule,as merge din nou pe transalpina ca merita,e de vis,dar din pacate sau din fericire plec in concediu duminica dimineata tare..ramane pe alta data...sa aveti drumul uscat...mare grija eu cand am fost erau 30 grade la buc si pe transalpina ne-a plouat cu piatra...frig rau..sa va luati de imbracat..

 

Nici la IKEA nu pot venii ,e zsiua lu fi-mea si ne bagam la gratare si vinilin...alta data cu cea mai mare placere..:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

deja e la uscat, si nu arata rau acuma, se vede din nou culoare rosie a filtrului(inainte era negru) o sal schimb mai tarziu cand schimb si uleiu si filtru de ulei, cand o sa am bani sa fac mai multe.pana atunci il folosesc asa acuma e curat si sigur mult mai bun ca inainte.ms de sfaturi.

daca nu iti faci tu un bine cautand in manual, hai sa iti fac eu: dupa manualul de service pt. k7, din fabrica vine cu filtru de hartie. acolo scrie ca daca nu umbli pe drumuri prafuite, il verifici la 6000 si 12000 km si il schimbi la 18000. filtrul nu se spala, nu se sufla cu aer comprimat. tipul asta de filtru nu trebuie nici pulverizat cu ulei.

daca ai apucat sa il speli, verifica daca s-a modificat vizibil densitatea hartiei si daca au aparut rupturi. daca nu, avand in vedere ca l-ai dat cu ulei, el ar trebui sa isi faca treaba pana iti vine filtrul nou (asta neinsemnind un nr. mare de km.)

post-52692-0-02506800-1313758957_thumb.jpg

post-52692-0-99649000-1313758992_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtru nou k&n - 277 ron (am gasit pe net)

filtru original - 155ron ( am primit oferta pe mail de la un service din buc pe care i-am contactat)

 

 

yulii, te rog da-mi si mie linkul cu siteul cu servicele din bucuresti pt filtrul de 155 ron. multumesc anticipat.

 

daca nu iti faci tu un bine cautand in manual, hai sa iti fac eu: dupa manualul de service pt. k7, din fabrica vine cu filtru de hartie. acolo scrie ca daca nu umbli pe drumuri prafuite, il verifici la 6000 si 12000 km si il schimbi la 18000. filtrul nu se spala, nu se sufla cu aer comprimat. tipul asta de filtru nu trebuie nici pulverizat cu ulei.

daca ai apucat sa il speli, verifica daca s-a modificat vizibil densitatea hartiei si daca au aparut rupturi. daca nu, avand in vedere ca l-ai dat cu ulei, el ar trebui sa isi faca treaba pana iti vine filtrul nou (asta neinsemnind un nr. mare de km.)

 

 

Draga fgerjlse,

 

Postarea ta imi folosesti si mie!!!...f.f.utila! ..cu documentu pe masa!..Multumesc frumos!

 

Salut Dan...nu ai mai dat nici un semn de viata in ultimul timp, ami pare bine ca te mai vad si pe tine postand aici, burgmanelul tau ce mai face? l-ai mai scos la vreo tura?....

 

 

1) Gresit= nu din cauza segmentilor consuma burgmanurile ulei ci din cauza gazelor de motor care sant trimese in filtrul de aer printr-un furtun si odata cu gazele si o mica parte de ulei.

2)Nu mai da sfaturi daca nu esti documentat.

 

Si da burgmanurile sant vazute ca si mari consumatoare de ulei, bine ar fi ca toti noii detinatori de suzuki burgman sa verifice zilnic nivelul uleiului in motor, cel putin la inceput pana se lamureste cat si daca consuma.

 

Filtrul de ulei nu trebuie sa fie uscat atunci cand al montati dupa spalare tre sa fie umezit in ulei caci numai asa poate opri particulele ft fine de praf.

 

bafta.

 

Draga Fger.......te mai rog ceva:

 

Deoarece eu cred ca dl.Burg_man greseste in postare lui de mai sus, te rog sa lamuresti asa documentat cum stii tu urmatoarele aspecte:

 

1)Diferenta dintre "a consuma" si "a pierde" ulei la un motor...chiar daca rezultatul la inlocuire este acelasi...

 

2)Rolul fiecarui tip de segmenti la un motor cu ardere interna (de etansare, raclor, de foc..)

 

3)Daca poti pune pagina din cartea burgmanului unde scrie ca burgmanul consuma ulei, si mai ales limitele, cifrele admisibile....eu nu am reusit sa gasesc asa ceva; doar pe net pareri ale unor utilizatori de pe burgmanusa...

 

Cum dl.Burg_man a scris chestia asta:

 

Si da burgmanurile sant vazute ca si mari consumatoare de ulei, bine ar fi ca toti noii detinatori de suzuki burgman sa verifice zilnic nivelul uleiului in motor, cel putin la inceput pana se lamureste cat si daca consuma.

 

..eu sint destul de ingrijorat ca al meu NU consuma ulei....si nu stiu unde este buba(nu am descoperit in ulei nici benzina si nici apa...)...asa ca nu cred ca Burgmanurile sint mari consumatoare de ulei...poate unele jafuri de la noi cumparate din Italia de la cei care le-au forjat la maxim pina sa le vanda romanasilor bucurosi de chilipir...altfel nu inteleg de unde sa fie consum mare de ulei....dar poate gresesc si cer scuze anticipat d-lui Burg_man...asa ca daca poti atasa ce te-am rugat sa ma scapi de grija ti-as fi recunoscator!

 

Multumesc anticipat! :cheers:

 

Uitati ce am mai gasit(pt.studinte!):

 

http://burgmanusa.com/gallery/TechArtGuy/tutorials/airfilter/?g2_page=1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 deci, lam spalat cu apa si putin dero, apoi lam stropit cu degresant, lam lasat 10 miute, apoi clatit( a iesit o apa f neagra din el) apoi din nou cu degresant lasat iar 10 minute, clatit bine bine cu jetu de apa nu f tare pentru a nu avaria hartia. din negru cum era a iesit din nou rosu, mai inchis dar rosu. a stat cateva ore bune la soare pana sa uscat bine, bine, apoi ca sa nu cumva sa fac vreun exces de ulei nu lam mai pulverizat si lam dat cu o pensulita inmuiata in ulei, deci f , f putin ulei pe care hartia la absorbit imediat si nici vorba sa curga din el, cred ca nici pe maini nu te murdaresti la cat de putin am pus. stiu ca cel de burete se spala e ok, cel de hrtie nu este indicat insa o data sau de doua ori merge spalat. hartia nu a superit nici un fel de avarie, pt mine arata aproape ca unul nou. lam montat si am mers putin cu el. mie mi se pare ca parca ar merge putin mai bine dar e posibil sa fie doar o impresie a mea din cauza extazului ca am vazut acel filtru f curat.

2 situl unde am scris eu : motorteam.ro miau raspuns tot prin email in aceeasi zi si miau spus ca cel original costa 155ron si uleiul poate fi din cauza ca am avut prea mult ulei in motor.

maine o sa-l deschid din nou sa vad cum arata.

P.S. ca sa ma bag si eu in discutie... eu la al meu nu am completat niciodata cu ulei, nivelul uleiului ramanand constant intre cele doua liniute de f si l

pe situl burgmanusa arata exact etapele pe care leam facut si eu. acum si mai impacat cu mine.:D

Editat de yulii_87
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io zic sa amanam transalpina pe week viitor...

diseara la ikea vin si eu.

 

 

daaaa si eu zic la fel ! :makeout: vb la 19 la IKEA !

 

unde esti tu Rebreanule , Sadoveanule , Creanga sa vedeti cat scriu astia p-aici !

 

BurgMan , in Spania acolo la voi , din cauza climei e posibil sa-ti consume ulei ! ;)

 

Lary ! ti-ai pus concediul in asa fel incat sa ratezi deplasari la Pitesti , Timisoara si P.Neamt intr-o saptamana ! :o

Editat de Vittore
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

..eu sint destul de ingrijorat ca al meu NU consuma ulei....si nu stiu unde este buba

pai ai toate motivele sa fi ingrijorat. daca nu-ti consuma ulei deloc inseamna ca de fapt nu functioneaza. poate nu-ti dai seama,dar asa e. te deplasezi cu ajutorul vantului,asta-i realitatea. asa ca sa te scap de stricaciune,arunc-o in curte la un baiat unde-ti zic eu. in schimb iti dau o bicicleta super tare-nu bate nu trancane nu se aprinde becu-n bord, impecabila, inscrisa cu numar de coclauri. atat ca n-are cadru si roti,in rest e impecabila. :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 deci, lam spalat cu apa si putin dero, apoi lam stropit cu degresant, lam lasat 10 miute, apoi clatit( a iesit o apa f neagra din el) apoi din nou cu degresant lasat iar 10 minute, clatit bine bine cu jetu de apa nu f tare pentru a nu avaria hartia. din negru cum era a iesit din nou rosu, mai inchis dar rosu. a stat cateva ore bune la soare pana sa uscat bine, bine, apoi ca sa nu cumva sa fac vreun exces de ulei nu lam mai pulverizat si lam dat cu o pensulita inmuiata in ulei, deci f , f putin ulei pe care hartia la absorbit imediat si nici vorba sa curga din el, cred ca nici pe maini nu te murdaresti la cat de putin am pus. stiu ca cel de burete se spala e ok, cel de hrtie nu este indicat insa o data sau de doua ori merge spalat. hartia nu a superit nici un fel de avarie, pt mine arata aproape ca unul nou. lam montat si am mers putin cu el. mie mi se pare ca parca ar merge putin mai bine dar e posibil sa fie doar o impresie a mea din cauza extazului ca am vazut acel filtru f curat.

2 situl unde am scris eu : motorteam.ro miau raspuns tot prin email in aceeasi zi si miau spus ca cel original costa 155ron si uleiul poate fi din cauza ca am avut prea mult ulei in motor.

maine o sa-l deschid din nou sa vad cum arata.

P.S. ca sa ma bag si eu in discutie... eu la al meu nu am completat niciodata cu ulei, nivelul uleiului ramanand constant intre cele doua liniute de f si l

pe situl burgmanusa arata exact etapele pe care leam facut si eu. acum si mai impacat cu mine.:D

 

1)Cred ca o sa fie ok treaba cu curatenia filtrului.Daca mai trece ceva aer prin el :what: O sa vezi la consum...dar intuitia imi spune ca o sa fie ok.

 

2)In mod normal ar trebui sa mearga mai bine(dar e greu de sesizat)pt. simplul motiv sa tinde sa revina la amestecul aer/benzina corect, cel proiectat si reglat de constructor...

 

3)Mult mai probabil ca pastrand stilul de condus si conditiile exterioare, sa constati un consum mai mic de combustibil, asta se poate vedea facand plinul mereu si punand la 0 kilometrajul partial A(de exemplu).

 

4)nu are rost sa mai deschizi asa de curand filtrul; daca tii neaparat fa-o la vreo 1000 km, dar mai bine peste 3000...

 

5)Multumesc pt. adresa siteului!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

BurgMan , in Spania acolo la voi , din cauza climei e posibil sa-ti consume ulei ! ;)

da, intra in ceata mai repede, oricum si caldura prea multa nu e buna :D nu stii ca tot ce e in exces dauneaza?

 

Motorul de burgman, ca si alte motoare moto, are un sistem de evacuare a gazelor din carcasa arborelui cotit (din spatele pistonului, deci nu gaze arse, cum sunt alea care ies pe espament). aerul din spatele pistonului creeaza o presiune care micsoreaza eficienta motorului si puterea detentei cind amestecul din capul pistonului se aprinde. de aia el trebuie evacuat. la burgman el este evacuat in partea inferioara a carcasei filtrului de aer, dar sub burete, si introdus in motor. gazele astea pot fi sursa de ulei in carcasa filtrului dar nu in cantitate atat de mare. de asemeni pot fi si motiv al consumului de ulei, dar nu in cantitati care sa puna in pericol functionarea motorului, daca schimburile sunt facute la timp. asa ca, in principiu, consumul mare de ulei (peste 400-500 gr. la schimb) inseamna probleme la motor.

 

 

chestia aia cu spalatul e indicata de producator la filtrele DIN BURETE. daca filtrul e din hartie, cel mai probabil se schimba cu un alt filtru nou, ca la masina.

1)eu tocmai la gazele alea am facut referire si se numesc GAZE DE MOTOR nu am pomenit nimic de gaze de esapament alea n'au nici o legatura cu ce discutam noi aici.

Deci ca urmare a ungeri prin stropire a diferitelor componente ale motorului din cauza vitezei de rotatie a pieselor rezulta o pacla sau mai bine zis o ceata de ulei in carter(bloc motor) care ajuta la o ungere mai buna , de aici pleaca in filtrul de aer odata cu gazele rezultate (presiunea de care aminteai ca se formeaza in spatele pistonului si trebuie evacuata) si o mica cantitate de ulei ajutat fiind si de absorbtia (admisia) in carburator, e greu de crezut ca se intampla toate astea dar na...asta e...fiecare crede ce vrea.

2) corect.

 

Si ca o dovada in plus a existentei gazelor de motor si legaturii lor cu consumul de ulei pun si un filmulet facut anul trecut.

bafta.

http://youtu.be/G_4v9AHsuD4

Editat de Burg_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu cred ca poate fi vinovat evacuarea gazelor de motor de consumul de ulei, nici macar la burgman. e normal ca in aerul ala recirculat sa fie vapori de ulei, care sa ajunga in circuitul de aer. la orice motor, cu sau fara turbo, pe circuitul ala, de vacuum, sunt vapori de ulei. asta nu inseamna ca e o defectiune. daca in loc de vapori (pe conducte se formeaza doar o pelicula de ulei) acolo e o cantitate mare de ulei asta, dupa mine, indica o defectiune. eu cred ca e vorba de segmenti uzati care lasa sa scape gaze arse in spatele pistonului (in momentul detentei amestecul aer benzina se aprinde, isi mareste volumul si impinge pistonul inapoi, dar o parte din gaze scapa i n spatele pistonului din cauza segmentilor). daca bujia nu mai da scanteie bine dincolo de piston scapa si benzina nearsa care modifica consistenta uleiului in timp, ca si cantitatea de "lichid" din baia de ulei. un asemenea amestec este absorbit in circuitul de vacuum si de acolo ajunge in filtrul de aer. chestia asta este explicatia furtunului scos romaneste sub daciile vechi: prin furtunul ala se drena amestecul in afara circuitului de aer pentru ca admisia lui in motor ineca motorul (amestecul aer-benzina nu mai era cel optim).

nefiid mecanic de burgman, nu imi dau seama cit ulei consuma motorul, dar dupa ce scriu unii pe net nu te poti lua. multi nu dau detalii suficiente: cit km are, ce ulei foloseste, cum a fost intretinut, etc. multi spun ca au auzit ca motorul nu stiu cui consuma ulei, nu ca motorul LOR are probleme. multi dintre cei care scriu spun ca motorul lor NU consuma ulei. asa ca in principiu eu cred ca mai degraba burgmanul intretinut corect, chiar nu consuma ulei.

cauza principala a consumului, dupa mine, ramane tot uzura segmentilor sau alte neajunsuri care tin tot de ei (asezarea "pe linie" a segmentilor care poate aparea fie dintr-o eroare de montaj, fie dintr-o folosire inadecvata a motorului in perioada de rodaj).

de asemeni, daca vorbesti de ulei si de uzura motorului, in general, mai apar si alte variabile cum ar fi tipul de ulei, dat fiind faptul ca uleiul sintetic se comporta diferit de cel mineral (asta nu se comporta bine la temperaturi extreme, cald sau frig).

asa ca de preferat ar fi ca motorul sa nu manince mult ulei de la un schimb la altul. probabil 50-100 de grame poate fi considerat o pierdere "tehnologica".

cit despre problemele pe care le au altii, astea nu pot fi luate drept repere, mai ales daca e vorba de motoarele ajunse in romania pe bani putini si cu kilometraje manarite. cind dai 1000 de euro pe el, e o minune daca nu maninca ulei, iar daca toate rablele mananca, nu inseamna ca toate burgmanurile mananca. pina la urma nici un italian nu e timpit sa cumpere cu 6-7000 de euro burgmanu` ca apoi sa il dea, fara defectiuni, cu 6-700, hai 1000 (cit costa motoarele ieftine care ajung la noi, ca doar si ala care il aduce trebuie sa aiba un profit, dupa ce scade cheltuielile de transport).

o remaraca legata de fumul care ar trebui sa indice consum de ulei: la mine consuma ulei mult (cilindrul era pur si simplu zgariat). cu toate astea, poate din cauza catalizatorului, nu iesea pe espament mult fum decat la acceleratii foarte puternice. in mers fumul nu se observa foarte bine din cauza faptului ca era imprastiat rapid de aerul care trecea in viteza pe langa scuter.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa mine, indica o defectiune. eu cred ca e vorba de segmenti uzati care lasa sa scape gaze arse in spatele pistonului

 

multi spun ca au auzit ca motorul nu stiu cui consuma ulei, nu ca motorul LOR are probleme. multi dintre cei care scriu spun ca motorul lor NU consuma ulei. asa ca in principiu eu cred ca mai degraba burgmanul intretinut corect, chiar nu consuma ulei.

 

 

de asemeni, daca vorbesti de ulei si de uzura motorului, in general, mai apar si alte variabile cum ar fi tipul de ulei, dat fiind faptul ca uleiul sintetic se comporta diferit de cel mineral (asta nu se comporta bine la temperaturi extreme, cald sau frig).

asa ca de preferat ar fi ca motorul sa nu manince mult ulei de la un schimb la altul. probabil 50-100 de grame poate fi considerat o pierdere "tehnologica".

 

 

 

 

....segmentii au partea lor de vina, nu e neaparat sa piarda compresia din pozitia lor pe piston, fantele ramase dupa montarea pistonului pe cilindru au fost calculate de inginerii cu ochii mici care au luat in calcul dilatarile in timpul functionarii, asa ca alinierea lor nu afecteaza in procent mare, bine ei trebuie montati cu fantele diametral opuse ,dupa mine grosimea segmentilor e critica, la burg,250 primul segment are o grosime de 1mm si al-2-lea 1,2mm ultimul nu mai are relevanta pt ca e de ungere nu de compresie.

dau vina pe grosimea lor din experienta nu din auzite, am aplicat un schimb de segmenti la un motor (nu burgman) cu grosime de 1mm cu un set de segmenti cu grosime de 2mm...efectul?...a crescut compresia, cuplul la roata ,a scazut consumul de ulei, singurul inconvenient erea ca nu suporta turatii inalte.

am atasat 2 foto cu pistoane de moto diferite pt a vedea diferenta de groasime a segmentilor.

post-15361-0-83607400-1313909228_thumb.jpgpost-15361-0-97278700-1313909247_thumb.jpg

-Normal ca nu recunoaste nimeni...ce...vrei sa nu le mai vanda?

al meu a luat intr-un an aproximativ 8 litri de ulei, asta la o folosire zilnica intre 20km-100km/ parcursi. Nu am umblat in el si nici nu cred ca o sa schimb ceva pt ca vreau sa-l dau :grinbandit: .

Pai normal ca ar fi ok o pierdere de numai 50-100ml de la schimb la schimb dar eu unul nu prea vad sa se abtina burgmanul de la iesiri d'astea si nou fiind, gasisem undeva un site in care producatorul declara un consum de ulei la un burgman nou de 500ml la 5000km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimate domn fgerjlse,

 

Ultima dumitale postare este exact in sensul celor gandite de mine si o sustin in totalitate!

 

 

 

Stimate domn Bug_man,

 

Apreciez si multele tale postari si mai ales latura practica a lor, experimentarile pe care le faci practic(ca vorbe e usor de scris, toti sintem in stare...numai sa fie bine documentate si sa aiba in spate ceva concret.

 

Nu am insistat pe subiectul "consumului de ulei la Burgman" ca sa ma cert cu cineva pe forum, cu atat mai mult cu cat pe multi nu-i cunosc (deci lipseste mobilul!)...dar cum metaforic sistemul de ungere al motorului(inima motocicletei) daca nu functioneaza bine, duce la "infarctul" sau imbolnavirea motorului si in final la o reparatie costisitoare, am considerat subiectul de mare importanta, mai ales ca sint in bune relatii cu burgmanistii mai vechi, care sustin ca "Burgmanurile consuma ulei de felul lor"...ceea ce eu nu sint de acord, atat prin ce am invatat si eu cit si prin experienta personala...dar daca am vazut ca 10 oameni imi spun ca "consuma ulei" si al meu nu face acest lucru, ma simt si prost in acest context, si incerc sa lamuresc subiectul, astfel ca sa fie de folos tuturor...

 

E bine ca ne dam cu parerea, e bine ca postam documentat, e bine ca facem schimb de experiente personale...iar si mai bine este cind ajungem la o concluzie! Iar pentru asta ne trebuie, in afara de experiente personale si ceva oficial(tiparit, difuzat) de la constructor.

 

Ceva de genul acesta: "gasisem undeva un site in care producatorul declara un consum de ulei la un burgman nou de 500ml la 5000km." nu ne foloseste daca nu avem sigur sursa, sa o citim si recitim...poate sa fie doar o parere despre o parere, etc...sau o cutuma a mai multor utilizatori cu motoare uzate...care inca nu accepta realitatea, ca trebuie sa se pregateasca de o reparatie costisitoare...sau de o vanzare ieftina. Cu vanzarea, se iau si se dau mici tzepe, in sensul ca functie de utilizarea motorului, intre 50.000-80.000 km apare uzura acestuia; iar vanzatorul daca e mai smecher da 150 ron si face un kilometraj de vreo 20.000-25.000 km la 10 ani de folosinta...Cumparatorul desi banuieste acest lucru, se tocmeste, scoate un pret bun, si spera din tot sufletul ca scuterului lui sa aibe kilometrajul real si sa nu aiba nevoie de RK; nu-ti da nimeni 1000 km Burgmanul sa-l folosesti sa vezi cat ulei consuma, si daca nu ai mai avut nu stii cum trebuie sa traga la drum......din pacate in viata reala nu se intampla minuni; asa ca dai 1000 euro, dai pe consumabile, si o mai duci cit poti, linistit de anturaj ca toate consuma ulei...Afirmatie cu care eu nu sint de acord...

 

Ca discutia sa fie constructiva si sa avem toti de folosit din ea, trebuie gasite undeva acele limite de consum precizate; si cind observam ca incepem sa completam deja sa ne gandim ce este de facut, sa nu ajungem prea repede la RK.

 

De asemenea este foarte clar ca cei care depasesc foarte rar sa zicem turatia de 7500, si merg majoritar intre 4000-6000,o sa aiba o perioada mult mai mare pina sa constate ca "Toate burgmanurile consuma ulei" fata de cei care stau mult si frecvent la peste 6500-7500 rot/min.

 

Din constatarea mea Burgmanul de 400 k7+ are regimul optim in plaja de viteza 100-110 km/h la mers continuu, si fara a evita depasirile la 130-140 km/h la care se comporta excelent. Merge si mai mult spre 150-160, dar nu e recomandabil sa o faci prea des...

 

Viorele la pozele respective, trebuia sa precizezi ca e vorba de un tip, proprietar a 4 burgmane, la o locatie de pe fostul strand UTC, care le inchiriaza cu ziua...de obicei nu prea are clienti! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca o sa gasesti vreo specifivatie a producatorului cu privire la consumul de ulei. in manual, unde sunt date toate limitele de service, de ulei nu zice nimic la modul cantitativ. asa cum ai vazut, zice doar la cati km trebuie sa il schimbi. consumul de ulei e oricum, boala, mai ales daca ajungi sa completezi de la un schimb la altul ca sa poti face km.

ca reper, mi se pare corect sa ai un motor cumparat de nou, bine intretinut, cu un singur proprietar si cu un nr destul de mare de km (20000-30000). restul experientelor si carpelilor nu mi se par relevante. adica daca pe net scriu 20 de disperati care au probleme cu uleiul dintr-o mie de motive posibile, asta nu inseamna ca toate burgmanurile au probleme. daca tot ii iei in considerare pe aia care se vaita ar trebui, statistic, sa ii iei in considerare si pe aia care nu se vaita, care sunt, cu siguranta, mai multi.

un indicator in privinta starii motorului poate fi genul asta de test:

post-52692-0-71259100-1313928711_thumb.jpg

Editat de fgerjlse
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1)Pagina este probabil de la un Burgman 400 dinainte de 2007 si probabil pe carburatie; la 2008 raportul de compresie este de 10,6:1...

 

2)Intradevar raportul de compresie, si mai ales evolutia lui indica gradul de uzura al motorului; a celui efectiv masurat, si nu proiectat.

 

3)Intradevar, din multiple motive, inclusiv cele comerciale, cred ca nici un producator nu poate da oficial niste limite cifrice ale unui consum de ulei la motoarele noi...cel mult poate sa comunice neoficial ca un oarecare consum de ulei este normal in perioada de rodaj a motorului...dar niciun fabricant nu da scris ca motorului lui consuma X grame ulei la 1000 km...sau ceva asemanator..daca ar tipari asa ceva ar da imediat faliment in raport cu cei care nu scriu NIMIC!!!...cred ca e vorba doar de constatari ale clientilor si atat!...

 

4)Problema pe care as vrea sa o cunosc si nu am avut timp sa ma documentez(ca in mod sigur sint oameni care o cunosc bine) este care este media statistica la care Burgmanurile de 400, sa zicem peste anul de fabricatie 2003( motoarele cu injectie), necesita segmentare...la 50.000 km?...la 70.000 km?..La CAT?....Daca la dacia 1300 sa zicem se stia ca pe la 70.000-80.000 km se segmenteaza daca proprietarul era un pensionar grijuliu si pe la 120.000-130.000km acelasi om schimba setul motor...oare la cati km sa se astepte de la un Burgman 400 acelasi tip de om grijuliu?

 

Corect!...Scade raportul de compresie efectiv....ciclul Sadi-Carnot se modifica, scade Lucrul mecani produs, scade randamentul....motorul uzat nu mai scoate aceiasi Putere nominala cu aceiasi cantitate de combustil, deci trebuie reparat...uzura duce si la cresterea consumului de ulei pe cele 2 cai....deasupra si dedesuptul pistonului...majoritar deasupra....adica consum nu pierdere...

 

.

Scuze!...nu "dedesuptul pistonului" e corect ci "dedesubtul..."....am gresit! :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

am montat si eu pirelli diablo pe fata si pirelli gts24 spate

 

intrebare: ce presiune aveti voi ? ca eu am gasit ceva pe burgmanusa si mi-se pare prea mult

http://www.burgmanusa.com/forums/viewtopic.php?f=47&t=50033&p=463298&hilit=tire+life#p463298

 

 

nota : 40 psi= 2,7 bar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

am montat si eu pirelli diablo pe fata si pirelli gts24 spate

 

intrebare: ce presiune aveti voi ? ca eu am gasit ceva pe burgmanusa si mi-se pare prea mult

http://www.burgmanusa.com/forums/viewtopic.php?f=47&t=50033&p=463298&hilit=tire+life#p463298

 

 

nota : 40 psi= 2,7 bar

 

Eu la AN400 k8 am cam 200kg greutatea proprie a Burgmanului, cauciucuri Bridgestone si urmatoarele recomandari de la Suzuki:

 

Fata=1,75 atm

Spate solo:2 atm.

Spate cu pasager:2,5 atm

 

Eu merg solo cu 1.75 si 2.3

 

Tu daca mergi numai cu sotia poti face spatele 2.5 si e ok...dar poate la diablo se cere mai mult; si atunci mergi spre 2.6-2.7...

 

As zice vezi exact pt modelul tau (greutatea proprie bine definita de carte) cu ce caucuicuri vine si care este presiunea recomandata....si pe aia sa o faci...cu oarece mediere...intre mersul single si pasager.

 

P.S. Am 15.500 km la cauciucurile originale si par sa mearga inca pe atat...sper sa ating cu ele 24.000 km....

Pe Burgmanusa kilometrajul maxim atins la anvelope este de 80.000 km....dar nu mai imi amintesc ce marca...

 

 

P.S.bis...te rog spune si ce preturi au fost la anvelope...multumesc!

Editat de soimumaltez
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am 64.000 si merge ceas, defapt sti soimule

 

uf...trebuie sa mergem intr-o excursie, sa ma urc si eu pe el vreo 20 min, sa-l simt, nu asa in scurt in oras...la 64 k km cred ca e kilometrajul real...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,in primul rand tin sa multumesc soimului maltez ca v-am descoperit si m-as bucura foarte mult sa ma primiti printre randurile voastre .Eu sunt Cristi am 37 ani, stau in colentina la mc dn si am un burgman de 400 mod.2008.Pana aici toate bune insa saptamana trecuta au vrut baietii sa mi-l fure, n-au reusit dar mi-au luat oglinzile,capacele de la torpedouri si usita de la benzina,la suzuki ma cam costa ceva asa ca am zis sa incerc pe la confrati poate ma puteti ajuta cu vreun sfat. Astept un semn de la voi si pe viitor ma bag si eu la vreo intalnire sau la o iesire prin tara sau afara,mai avem o luna de caldura si trebuie sa profitam, va multumesc anticipat si vorbim.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,in primul rand tin sa multumesc soimului maltez ca v-am descoperit si m-as bucura foarte mult sa ma primiti printre randurile voastre .Eu sunt Cristi am 37 ani, stau in colentina la mc dn si am un burgman de 400 mod.2008.Pana aici toate bune insa saptamana trecuta au vrut baietii sa mi-l fure, n-au reusit dar mi-au luat oglinzile,capacele de la torpedouri si usita de la benzina,la suzuki ma cam costa ceva asa ca am zis sa incerc pe la confrati poate ma puteti ajuta cu vreun sfat. Astept un semn de la voi si pe viitor ma bag si eu la vreo intalnire sau la o iesire prin tara sau afara,mai avem o luna de caldura si trebuie sa profitam, va multumesc anticipat si vorbim.

 

Cristi, bogdan o sa-ti spuna cum sa-ti si de unde rezolvi ieftin cu oglinzile...cu celelalte cred ca ceilalti iti vor da niste indrumari...

 

Trebuie sa gasesti o formula de adapostire a Burgmanului, sa nu mai ai riscul de furaciune...sa platesti la un vecin o parte de garaj, sau intr-o curte...

 

Ca sa fi in tema cu ce e pe aici, iti recomand daca ai ceva timp si te asigur ca nu il vei cheltui fara folos sa citesti acest topic de la inceput, de la prima pagina....vei invata multe lucruri uitile...poti sa fi sigur!

 

Bine ai venit printre noi, pune si tu ceva poze cu "Cadillacul", ce culoare este, cum l-ai dobandit, la ce pret, ce apreciezi si ce nu la el, ce i-ai facut, cum merge, unde il servisezi, cati km are, ce ai mai vrea sa-i faci, tu ce experienta, etc...si fi mereu cu rezervorul plin si viza de plecare de acasa pt. o excursie de o zi sau macar o plimbare in zona la o bere fara alcool.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun venit.

Vezi ca e o firma in arad care dezmembreaza maxisxutere dar sincer cam greu sa gasesti componente de plastic SH pentru anul 2008, la un 2005 maxim aveai mari sanse, dar speranta moare ultima.

Bafta :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun venit.

Vezi ca e o firma in arad care dezmembreaza maxisxutere dar sincer cam greu sa gasesti componente de plastic SH pentru anul 2008, la un 2005 maxim aveai mari sanse, dar speranta moare ultima.

Bafta :friends:

 

Mi-e greu sa inteleg de ce i-au furat capacele de plastic...oglinzile inteleg sa se strica la cazatura...alea plastice mai putin, desi mai cunosc cazuri...poate or sa-i ceara sa le rascumpere...sa urmareasca pe Okazii la cei care au anunturi de dezmenbrari si poate prin Targ la Vitan...altunde sa le vanda hotii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...