Sari la conținut

Grupul posesorilor de Suzuki Burgman


Fanel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare la toata lumea si La multi ani!

 

am lipsit in ultima vreme dar am citit mesajele voastre , motiv pentru care as vrea sa subliniez 2 lucruri :

1. se poate cumpara un scuter cu kilometrii putini dar sa stiti de unde sau de la cine i-l cumparati . de exemplu eu l-am luat pe la 20.000 acum 3 ani si abia am ajuns la 24.000 (km de pot verifica la suzuki sau facturile pe care le detin ) . am mers putin cu el , mai mult la servici iar in week-end plimbari scurte - lipsa bani, lipsa timp ,examene ,licenta....etc .

2. la cei 1600 de euro oferiti spre cumpararea unui burgman , nu sunt multi dar nici putini . eu unul nu as putea sa-l vand pe banii acestia (desi piata a scazut ) datorita faptului ca acesti kilometrii sunt reali, modului in care a fost exploatat scuterul , modului de intretinere ( este parcat in casa :)) , atat vara cat si iarna -sta la aer conditionat si respectiv centrala termica )

si nu in ultimul rand pentr ca in toamna am bagat aprox.500 de euro in el (ambreiaj, role , cauciucuri, manopera ...etc) , practic din cei 1600 de euro l-as vinde cu 1100 )

mult succes la cumparare si grija mare !

 

 

burgman1 este taticul lor si mai sunt si altii care detin cunostiinte temeinice de mecanica si care isi pot da repede seama daca km sunt reali.

 

1)Exact!...nu cumperi de la samsari sau mecanici, ca risti sa intri in "afacerea lor", deci tu sa pierzi si ei sa castige; aceste categorii in mod firesc urmaresc PROFITUL, si mai mult maximizarea lui; si aceasta maximizare se face in detrimentul cumparatorului. Chiar daca si vanzatorii-utilizatori se intampla sa incerce UNEORI, sa faca un profit la vanzare, e caz f. rar...nu au expertiza , versatilitatea si smecheria celor sus-mentionati, carera le-au trecut prin mana, zeci sau chiar sute de motoare. Un vanzator-utilizator e interesat doar de deblocarea banilor imobilizati sau sa scape de un obiect pe care nu-l mai folosesc, la un pret corect; de multe ori acestia accepta chiar preturi mai mici decat face moto respectiv.

 

2)Pt. cei ca tine care au o pasiune in a face ca moto sa fie perfect(si eu fac la fel, nu iert nici macar o zgarietura, sau surub neuns)este greu ca in caz de vanzare sa-si scoata banii bagati (reali dar care nu se vad)...singura sansa este sa il vanda la cunostiinte care STIU obiectul si viata lui de-a lungul timpului, sau sa-l foloseasca cat mai mult ca sa-l amortizeze prin utilizare. Eu as lua de tine scuterul ca te stiu "maniac" la ingrijire, dar la un necunoscut e mai greu ca ala te ia strict la an de fabricatie, ca nu te stie...

 

3)Scuze!...Am uitat ca si tu poti sa te exprimi despre cum trage burgul cu 2 persoane...asta pt ca nu ne-am nimerit impreuna in excursii(din pacate)...

 

4)Referitor la detinerea de cunostiinte temeinice de mecanica, eu cred ca totusi sint destui de putini acestia....dovada ca in Romania exista o motocicleta TRANSALPINA HONDA pe care crema mecanicilor bucuresteni unii nu au putut sa o repare, altii au renuntat repede, altii nu s-au bagat. Cititi si voi aici acest subiect incitant (din foarte multe motive) si care ridica f. multe aspecte de service si intretinere moto. Eu nu inteleg cum nu se poate repara o moto in RO cind se repara avioane si vapoare!!!...S-a ajuns in caterinca, cum ca ar fi de vina clientul; adica daca ala disperat scapa de motor si il vinde pe nimic, rezulta ca noul proprietar va fi si el declarat psihopat, ca mecanicii nu pot repara acest motor???!!!???...eu cred ca in 80% din cazuri este vorba de incompetenta!!!...ce credeti?daca imi cumpar si eu niste truse de scule, cumpar manuale de Burgman, desfac si fac inapoi totul cu grija, si iese bine la final, as putea sa zic si eu ca sint mecanic moto si sa fac oferte de reparatii?...ca nu mai am timp sa fac o scoala de mecanica, sa invat niste principii, teorie, sa dau niste examene, sa iau o diploma...veniti la mine sa va rezolv diferite chestii?ASTEPT RASPUNSURI!!!

 

cititi tot topicul de la inceput si o sa vedeti:

 

/index.php?/topic/670917-un-motor-o-problema-si-14-mecanici/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AparTe

david ,, acel numar este ptr mine ?? daca da sunt interesat de scuterul tau, am incercat sa te sun si ai tel inchis,, da un semn, cand poti, aici , sau deschide-ti tel

Toate cele bune baieti si multumesc mult ptr discutiile elevate de aici :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4)Referitor la detinerea de cunostiinte temeinice de mecanica, eu cred ca totusi sint destui de putini acestia....dovada ca in Romania exista o motocicleta TRANSALPINA HONDA pe care crema mecanicilor bucuresteni unii nu au putut sa o repare, altii au renuntat repede, altii nu s-au bagat. Cititi si voi aici acest subiect incitant (din foarte multe motive) si care ridica f. multe aspecte de service si intretinere moto. Eu nu inteleg cum nu se poate repara o moto in RO cind se repara avioane si vapoare!!!...S-a ajuns in caterinca, cum ca ar fi de vina clientul; adica daca ala disperat scapa de motor si il vinde pe nimic, rezulta ca noul proprietar va fi si el declarat psihopat, ca mecanicii nu pot repara acest motor???!!!???...eu cred ca in 80% din cazuri este vorba de incompetenta!!!...ce credeti?daca imi cumpar si eu niste truse de scule, cumpar manuale de Burgman, desfac si fac inapoi totul cu grija, si iese bine la final, as putea sa zic si eu ca sint mecanic moto si sa fac oferte de reparatii?...ca nu mai am timp sa fac o scoala de mecanica, sa invat niste principii, teorie, sa dau niste examene, sa iau o diploma...veniti la mine sa va rezolv diferite chestii?ASTEPT RASPUNSURI!!!

 

cititi tot topicul de la inceput si o sa vedeti:

 

/index.php?/topic/670917-un-motor-o-problema-si-14-mecanici/

 

In primul rand nu exista scoala de mecanici moto in romania! Nu are cine sa te invete si la sfarsit sa-ti de-a o diploma Cei care se ocupa cu asa ceva au invatat din pasiune si din practica.

Si tu poti deveni mecanic de moto daca ai scule adecvate care costa bani(unele foarte multi)desfaci de 10 ori burgamanul si il stii pe din-afara,Deci esti mecanic de burgman400 si restul?

Maine ai o hayabusa 2012 cu 30 km la bord si trebuie sa-i schimbi uleiul,fac pariu ca-ti trebuie 40min sa-i desfaci o carena,sau sa schimbi un filtru de aer(ce mare scofala ) la un Bmw Lt 1200 o sa ai foarte mari probleme pentru ca tu stii doar burgman.

Atunci aduna fiecare particularitate a fiecarei marci,model,an, cilindree sa le cunosti si sa fii catalogat ca lipsit de competenta,(schimbatori de piese)pentru ca nu ai vrut s-au nu ai putut sa repari un transalp din 2000.....

Cat despre topic este usor sa tragi concluzii pripite din necunostinta de cauza...

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

david ,, acel numar este ptr mine ?? daca da sunt interesat de scuterul tau, am incercat sa te sun si ai tel inchis,, da un semn, cand poti, aici , sau deschide-ti tel

Toate cele bune baieti si multumesc mult ptr discutiile elevate de aici :cheers:

 

 

salut !

nu, nu este nr meu de telefon. este cineva care are un scuter de vanzare , dar nu poate/stie sa se inregistreaze pe acest site.

 

eu sper doar sa ajungeti la o intelegere si sa devii posesor de burgman, in rest nu ma intereseaza nimic .

 

mai incearca totusi sa suni....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[In primul rand nu exista scoala de mecanici moto in romania! Nu are cine sa te invete si la sfarsit sa-ti de-a o diploma Cei care se ocupa cu asa ceva au invatat din pasiune si din practica.

Si tu poti deveni mecanic de moto daca ai scule adecvate care costa bani(unele foarte multi)desfaci de 10 ori burgamanul si il stii pe din-afara,Deci esti mecanic de burgman400 si restul?

Maine ai o hayabusa 2012 cu 30 km la bord si trebuie sa-i schimbi uleiul,fac pariu ca-ti trebuie 40min sa-i desfaci o carena,sau sa schimbi un filtru de aer(ce mare scofala ) la un Bmw Lt 1200 o sa ai foarte mari probleme pentru ca tu stii doar burgman.

Atunci aduna fiecare particularitate a fiecarei marci,model,an, cilindree sa le cunosti si sa fii catalogat ca lipsit de competenta,(schimbatori de piese)pentru ca nu ai vrut s-au nu ai putut sa repari un transalp din 2000.....

Cat despre topic este usor sa tragi concluzii pripite din necunostinta de cauza...

 

Draga TNG,

Ce vreau eu sa spun:

 

1)Nu trebuie sa exista o scoala de mecanici moto; ci doar o scoala de mecanici(specializare pe moto sau auto, sau nave sau avioane sau utilaje, sau material rulant, etc se face ulterior sau la locul de munca prin practica)

 

2)Pt mine mecanic este acea persoana care are o DIPLOMA de mecanic, care a absolvit o scoala de mecanic (nu conteaza de care). Rezulta ca respectivul daca a facut scoala respectiva cunoaste principiile mecanicii si poate lucra mecanica si la masina si la avion si la vapor si la moto. Nu ai scoala de mecanic, esti amator, chiar daca ai experienta si esti f bun.

 

3)Admir fotbalistii, vanzatorii de pizza, doctorii, balerinele, brancardierii, profesorii, veterinarii, preotii, etc, care surubaresc cu pasiune si pricepere, la motocicletele lor, si chiar ale prietenilor lor, gratuit sau chiar pe bani...iar daca ajungi sa o faci atat de bine, sa si traiesti din asta, atunci ii respect daca fac si o scoala de mecanica, altfel tot amatori raman care se pot bloca la alde TA aia, si obligati sa returneze banii inapoi.

Aici mai poti gasi si oameni cu un talent deosebit si intuitiv la mecanica, care pe orice pun mana rezolva repede desi nu au diploma de mecanici, dar ei sint exceptii f. rare, sidaca talentul este dublat si de experinta, succesul este si mai mare. Dar rar, f. rar!

Parerea mea este ca intai de toate mecanica este o stiinta (care trebuie invatata), si apoi un talent (pe care il poti avea sau dobandi).

 

4)In topicul respectiv am apreciat pozitia ta, tot ce ai facut, si ca, cu mult bun-simt ai realizat limita unde sa te opresti; si ca nu ai cerut bani; la fel am apreciat si pe cei care au spus ca le ia prea muilt timp sa se ocupe de acea TA si ca nu le renteaza pt ca au alte moto de reparat, ca nu este economic pt ei sa piarda timpul cu respectiva moto.Iarasi corect.

 

5)Una din concluziile trase din topicul respectiv este ca nu are importanta cine este clientul(ce daca e mare, mic, gras, slab, frumos, urat, diabetic, canceros, chelios, italian, chinez, basescu sau popescu...). De la inceput ii spui conditiile de reparare (TOATE), si daca le accepta mergeti mai departe...dar problema tehnica trebuie rezolvata, ca nu e a clientului ci a motocicletei, nu?...

 

6)Daca eu ofer acelui Valentin, 1200 euro pe moto respectiv, si ala mi-o vinde mie, TU ce faci? Daca vin la tine sa mi-o repari ce-mi zici? Ma refuzi banuind ca si eu sint psihopat? Atunci il rog pe David sa vina cu ea la tine, sau pe altcineva...tot refuzi? Si daca refuzi tot nu ma supar, ci zic, "uite domnule, un om de bunsimt care isi stie limitele". Ceea ce e mare lucru in zilele noastre! Multi mecanici nu realizeaza ca e posibil sa se bage in probleme de electricieni sau electronisti, unde nu se pricep asa de bine si mai bajbaie...tu poate esti f. f. competent la mecanica, dar nu la fel la electronica, sau fizica, sau defectoscopie...la fel un stomatolog este compentent la dinti si nu la moto; cind te duci la dentist nu-i dai sfaturi cu ce freza sa-ti lucreze caria, nu?..si nici el tie la mecanica, nu? Dar amandoi trebuie sa rezolvati situatia conform competentiei voastre...nu?

 

7)Nu , nu vreau sa trag concluzii pripite...dar o parere la topicul respetiv am: problema acelei motociclete nu era o problema de mecanica; ci de defectologie. Dupa ce a fost la 2-3 mecanici buni Valentin trebuia sa realizeza ca nu mecanicilor trebuia sa se adreseze. Trebuia sa mearga la o reprezentata care are angajat un inginer mecanic, manuale, aparate si testere care sa-i rezolva problema intai pe hartie, teoretic, si apoi la fix si fara bajbaieli si inlocuiri inutile direct pe motor.

Problema lui Valentin a fost ca (probabil vrand sa faca economie) a mers la mecanici si nu la inginer mecanic la o reprezentanta. Desi e posibil, cred eu, ca nici acolo sa nu dea peste cineva f bine pregatit, si sa dureze pina se documenteaza ala...

 

8)Stiu ca nu exista scoli de mecanici moto, dar ma intreb, mai exista scoli de mecanici? macar atat sa mai fie....ar trebui sa se invete si chestii mai complexe, ca azi si masinile si moto sint tot mai electronizate...

 

Si sa nu te simt "oparit", sincer eu cred ca ai procedat in cazul respectiv cu TA .f.f onest(altfel sa stii ca nu ti-as mai fi adresat aceste randuri; pur si simplu te-as fi ignorat).

Si sint deschis la orice disputa de idei....

 

9)Am inteles...nu voi lua BMW si nici Hayabusa; raman pe burg...si daca vin cu el la tine, o sa stii exact dinainte, ce vreau, cind, cum si cit, ca sa poti refuza sau accepta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oau!.... ce de tatici aici do'mle!!! ce sa mai....am ramas masca.

ca de altfel si la pledoaria bagata de @soimu vis-a-vis de documentatie, cu ce crezi ca te ajuta o diploma daca practic esti tufa? in meserie este exact ca in armata ''functia doboara gradul''.

 

sa moara mama daca nu am facut basici la poponeata pana am citit tot ce a scis soimu mai sus .

deja sunt obosit ca dupa 1 zi de munca ,,,,

:crack: :lol: lasa Dane ca El e sarea si piperul pe coltul asta....bate campii cateodata dar e baiat bun, nu tine dusmanie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa moara mama daca nu am facut basici la poponeata pana am citit tot ce a scis soimu mai sus .

deja sunt obosit ca dupa 1 zi de munca ,,,,

 

...asa iti trebuie daca nu vii in excursii..acolo nu-mi scot casca decat la masa, ca nu sint fumator..deci sint f tacut...compensez in scris!!!

 

oau!.... ce de tatici aici do'mle!!! ce sa mai....am ramas masca.

ca de altfel si la pledoaria bagata de @soimu vis-a-vis de documentatie, cu ce crezi ca te ajuta o diploma daca practic esti tufa? in meserie este exact ca in armata ''functia doboara gradul''.

 

 

:crack: :lol: lasa Dane ca El e sarea si piperul pe coltul asta....bate campii cateodata dar e baiat bun, nu tine dusmanie.

 

Stiu ce vrei sa spui, nu e nimic nou, am mai vazut conceptul asta si stiu si realitatile si cum gandesc oamenii. Deci:

 

1)In general oamenii care au o diploma intr-un domeniu, au facut o scoala in domeniul rspectiv, au invatat ceva, au dat examene si se pricep la lucrul respectiv. Nu ma refer la bagabontii, care trec clasa in 4 labe, care isi bat joc de profesori si la sfarsit iau o hartie fara valoare, ca practic habar nu au sa faca ce scrie in diploma lor. Intr-o meserie se face si teorie si practica; un meserias bun intai gandeste si apoi se apuca de treaba si chiar reuseste sa finalizeze treaba; bagabontii nu gandesc deloc, se reped, si fac multiple incercari succesive pina reusesc; ca unii au si intuitie si dupa un timp si ceva experienta, si chiar si talent, si in general si reusesc sa rezolva problemele, se intampla...dar daca e ceva mai deosebit(o problema noua) si omul nu are scoala facuta incepe si bajbaie si nu reuseste!

De aceea eu prefer meseriasii adevarati in locul amatorilor; prefer sa-mi lucreze la masina sau moto un mecanic cu diploma de mecanic, decat un motociclist cu diploma de bucatar, chiar daca are ceva talent si o face cu pasiune. Prefer sa ma opereze de apendicita un medic chirug de medicina interna, decat asistenta cu multa experienta de la respectiva sala de operatii, care are cu 20 ani mai multa experienta decat doctorul...

Asa cum am vazut f. multi measeriasi f. buni si plini du bunsimt si care isi cunosc lungul nasului si capabilitatile in meserie, am intalnit si cativa meseriasi slabi si lipsiti de respect fata de profesorii si maistrii lor care i-au invatat meserie.Dezgustator, cum e si situatia aia in care un individ e dus la urgenta in coma iar rudele vin si bat doctorii ca nu-l trezesc...indivizi care nu au pic de respect pt. cei pregatiti...cu diplome adevarate!

 

Regret ca te dezamagesc, dar intre meseriasii cu diploma si cei fara, ii prefer pe cei cu...macar sint sanse mai mari sa se fi prins ceva mai mult de ei cind au trecut prin scoala.

 

2)Cit despre faptul ca bat campii, cred ca e un drept la libera exprimare pe un forum public; toti o putem face, si multi chiar o fac, unii mai mult, altii mai putin, dupa cit de "meseriasi" sintem la scris, la cunostiinte, la experienta, la informare, la documentare, etc...

 

Mie imi plac la nebunie aia cu sintagma "Toate burgmanurile sint mari consumatoare de ulei"...parca sintem in tara lui Oblio, care ar spune "Toate burgmanurile cu motoare excesiv uzate consuma ulei"...

(Ce sa fac daca al meu are "buba" si intre 2 schimburi de ulei la 6000 km nu consuma ulei? Oare o fi comanda speciala si o avea pistoanele si camasa si segmenti din materiale speciale compozite si fibre de la N.A.S.A?...nu stiu ce sa cred!!!)..bat si eu campii.... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@soimumaltez : Sunt sigur ca aceste idei, nu vin decat in urma unei masturbari. Topicul de 9 puncte te-a pus pe butuci, numai un somn bun de 7 ore te-a facut sa-ti revi. :moron:

 

Baga mare!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@soimumaltez : Sunt sigur ca aceste idei, nu vin decat in urma unei masturbari. Topicul de 9 puncte te-a pus pe butuci, numai un somn bun de 7 ore te-a facut sa-ti revi. :moron:

 

Baga mare!!

:goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PUBLICITATE :wave: eu cred ca Soimu' a ratat topicul cu TA-ul

 

PS: exista manuale de reparatie in format electronic pentru aproape orice motoreta, in combinatie cu un laptop sunt foarte folositoare ;)

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar se pare ca ati ratat episodul pilot din serialul "2 roti si soimu'maltez". EPIC!!!

 

 

P.S : Omul este in cursul unui mini-serial, va rugam nu-l opriti!!

 

Astept cu interes urmatoarele episoade. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma lasa rece atacurile la persoana, chiar daca uneori, ca la skanderberg, mai contrez in scris! Tocmai pt. faptul ca sint independent, echilibrat, onest si nu datorez nimanui nimic!

 

Am mare respect pt. parintii mei, profesorii mei, prietenii mei, si pt. toti cei de la care am invatat si invat continuu sa fiu ce sint acum.

 

Recunosc usor prin intuitie, conversatie, citire, fapte, vorbe, oamenii de calitate si le acord respectul meu. Pe ceilalti, incerc sa-i ajut, sa-i cert, sa le atrag atentia, sa-i mustru, macar sa-i vada si alte puncte de vedere si in acelasi timp incerc sa si invat ceva de la ei, daca au ceva bun...chiar si cei mai rai au ceva bun, ce poate fi folosit...

 

Nu vreau nimic de la nimeni GRATIS, niciodata...stiu ca TOTUL se plateste...daca primesc, daruiesc; multi incearca numai sa ia fara sa si dea...nu poti umple la infinit un pahar, da pe dinafara...

 

Cum am niste principii, nu ma clatina nici dusmanii si nici prietenii...si nici atentia acordata!...dar apreciez cu drag invataturile noi pe care le capat si multumesc pt. ele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@soimule de ce crezi tu ca vrea cineva respectul si ajutorul tau? nu tea tras nimeni de maneca sa te duci sa-ti repare motoreta, poti merge la papuasi sau la capatul lumii unde iti doreste inimioara dar sa cataloghezi drept citez ''bagabonti'' niste oameni pt ca nu au facut cursuri de mecanica deci nu are o calificare oficiala recunoscuta fara sa-i cunosti macar e dea dreptul aberant, oameni care de altfel au muncit in frig ,ger, ploi, zile, nopti nedormite, iti garantez eu ca scoala aia nu o sa-l invete nimic nou pe unul care a tot surubarit si reparat motoare timp de vreo 25 de ani, crezi ca daca imi etalez aici diplomele si autorizatiile o sa se inghesuie lumea buluc la usa mea sa le repar mobrele? cine ma cunoaste stie ce pot sa fac si cat pot nu-mi trebuie recunoasterea ta oficiala nu te mai ambala...

ar mai fi multe de spus da prefer sa ma opresc aici.

PS...nu astept nici un raspuns de la tine, ba chiar...te rog nu raspunde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut...Florin, Bridgeston made in japan a rezistat cel mai mult pe scuter (fata spate), asta la o folosire zi de zi , nici michelinul nu e de ocolit 'bunicel', de curand am bagat pe spate un pireli ramane de vazut cat tine.

atentie insa la tara de provenienta, am avut unul pe spate made in yugoslavia in 6 luni a fost gata cel mai slab dealtfel, cele de Brazilia nu le-am folosit asa ca nu pot sa ma pronunt, de Japan insa bate cam orice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma lasa rece atacurile la persoana, chiar daca uneori, ca la skanderberg, mai contrez in scris! Tocmai pt. faptul ca sint independent, echilibrat, onest si nu datorez nimanui nimic!

 

Am mare respect pt. parintii mei, profesorii mei, prietenii mei, si pt. toti cei de la care am invatat si invat continuu sa fiu ce sint acum.

 

Recunosc usor prin intuitie, conversatie, citire, fapte, vorbe, oamenii de calitate si le acord respectul meu. Pe ceilalti, incerc sa-i ajut, sa-i cert, sa le atrag atentia, sa-i mustru, macar sa-i vada si alte puncte de vedere si in acelasi timp incerc sa si invat ceva de la ei, daca au ceva bun...chiar si cei mai rai au ceva bun, ce poate fi folosit...

 

Nu vreau nimic de la nimeni GRATIS, niciodata...stiu ca TOTUL se plateste...daca primesc, daruiesc; multi incearca numai sa ia fara sa si dea...nu poti umple la infinit un pahar, da pe dinafara...

 

Cum am niste principii, nu ma clatina nici dusmanii si nici prietenii...si nici atentia acordata!...dar apreciez cu drag invataturile noi pe care le capat si multumesc pt. ele!

 

Pentru inceput invata sa scrii corect. Din felul in care vorbesti, parca ai fi paunescu reincarnat :)

 

P.S : imi cer scuze fata de cei carora le-am stricat discutiile din topic, dar nu m-am putut abtine in fata acestui personaj dezaxat ce ma ataca cu declaratii aberante pe tot forumul.

 

Asfalt uscat!! :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@soimule de ce crezi tu ca vrea cineva respectul si ajutorul tau? nu tea tras nimeni de maneca sa te duci sa-ti repare motoreta, poti merge la papuasi sau la capatul lumii unde iti doreste inimioara dar sa cataloghezi drept citez ''bagabonti'' niste oameni pt ca nu au facut cursuri de mecanica deci nu are o calificare oficiala recunoscuta fara sa-i cunosti macar e dea dreptul aberant, oameni care de altfel au muncit in frig ,ger, ploi, zile, nopti nedormite, iti garantez eu ca scoala aia nu o sa-l invete nimic nou pe unul care a tot surubarit si reparat motoare timp de vreo 25 de ani, crezi ca daca imi etalez aici diplomele si autorizatiile o sa se inghesuie lumea buluc la usa mea sa le repar mobrele? cine ma cunoaste stie ce pot sa fac si cat pot nu-mi trebuie recunoasterea ta oficiala nu te mai ambala...

ar mai fi multe de spus da prefer sa ma opresc aici.

PS...nu astept nici un raspuns de la tine, ba chiar...te rog nu raspunde.

daca omul imi rezolva problema nu ma deranjeaza daca a repetat de 3 ori grupa mare la gardinita si nu a mai prins clasa I. Personal sunt satul de ,,dinastia'' cu facultati care nu stiu sa faca nimic! asta in sprijinul a ceea ce ai zis tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca omul imi rezolva problema nu ma deranjeaza daca a repetat de 3 ori grupa mare la gardinita si nu a mai prins clasa I. Personal sunt satul de ,,dinastia'' cu facultati care nu stiu sa faca nimic! asta in sprijinul a ceea ce ai zis tu.

 

Se pare ca nu m-am facut bine intles. Exact asta spun si eu:

 

1)Si eu sint satul de aceia plini de diplome si facultati si specialitati, care au fost bagabonti, nu au invatat nimic la scolile respective, si si-au cumparat diplomele cu bani si spagi. Astia sint cei mai periculosi, ca te duci la ei cu incredere sa-ti rezolve o problema ca il crezi specialist conform diplomei si el nu stie nici chestiile elementare.Si iti face paguba...

 

Totusi fata de cei de mai sus, mai sint foarte putini specialisti care au invatat. f. bine si si-au luat diplomele pe munca cinstita si isi cunosc f. bine specialitatea si rezolva excelent problemele; din pacate asemenea oameni nu sint apreciati fiind prost platiti si de cele mai multe ori emigreaza. (Acum a spus la TV ca in perioada 2007-2010 peste 10.000 medici au emigrat...cred ca multi nu realizeaza ce inseamna asta, pt. ca nu stiu ce inseamna sa fi medic)

 

2)Si eu apelez pt. diverse servicii la diverse persoane fara sa tin cont de calificare, de multe ori doar de experienta persoanei respective, dar spun de la inceput ce cer, cit pot sa platesc, si intreb cind ar putea fi gata. Stabilesc de la inceput toate conditiile, incercam sa determinam impreuna si ce alte chestii neprevazute ar putea apare si daca ne convine la amadoi trecem la treaba. Exemplu: am fost cu un scuter chinezesc la un mecanic fara diplome, si i-am cerut sa-mi monteze o alarma, sa-mi faca o curatare de carburator, si sa-mi repozitioneze si sa greseze componentele de pornire la pedala. Mi-a spus cat ma costa si cat dureaza. Mi-a oferit un scaun la vreo 2-3 m, am vorbit de sport, politica si moto si intr-o ora totul a fost gata la cea mai inalta calitate. Platit, multumiti amandoi, ma mai duc oricand cu placere acolo. Relatie corecta!

 

@soimule de ce crezi tu ca vrea cineva respectul si ajutorul tau? nu tea tras nimeni de maneca sa te duci sa-ti repare motoreta, poti merge la papuasi sau la capatul lumii unde iti doreste inimioara dar sa cataloghezi drept citez ''bagabonti'' niste oameni pt ca nu au facut cursuri de mecanica deci nu are o calificare oficiala recunoscuta fara sa-i cunosti macar e dea dreptul aberant, oameni care de altfel au muncit in frig ,ger, ploi, zile, nopti nedormite, iti garantez eu ca scoala aia nu o sa-l invete nimic nou pe unul care a tot surubarit si reparat motoare timp de vreo 25 de ani, crezi ca daca imi etalez aici diplomele si autorizatiile o sa se inghesuie lumea buluc la usa mea sa le repar mobrele? cine ma cunoaste stie ce pot sa fac si cat pot nu-mi trebuie recunoasterea ta oficiala nu te mai ambala...

ar mai fi multe de spus da prefer sa ma opresc aici.

PS...nu astept nici un raspuns de la tine, ba chiar...te rog nu raspunde.

 

Nu inteleg de ce ma ataci si "te ataci" pe o postare adresata de mine lui TNG.(posibil sa fi invidios pe TNG ca l-am apreciat ca pe un om onest si de caracter in relatia Vallentin-Transalpina. Mi se pare o chestie de mare bunsimt sa-ti recunosti limitele in ce stii si poti sa faci...daca TNG repara motociclete, sint convins ca nu se baga la televizoare sau monitoare). Iar faptul ca e un om de apreciat o spun ceilalti multi pe care i-a rezolvat.Si probabil ca mai sint si destui altii ca el.

 

Nu inteleg de ce te bagi in seama cu mine, daca eu m-am lamurit si evit sa comunic cu persoane care "au tot surubarit si reparat motoare timp de vreo 25 de ani, in frig ,ger, ploi, zile, nopti nedormite"...ce sa aflu? ce greu e sa scoti un surub intzepenit la -15 grd? sau ce neplacut e sa schimbi niste agregate de pe motor pe o ploaie torentiala, in timp ce cretinul de inginer care ti-a dat sarcina doar pt. ca are o diploma, sta si se uita pe geam de la caldurica?...cunosc o multime de mecanici cu experienta, pe care daca-i intrebi in ce conditii poti monta un motor de 400 cmc pe un Burgman cu motor original de 250 cmc, nu pot sa-ti dea un raspuns corect nici dupa 50 ani de experienta...de ce?...nu mai spun, ca nu vei intelege...

 

"iti garantez eu ca scoala aia nu o sa-l invete nimic nou pe unul care a tot surubarit si reparat motoare timp de vreo 25 de ani"...nu sint de acord!...fa tu o scoala de mecanica si apoi o Facultate de Mecanica, dar pe bune, si o sa fi uimit si socat cum iti vei schimba viata si perspectivele! Am cunoscut o tipa al carei frate a facut Facultatea de Metalurgie si s-a specializat in Sudura si acum lucreaza la NASA-SUA; a inceput ca ucenic-sudor...

 

Nu am stiut ca te ocupi cu service si reparatii moto. Vad ca e inghesuiala are la prestarea asta de servicii; deci am de unde alege; evit servicele unde rulmentii de la roata se scot si se baga "rromaneste" cu tzeava si ciocanul, in loc de extractor si presa...la fel cele in care vad dezordine si murdarie...sau cele care nu pot oferi de la inceput o estimare de costuri +/-15%, sau o diagnoza prezumtiva. Nu cred ca ma vei avea client vreodata, ca m-ai pierdut definitiv cu afirmatia mai veche ca "toate burgmanurile sint mari consumatoare de ulei".

 

Nu m-am luat eu de tine ci tu de mine, nu am ce recunoastere oficiala sa-ti ofer, ca nu te-am avut elev(sper!!!), nu-ti ofer ajutor nesolicitat si nici respect ca nu ai ce face cu el...

 

E regretabil ca ai stat 25 ani surubarind in frig, si nu te-a preocupat deloc sa ai grija ca atunci cind citesti un text sa fi si atent. Eu am spus ca "bagabonti" sint aia care AU FACUT scoli si au diplome, dar au trecut ca gasca prin apa, si-au batut joc de profesori, au diplome dar nu sint buni de nimic...daca tu ai inteles ca am facut "bagaboanta" toata clasa muncitoare care a muncit surubarind in loc sa alerge dupa diplome, nu ai inteles deloc ce am scris..RECITESTE!!!

 

Scrii:"PS...nu astept nici un raspuns de la tine, ba chiar...te rog nu raspunde"

Adica cum?..dai cu piatra si nu iti asumi reactia???...Eu zic sa fi barbat si daca ai urcat in ring, lupta si stai in picioare pina la capat! Demonstreaza cu argumente logice tot ce sustii...Din pacate cred ca tot la atacuri personale te vei limita...macar daca ti-ai fi asumat ca altii provocarea de a incerca reparatia acelei Transalpina...erai pe scut sau sub scut, dar apreciam curajul de a intra in lupta...asa....

 

Respect pt.dl.Rayed Arafat si SMURD! :cheers:

Editat de soimumaltez
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

esti pur si simplu pierdere de timp....pacat.

in ceea ce priveste vestita TA am vazut topicul din intamplare si ft tarziu nu mi-am permis sa intru si sa-mi dau cu parerea peste alte pareri emise.

invidie nu pot sa am pe cineva respectiv TNG pt ca 1)nu al cunosc pe om 2)nu am atelier si pe deasupra nu sant in tara, invidia e doar in inchipuirea ta.

ti-a ramas pe cerebel consumul de ulei al burgmanului o sa te toace incet si marunt.

hai ca ti-am dat tema, acu mai baga o postare de 5 hectare. :crack:

Editat de Burg_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

esti pur si simplu pierdere de timp....pacat.

in ceea ce priveste vestita TA am vazut topicul din intamplare si ft tarziu nu mi-am permis sa intru si sa-mi dau cu parerea peste alte pareri emise.

invidie nu pot sa am pe cineva respectiv TNG pt ca 1)nu al cunosc pe om 2)nu am atelier si pe deasupra nu sant in tara, invidia e doar in inchipuirea ta.

ti-a ramas pe cerebel consumul de ulei al burgmanului o sa te toace incet si marunt.

hai ca ti-am dat tema, acu mai baga o postare de 5 hectare. :crack:

 

1)Ma bucur ca in final ai citit cu mai multa atentie si ca nu ai comentarii al cele scrise de mine, stiu ca am dreptate, ca vad ca ti-ai insusit tot, desi nu vrei sa recunosti.Orgoliul,de!

 

2)Chiar daca nu il cunosti pe TNG, il poti aprecia...nici eu nu-l cunosc pe dr.Arafat de la SMURD, dar il apreciez.

 

3)Aia cu "Burgmanul mare consumator de ulei" arata modul de manipulare prin dezinformare a unor asa-zisi "specialisti". Nu mi-a ramas pe creier, dar stiu demult adevarul din carte, ca din cauza burtii nu-mi place sa surubaresc si sa ma murdaresc; prefer sa platesc un om cu experienta la pus mina.

 

4)Precum vezi, nici "scrisul" nu este o activitate usoara...ca vad tu ca nu incerci! :lol: Stii ca scrisul si cititul folosesc ochiul, mina si creierul; surubaritul ochiul, mina si cheia...doar nu crezi ca cheia=creierul??? :eek:

Daca ai stii cat de mult au scris Tolstoi, Balzac, Proust, Calinescu...nu te-ai mai lua de mine...

 

5)Asteptam comentarii punctuale pe subictele pe care ti le-am dat, erau interesante de dezbatut...dar daca nu vrei, eu iti urez succese la surubarit, conditii mai bune(vreme frumoasa si caldurica, ucenici multi sa nu mai pui tu mina) si un burgman care sa nu consume deloc ulei; modelele noi au si ABS(al meu nu are...)

 

Sanatate maxima! :)

 

.

 

 

 

Neneapopa,

 

Ca-lumea blogul tau...daca tot ne vizitezi, eu zic sa ai in perspectiva si un Burgman; nu e greu de la 150 la 400 cmc...merita! Te asigur!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii ca m-ai pierdut si pe mine de mecanic ,pentru ca si eu bag rulmenti cu teava/dorn si ciocan :laugh:

Am sa spun si de ce: Nu cred ca as avea loc in garaj de cate prese as avea nevoie pentru toate dimensiunile formele si pozitiile de extragere si introducere la rulmenti.

Fara suparare, dar sunt unii oameni care au experienta tehnica doar din pagini de internet sau poze din carti,cand i-ai cerut o cheie te intreaba:De stanga sau de dreapta?

Si da, este foarte greu sa desfaci un surub ruginit pe un ger de -15 grade cand se lipeste cheia de mana,si mai se se strica si hexagonul,sau se rupe si esti sub masina pe zapada sau gheata..poate sa-ti ia o zi un amarat de surub!

 

Cred ca am pierdut din aprecierea ta cu acest mesaj :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii ca m-ai pierdut si pe mine de mecanic ,pentru ca si eu bag rulmenti cu teava/dorn si ciocan :laugh:

Am sa spun si de ce: Nu cred ca as avea loc in garaj de cate prese as avea nevoie pentru toate dimensiunile formele si pozitiile de extragere si introducere la rulmenti.

Fara suparare, dar sunt unii oameni care au experienta tehnica doar din pagini de internet sau poze din carti,cand i-ai cerut o cheie te intreaba:De stanga sau de dreapta?

Si da, este foarte greu sa desfaci un surub ruginit pe un ger de -15 grade cand se lipeste cheia de mana,si mai se se strica si hexagonul,sau se rupe si esti sub masina pe zapada sau gheata..poate sa-ti ia o zi un amarat de surub!

 

 

1)Foarte-foarte rau!!! :rolleyes: ...sa-ti spun si de ce:

Exista prese si extractoare reglabile care merg la multe modele; nu trebuie sa ai pt. fiecare model sau marca; e drept sint mai scumpe!...dar cum nu poti face omleta fara sa spargi ouale, asa si cu investitiile; ca sa castigi mai mult si mai repede trebuie sa le faci. Am vazut cum se lucreaza cu presa si extractor; repede, elegant, curat si fara forta de soc. O adevarata placere si pt. mecanic si pt. client.Eu zic ca merita investitia...

 

2)Absolut de acord ca ambele experiente , atat teoretica cat si practica trebuiesc imbinate; nu e suficienta numai cea teoretica sau numai cea practica...

 

3)Stiu ca am patit si eu, sa nu mearga desfacut cite un surub mai indaratnic...dar decat sa-l rupi mai bine ai rabdare si astepti sa-si faca efectul WD40-ul...daca nu-ti pleaca avionul :unsure:

Uneori problemele aparent simple pot deveni cele mai complicate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...