Sari la conținut

Honda Concept 2006


Altair
 Share

Postări Recomandate

poate e ciudata saua aia pe asa motor..dar cu siguranta e comoda..imi place

 

100% de acord. Nu cred ca cineva care are un motor cu sha sport nu si-a dorit dupa 2-300 km, cand incept durerile de spate sa aiba o sha si o pozitie de chopper.

Acu, sincer nu stiu cum poti sa mai pendulezi pe lungimea sheii, ca daca esti mai lung in craci si vrei sa te apleci mai mult ... dar crek au masurat ei, ca doar nu o fi pt piticii aia de japonezi :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca cineva care are un motor cu sha sport nu si-a dorit dupa 2-300 km, cand incept durerile de spate sa aiba o sha si o pozitie de chopper.

 

Error. Chopper-ul e varza la drum lung. Cele mai bune la drum lung sunt touring-urile, de unde isi trag si numele. Iar motorul sport e mai apropiat de touring decat chopper-ul.

 

De fapt nu este vorba de sa, ci este vorba de pozitia pe motocicleta. Pe chopper stai aproape vertical, si la un moment dat te iau salele de dracii te gasesc. Pozitia ideala la drum intins este inclinata in fata, astfel incat spatele si bratele sa preia un procent echilibrat din grutatea corpului. Aceasta pozitie o regasim la touring. La sport saua este mai sus ca ghidonul, asa ca bratele muncesc din greu la drum intins, si esti nevoit sa-ti odihnesti pieptul pe rezervor.

 

La motocicleta in cauza, saua este un exercitiu de design, deoarece pozitia pe motocicleta nu cred ca reclama sustinere laterala. Cel mult poate sa tina de cald iarna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Error. Chopper-ul e varza la drum lung. Cele mai bune la drum lung sunt touring-urile, de unde isi trag si numele. Iar motorul sport e mai apropiat de touring decat chopper-ul.

 

 

 

Corect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Completari

 

Mobra automatica de la Honda

 

La Tokyo Honda a lansat un concept full automatic care se pare ca va reusi sa se transpuna in productie curand.

DN-01 este un sport-touring bazat pe motorul Deauville v-twin 680cc , de unde Honda a scos cutia normala si a introdus un sistem automatic continuu variabil ca la scutere.

Conducatorul acesteia va avea doua moduri - unul sport si unul normal touring - si o optiune manuala gen tiptronic cu butoane sus - jos

 

Beton!!! Inca odata Honda e mult inaintea timpului sau.

post-6531-1130019264_thumb.jpg

Editat de aquilla
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

transmisia este oarecum similara cu cea de la Burgman

motoreta este un concept touring (in nici un caz sport) cu sanse reale de a fi produs... astfel de concepte au rolul de a testa reactiile publicului ... asa a fost anul trecut si Grifonul: mega scuter cu motor diesel-boxer in 4 cilindri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...