Sari la conținut

Grupul posesorilor de Kawasaki ZZR


ray
 Share

Postări Recomandate

O sa vad.

Ideea e ca anu trecut am inmatricula o broasca (VW 1200)si nu am avut nici o problema, desi cauciucurile nu erau originale.(Bine, a fost sotia cu ea si poate si de aia) Poate imi inmatriculez motoru pe numele ei:)

 

In alta ordine de idei, am preferat sa iau un motor mai ieftin si sa bag bani in el in piese noi decat sa caut unu pe la 1500Eu, care probabil ca tot trebuia sa bag bani.

 

Experienta mea cu motoarele nu este mare:Scoala pt A am facut-o anu trecut si m-am dat cu motoru lu frate-miu 1 luna (aproape 2000 km) (Un RF 600)

Am vrut ZZR pt ca imi place modelu si cred ca e exact ce imi trebuie.

Voiam modelul de dupa 93 dar si asta imi place.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Buna colegii.

Imi vand trasura..a doua mea motocicleta..batranica, dar cum merge..!

Detalii aici:

/index.php?showtopic=500224

Un sac de bani bagat in ea in trecut..este pacat sa nu o foloseasca cineva care iubeste modelul.

Un motor bazat, greu, barbatesc, dar de nadejde.

1500 Euro doar.

Luigi Vicol

ID mess:vicluigi

0722/625.710

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca pun ulei 15w50 intr-un zzr 600 `91 ? (in manual scrie

:ptr climat cald 10w40 si 10 w 50 ) dar gandidu-ma ca e motor cu uzura mare,ar trebui sa fie ok, nu ?

ptr climat rece 20w40 si 20 w 50

 

 

iar filtrul cand il pun,doar ii ung garnitura,fara sa il umplu....corect ?

Editat de maryan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca pun ulei 15w50 intr-un zzr 600 `91 ? (in manual scrie

:ptr climat cald 10w40 si 10 w 50 ) dar gandidu-ma ca e motor cu uzura mare,ar trebui sa fie ok, nu ?

ptr climat rece 20w40 si 20 w 50

 

 

iar filtrul cand il pun,doar ii ung garnitura,fara sa il umplu....corect ?

 

15 w50 minearal de preferat motul, filtrul ai ungi garnitura, pui cam 50 gr in el, il strangi la mana cat pot tu de tare si dupa aceea ori bagi cheia de filtru si il strangi bine ori iei o laveta, infasori filtrul si strangi bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca pun ulei 15w50 intr-un zzr 600 `91 ? (in manual scrie

:ptr climat cald 10w40 si 10 w 50 ) dar gandidu-ma ca e motor cu uzura mare,ar trebui sa fie ok, nu ?

ptr climat rece 20w40 si 20 w 50

 

 

iar filtrul cand il pun,doar ii ung garnitura,fara sa il umplu....corect ?

 

15 w50 minearal de preferat motul, filtrul ai ungi garnitura, pui cam 50 gr in el, il strangi la mana cat pot tu de tare si dupa aceea ori bagi cheia de filtru si il strangi bine ori iei o laveta, infasori filtrul si strangi bine!

 

 

 

pun semisintetic,ala mineral se ``duce`` repede..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pun semisintetic,ala mineral se ``duce`` repede..

e posibil ca la semisintetic, la turatii si temperatura mare...sa se subtieze, isi pierde din proprietati. Daca iti doresti sa schimbi distributie, cuzineti si altele prin motor...baga semisintetic! Ideea este ca motorul tau are ceva ani si cateva zeci de mii de kilometrii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e posibil ca la semisintetic, la turatii si temperatura mare...sa se subtieze, isi pierde din proprietati. Daca iti doresti sa schimbi distributie, cuzineti si altele prin motor...baga semisintetic! Ideea este ca motorul tau are ceva ani si cateva zeci de mii de kilometrii!

 

pai eu stiam ca cel fullsintetic e cel mai bun(CA DOAR DE AIA E CEL MAI SCUMP) ,apoi semisintetic ,si cel mai prost e cel mineral.......

 

iar la treaba cu subtiatul,orice ulei se subtiaza la temperaturi,dar eu cred ca a fost testat inainte de a-l da pe piata.cred ca,,creatorii uleiurilor (fie el de oricel tip si vascozitate)erau mai constienti decat noi de acest lucru...

Editat de maryan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pune ulei sintetic in motor din 91. Cel mai potrivit este semisintetic. Doar la motoarele mai noi poti folosi cu incredere sintetic.

Intr-adevar cel sintetic isi pastreaza mai bine proprietatile de ungere la temperaturi inalte.

 

Cel mai important este sa nu amesteci mineral cu sintetic, sa cureti bine motorul daca schimbi tipul de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pune ulei sintetic in motor din 91. Cel mai potrivit este semisintetic. Doar la motoarele mai noi poti folosi cu incredere sintetic.

Intr-adevar cel sintetic isi pastreaza mai bine proprietatile de ungere la temperaturi inalte.

 

Cel mai important este sa nu amesteci mineral cu sintetic, sa cureti bine motorul daca schimbi tipul de ulei.

 

pai stiu ca nu e bun cel sintetic,(ca nici nu exista in 91) de aia bag semisintetic ,de amestecat nu am cum,caci am avut tot semisintetic (cred),si oricum astept sa iasa tot din motor,(sa nu il amestec cu ala uzat deja. multumesc de sfaturi tuturor..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, baieti.

 

M-ar interesa (momentan doar ma informez) sa cumpar un motor de ZZR1100D, pen' ca al meu e ok, dar are o mica problema: papa ulei. Cam cat ar costa unul si daca cineva vinde (iar in momentul in care voi face rost de bani, sa-l si cumpar)?

 

Multumesc frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca mai ieftin iesi cu resegmentare si/sau planare de chiuloasa cu schimbarea garniturii aferente, in functie de locul de unde e problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreo 2,7 - 2,8 litri. Eu am pus jumatate apa distalata jumatate antigel (ambele luate din Cora) in zzr si n-am avut nici o problema

Editat de X-eL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

Mi-am cumparat kit de lant DID 50 VM x-ring premium si e dintr-o bucata. Cum procedez ca sa il schimb?

Tre sa dau jos bascula, telescopul...?

 

da trebuie sa dai jos bascula si amortizorul

 

Atentie! - pune suruburile exact cum le-ai dat jos - altfel nu iese :lol: vb din prorpie experienta

multe chei 17-19 sunt indispensabile 23 sau 24 - plus roata pe spate :)

 

mult succes

 

Asfalt Uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ! am si eu o intrebare pt cunoscatori , ce fel de bujie trebe la un zzr din 94? ce model/serie/natie/firma...etc,etc? cei de la un magazin imi tot cereau modelul/seria... si eu habar nu aveam sa le spun.. presupun ca trebe un anumit fel de bujie cu anumite specificatii. A ! si inca ceva , un prieten mi-a spus ca trebe sa ai fac o sincronizare de carburatoare , se ocupa cineva cu asa ceva? multumesc! Asfalt uscat! :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ordinea pretului:

 

NGK CR9E (standard)

NGK CR9EK (2 electrozi)

NGK CR9EIX (iridiu)

 

Sincronizare cauta pe forum, sunt multi care se ocupa, de zzr-ul meu s-a ocupat mao-san si am fost mereu multumit; daca vrei sa dai de el il gasesti pe forum (are topic in sectiunea service) sau pot sa-ti dau un PM cu numarul lui

 

@supapa_jr daca problema a aparut deodata as arunca intradevar o privire la pomba de benzina, ori cu un ampermetru ca sa vezi daca ia curent si/sau clasic sa scoti furtunul de la iesire sa vezi daca arunca benzina cand dai la automat. Daca e intradevar de la pompa gasesti la delu si la ady_zzr

Editat de X-eL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zi-mi si mie cum verific pompa...ca si eu am aceeasi impresie...dar ampermetrul citeste ca are continuitate circuitul...in schimb cand pun contactul intra pana in 9v in ea dupa care scade pana la 0 rapid...daca e pompa si se potriveste de la D la E o sa o iau de la delu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-ar putea sa nu fie totusi de la pompa daca e cum spui. In principiu chiar daca ar fi arsa complet tot ar trebui sa ai tensiune de alimentare corecta pe ea, constant, exceptie cazul in care s-a dus bobinajul si bate spre scurt si consuma mai mult curent decat ar trebui, dar daca ar fi asa ar trebui sa ti se arda siguranta de pe aprindere (IGN). Cel mai bine verifica partea electrica (mai intai tensiunea la borne ca sa vezi daca e OK, dupa care firele de la sigurante pana la pompa macar, dupa schema electrica) si masoara tensiunea la mufa care vine la pompa (fara ea conectata deci).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...