Bombitza Postat Februarie 5, 2007 Share Postat Februarie 5, 2007 "Prietene" nu sunt deranjat catusi de putin. Ce ma deranjeaza este repetitia. Daca ai fi citit posturile de pana aici, ai fi vazut ca s-a raspuns la intrebarea ta de vreo 4 sau 5 ori....dar...nu te-ai deranjat sa citesti posturile din topic...e drept sunt si multe discutii aiurea, dar totusi ar fi trebuit sa citesti topicul inainte sa intrebi ceva pe el. In alta ordine de idei....poti schimba uleiul (repet, nu stiu cat de puternic e zgomotul). Intradevar nu ai spus ca te deranjeaza.Ar trebui sa te deranjeze.Cum am spus si mai devreme, lasa motorul sa se incalzeasca mai mult timp. Eu cred ca nu are legatura cu incalzirea motorului. In mod normal daca se incalzeste uleiul o sa aiba o vascozitate mai mica, deci ungerea o sa fie mai putin eficienta. La rece ar trebui sa intre in viteze cu mai putin zgomot. Parerea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoKart Postat Februarie 6, 2007 Share Postat Februarie 6, 2007 Eu cred ca nu are legatura cu incalzirea motorului. In mod normal daca se incalzeste uleiul o sa aiba o vascozitate mai mica, deci ungerea o sa fie mai putin eficienta. La rece ar trebui sa intre in viteze cu mai putin zgomot. Parerea mea! Ok...fa ce vrei...e motorul tau...il poti face zob daca vrei... Dar asa ca si chestie...de ce crezi ca un ulei trebuie sa fie la o anumita temperatura? Hmm...oare sa aiba ceva de-a face cu coeficientul de ungere...?...ma intreb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Februarie 6, 2007 Share Postat Februarie 6, 2007 In mod normal daca se incalzeste uleiul o sa aiba o vascozitate mai mica, deci ungerea o sa fie mai putin eficienta. Parerea mea! Parerea ta nu e buna. Cu cat e mai purin vascos cu atat patrunde mai usor in toate punctele in care trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bombitza Postat Februarie 6, 2007 Share Postat Februarie 6, 2007 Parerea ta nu e buna. Cu cat e mai purin vascos cu atat patrunde mai usor in toate punctele in care trebuie. Ma refeream aici doar la cutia de viteza, unde spunea omul ca are probleme, nu ma refeream la motor care este clar ca trebuie sa ajunga la o anumita temperatura ca sa isi faca ungerea corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Conquistador Postat Februarie 7, 2007 Share Postat Februarie 7, 2007 Mi se pare ffff clar ca orice "motor" ca e moto ca e masina trebuie lasat sa se incalzeasca altfel mu merge bine de loc si asta se observa in timpul mersului,deci nu are rost sa va mai certati cu vascozitate....bla bla e cat s poate de evident ca trebuie incalzit ca sa mearga bine!!! Acum daca stiti spuneti-mi si mie unde pot sa gasesc un suport pentru cutie la zzr-ul meu,am cutie dar imi trebuie un suport sa o fixez pe moto. Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carstoc Postat Februarie 7, 2007 Share Postat Februarie 7, 2007 Am si eu cateva intrebari : -si-a cumparat careva chestie de aia de itzi indica in ce treapta de viteza esti ? am inteles ca se gasesc pe la louis da nu stiu cum se numeste si nu inteleg germana. Am o mica problema cu mobra. Nu am mai mers cu ea de asta toamna. Am scoso odata dar era foarte frig. Problema este ca numai merge motorul asa de lin, si uraca mai greu in turatie. De pornit porneste usor iar relantiul sta constant. Ce sa fie ? bujiile sau carburatoarele dereglate ? Unde pot sa-mi reglez carburatoarele ? si cat m-ar costa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoKart Postat Februarie 8, 2007 Share Postat Februarie 8, 2007 Am si eu cateva intrebari : -si-a cumparat careva chestie de aia de itzi indica in ce treapta de viteza esti ? am inteles ca se gasesc pe la louis da nu stiu cum se numeste si nu inteleg germana. Am o mica problema cu mobra. Nu am mai mers cu ea de asta toamna. Am scoso odata dar era foarte frig. Problema este ca numai merge motorul asa de lin, si uraca mai greu in turatie. De pornit porneste usor iar relantiul sta constant. Ce sa fie ? bujiile sau carburatoarele dereglate ? Unde pot sa-mi reglez carburatoarele ? si cat m-ar costa ? Dupa cum descrii tu problema, cred ca e vorba de probleme la bujii...nu de alta dar...carburile nu vad cum s-ar fi dereglat asa in stationare. Poti incerca sa schimbi bujiile...parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Conquistador Postat Februarie 20, 2007 Share Postat Februarie 20, 2007 Salutare,o intrebare:unde are zzr-400 filtrul de aer?si ..pot sa il schimb cu unul sport?de masina?:)ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Februarie 20, 2007 Share Postat Februarie 20, 2007 filtru de aer este in airbox, sub rezervor ( o cutie mare si neagra de plastic). Nu poate fi pus de masina, are o forma oarecum trapezoidala, si e de fapt un burete impregnat cu ulei.filtre sport pe fiecare carburator se pot pune la naked-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoKart Postat Februarie 20, 2007 Share Postat Februarie 20, 2007 Skywalker...daca nu ti-ai gasit semnalizare...arunca o intrebare la Colibita (user pe forum).Mie mi-a gasit suporti in stare perfecta....e posibil sa gaseasca si pt tine piesa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Conquistador Postat Februarie 20, 2007 Share Postat Februarie 20, 2007 (editat) filtru de aer este in airbox, sub rezervor ( o cutie mare si neagra de plastic). Nu poate fi pus de masina, are o forma oarecum trapezoidala, si e de fapt un burete impregnat cu ulei.filtre sport pe fiecare carburator se pot pune la naked-uri. Pai ma gandeam(asa am facut la matiz:))sa ii scot filtrul despre care faci t vorbire si in locul lui sa adaptez unul sport conic,ce crezi are loc sau pot sa il adaptez,principiul fiind asemanator...filtru,...ulei...bla bla.ma gandeam sa incerc,ce zici s poate strica cv?la matiz sunt f incantat de sunetul p care il face e super tare. Editat Februarie 20, 2007 de silviu_cernea2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Februarie 20, 2007 Share Postat Februarie 20, 2007 problema e ca tie iti trage aer de sb sa,prin acel airbox sub rezervor. Evident rolul filtrului e acelasi deci daca faci adaptari sa iti traga aer prin filtrul conic, nu e problema.Dar acolo ai ffff putin spatiu si e f complicat , tu ai 4 carburatoare, nu unul ca matizul ala.adaptarea ca toate cele 4 carb sa iti traga din filtrul conic e f greu de inghesuit acolo...mai exact aproape imposibil. mai exact: filtrul actual de pe moto e un trapez(aproximativ) de 20 cm cu o grosime de 1 cm. iti dai seama ca cel conic e muuuult mai mare si cu totul altfel.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoKart Postat Februarie 21, 2007 Share Postat Februarie 21, 2007 Pai ma gandeam(asa am facut la matiz:))sa ii scot filtrul despre care faci t vorbire si in locul lui sa adaptez unul sport conic,ce crezi are loc sau pot sa il adaptez,principiul fiind asemanator...filtru,...ulei...bla bla.ma gandeam sa incerc,ce zici s poate strica cv?la matiz sunt f incantat de sunetul p care il face e super tare. Mai bine cumperi un filtru sport pt motor si...te-ai scos.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Conquistador Postat Februarie 21, 2007 Share Postat Februarie 21, 2007 Mai bine cumperi un filtru sport pt motor si...te-ai scos.. mercie asa o sa fac c am vazut ceva frumos la un mag la eroilor si sa vedem ce o fi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Conquistador Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 Hai ca am facut-o :(am reusit performanta de a sparge baia de ulei:((,cum sa fi atat de idiot?cum?am mers pe la pasajul neterminat de la marasesti,si in ingineria mea am vrut sa urc o bordura,nu era mare mama ei dar era in panta si roata din fata a trecut iar la jumatate poc,si in plus am indoit si evacuarea"cat sunt de inteligent"o sa incerc sa pun nistece poze cu locul bucuriei:((((( Aveti idee unde pot sa gasesc o baie de ulei, evacuari ceva?help Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoKart Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 (editat) Hai ca am facut-o :(am reusit performanta de a sparge baia de ulei:((,cum sa fi atat de idiot?cum?am mers pe la pasajul neterminat de la marasesti,si in ingineria mea am vrut sa urc o bordura,nu era mare mama ei dar era in panta si roata din fata a trecut iar la jumatate poc,si in plus am indoit si evacuarea"cat sunt de inteligent"o sa incerc sa pun nistece poze cu locul bucuriei:((((( Aveti idee unde pot sa gasesc o baie de ulei, evacuari ceva?help Ouch...toate regretele...piese...poti incerca la Tomina - suni pe numerele lor de contact de pe site sau la omul de care vorbeam mai sus, care mi-a adus mie piese pentru ZZR 600 - Colibita (ID-ul de pe forum) /index.php?showtopic=73601 Editat Februarie 22, 2007 de GoKart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Conquistador Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 Ouch...toate regretele...piese...poti incerca la Tomina - suni pe numerele lor de contact de pe site sau la omul de care vorbeam mai sus, care mi-a adus mie piese pentru ZZR 600 - Colibita (ID-ul de pe forum) /index.php?showtopic=73601 mercie dar de la tomina am luat-o si deci tot la ei o repar dar ma gandeam ca poate stiti fo alternativa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexc Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 (editat) Salut, Imi puteti spune si mie din ce sunt facute carenele la zzr-uri ? E fibra de sticla sau plastic obisnuit ? merci Editat Februarie 22, 2007 de alexc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cardinal Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 carenele sunt din plastic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Conquistador Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 carenele sunt din plastic PLASTIC?TREBUIE SA TE CONTRAZIC!EU MI-AM LIPIT-O P A MEA SI E DIN FIBRA,SERIOS! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawasaki_axx Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 PLASTIC?TREBUIE SA TE CONTRAZIC!EU MI-AM LIPIT-O P A MEA SI E DIN FIBRA,SERIOS! TE CONTRAZIC , E DIN PLASTIC ...SIGUR ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexc Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 (editat) doi contra unu; si eu cred ca sunt din plastic; silviu_cernea2005 poate ai altfel de carene; oricum multumesc pentru pareri Editat Februarie 22, 2007 de alexc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 Carenele sunt de plastic. Cele de fibra sunt facute. Si da, la Tomina se fac carene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Conquistador Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 doi contra unu; si eu cred ca sunt din plastic; silviu_cernea2005 poate ai altfel de carene; oricum multumesc pentru pareri m-ati facut praf,m-ati incercuit:)sincer sa fiu eu am luat-o de la tomina si tot acolo am si lipit-o cand am lovit-o jos si era fibra?!?probabil sunt eu mai norocos:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Conquistador Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 imi aduc aminte ca vb cineva aici cum ca n se poate ridica pe o roate zzr-400, ete ca am gasit eu o poza cu un nene care face asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.