Sari la conținut

Grupul posesorilor de Kawasaki ZZR


ray
 Share

Postări Recomandate

salutare baieti , intrebare , mi-am dat si eu barcuta pe jos , un zzr400 ... stiu ca se potrivesc piesele in general de la 600 la 400 ..

 

si caut capac stanga si suport scarita stanga ... aveti idee pe unde gasesc ? PM va rog daca aveti vreo informatie : )

 

Multumesc frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de gasit gasesti cam greu

dar le poti suda cu incredere. vezi pe la service, e un post al lui cristianionescu

 

PS.: un capac lateral te costa cel putin 50 EURO SH

Editat de Bulinu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma alatur si eu :) grupului posesorilor de ZZR

 

am luat-o acum 2 saptamani ... dragoste la prima "incalecare"

:)

 

nu e mare ... de doar de 400 CC si este din '96 dar e cam furioasa

 

pe langa astea ... de o saptamana sta in parcare cu husa pe ea ;)

am gasit "jucaria" trantita in parcare si cu capacul de la alternator spart ;) alaturi de alte 12 "jucarii"

ce e drept eu unu am scapat "ieftin" fara carne sparte sau sau far spart

 

capacul l-am sunat ... problema e la garnitura de la alternator ... din cate am aflat modelul de 400 a fost facut doar pentru japonia si multi nu au date tehnice pentru ele am gasit la un magazin pot face comanda pentru garnitura dar pt ZZR 500

acum intrebare ... se potriveste cea de 500/600 pe cea de 400 ?

ce alte solutii am ?

alta problema e ca trebuie sa merg pe ea vreo 350 km sa o inmatriculez

 

 

Multumesc Aniticipat

 

Drum DREPT SI USCAT !!!

 

salutare baieti , intrebare , mi-am dat si eu barcuta pe jos , un zzr400 ... stiu ca se potrivesc piesele in general de la 600 la 400 ..

 

si caut capac stanga si suport scarita stanga ... aveti idee pe unde gasesc ? PM va rog daca aveti vreo informatie : )

 

Multumesc frumos.

 

 

capacul nou de ZZR 400 este 115 Euro in caz ca nu il poti suda pe al tau ... eu l-am sudat ... sper sa fie ok numai ca trebuie sa il motez si sa ii pun garnitura ... asta am intrebat sio eu daca se potriveste de la 500/600 la cele de 400

 

 

Drum Drept si Uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aham .. am gasit pe ebay suport scarita ... capac in schimb pauza ...

 

@delu , unde ai gasit magazinul ? niste detalii pls ? ai zis ca , capacul este 115 euro .. unde l-ai gasit ?

 

oricum am hotarat sa le sudez pe aman2 si capacul si suportul de scarita .. sper sa nu am surprize cu ele sudate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aham .. am gasit pe ebay suport scarita ... capac in schimb pauza ...

 

@delu , unde ai gasit magazinul ? niste detalii pls ? ai zis ca , capacul este 115 euro .. unde l-ai gasit ?

 

oricum am hotarat sa le sudez pe aman2 si capacul si suportul de scarita .. sper sa nu am surprize cu ele sudate.

 

capacul ... se face comanda ... la gabi.motoempire@yahoo.com

acesta fiind mailul in care imi confirma pretul

:"salut eu ti-am raspus in cea ce priveste capacul 115 euro dar nu era pe stoc asta inseamna 10 zile cu aprocsimatie....multumesc

--- On Thu, 10/2/08, delu <delu2001ro@yahoo.com> wrote:"

 

il poti suna si la 0752.029.162 sau 0752.029.163

 

mai gasisem la cineva dar era fisurat vreo 50 E + 100 lei sudura - apropo a facut omuletul o treabua super super buna

il pot recomanda la ce inseamna sudura si refacere inclusiv de bucati lipsa am vazut ceva capodopere din pacate nu prea are timp ... si doar de partea de refacut se ocupa ... nu se baga la motor ;)(

 

eu zic sa il sudezi ... daca e dai o fuga la bucuresti ... si te duc eu ... daca e vb cu el inainte si sa il sudeze pe loc ... adica sa gasim o fereastra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aham , uite tocmai am gasit unul mi-a dat dark engel PM .. eu sunt din bucuresti .. al meu este fisurat, dar stii cum e .. lucrul sudat nu e ca cel din fabrica la rezistenta ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata....luai tot examenul si astept sa fac rost de bani pt zzr-ul dorit:D

 

daca are vreunul un zzr 600 din '98-2000 la 2500 euro sa il pastreze si pt mine:D (app de asta....am vazut ca sunt foarte scumpe in tara...'92-'95...cu 40 de mii de km 2000-3000 euro....)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bravo , sa'l stapanesti sanatos (carnetul) sa n-ai parte de puncte , si sa ai parte de mult asfalt uscat .

 

eu unul mi-am luat de 400 pentru inceput ... e mai mult decat are nevoie un incepator .. zic eu .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata....luai tot examenul si astept sa fac rost de bani pt zzr-ul dorit:D

 

daca are vreunul un zzr 600 din '98-2000 la 2500 euro sa il pastreze si pt mine:D (app de asta....am vazut ca sunt foarte scumpe in tara...'92-'95...cu 40 de mii de km 2000-3000 euro....)

http://search.autotrader.co.uk/es-uk/www/b...mp;max_mileage=

arunca un ochi ..poate te decizi sa-ti dau o mana de ajutor ,locuiesc in uk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata....luai tot examenul si astept sa fac rost de bani pt zzr-ul dorit:D

 

daca are vreunul un zzr 600 din '98-2000 la 2500 euro sa il pastreze si pt mine:D (app de asta....am vazut ca sunt foarte scumpe in tara...'92-'95...cu 40 de mii de km 2000-3000 euro....)

 

sunt deacord cu Ycky pt inceput iti recomand unul de 400 ... desi tot e mare ... eu am vrut sa incep cu ceva de 250 cc dar era cam mica pt mine si am gasit ce vroiam .... un zzr de 400 ... dar nici de 600 nu vroiam

 

 

si asa cum avea cineva scris

 

nu viteza ucide ... inconsitenta teribilismul lipsa de experienta prostia ... si are mare dreptate

Editat de delu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti multumesc mih77 ;).....

 

iar la ce zic ceilalti as vrea sa zic ca un zzr de 400 e cam la acelas pret ca cel de 600, mici diferente...si nu o sa pot investi mereu intr-o motocicleta...vor veni si alte nevoi si nu stiu cum voi mai reusi sa o vand pe cea de 400 ca sa imi iau ceva mai mare.......stiu ca nu e recomandat....e nervoasa cea de 600?...daca ii dai gaz ai sanse sa iti derapeze usor...nici nu sti daca am pus intrebari corecte:-??...(are putere de la ture mici?)...

 

va multumesc zzristilor...ma bucur ca raspundeti...(la inceput am asteptat ceva zile pana mi s-a raspuns:);))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti multumesc mih77 ;).....

 

iar la ce zic ceilalti as vrea sa zic ca un zzr de 400 e cam la acelas pret ca cel de 600, mici diferente...si nu o sa pot investi mereu intr-o motocicleta...vor veni si alte nevoi si nu stiu cum voi mai reusi sa o vand pe cea de 400 ca sa imi iau ceva mai mare.......stiu ca nu e recomandat....e nervoasa cea de 600?...daca ii dai gaz ai sanse sa iti derapeze usor...nici nu sti daca am pus intrebari corecte:-??...(are putere de la ture mici?)...

 

va multumesc zzristilor...ma bucur ca raspundeti...(la inceput am asteptat ceva zile pana mi s-a raspuns:);))

ai sanse sa derapezi si cu un motor de 125 cc

parerea mea proprie si personala e sa incepi cu ceva mai mic ... echivalenta cu lipsa ta de experienta ... una care iarta greselile unui incepator ...

asa ca atentie ce iti alegi ... viata ta depinde de alegerea facuta si de temperamentul tau

chiar si al meu de 400 ii dau si mai cere ...

prefer sa merg pe zicala :" Better safe then sorry !"

 

drum drept si uscat !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cu asta de 400 daca ii dai in a 2-a in curba mai tare fuge de sub tine .. deci eu zic daca ai prieteni cu motoare ... sa faci un test drive .. asta daca ti-o da careva .. ca multi sunt sceptici in privinta incepatorilor ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cu asta de 400 daca ii dai in a 2-a in curba mai tare fuge de sub tine .. deci eu zic daca ai prieteni cu motoare ... sa faci un test drive .. asta daca ti-o da careva .. ca multi sunt sceptici in privinta incepatorilor ...

 

 

eu unu nu o mai dau vreodata ... am dat-o si am trezit cu carenele zgariate :disappointed:

 

asa ca ... e doar a mea si atat si nici de imprumutat nu voi imprumuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie imi place sa ii dau pe line dreapta:D(la masina)....banuiesc ca nu o sa exagerez nici cu motorul...mai ales ca e motor...oricum mai e pana o sa imi iau, vine iarna, bani nu am...deci o sa dureze pana o sa devin motociclist cu adevarat...ma tenteaza si gpz(500):disappointed:)(asa ca sa va supar putin:P)....dar aia e mai mare ca zzr 400:D, puterea parca e apropiata...va multumesc pentru sfaturi...nu tin sa fac o tura cu vreuna...vreau doar sa ma urc sa vad cu stau pe ea si sper sa imi placa pozitia la fel de mult cum imi place motocicleta....

 

va multumesc pentru sfaturi...nu imi place sa duc la extrema mai nimic...asa ca motocicleta cu atat mai putin...pe linii drepte si pe sosea libera ma vad ca ii dau gaz...si ma mai bazez pe conostinele de la masina in legatura cu traficul...:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda se pare cam am un pic de ajutor

 

am sudat capacul cu multa bataie de cap l-am facut sa intre fara sa se atinga rotorul ... imi bloca tot motorul ... electomotorul nu ser invrtea deloc

 

dupa aprox 2 saptamani de stat in parcare m-am trezit cu bateria moarta ... sau aproape moarta

intr-un final ... imprumut o baterie ... ii dau ... nimic

nu vrea sa plece nici in ruptu'capului

se aude ca si cum as avea scanteie in 1-2 pistoane dupa care moare ... benzina are ca imi baga in galerii ... si mai pornesc alarmele ...

 

am vrut sa verific bujiile sa vad daca am scanteie ... al naibii surub de la rezervor ... am rupt adaptorul de la tubulara si nici nu l-am desfacut

 

are cineva idee care e treaba ?

am avut capacul de la alternator spart ... l-am sudat ... l-am pus ... acum nu mai porneste

 

mda iar in releu se aud niste sunete ciudate ( si in caseta cu sigurante cred)

 

vreau doar sa ma urc sa vad cu stau pe ea si sper sa imi placa pozitia la fel de mult cum imi place motocicleta....

 

..nu imi place sa duc la extrema mai nimic...asa ca motocicleta cu atat mai putin...pe linii drepte si pe sosea libera ma vad ca ii dau gaz...si ma mai bazez pe conostinele de la masina in legatura cu traficul...:(

 

 

 

 

poti sa incerci pe a mea ... dar ca dimensiuni e aceeasi cu cea de 500/600 deci nu e mare diferenta ... e posibil sa fie la greutate diferenta

 

 

NU te baza pe cunstintele de pe masina ...e diferit in trafic trebuie sa ai capul ca girofarul ai sa vezi chestii pe care intr-o masina nu ai sa le observi

vezi ca este o rubrica ... atentie la linii de tramvai, asfalt umed, praf, frunze etc etc

nu ai aceeasi siguranta ca in masina nu ai centuri de siguranta nu ai o cusca de metal care sa te protejeze

aici cazi - si doare ca naiba

sa nu faci liniute la semafor - sa nu te trezesti cu un "profesionist" care forteaza galbenul si trece pe rosu ... cum des se intampla daca te atinge la 30 ai tai cu 70 (minim) ai lui ... deh vrea omul sa prinda galbenul ... impact lateral ... nu o sa iesi prea bine ... inainte de toate realizeaza ca tu vei avea de suferit pt greselile altora indiferent cine este vinovat si sub ce circumstante a avut loc evenimentul nedorit. :( :disappointed:

 

so don't drink and drive

don't smoke and drive

no matter what your the first to blame ... din pacate multi oameni te considera vinovat doar pt ca mergi pe asa ceva ... din start esti catalogat ca un ... :( si doar ca esti conducator de moto esti vinovat daca esti si de vitezane cu atat mai vinovat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers si pe gpz 500 si pe zzr 400 si 600, parerea mea e ca gpz-ul e mult mai brutal, pe cand zzr-ul mi se pare mult mai bland si mai usor de condus. Toate bune!

 

 

adevarat ai "grait" (scris)

cel de 400 e mai gentil ... asa ca cum spunea cineva nici un motor nu iarta ... nu are un picior magic sa nu cada jos ... nu are niste manute ajutatoare sa nu derapezi

dar nu este la fel de brutala precum restul

eu unu o recomand pentru un incepator ... desi as recomanda ceva fara carene :)) ...

si tare imi este ca o voi pastra mult timp chiar si de 400

viteza maxima 200 km/h ... mai mult decat suficient ( in timp ) 55 CP cam mult pt un incepator

195 kg - un pic grea pt incepator ... dar te obisnuiesti

sincer sa fiu si eu m-am aruncat destul de sus la 400 cc ca incepator cred ca un 250 era mai adecvat unui incepator

 

oricum

Drum Drept si Uscat !!!

Editat de delu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adevarat ai "grait" (scris)

cel de 400 e mai gentil ... asa ca cum spunea cineva nici un motor nu iarta ... nu are un picior magic sa nu cada jos ... nu are niste manute ajutatoare sa nu derapezi

dar nu este la fel de brutala precum restul

eu unu o recomand pentru un incepator ... desi as recomanda ceva fara carene :)) ...

si tare imi este ca o voi pastra mult timp chiar si de 400

viteza maxima 200 km/h ... mai mult decat suficient ( in timp ) 55 CP cam mult pt un incepator

195 kg - un pic grea pt incepator ... dar te obisnuiesti

sincer sa fiu si eu m-am aruncat destul de sus la 400 cc ca incepator cred ca un 250 era mai adecvat unui incepator

 

oricum

Drum Drept si Uscat !!!

s-ar putea ca dupa un sezon zzr-ul de 400 sa "iti ramana mic" si sa iti doresti ceva mai multa putere; referitor la faptul ca e mult ptr inceput.......hmmmmmm, as zice ca e ok, chiar nu mi se pare o alegere neinspirata, din contra...................

asfalt uscat si toate bune! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-ar putea ca dupa un sezon zzr-ul de 400 sa "iti ramana mic" si sa iti doresti ceva mai multa putere; referitor la faptul ca e mult ptr inceput.......hmmmmmm, as zice ca e ok, chiar nu mi se pare o alegere neinspirata, din contra...................

asfalt uscat si toate bune! :)

 

nu am zis ca este neinspirat ... doamne fereste a fost dragoste la prima incalecare

doar ca o consider usor mare pe toate planurile pentru un incepator

 

sa auzim numai de bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Daca nu ai rezolvat inca problema tehnica, da-mi un PM si iti dau numarul de telefon al unui super baiat din Bucuresti care se ocupa cu reparatii si care este pasionat de Kawa. A fost foarte serios de fiecare data si foarte prompt. Sa auzim de bine :)

 

 

mda se pare cam am un pic de ajutor

 

am sudat capacul cu multa bataie de cap l-am facut sa intre fara sa se atinga rotorul ... imi bloca tot motorul ... electomotorul nu ser invrtea deloc

 

dupa aprox 2 saptamani de stat in parcare m-am trezit cu bateria moarta ... sau aproape moarta

intr-un final ... imprumut o baterie ... ii dau ... nimic

nu vrea sa plece nici in ruptu'capului

se aude ca si cum as avea scanteie in 1-2 pistoane dupa care moare ... benzina are ca imi baga in galerii ... si mai pornesc alarmele ...

 

am vrut sa verific bujiile sa vad daca am scanteie ... al naibii surub de la rezervor ... am rupt adaptorul de la tubulara si nici nu l-am desfacut

 

are cineva idee care e treaba ?

am avut capacul de la alternator spart ... l-am sudat ... l-am pus ... acum nu mai porneste

 

mda iar in releu se aud niste sunete ciudate ( si in caseta cu sigurante cred)

 

 

 

 

 

 

poti sa incerci pe a mea ... dar ca dimensiuni e aceeasi cu cea de 500/600 deci nu e mare diferenta ... e posibil sa fie la greutate diferenta

 

 

NU te baza pe cunstintele de pe masina ...e diferit in trafic trebuie sa ai capul ca girofarul ai sa vezi chestii pe care intr-o masina nu ai sa le observi

vezi ca este o rubrica ... atentie la linii de tramvai, asfalt umed, praf, frunze etc etc

nu ai aceeasi siguranta ca in masina nu ai centuri de siguranta nu ai o cusca de metal care sa te protejeze

aici cazi - si doare ca naiba

sa nu faci liniute la semafor - sa nu te trezesti cu un "profesionist" care forteaza galbenul si trece pe rosu ... cum des se intampla daca te atinge la 30 ai tai cu 70 (minim) ai lui ... deh vrea omul sa prinda galbenul ... impact lateral ... nu o sa iesi prea bine ... inainte de toate realizeaza ca tu vei avea de suferit pt greselile altora indiferent cine este vinovat si sub ce circumstante a avut loc evenimentul nedorit. :D :)

 

so don't drink and drive

don't smoke and drive

no matter what your the first to blame ... din pacate multi oameni te considera vinovat doar pt ca mergi pe asa ceva ... din start esti catalogat ca un ... :) si doar ca esti conducator de moto esti vinovat daca esti si de vitezane cu atat mai vinovat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va multumesc...un lucru e sigur...gpz mai brutal ca zzr:)...sper sa fi fost obiectiv comentariul:D

Cand am zis ca e mai brutal nu ma referam la modul in care accelereaza ci la chestii specifice motoarelor in 2 cilindri, frana aia de motor ffff puternica.........care nimik de zis e buna, apoi daca nu te sincronizezi perfect la schimbatul vitezelor iar se face simtita frana de motor si sincer sa fiu dureaza un pic pana inveti sa schimbi k-lumea vitezele. Motorul in 4 cilindri mi se pare mult mai ok.

Asta e parerea mea, nu vreau sa deranjez pe nimeni, e posibil ca unii sa nu fie de acord cu mine!

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...