vioxxx Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 observ cu stupoare ca moldovenii sunt mai rezistenti la frig !!!!! oare asa o fi ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktalinn Postat Noiembrie 29, 2008 Share Postat Noiembrie 29, 2008 probabil ca eu sunt o exceptie............tot din moldova sunt si eu............ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vioxxx Postat Noiembrie 29, 2008 Share Postat Noiembrie 29, 2008 Domnu' membru Ktalinn , da de unde din moldova sunte-ti id-iul de 'cata bla ' va spune ceva , sau gresesc persoana Gata am facut ceva cercetari si am aflat: IASI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktalinn Postat Noiembrie 29, 2008 Share Postat Noiembrie 29, 2008 e posibil sa nu gresesti...................depinde ce e dupa cata........... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritzmoto Postat Noiembrie 29, 2008 Share Postat Noiembrie 29, 2008 ZZR-istilor, ia zicetzi o punem de o intrunire ZZR anu' viitor? sunem cativa, si ced ca ar fi cazul..... respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vioxxx Postat Noiembrie 29, 2008 Share Postat Noiembrie 29, 2008 buna ideea cu intrunirea ------cand si unde ----- venim cum sa nu --vb in numele meu !!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 probabil ca eu sunt o exceptie............tot din moldova sunt si eu............ moldova prezenta ) deci suntem mai rezistenti la frig ? era un banc pe tema asta la scola este pusa intrebarea : "Unde este cel mai cald in lume? " un copilas raspunde - In africa - e nisip desert al doilea raspunde - pai ... pela eucator - banane citrice raspunde si Bula - pai in Moldova e cel mai cald pai de ce bula intreaba invatatoarea; pai astea iarna cand la noi era zapada de un metru unchiul meu a venit din moldova in slapi sa auzim numai de bine ... am lasat si eu ZZ-R-ica mea ... sub husa ... e prea frig ZZR-istilor, ia zicetzi o punem de o intrunire ZZR anu' viitor?sunem cativa, si ced ca ar fi cazul..... respect eu zic sa DAAAA acum UNDE pai - daca tot e sa facem o iesire o putem face la mare dar nu e corect pt multi eu zic undeva cat mai ncentru tarii sa nu suparam pe fratii nostri mai de la vest cred ca Sighisoara ar fi ideal si corect fata de toti din toate colturile tarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritzmoto Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 total de acord cu tine, Sighisoara este o locatie excelenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vioxxx Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 tare bancul , dar tare rau de tot e buna ideea cu sighisoara , e si ceva de vazut pe acolo --tare orasul --e un exemplu bun sper sa se poata materializa ideea !!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
six_6 Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 Salutare! Am schimbat kit'ul de ambreiaj,acum trage bine nu mai patineaza.....am observat ca gemuletul de capacul ambreiajului este fisurat ,as putea sa schimb doar gemuletul sau trebuie alt capac??...cam cat costa si pe unde gasesc?.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritzmoto Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 nu cred ca ai sa gasesti ferastra de nivel separata, si nici nu cred ca ar merge schimbata...... pt capac incearca la tomina bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktalinn Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 salut, si eu ma indoiesc de faptul ca ai putea sa schimbi geamul la capacul de la ambreiaj, eu am un capac de zzr 600 dar e ptr modele de pana in 1993, se potriveste cu siguranta la 400............zic asta ptr eu am avut nevoie de capac ptr 600 si am gasit la un 400. Prima data am cumparat un capac si nu se potrivea, japonezul cand a scos modelul din 93 a facut mici modificari........Eu inca mai am capacul acasa, singura lui problema este ca trebuie schimbat simeringul de la locasul prin care intra tija ce actioneaza ambreiajul. Bafta si toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
six_6 Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 salut, si eu ma indoiesc de faptul ca ai putea sa schimbi geamul la capacul de la ambreiaj, eu am un capac de zzr 600 dar e ptr modele de pana in 1993, se potriveste cu siguranta la 400............zic asta ptr eu am avut nevoie de capac ptr 600 si am gasit la un 400.Prima data am cumparat un capac si nu se potrivea, japonezul cand a scos modelul din 93 a facut mici modificari........Eu inca mai am capacul acasa, singura lui problema este ca trebuie schimbat simeringul de la locasul prin care intra tija ce actioneaza ambreiajul. Bafta si toate bune! multumesc,dar nu se potriveste,al meu e 96...am sa incerc la tomina.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktalinn Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 Da. corect, nu se potriveste, ma gandeam ca e model mai vechi.......bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 o parte dintre componente sunt compatibile ca dimensiune intre cele de 400/500/600 eu unu m-am lovit la partea cu capacul de la alternator - sunt identice cel de 400 cu cel de 600 ar mai fi ceva pe la carburatie - tot aici am umblat ( nu eu mecanicul) sunt compatibile intre modele K; E; D; si hibridul meu KE a da si bujiile NGK CR9E sunt aceleasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gianni_83 Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 am 2 motoare(nu motociclete) de pe care dau piesele,respectiv,pompa apa,capace,ambreiaj,pinioane,cam tot,motoarele au probleme la pistoane,unul e prea uzat si trebuia segmentat,iar celalalt intra ulei in camera de ardere,pe unde nu stiu,le-am dat jos de pe moto.Motorul este un zzr400 din 95.Care aveti nevoie dati un pm. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktalinn Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 salutare, are careva teava de evacuare din partea dreapta ptr un zzr 600 din 1994? A mea e un pic indoita, zicea cineva ca ar putea fi invelita insa am mari rezerve in privinta rezultatului. Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 Salutare...am nevoie de ajutor urgent...stie cineva daca motorul de zzr400 din 95 e acelasi cu cel din 98??? am mare nevoie de niste piese de la gianni dar nu stiu daca se potrivesc sau nu. Cine stie este rugat sa imi raspunda urgent...ca la noapte plec spre bucuresti poate ma ajuta cu piese baiatu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
six_6 Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 din cate stiu eu este acelasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoristu66 Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 dezmembrez zzr 600 din 93 daca va intereseaza piese nr tel 0727196351 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebel Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 Eu il vand pe al meu Vezi semnatura mai jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktalinn Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 m-ar interesa teava de asapament de partea dreapta, poti sa pui ceva poze sa vad starea in care se afla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
six_6 Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 am 2 motoare(nu motociclete) de pe care dau piesele,respectiv,pompa apa,capace,ambreiaj,pinioane,cam tot,motoarele au probleme la pistoane,unul e prea uzat si trebuia segmentat,iar celalalt intra ulei in camera de ardere,pe unde nu stiu,le-am dat jos de pe moto.Motorul este un zzr400 din 95.Care aveti nevoie dati un pm.Asfalt uscat! ai pm.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 azi 4 decembrie spre dimineata ma gandesc sa apas pe buton sa o aud cum toarce - pauza ... nu a vrut; nici daca am ingenunchiat langa ea asta e! m-am dus la munca ... cu ReATeBe-ul mai pe seara m-am intors acasa - si mergand pe langa ea; venit croit sa ii mai incerc odata ( nu a mai fost pornita de vreo saptamana) - ca pritr-un dans de imperechere ii ridic husa vad cum roata se dezveleste ... apoi se ridica usor pe furci ... in cele din urma se vede farul apoi sub husa se vad formele oglinzilor se ridica husa si acestea se dezvaluiesc ... mai trag un pic de ea se vede in sfarsit bordul negru mat ; mai trag de ea pana dezveleste si rezervorul; bag cheia in contact si rasucesc - Contact ii sarut lin rezervorul si vorbesc cu ea trag socul si imi tin respiratia - intind degetul catre butonul negru lucios cu un arc de cerc ; apas zvacneste si porneste - in sfarsit ii aud respiratia ... trag repede restul de husa se simte un miros de combustibil nears si se stabilizeaza la 1700rmp Traieste Fetita !!! ii mangai acceleratia - dar nu trag de ea - e placut sa o simt cum vibreaza - o las sa se incalzeasca vreo 5 min in timp i-am facut cateva reglaje ii duc husa ma echipez rapid ma intorc langa ea; raspunde cu acelasi tors cald o bag in viteza si o simt cum vrea cum vrea sa fuga, ies in strada principala, e perfect e ora 19 sunt inca 11°C parfum ! Ne incadram corect si asteptam cuminti la semafor - facem stanga (dupa ce ocolim craterele) si ... nu pot sa o mai stapanesc ... cere si cere ... ma uit pe bord 90 km/h - dambovita e secata luminile se aliniaza si formeaza un singur sir, ajung la cotroceni si fac stanga imprejur acelasi miraj aceeasi nesupunere a ei fata de mine, dar ne impacam si accept acesta nesupunere ... si iar stanga imprejut ... nu vrea sa cedeze ... o las in voia ei ... ma las purtat ... plimbare de seara e bine, e caldut, intr-un final ne calmam, asculta comenzile, am reusit sa o imblanzesc, deja ne dam in barcute si o strang bine cu genunchii. la intoarcere ... intre eroilor si cotroceni ... vad o conserva din provincie ( nu zic de unde oricum nu conteaza) al carui sofer conducea ca la bucuresti ... eu la 5 m in spatele lui pe banda din stanga lui ruland regulamentar pe zona de 60 vad semnal stanga in incepe manevra de schimbare a benzii desi mergeam pe mijlocul benzii dau semnale sonore si luminoanse 'ambalez - strang usor frana si il evit ... opreste in fata mea brusc la semafor (nu am inteles niciodata de ce fac conservarii asa ceva) si opresc in spatele lui si cand ma gandesc sa ma duc sa trag langa el si sa il umplu de respect - vad lumini rosii albastre si trage masina politiei pe partea dreapta a lui si ii face semn sa traga pe dreapta, eu fericit ca macar a vazut cineva, si nu a trebuit sa il fac fericit pe om inainte de sarbatori cu un frigider de carne, la care militianul se uita la mine si imi zice sa trag si eu pe dreapta, m-am conformat dau jos casca, cagula si ma indrept catre el - (o fi fost radar mai devreme pe splai? ) la care ma intreaba daca sunt bine daca m-am speriat (in gandul meu asta se simte bine?) si sa dau declaratie ca asta a intrat pe banda mea fara sa se asigure , am incerca sa ii zic ca sunt grabit ca trebuie sa plec; la care imi zice " ai grija la astia un coleg de al nostru a patit-o nu cu mult timp in urma si eu stiu cum e pe motocicleta "dar daca nu dai declaratie scapa doar cu cateva puncte de penalizare - poate ii iau si carnetul o luna " i-am zis ca mai trebuie oameni ca el pe strazi sa mai reduca din numarul de conservari si de "scuteristi" indisciplinati in trafic - asa ca am scapat de un conservar - 3 puncte de penalizare si 30 de zile suspendare - parca a fost cam dur cu el - mai ales acum de sarbatori dar ma ingrozeste gandul ce as fi patit daca nu as fi luat imediat masuri de prevenire sa auzim numai de bine Asfalt uscat - Toata iarna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 Si daca te dadea pe jos unul de-asta intr-o situatie similar dar la viteza mai mare ... si iti petreceai tu sarbatorile intr-un pat de spital erai la fel de "intelegator" cu el? Daca nu-i arzi nici cand ai dovezi... nu mai zic nimic. la intoarcere ... intre eroilor si cotroceni ... vad o conserva din provincie ( nu zic de unde oricum nu conteaza) al carui sofer conducea ca la bucuresti ... eu la 5 m in spatele lui pe banda din stanga lui ruland regulamentar pe zona de 60 vad semnal stanga in incepe manevra de schimbare a benzii desi mergeam pe mijlocul benzii dau semnale sonore si luminoanse 'ambalez - strang usor frana si il evit ... opreste in fata mea brusc la semafor (nu am inteles niciodata de ce fac conservarii asa ceva) si opresc in spatele lui si cand ............................... indisciplinati in trafic - asa ca am scapat de un conservar - 3 puncte de penalizare si 30 de zile suspendare - parca a fost cam dur cu el - mai ales acum de sarbatori dar ma ingrozeste gandul ce as fi patit daca nu as fi luat imediat masuri de prevenire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.