X-eL Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 cel mai probabil da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bikercri82 Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 O sa vad. Ideea e ca anu trecut am inmatricula o broasca (VW 1200)si nu am avut nici o problema, desi cauciucurile nu erau originale.(Bine, a fost sotia cu ea si poate si de aia) Poate imi inmatriculez motoru pe numele ei:) In alta ordine de idei, am preferat sa iau un motor mai ieftin si sa bag bani in el in piese noi decat sa caut unu pe la 1500Eu, care probabil ca tot trebuia sa bag bani. Experienta mea cu motoarele nu este mare:Scoala pt A am facut-o anu trecut si m-am dat cu motoru lu frate-miu 1 luna (aproape 2000 km) (Un RF 600) Am vrut ZZR pt ca imi place modelu si cred ca e exact ce imi trebuie. Voiam modelul de dupa 93 dar si asta imi place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 26, 2010 Admin Share Postat Martie 26, 2010 Buna colegii. Imi vand trasura..a doua mea motocicleta..batranica, dar cum merge..! Detalii aici: /index.php?showtopic=500224 Un sac de bani bagat in ea in trecut..este pacat sa nu o foloseasca cineva care iubeste modelul. Un motor bazat, greu, barbatesc, dar de nadejde. 1500 Euro doar. Luigi Vicol ID mess:vicluigi 0722/625.710 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryan Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 (editat) daca pun ulei 15w50 intr-un zzr 600 `91 ? (in manual scrie :ptr climat cald 10w40 si 10 w 50 ) dar gandidu-ma ca e motor cu uzura mare,ar trebui sa fie ok, nu ? ptr climat rece 20w40 si 20 w 50 iar filtrul cand il pun,doar ii ung garnitura,fara sa il umplu....corect ? Editat Martie 29, 2010 de maryan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 daca pun ulei 15w50 intr-un zzr 600 `91 ? (in manual scrie :ptr climat cald 10w40 si 10 w 50 ) dar gandidu-ma ca e motor cu uzura mare,ar trebui sa fie ok, nu ? ptr climat rece 20w40 si 20 w 50 iar filtrul cand il pun,doar ii ung garnitura,fara sa il umplu....corect ? 15 w50 minearal de preferat motul, filtrul ai ungi garnitura, pui cam 50 gr in el, il strangi la mana cat pot tu de tare si dupa aceea ori bagi cheia de filtru si il strangi bine ori iei o laveta, infasori filtrul si strangi bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryan Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 daca pun ulei 15w50 intr-un zzr 600 `91 ? (in manual scrie :ptr climat cald 10w40 si 10 w 50 ) dar gandidu-ma ca e motor cu uzura mare,ar trebui sa fie ok, nu ? ptr climat rece 20w40 si 20 w 50 iar filtrul cand il pun,doar ii ung garnitura,fara sa il umplu....corect ? 15 w50 minearal de preferat motul, filtrul ai ungi garnitura, pui cam 50 gr in el, il strangi la mana cat pot tu de tare si dupa aceea ori bagi cheia de filtru si il strangi bine ori iei o laveta, infasori filtrul si strangi bine! pun semisintetic,ala mineral se ``duce`` repede.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 pun semisintetic,ala mineral se ``duce`` repede.. e posibil ca la semisintetic, la turatii si temperatura mare...sa se subtieze, isi pierde din proprietati. Daca iti doresti sa schimbi distributie, cuzineti si altele prin motor...baga semisintetic! Ideea este ca motorul tau are ceva ani si cateva zeci de mii de kilometrii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryan Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 (editat) e posibil ca la semisintetic, la turatii si temperatura mare...sa se subtieze, isi pierde din proprietati. Daca iti doresti sa schimbi distributie, cuzineti si altele prin motor...baga semisintetic! Ideea este ca motorul tau are ceva ani si cateva zeci de mii de kilometrii! pai eu stiam ca cel fullsintetic e cel mai bun(CA DOAR DE AIA E CEL MAI SCUMP) ,apoi semisintetic ,si cel mai prost e cel mineral....... iar la treaba cu subtiatul,orice ulei se subtiaza la temperaturi,dar eu cred ca a fost testat inainte de a-l da pe piata.cred ca,,creatorii uleiurilor (fie el de oricel tip si vascozitate)erau mai constienti decat noi de acest lucru... Editat Martie 30, 2010 de maryan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Nu pune ulei sintetic in motor din 91. Cel mai potrivit este semisintetic. Doar la motoarele mai noi poti folosi cu incredere sintetic. Intr-adevar cel sintetic isi pastreaza mai bine proprietatile de ungere la temperaturi inalte. Cel mai important este sa nu amesteci mineral cu sintetic, sa cureti bine motorul daca schimbi tipul de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryan Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Nu pune ulei sintetic in motor din 91. Cel mai potrivit este semisintetic. Doar la motoarele mai noi poti folosi cu incredere sintetic.Intr-adevar cel sintetic isi pastreaza mai bine proprietatile de ungere la temperaturi inalte. Cel mai important este sa nu amesteci mineral cu sintetic, sa cureti bine motorul daca schimbi tipul de ulei. pai stiu ca nu e bun cel sintetic,(ca nici nu exista in 91) de aia bag semisintetic ,de amestecat nu am cum,caci am avut tot semisintetic (cred),si oricum astept sa iasa tot din motor,(sa nu il amestec cu ala uzat deja. multumesc de sfaturi tuturor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infopasscom Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Salut, baieti. M-ar interesa (momentan doar ma informez) sa cumpar un motor de ZZR1100D, pen' ca al meu e ok, dar are o mica problema: papa ulei. Cam cat ar costa unul si daca cineva vinde (iar in momentul in care voi face rost de bani, sa-l si cumpar)? Multumesc frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Cred ca mai ieftin iesi cu resegmentare si/sau planare de chiuloasa cu schimbarea garniturii aferente, in functie de locul de unde e problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 cat "papa"? vezi sa nu l scuipe pe evacuare=semeringuri supape duse! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryan Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 la un zzr 600 `91 cat antigel intra la un schimb complet ? e posibil ca de la antigel(ptr ca era de la magazin auto ) sa mi se fi stricat 2 pompe de apa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 (editat) vreo 2,7 - 2,8 litri. Eu am pus jumatate apa distalata jumatate antigel (ambele luate din Cora) in zzr si n-am avut nici o problema Editat Martie 31, 2010 de X-eL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bikercri82 Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 salut. Mi-am cumparat kit de lant DID 50 VM x-ring premium si e dintr-o bucata. Cum procedez ca sa il schimb? Tre sa dau jos bascula, telescopul...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 salut.Mi-am cumparat kit de lant DID 50 VM x-ring premium si e dintr-o bucata. Cum procedez ca sa il schimb? Tre sa dau jos bascula, telescopul...? da trebuie sa dai jos bascula si amortizorul Atentie! - pune suruburile exact cum le-ai dat jos - altfel nu iese vb din prorpie experienta multe chei 17-19 sunt indispensabile 23 sau 24 - plus roata pe spate mult succes Asfalt Uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infopasscom Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Revin cu aceeasi rugaminte: caut motor de Kawasaki ZZR-1100D (ZX-10D), pana in anul 1995. As vrea un pret pentru el si sa fie functional si intreg. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_zzr400 Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Caut si eu o baie de ulei pentru un zzr 400 din 1999 care arata cam asa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 am o imensa problema...poate cunoasteti raspunsul sau ati patit si voi /index.php?...p;#entry2374744 ... astept o parere aici sau...la topic. multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_inu Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 salut ! am si eu o intrebare pt cunoscatori , ce fel de bujie trebe la un zzr din 94? ce model/serie/natie/firma...etc,etc? cei de la un magazin imi tot cereau modelul/seria... si eu habar nu aveam sa le spun.. presupun ca trebe un anumit fel de bujie cu anumite specificatii. A ! si inca ceva , un prieten mi-a spus ca trebe sa ai fac o sincronizare de carburatoare , se ocupa cineva cu asa ceva? multumesc! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 (editat) In ordinea pretului: NGK CR9E (standard) NGK CR9EK (2 electrozi) NGK CR9EIX (iridiu) Sincronizare cauta pe forum, sunt multi care se ocupa, de zzr-ul meu s-a ocupat mao-san si am fost mereu multumit; daca vrei sa dai de el il gasesti pe forum (are topic in sectiunea service) sau pot sa-ti dau un PM cu numarul lui @supapa_jr daca problema a aparut deodata as arunca intradevar o privire la pomba de benzina, ori cu un ampermetru ca sa vezi daca ia curent si/sau clasic sa scoti furtunul de la iesire sa vezi daca arunca benzina cand dai la automat. Daca e intradevar de la pompa gasesti la delu si la ady_zzr Editat Aprilie 10, 2010 de X-eL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_inu Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 multumesc mult pt raspuns ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 zi-mi si mie cum verific pompa...ca si eu am aceeasi impresie...dar ampermetrul citeste ca are continuitate circuitul...in schimb cand pun contactul intra pana in 9v in ea dupa care scade pana la 0 rapid...daca e pompa si se potriveste de la D la E o sa o iau de la delu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 s-ar putea sa nu fie totusi de la pompa daca e cum spui. In principiu chiar daca ar fi arsa complet tot ar trebui sa ai tensiune de alimentare corecta pe ea, constant, exceptie cazul in care s-a dus bobinajul si bate spre scurt si consuma mai mult curent decat ar trebui, dar daca ar fi asa ar trebui sa ti se arda siguranta de pe aprindere (IGN). Cel mai bine verifica partea electrica (mai intai tensiunea la borne ca sa vezi daca e OK, dupa care firele de la sigurante pana la pompa macar, dupa schema electrica) si masoara tensiunea la mufa care vine la pompa (fara ea conectata deci). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.