big_inu Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 pai uite de ex aseara a luat-o din prima.dar am dat ieri dimineata un pic la automat si nu a luat-o si aseara a luat-o din prima.ca si cum nu s-ar baga suficienta benzina.si in sarcina mi se pare ca merge in 3 pistoane. mergi la un service sa iti verifice compresia , asa sti o treaba , daca e ok compresia vezi bujiile si abea apoi carburatia... Mesaj completat Off you go: http://s1.transfer.rol.ro/8bde4621d25f96a7...4f6e72edef.html multumesc man ! m-am uitat pe topic dar tot ce am reusit sa gasesc le aveam deja si de motor nimik... ms inca o data! asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 Stie cineva cat ulei trebuie in furca la un zzr400 din 98? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Are cineva o pompa de benzina buna de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Vorbeste cu delu sau ady_zzr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bikercri82 Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Salut. Am adus motorul , l-am inmatriculat si m-am dat cu el. Ce pot spune e ca sunt multumit de el. Mai am de facut unele reglaje la tacheti si sa ii pun ulei in furca, da per ansamblu merge bine. Si sa nu mai spun ca pe 200 km intre Suceava si Bistrita mi-a luat 8.7 l de benzina. E drept ca am mers incet ca nici nu aveam ITP la ea si nu am depasit viteza legala in oras sau afara, da nu ma asteptam la asa un consum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Nu cred ca 8,7 in afara e consum mic, mai ales avand in vedere ca un ZX-9R mers pana in 200 km/h ia 5 la suta in afara, iar in oras ia 8. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bikercri82 Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 da da mie mi-a iesit 4.35 mixt ceea ce mi se pare ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cezu Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 O baterie cu 2 carburatoare pentru un zzr 250 / ex 250 gasesc prin stocurile voastre? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 O baterie cu 2 carburatoare pentru un zzr 250 / ex 250 gasesc prin stocurile voastre? @Cez cam greu de 250, ale tale ce au patit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cezu Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 @Cez cam greu de 250, ale tale ce au patit? Uzura... motorul a stat vreo 3 ani cred pe dreapta . Uzura excesiva la clapete... plus ca cui`pontoul l`a schimbat de la un Leonardo . Nu sunt adeptul modificarilor de genul asta .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
against Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Salutare tuturor, Sunt proaspatul detinator al unui Kawasaki ZZR 400. Din pacate motocicleta are cateva probleme, principala fiind ca a stat vreo 2 ani jumatate pe dreapta, dar sper sa se rezolve toate cat de curand. Un prieten mi-a facut o lista de reparatii la o prima vedere, ma puteti indruma cu sfaturi, preturi, orice? Multumesc Lista ar fi urmatoarea: 1. Jamba dreapta indoita (nu se vede cu ochiul liber, dar cand ghidonul e drept, roata e intr-o parte) 2. Aripioara fata ciobita 3. Nu porneste, cand am incercat sa ii dam cheie, a invartit pina a dat benzina pe afara din carburatoare (?). 4. Kit de lant 5. Placuta ce tinea frana de picior 6. Consumabile (placute de frana, filtre, anvelope, etc) Punctul forte al motorului e ca are 11.000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 (editat) Bine ai venit printre noi ! 1. s-ar putea sa mai aibe delu piesa respectiva 3. nu cred ca ai aprindere, verifica bujiile, daca dau scanteie 5. tot delu sau ady_zzr te-ar putea ajuta 6. romi moto are consumabile ieftine Sper sa ne vedem in curand la o mica intrunire a posesorilor de zzr din bucuresti si nu numai Editat Mai 9, 2010 de X-eL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
against Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Multumesc mult pentru raspunsul prompt, o sa tarasc motorul catre un service cat de curand;, sa ii curat intii - dupa doi ani de stat, nu vreau sa stiu cum arata uleiul ala Apoi sa vedem ce e in carburatoare si sa fac si aprinderea. PS: La curatarea rezervorului am crezut ca nu e adevarat, am scos cam 300g de mazga ruginita, unele bucati de dimensiunea unei falange, plus ceva mal de culoare albastrui - argintie Noroc ca avea site (complet ancrasate si acelea), ca daca apuca mizeria aia sa se duca spre motor, puteam sa-l arunc linistit. Sper sa ne cunoastem cu prima ocazie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Salutare tuturor, Sunt proaspatul detinator al unui Kawasaki ZZR 400. Din pacate motocicleta are cateva probleme, principala fiind ca a stat vreo 2 ani jumatate pe dreapta, dar sper sa se rezolve toate cat de curand. Un prieten mi-a facut o lista de reparatii la o prima vedere, ma puteti indruma cu sfaturi, preturi, orice? Multumesc Lista ar fi urmatoarea: 1. Jamba dreapta indoita (nu se vede cu ochiul liber, dar cand ghidonul e drept, roata e intr-o parte) 2. Aripioara fata ciobita 3. Nu porneste, cand am incercat sa ii dam cheie, a invartit pina a dat benzina pe afara din carburatoare (?). 4. Kit de lant 5. Placuta ce tinea frana de picior 6. Consumabile (placute de frana, filtre, anvelope, etc) Punctul forte al motorului e ca are 11.000 km. lasa un PM si sa vedem cu ce te putem ajuta - eu in locul tau nu as duce mobra in service! mecanic etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
against Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Nici eu nu as duce-o la service, dar partea de carburatie si electrica ma depasesc... Uite si doua fotografii cu specimenul in cauza si cu rezervorul inainte de curatare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 1. Vezi sa nu fie jugul mai degraba stramb. O jamba e greu/imposibil sa se strambe dupa descrierea ta. 3. Faza asta poate ascunde multe chestii nasoale. Nu ar trebui cumparat un motor fara macar sa-l auzi mergand. 5. Se sudeaza in argon. Atentie la sudura ca unii incarca de-am p...lea si pe urma te trezesti ca nu mai sta pe gaurile de prindere. 6. Intai porneste-l si vezi daca merita, dupa aia consumabile. Salutare tuturor, Sunt proaspatul detinator al unui Kawasaki ZZR 400. Din pacate motocicleta are cateva probleme, principala fiind ca a stat vreo 2 ani jumatate pe dreapta, dar sper sa se rezolve toate cat de curand. Un prieten mi-a facut o lista de reparatii la o prima vedere, ma puteti indruma cu sfaturi, preturi, orice? Multumesc Lista ar fi urmatoarea: 1. Jamba dreapta indoita (nu se vede cu ochiul liber, dar cand ghidonul e drept, roata e intr-o parte) 2. Aripioara fata ciobita 3. Nu porneste, cand am incercat sa ii dam cheie, a invartit pina a dat benzina pe afara din carburatoare (?). 4. Kit de lant 5. Placuta ce tinea frana de picior 6. Consumabile (placute de frana, filtre, anvelope, etc) Punctul forte al motorului e ca are 11.000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
against Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 1. Asa mi-a zis si fostul proprietar, ca e de la cazatura, partea dreapta a ghidonului s-a curbat intrand un pic in rezervor si trebuie indreptata; urmatorul care a venit sa se uite la motocicleta a zis ca e jamba...eu ce am vazut e doar ca daca tin ghidonul drept, roata vireaza stanga, fara a avea deformari ale axului vertical sau orizontal. 3. Nu l-am luat, l-am primit; a fost pe principiul - "Il vrei sau in casez? Oricum sta de doi ani aici degeaba..." Asa prieteni mai rar 5. Partea nasoala e ca nu mai exista placuta respectiva, exista numai suruburile, cablurile de prindere si scarita. Nu exista "elementul" care sa le lege de motor. 6. Asta incerc sa fac acum, o sa ii cumpar bujiile (inca nu stiu daca sunt CR9E de la ZZR600 sau CR8EK de la ZXR 400), dar, ca sa fiu mai sigur desfac pe cele vechi sa stiu sigur. Apoi.. sa vedem ce mai trebuie ca sa plece. Multumesc pentru sfaturi 1. Vezi sa nu fie jugul mai degraba stramb. O jamba e greu/imposibil sa se strambe dupa descrierea ta.3. Faza asta poate ascunde multe chestii nasoale. Nu ar trebui cumparat un motor fara macar sa-l auzi mergand. 5. Se sudeaza in argon. Atentie la sudura ca unii incarca de-am p...lea si pe urma te trezesti ca nu mai sta pe gaurile de prindere. 6. Intai porneste-l si vezi daca merita, dupa aia consumabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 (editat) Dragi colegi forumisti...vin si eu cu o intrebare...cam care mai e pretul corect pt un zzr 400, an fabricatie 98, aprox 30000km (pe bord-nu stiu daca sunt reali sau nu), kit lant nou, cauciucuri bune, releu incarcare nou, antigel nou, lichid frana, garnituri etriere noi...stare optica buna. Are nevoie doar de semeringuri la furca si baterie.... Va intreb pt ca a venit vremea sa ma despart de zzrica mea..si nu vreau nici sa cer prea mult...nici prea putin. Editat Mai 16, 2010 de SEBYK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Dragi colegi forumisti...vin si eu cu o intrebare...cam care mai e pretul corect pt un zzr 400, an fabricatie 98, aprox 30000km (pe bord-nu stiu daca sunt reali sau nu), kit lant nou, cauciucuri bune, releu incarcare nou, antigel nou, lichid frana, garnituri etriere noi...stare optica buna. Are nevoie doar de semeringuri la furca si baterie.... Va intreb pt ca a venit vremea sa ma despart de zzrica mea..si nu vreau nici sa cer prea mult...nici prea putin. 1400 cam asa merg anul asta plus/minus depinde daca estetic arata bine - fara sa fi fost lovita etc - daca mai ai chestii in plus iar lista - evident poate continua Mesaj completat Nici eu nu as duce-o la service, dar partea de carburatie si electrica ma depasesc... Uite si doua fotografii cu specimenul in cauza si cu rezervorul inainte de curatare ai facut treaba cu electroliza? - e curat? oricum mi-ai dat palpitaii la inima cand am vazut ce e acolo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktalinn Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 Vand 2 discuri frana fata ptr zzr 600 in stare f buna, se potrivesc si la modelul de 400 cc pret 150 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
against Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 Nu, delu, n-am aplicat treaba cu electroliza la rezervor, dar am incercat metoda pe un patent vechi cu rezultate excelente. Urmeaza rezervorul, cred ca intr-o saptamana insa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 Salutare...saptamana trecuta a fost suparare mare in familie..dupa 3 ani fericiti petrecuti impreuna, ne-am despartit.:| E vb de zzryk mea... In concluzie, mi-au mai ramas niste piese dintr-un motor(propulsor)...daca e cineva interesat vb pe pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioidrace Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 (editat) intrebare, in ce data si ce loc se ingramadesc zezeristii la bere, haleala si voie buna? Editat Iunie 4, 2010 de ioidrace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 Daca reusiti sa va organizati eu sunt disponibil tot weekend-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Nu, delu, n-am aplicat treaba cu electroliza la rezervor, dar am incercat metoda pe un patent vechi cu rezultate excelente. Urmeaza rezervorul, cred ca intr-o saptamana insa. Nenea - ne mai tinem si noi de treaba aia daca e raspudne la telefon - imi zici cand si vin sa o resucitam!!! mai cu viata mai cu viata !!! asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.