Sari la conținut

Grupul posesorilor de Kawasaki ZZR


ray
 Share

Postări Recomandate

pai uite de ex aseara a luat-o din prima.dar am dat ieri dimineata un pic la automat si nu a luat-o si aseara a luat-o din prima.ca si cum nu s-ar baga suficienta benzina.si in sarcina mi se pare ca merge in 3 pistoane.

 

 

mergi la un service sa iti verifice compresia , asa sti o treaba , daca e ok compresia vezi bujiile si abea apoi carburatia...

Mesaj completat

 

 

multumesc man ! m-am uitat pe topic dar tot ce am reusit sa gasesc le aveam deja si de motor nimik... ms inca o data! asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Am adus motorul , l-am inmatriculat si m-am dat cu el.

Ce pot spune e ca sunt multumit de el. Mai am de facut unele reglaje la tacheti si sa ii pun ulei in furca, da per ansamblu merge bine. Si sa nu mai spun ca pe 200 km intre Suceava si Bistrita mi-a luat 8.7 l de benzina.

E drept ca am mers incet ca nici nu aveam ITP la ea si nu am depasit viteza legala in oras sau afara, da nu ma asteptam la asa un consum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca 8,7 in afara e consum mic, mai ales avand in vedere ca un ZX-9R mers pana in 200 km/h ia 5 la suta in afara, iar in oras ia 8.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O baterie cu 2 carburatoare pentru un zzr 250 / ex 250 gasesc prin stocurile voastre?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Cez cam greu de 250, ale tale ce au patit?

Uzura... motorul a stat vreo 3 ani cred pe dreapta . Uzura excesiva la clapete... plus ca cui`pontoul l`a schimbat de la un Leonardo . Nu sunt adeptul modificarilor de genul asta ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Sunt proaspatul detinator al unui Kawasaki ZZR 400. Din pacate motocicleta are cateva probleme, principala fiind ca a stat vreo 2 ani jumatate pe dreapta, dar sper sa se rezolve toate cat de curand. Un prieten mi-a facut o lista de reparatii la o prima vedere, ma puteti indruma cu sfaturi, preturi, orice? Multumesc :)

 

Lista ar fi urmatoarea:

1. Jamba dreapta indoita (nu se vede cu ochiul liber, dar cand ghidonul e drept, roata e intr-o parte)

2. Aripioara fata ciobita

3. Nu porneste, cand am incercat sa ii dam cheie, a invartit pina a dat benzina pe afara din carburatoare (?).

4. Kit de lant

5. Placuta ce tinea frana de picior

6. Consumabile (placute de frana, filtre, anvelope, etc)

 

Punctul forte al motorului e ca are 11.000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit printre noi !

 

1. s-ar putea sa mai aibe delu piesa respectiva

3. nu cred ca ai aprindere, verifica bujiile, daca dau scanteie

5. tot delu sau ady_zzr te-ar putea ajuta

6. romi moto are consumabile ieftine

 

Sper sa ne vedem in curand la o mica intrunire a posesorilor de zzr din bucuresti si nu numai

Editat de X-eL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult pentru raspunsul prompt, o sa tarasc motorul catre un service cat de curand;, sa ii curat intii - dupa doi ani de stat, nu vreau sa stiu cum arata uleiul ala ;) Apoi sa vedem ce e in carburatoare si sa fac si aprinderea.

 

PS: La curatarea rezervorului am crezut ca nu e adevarat, am scos cam 300g de mazga ruginita, unele bucati de dimensiunea unei falange, plus ceva mal de culoare albastrui - argintie :agree: Noroc ca avea site (complet ancrasate si acelea), ca daca apuca mizeria aia sa se duca spre motor, puteam sa-l arunc linistit.

 

Sper sa ne cunoastem cu prima ocazie :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Sunt proaspatul detinator al unui Kawasaki ZZR 400. Din pacate motocicleta are cateva probleme, principala fiind ca a stat vreo 2 ani jumatate pe dreapta, dar sper sa se rezolve toate cat de curand. Un prieten mi-a facut o lista de reparatii la o prima vedere, ma puteti indruma cu sfaturi, preturi, orice? Multumesc :agree:

 

Lista ar fi urmatoarea:

1. Jamba dreapta indoita (nu se vede cu ochiul liber, dar cand ghidonul e drept, roata e intr-o parte)

2. Aripioara fata ciobita

3. Nu porneste, cand am incercat sa ii dam cheie, a invartit pina a dat benzina pe afara din carburatoare (?).

4. Kit de lant

5. Placuta ce tinea frana de picior

6. Consumabile (placute de frana, filtre, anvelope, etc)

 

Punctul forte al motorului e ca are 11.000 km.

lasa un PM si sa vedem cu ce te putem ajuta - eu in locul tau nu as duce mobra in service! mecanic etc ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu as duce-o la service, dar partea de carburatie si electrica ma depasesc...

 

Uite si doua fotografii cu specimenul in cauza si cu rezervorul inainte de curatare

post-56965-1273472751_thumb.jpg

post-56965-1273472764_thumb.jpg

post-56965-1273472771_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Vezi sa nu fie jugul mai degraba stramb. O jamba e greu/imposibil sa se strambe dupa descrierea ta.

3. Faza asta poate ascunde multe chestii nasoale. Nu ar trebui cumparat un motor fara macar sa-l auzi mergand.

5. Se sudeaza in argon. Atentie la sudura ca unii incarca de-am p...lea si pe urma te trezesti ca nu mai sta pe gaurile de prindere.

6. Intai porneste-l si vezi daca merita, dupa aia consumabile.

 

Salutare tuturor,

 

Sunt proaspatul detinator al unui Kawasaki ZZR 400. Din pacate motocicleta are cateva probleme, principala fiind ca a stat vreo 2 ani jumatate pe dreapta, dar sper sa se rezolve toate cat de curand. Un prieten mi-a facut o lista de reparatii la o prima vedere, ma puteti indruma cu sfaturi, preturi, orice? Multumesc ;)

 

Lista ar fi urmatoarea:

1. Jamba dreapta indoita (nu se vede cu ochiul liber, dar cand ghidonul e drept, roata e intr-o parte)

2. Aripioara fata ciobita

3. Nu porneste, cand am incercat sa ii dam cheie, a invartit pina a dat benzina pe afara din carburatoare (?).

4. Kit de lant

5. Placuta ce tinea frana de picior

6. Consumabile (placute de frana, filtre, anvelope, etc)

 

Punctul forte al motorului e ca are 11.000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Asa mi-a zis si fostul proprietar, ca e de la cazatura, partea dreapta a ghidonului s-a curbat intrand un pic in rezervor si trebuie indreptata; urmatorul care a venit sa se uite la motocicleta a zis ca e jamba...eu ce am vazut e doar ca daca tin ghidonul drept, roata vireaza stanga, fara a avea deformari ale axului vertical sau orizontal.

3. Nu l-am luat, l-am primit; a fost pe principiul - "Il vrei sau in casez? Oricum sta de doi ani aici degeaba..." Asa prieteni mai rar ;)

5. Partea nasoala e ca nu mai exista placuta respectiva, exista numai suruburile, cablurile de prindere si scarita. Nu exista "elementul" care sa le lege de motor.

6. Asta incerc sa fac acum, o sa ii cumpar bujiile (inca nu stiu daca sunt CR9E de la ZZR600 sau CR8EK de la ZXR 400), dar, ca sa fiu mai sigur desfac pe cele vechi sa stiu sigur. Apoi.. sa vedem ce mai trebuie ca sa plece.

 

Multumesc pentru sfaturi :agree:

 

 

 

1. Vezi sa nu fie jugul mai degraba stramb. O jamba e greu/imposibil sa se strambe dupa descrierea ta.

3. Faza asta poate ascunde multe chestii nasoale. Nu ar trebui cumparat un motor fara macar sa-l auzi mergand.

5. Se sudeaza in argon. Atentie la sudura ca unii incarca de-am p...lea si pe urma te trezesti ca nu mai sta pe gaurile de prindere.

6. Intai porneste-l si vezi daca merita, dupa aia consumabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi colegi forumisti...vin si eu cu o intrebare...cam care mai e pretul corect pt un zzr 400, an fabricatie 98, aprox 30000km (pe bord-nu stiu daca sunt reali sau nu), kit lant nou, cauciucuri bune, releu incarcare nou, antigel nou, lichid frana, garnituri etriere noi...stare optica buna. Are nevoie doar de semeringuri la furca si baterie.... Va intreb pt ca a venit vremea sa ma despart de zzrica mea..si nu vreau nici sa cer prea mult...nici prea putin.

Editat de SEBYK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Dragi colegi forumisti...vin si eu cu o intrebare...cam care mai e pretul corect pt un zzr 400, an fabricatie 98, aprox 30000km (pe bord-nu stiu daca sunt reali sau nu), kit lant nou, cauciucuri bune, releu incarcare nou, antigel nou, lichid frana, garnituri etriere noi...stare optica buna. Are nevoie doar de semeringuri la furca si baterie.... Va intreb pt ca a venit vremea sa ma despart de zzrica mea..si nu vreau nici sa cer prea mult...nici prea putin.

1400 cam asa merg anul asta

plus/minus depinde daca estetic arata bine - fara sa fi fost lovita etc - daca mai ai chestii in plus iar lista - evident poate continua

 

 

Mesaj completat

Nici eu nu as duce-o la service, dar partea de carburatie si electrica ma depasesc...

 

Uite si doua fotografii cu specimenul in cauza si cu rezervorul inainte de curatare

 

ai facut treaba cu electroliza? - e curat?

oricum mi-ai dat palpitaii la inima cand am vazut ce e acolo!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, delu, n-am aplicat treaba cu electroliza la rezervor, dar am incercat metoda pe un patent vechi cu rezultate excelente. Urmeaza rezervorul, cred ca intr-o saptamana insa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare...saptamana trecuta a fost suparare mare in familie..dupa 3 ani fericiti petrecuti impreuna, ne-am despartit.:| E vb de zzryk mea... In concluzie, mi-au mai ramas niste piese dintr-un motor(propulsor)...daca e cineva interesat vb pe pm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, delu, n-am aplicat treaba cu electroliza la rezervor, dar am incercat metoda pe un patent vechi cu rezultate excelente. Urmeaza rezervorul, cred ca intr-o saptamana insa.

 

Nenea - ne mai tinem si noi de treaba aia

 

daca e raspudne la telefon - imi zici cand si vin sa o resucitam!!!

 

mai cu viata mai cu viata !!!

 

asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...