Supapa_Jr Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 sunt prea galagioase pentru gusturile lui si..trebuie sa-i faca identificarea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 (editat) ) va rog eu...ma ajuta cineva cu 2 evacuari de zzr 600 stock? proprietarul actual a zis ca ar fi dispus si la schimb cu cele de pe motocicleta...2 replici de racefit ce se potrivesc la fix. Man, zi-i sa se duca la Ilioare vis-a-vis de poligon. Editat August 16, 2011 de bogdan192 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mephisto Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 ) va rog eu...ma ajuta cineva cu 2 evacuari de zzr 600 stock? proprietarul actual a zis ca ar fi dispus si la schimb cu cele de pe motocicleta...2 replici de racefit ce se potrivesc la fix. Salut, vezi ca merg si cele de 400cc......daca in drum spre Ilioara te opresti pentru cateva minute in Vitan (la garaj) se poate rezolva pe loc. Dar te costa scump " prietenii stiu de ce" Open Ride ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AntIs0cI@L Postat August 21, 2011 Share Postat August 21, 2011 ok revin cu alte modificari la anuntul meu : am pus oglinile la loc. refacut sau. schimbat bateria. pret nou 500 de euro(nu este negociabil) din pacate, nu am cum sa o vand pe bucati pentru ca nu am unde sa tin motorul in siguranta. /index.php?/topic/664589-vand-zzr-de-400/ revin cu poze noi imediat ce le fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 (editat) ok revin cu alte modificari la anuntul meu : am pus oglinile la loc. refacut sau. schimbat bateria. pret nou 500 de euro(nu este negociabil) din pacate, nu am cum sa o vand pe bucati pentru ca nu am unde sa tin motorul in siguranta. /index.php?/topic/664589-vand-zzr-de-400/ revin cu poze noi imediat ce le fac. mai bine o dezmembezi decat sa o dai la 500 de euro din momentul in care mobra porneste/merge Editat August 24, 2011 de delu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AntIs0cI@L Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Timpul si lipsa de locatie ma impiedica sa fac asta.... Legat de sa mi-a facut tata o surpriza si a duso el la reparat(scuze ca nu te-am mai cautat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 (editat) Ce problema are? daca nu o dai pana luna care vine poate ti-l iau eu; eventual ne putem vedeam pe weekend sa-mi arati motorul Editat August 24, 2011 de X-eL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AntIs0cI@L Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Nu prea am timp acum sa iti detaliez(sunt la munca), vezi ca putin mai sus e linkul cu anuntul la care am facut update! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Se dezmembreaza Kawasaki ZZR400 din 1996. Preturi decente. 0741095483, Daniel. Topic: /index.php?/topic/667269-dezmembrez-zzr400-din-1996/page__view__findpost__p__2939049 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Salut! Asta este ce vreau sa imi iau... Mai am putin. Sper sa se vada, nu am mai pus photo pana acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 ) mobra de 400 de la tomina...pe ce bani ai vrea sa o iei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Negociem inca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 (editat) tomina are preturi mari ... exagerat gasesti alte zzrici la preturi decente pana in 1500 de euro daca trece de 1500 nu prea se mai merita sa dai pe un zzr de 400 si ala nu mai jos de 98 vrei sa enumar ce am vazut la ea ? editie limitata de Movistar Telefonica - nu a existat vreodata ,a fost proaspat refacuta carene tobe oglinzile vad ca sunt mate ... de zzr ce e drept - dar arata execrabil comparativ cu motorul ai un capac lipsa - capacelel alea sar la accidente sa ... de o culoare dubioasa capac magnetou polisat - dar nu in comert ci pe asfalt - mai mult ca sigur e lipit cu poxilina pe interior un suruib ruginit de la discul de frana fata ansamblu stanga de la pilot schimbat 9deci cazuta pe stanga) lantul pare a fi ruginit lipsa parbriz cu suruburi lipsa plastic ce vine intre carena si cadru - se vede "gaura" prin care trece admisa de aer iar astea mai mult ca sigur nu sunt singurele bube/lipsuri ... asta la o prima vedere dintr-o singura poza cand te duci sa o cumperi ... mergi cu cineva care cunoste si atentie sa nu fie cadru sudat de la jug ... al meu a fost si de la tomina era asa ca ... mare grija sa nu se faca chopper Editat Septembrie 6, 2011 de delu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Motorul se cumpara cu oglinzi vopsite, kit de lant nou, parbriz etc. Sub nicio forma mai scump de 1200e, garantie 1 an si posibilitate buy back. Sunt la inceput si cred ca este ok. L-am ales luni dimineata, pana seara l-am auzit mergand. Pana acum mi se par seriosi... Si se schimba si saua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Eu mai vad si surubul stanga de la rezervor ruginit sanatos (o sa fie criminal sa-l dai jos daca vrei sa refaci carburatia), suportul de numar e lipsa cu tot cu numar, lantul e ruginit rau si tras cam pana la jumatea cursei si dupa cum se vede in poza ar mai avea nevoie sa fie intins putin, cauciucele nu mai au nici unul perisori, deci probabil or sa trebuiasca schimbate, telescopul stanga pare sa curga (sau are rugina) pe jos, pe toba din stanga se vede relativ usor ca a fost scapata pe jos la viteza mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Eu mai vad si surubul stanga de la rezervor ruginit sanatos (o sa fie criminal sa-l dai jos daca vrei sa refaci carburatia), suportul de numar e lipsa cu tot cu numar, lantul e ruginit rau si tras cam pana la jumatea cursei si dupa cum se vede in poza ar mai avea nevoie sa fie intins putin, cauciucele nu mai au nici unul perisori, deci probabil or sa trebuiasca schimbate, telescopul stanga pare sa curga (sau are rugina) pe jos, pe toba din stanga se vede relativ usor ca a fost scapata pe jos la viteza mica. suport de numar il are pe cel original ... de lonjeronul stanga .. sincer chiar nu vad ... pai ... sa o prezinti la lume cand o cumperi ... an km si poze ) si sa nu uitam cat dai pe halat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Intra in lucru de luni, 12 Sept si este gata pana vineri - sper. Dupa care, daca totul este ok, dau de baut in Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mephisto Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Ceea ce zice Delu este corect, in completare iti zic urmatoarele : - motoreta este second hand - pretul se stabileste in urma unei evaluari corecte raportata la anul de fabricatie si stare generala - kit de lant - reprezinta consumabile si nu trebuie pus la socoteala cand o cumperi , nou sau uzat in general se da spalat si uns bine casa nu se vada uzura - diverse urme cauzate de accidente scad considerabil pretul afisat Pana la urma nu e nebun cine cere, e nebun cine da banii ! Daca asta este ultima decizie ...sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea ! E o motoreta buna pentru un inceput de drum! Ride Safe !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 salutare! ma alatur si eu posesorilor de zzr 600 cu o batranica din 91" luata chiar azi dupa intense negocieri si teste .mobra are ceva defecte optice in rest mecanic este ok (zic eu) este un zzr 600D adus in tara in 2008 primul proprietar in Ro .cam neglijata estetic . eu vin de pe un gsxr 750 care ma dejamagit total. asa ca zzr-ul ma impresionat placut . acum sper sa ma ajutati cu ceva sfaturi. am nevoie de okiuri de semanlizari fata stg dr. si o mica nelamurire cutia pare tapana" asa de felul ei insa nu mam obisnuit cu schimbarea 2-3 -a care mi se par putin mai zgomotoase decat la gsxr .. ceva particularitati la cutia de zzr de care sa iau aminte ? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_inu Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 salut, am si eu ceva intrebari despre un zzr, mai exact cand este in sarcina se aude un troscait ca de rulment spart undeva la pinionul de atac. stie cineva despre ce vorbesc? e greu de schimbat acel rulment? am inteles ca trebuie dat jos tot motorul? si nelipsita problema de la cutia de viteze: din 2 in 3 face figuri, mai exact daca schimb 3 si nu trag de ea e ok, daca trag mai tare de gaz cupleaza,scapa, motorul se tureaza putin in gol si cupleaza violent am inteles de la un prieten care a avut acceasi problema la 636 ca de vina este furca/ furcile care sunt strambe(din cutie) a mai remediat cineva asa ceva? tot cu motorul jos de pe cadru se rezolva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mephisto Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 salut, am si eu ceva intrebari despre un zzr, mai exact cand este in sarcina se aude un troscait ca de rulment spart undeva la pinionul de atac. stie cineva despre ce vorbesc? e greu de schimbat acel rulment? am inteles ca trebuie dat jos tot motorul? si nelipsita problema de la cutia de viteze: din 2 in 3 face figuri, mai exact daca schimb 3 si nu trag de ea e ok, daca trag mai tare de gaz cupleaza,scapa, motorul se tureaza putin in gol si cupleaza violent am inteles de la un prieten care a avut acceasi problema la 636 ca de vina este furca/ furcile care sunt strambe(din cutie) a mai remediat cineva asa ceva? tot cu motorul jos de pe cadru se rezolva? Salut, exista posibilitatea ca acel zgomot sa nu fie de la rulmentul pinionului, poate fi doar din cauza uzurii chitului de lant.......o posibilitate. In legatura cu cutia de viteze daca ai furca / furcile strambe poti fi sigur ca nu mai cupleaza in treapta,daca cupleaza dar mai greu se poate ca doar uzura pastilelor sa fie de vina. Oricum ar fi nu stiu pe nimeni care sa remedieze fara sa dea motorul jos de pe cadru..... Spor la treaba si daca mai sunt nelamuriri ne auzim ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_inu Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 prima problema sigur nu este de la lant, asa am crezut si eu prima data, am curatat lantul si l-am gresat insa zgomotul persista, a verificat un mecanic acctionand frana spate cand motoreta este pe cricul central pornita in viteza 1 si abea cand frana este apasata mai tare incepe sa se auda. se aude fix dupa ce pinionul de atac face o tura, la fiecare tura completa se aude zgomotul ca de ... bila sparta... la a 2-a problema, de unde se pot cumpara pastilele respective sau ce cod au ca piesa de schimb? se poate face comanda undeva pt asemenea piese? as incerca la united motors dar presupun ca o sa imi ceara exact denumierea piesei sau un cod ceva... multumesc pt raspuns, intradevar folositor. se pare ca nu se stie, pana la urma nu a incercat nimeni sa repare cutia de viteze? din cate se stie la kawa e o problema cunoscuta treaba cu cutia de viteze, nu pot sa cred ca nimeni nu a reusit sa repare defectul. spuneti si voi cum ati remediat buba poate ma incumetez si eu sa desfac sa vad care e treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mephisto Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 Posibil sa nu ma fi exprimat eu coret in legatura cu remedierea uzurii furcilor....pastilele nu se pot inlocui, nu sunt ca cele de la tacheti, sunt aplicate la capetele furcilor( vezi manual de reparatie). Daca te decizi sa deschizi "pacientul", daca te impotmolesti la ceva da de veste si intervenim. Ma repet : spor la reparatii!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_inu Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 am inteles, ms pt promptitudine in curand o sa ma apuc sa o demontez ca ma cam doare sa o aud cum "geme" cand schimb viteza. ms pt raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 costurile sunt deosebit de mari la cutie...este un sincron cu o 'furca' care este problematica...in principiu de la forja...cel mai bine cumperi o cutie cu totul dar...cu garantie...pentru ca altfel dai vreo 300E doar pe piese...+ vreo 500 ron cel putin...manopera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.