tamas_09 Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 150 lei ambele.Stop complet cu socluri,becuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 salutare baieti! as avea nevoie pt zzr-ul meu de sonda din rezervor pt becurile de benzina. problema e ca oricata benzina este in rezervor tot imi arata ca este pe rezerva si palpaie becurile.oare ce o fii baiu? asa cum zicea si x-el posibil sa fie rugina eu am o sonda de pe unu de 400 asemanator cu modelul de 600 E dar din moment ce ai leduri nu prea se potriveste cu indicatorul de benzina cu ceas ... eventual o sonda de 600 si indicatorul de pe bordul de 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 asa cum zicea si x-el posibil sa fie rugina eu am o sonda de pe unu de 400 asemanator cu modelul de 600 E dar din moment ce ai leduri nu prea se potriveste cu indicatorul de benzina cu ceas ... eventual o sonda de 600 si indicatorul de pe bordul de 600 am inteles....am gasit o sonda, acuma ramane sa o incerc sa vad.cea care o ai tu e la fel cu asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 (editat) Sonda aia de benzina este un simplu termistor infipt intr-o capsula care-l apara de valuri. "The resistance of most common types of thermistor decreases as the temperature rises. They are called negative temperature coefficient, or ntc, thermistors. Note the -t° next to the circuit symbol. A typical ntc thermistor is made using semiconductor metal oxide materials. (Semiconductors have resistance properties midway between those of conductors and insulators.) As the temperature rises, more charge carriers become available and the resistance falls." Capsula are perforatii mici pe capete pentru a permite benzinei sa intre si sa iasa dar fara a se putea umple sau goli brusc atunci cand inclini motorul de pe o parte pe cealalta. Cand benzina scade sub nivel, capsula se goleste si termistorul se incalzeste ii scade rezistenta si alearga electronii liberi sa aprinda becu-n bord. Cresste nivelul, se umple capsula se raceste termistorul, creste rezistenta si electronu nu mai trece. In functie de ce talent aveti la surubarit si ce piese /scule aveti la dispozitie puteti: - sa inlocuiti capsula cu ajutorul unui pistol/ciocan de lipit cu o capsula de Daewoo Matiz. Este montata in ansamblul sondei de benzina si are acelasi rol. senzor pt. rezerva. cost ~ 30 ron - sa inlocuiti termistorul in capsula cu un termistor de 500 ohm de la magazine de piese electronice cost ~ 3-5 ron Capsula este "casulata" peste marginea unui capacel izolator de textolit sau ceva asemanator. ca sa inlocuiti termistorul in ea: - piliti de jur imprejur marginea ambutisata peste capacel pana o taiati. - scoateti capacelul cu grija pentru ca este destul de casant - inlocuiti termistorul - puneti capacelul - adaugati cositor pe marginea capsulei astfel incat sa acoperiti in 2-3 puncte marginea capacelului. sau cositoriti 3-4 lamele sau sarmulite pe capsula si le indoiti apoi peste marginea capacelului. Editat Octombrie 18, 2011 de Bulinu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 Frati + surori: 1. Legat de zzr400 pe care il dezmembrez, se vinde fieraraia la aproape la pret de fier vechi. Urmatoarele merg la fier vechi daca nu se vand pana luni: - cadru - bloc motor + cutie viteze - bascula - in principiu tot ce e fier, aluminiu etc. 2. In curand, se vinde ZZR400 al lui Borsulica (ala movistar). Motoreta merge bine, dupa ce ii fac carburatia si o sa mearga si mai bine. Motorul are compresie buna, cutia de viteze merge impecabil. Daca sunteti interesati, PM lui Borsulica, mie sau telefon: 0741095483, Daniel. Borsulica zicea ca asta nu il satisface pe deplin, deci cauta o motocicleta ce ofera si finalizare. Va da el mai multe detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 In functie de ce talent aveti la surubarit si ce piese /scule aveti la dispozitie puteti: - sa inlocuiti capsula cu ajutorul unui pistol/ciocan de lipit cu o capsula de Daewoo Matiz. Este montata in ansamblul sondei de benzina si are acelasi rol. senzor pt. rezerva. cost ~ 30 ron - sa inlocuiti termistorul in capsula cu un termistor de 500 ohm de la magazine de piese electronice cost ~ 3-5 ron Capsula este "casulata" peste marginea unui capacel izolator de textolit sau ceva asemanator. ca sa inlocuiti termistorul in ea: - piliti de jur imprejur marginea ambutisata peste capacel pana o taiati. - scoateti capacelul cu grija pentru ca este destul de casant - inlocuiti termistorul - puneti capacelul - adaugati cositor pe marginea capsulei astfel incat sa acoperiti in 2-3 puncte marginea capacelului. sau cositoriti 3-4 lamele sau sarmulite pe capsula si le indoiti apoi peste marginea capacelului. mai clar de atata nu se putea !!! mersi mult! maine si fac ghidusia,sa vedem daca iese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LUCIBR Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 pai zzr-ul are si senzor de rezerva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 pai zzr-ul are si senzor de rezerva? la mine am doar cel de rezerva, nu am indicator de nivel in bord. stiu doar cand mai am 5 litri in rezervor si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 pai zzr-ul are si senzor de rezerva? Modelul ZX600D, 1990-1992, are doar martor de rezerva. nu are indicator de nivel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LUCIBR Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 multumesc mult. eu am indicator de nivel, credeam ca trebuie sa fie si cel de rezerva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 Frati + surori: 1. Legat de zzr400 pe care il dezmembrez, se vinde fieraraia la aproape la pret de fier vechi. Urmatoarele merg la fier vechi daca nu se vand pana luni: - cadru - bloc motor + cutie viteze - bascula - in principiu tot ce e fier, aluminiu etc. 2. In curand, se vinde ZZR400 al lui Borsulica (ala movistar). Motoreta merge bine, dupa ce ii fac carburatia si o sa mearga si mai bine. Motorul are compresie buna, cutia de viteze merge impecabil. Daca sunteti interesati, PM lui Borsulica, mie sau telefon: 0741095483, Daniel. Borsulica zicea ca asta nu il satisface pe deplin, deci cauta o motocicleta ce ofera si finalizare. Va da el mai multe detalii Ce finalizare man, ai innebunit??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 pai zzr-ul are si senzor de rezerva? modelele 89-92 sunt doar cu senzor de rezerva modele E 93-2002 au indicator (ceas) de benzina (ca la masina) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 salutare vin si eu cu cateva intrebari unele mai "interesante " ca altele atasej si poze pt o mai buna intelegere. 1: pe la capacul de chiuloasa pe margini la imbinarea cu chiuloasa se vede ulei imbibat pe acolo la fel si la cateva suruburi de prindere . garnitura posibil sa nu mai etanseze dar la suruburi tot de la garnitura sa fie sau suruburile au ceva garnituri sau alte cele . se poate schimba garnitura fara sa fie dat motorul jos de pe cadru? 2 :dupa ce am dat filtrul de aer jos si carcasa acestuia am obs un furtun in partea de jos nu imi dau seama de la ce este si care este rolul lui . filtru cum se vede in poza este destul de imbaxit dar oare este filtrul original sau un burete decupat ? 3: bujiile am vrut sa le dau jos dar m-am chinuit mult deoarece erau intepenite serios am reusit pana la urma dar greu ele arata cum se vad in poza sa fie ceva in neregula cu amestecul? ca se vad cam negre si ceva depuneri. nu sunt uleioase deloc dar is negre si la baza cu depuneri de carbon taciune funingine sau cum so numi . mai am de schimbat semeringurile la furca acolo tre sa o duc la unul de se pricepe filtrul aer bujiile le pot pune eu dar semeringurile si rulmentii la jug ..pass. in legatura cu jocul la supape ( cred ca asa ii spune) ca se cam aude nu tare sau se aude tacaneala aolo sus se pot regla fara a da motorul jos cam cat ar costa operatiunea asta . cam asta ar fi. va multumesc anticipat pt raspunsuri si ideile voastre . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 Vand: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 garnitura de capac de chiuloasa de schimbat furtunul ala face legatura intre carterul motorului si air box si are rolul de a introduce in motor gazele nearse si da filtru original este facut din burete bujiile indica un amestec ft bogat(fa carburatia) nu cred ca auzi cum "tacane supapele" mai degraba este distributia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 (editat) nu cred ca auzi cum "tacane supapele" mai degraba este distributia. poi daca era distributia tacanea la rece mai tare si mai accentuat la relanti apoi in turatii zgomotul reducea. (zic si eu acuma ca fosta mea mobra avea distributia terminata si cam astea erau simptomele) eu ii dau relatiu de 1000rpm si zgomotul este acelasi ca intensitate si fregventa la turatii mai mari 4000 5000 zgomotul (tacaneala ) nu se mareste doar un pic fregventa tacanelilor este mai rapida poate o fi de la pastile o fi vreo cateva uzate sa inteleg ca din cauza amestecului pornea mai greu cateodata Editat Octombrie 19, 2011 de el_nynios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AntIs0cI@L Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 Deci, nu vrea nimeni piese de ZZR? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 Deci, nu vrea nimeni piese de ZZR? se pare ca is facute bine si nu prea se strica zzr-urile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 pai ... eu in primul ZZR de 400 din 96 nu am bagat nici un leu exceptand consumabilele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alnke Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Salut.Vreau si eu cat mai multe detalii in cat mai scurt timp despre acest model zzr400.Ma gandesc sa imi cumpar unul din 98.Ce parere aveti?Am auzit ca au probleme cu viteza a doua si ca sare din ea''...Cam ce consum are?Este in 4 cilindri din cate stiu...e un minus sau plus???multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 toate motocicletele au probleme mai devreme sau mai tarziu cu a doua, nu mai asculta toate miturile astea proaste romanesti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 E misto motoreta, cam puturoasa si cantareste 5 tone dar e ok la drum lung. Intretinerea e ca la orice alt 600 4'n linie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 Sonda aia de benzina este un simplu termistor infipt intr-o capsula care-l apara de valuri. "The resistance of most common types of thermistor decreases as the temperature rises. They are called negative temperature coefficient, or ntc, thermistors. Note the -t° next to the circuit symbol. A typical ntc thermistor is made using semiconductor metal oxide materials. (Semiconductors have resistance properties midway between those of conductors and insulators.) As the temperature rises, more charge carriers become available and the resistance falls." Capsula are perforatii mici pe capete pentru a permite benzinei sa intre si sa iasa dar fara a se putea umple sau goli brusc atunci cand inclini motorul de pe o parte pe cealalta. Cand benzina scade sub nivel, capsula se goleste si termistorul se incalzeste ii scade rezistenta si alearga electronii liberi sa aprinda becu-n bord. Cresste nivelul, se umple capsula se raceste termistorul, creste rezistenta si electronu nu mai trece. In functie de ce talent aveti la surubarit si ce piese /scule aveti la dispozitie puteti: - sa inlocuiti capsula cu ajutorul unui pistol/ciocan de lipit cu o capsula de Daewoo Matiz. Este montata in ansamblul sondei de benzina si are acelasi rol. senzor pt. rezerva. cost ~ 30 ron - sa inlocuiti termistorul in capsula cu un termistor de 500 ohm de la magazine de piese electronice cost ~ 3-5 ron Capsula este "casulata" peste marginea unui capacel izolator de textolit sau ceva asemanator. ca sa inlocuiti termistorul in ea: - piliti de jur imprejur marginea ambutisata peste capacel pana o taiati. - scoateti capacelul cu grija pentru ca este destul de casant - inlocuiti termistorul - puneti capacelul - adaugati cositor pe marginea capsulei astfel incat sa acoperiti in 2-3 puncte marginea capacelului. sau cositoriti 3-4 lamele sau sarmulite pe capsula si le indoiti apoi peste marginea capacelului. pana la urma am gasit o sonda de zzr de 600 modelul pana in 92, care a potrivit perfect si e functionala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 Se dezmembreaza ZZR 400 1991, detalii in semnatura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionas_gpz Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 /index.php?/topic/671115-16060-17-dot-2009/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.