Sari la conținut

Grupul posesorilor de Kawasaki ZZR


ray
 Share

Postări Recomandate

Ok.Dar tot nu am aflat ce ma intetreseaza.Prinderea galeriilor pe motor,e identica?

D-ul meu avea 4-1. Erau infipte in blocul motor si toba finala prinsa cu colier la scarita pasagerului. Astea erau singurele puncte de fixare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Daca vreti piese pt zzr400/600 1995 mai am ceva piese.Ea era de 400

 

Mai am CDI,releul de incarcare,de care as vrea sa scap mai repede,dar si tot ce e prin lista din anunt

 

/index.php?/topic/667500-dezmembrez-kawasaki-zzr400600-1995/page__gopid__3050660#entry3050660

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Mi-am modificat evacuarea la zzr 600.Am facut din galeria cu 2 iesiri Y,una cu o singura iesire.Am pus la capa un Marving din carbon.Suna foarte frumos.

Nu am observat nici o schimbare la felul in care trage motorul.Deci e ok pana acum.Bafta!

Editat de tamas_09
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

am manual in pdf pt ZZR 600 model D si E. Cine doreste add pe yahoo: tamas_09 :bigstar:

 

Mi-am modificat evacuarea la zzr 600.Am facut din galeria cu 2 iesiri Y,una cu o singura iesire.Am pus la capa un Marving din carbon.Suna foarte frumos.

Nu am observat nici o schimbare la felul in care trage motorul.Deci e ok pana acum.Bafta!

 

 

Revin.Merge impecabil. Mi-a tot fost frica,,ca va face figuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prieteni zezeristi!! unde gasesc un amortizor spate pt 1100 C ?? de pe care alt model ar mai potrivi? vine sezonul si stau pe tusa :angryfire:

al meu, pur si simplu a curs uleiul din el dintr-o data,si nu mai amortizeaza deloc, e doar arcul....se mai poate repara? ati mai patit careva asa? :unsure: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prieteni zezeristi!! unde gasesc un amortizor spate pt 1100 C ?? de pe care alt model ar mai potrivi? vine sezonul si stau pe tusa :angryfire:

al meu, pur si simplu a curs uleiul din el dintr-o data,si nu mai amortizeaza deloc, e doar arcul....se mai poate repara? ati mai patit careva asa? :unsure: :cheers:

 

servus, eu cand mi-am luat mobra avea amortizoarele din fata fara ulei/lichid si la fiecare denivelare imi scotea zgomote ciudate. am fost la service si ptr. un pret destul de mic au pus cei de acolo lichid in cantitatea si proprietatile necesare si de atunci a mers foarte bine; tind sa cred ca daca mai ai arcul la amortizorul din spate se poate proceda la fel; doar sa nu mergi mult asa cu ea ca distrugi, evident, arcul.

 

toate cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am scos si eu batranica mea de la hibernat (zzr '91), si as vrea sa-i fac o sincronizare de carburatoare. Aveti sa-mi recomandati un dr. in asa ceva? Multumesc!

 

Numai de bine!!

 

Gasesc si eu doua tobe pt zzr400 din 91, primul mode?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai imi vand motorul, mi-am gasit un job ok in cele din urma... :smoke:

Ma bucur sa aud si vesti bune!

 

Are cineva ideie daca se potriveste sistemul complet de evacuare de pe zzr 600 D pe model zzr 600 E?

 

Deci,inculsiv prinderea galeriilor pe motor si pana in spate.

Multumesc!

Nu se potrivesc, sunt alte dimensiuni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am scos si eu batranica mea de la hibernat (zzr '91), si as vrea sa-i fac o sincronizare de carburatoare. Aveti sa-mi recomandati un dr. in asa ceva? Multumesc!

 

Numai de bine!!

 

Gasesc si eu doua tobe pt zzr400 din 91, primul mode?

 

Am eu 2 tobe de ZZR 400 '91 daca te intereseaza, anuntul de dezmembrare este in semnatura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hi hi! sper sa reintru in aria zzeristilor seznonul aceasta! :banana:

@Mihai - Merci :cheers:

Editat de delu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hi hi! sper sa reintru in aria zzeristilor seznonul aceasta! :banana:

@Mihai - Merci :cheers:

Salut Delu, poti sa-mi recomanzi pe cineva pentru reglat/sincronizat carburatoare?Stima!

 

Am eu 2 tobe de ZZR 400 '91 daca te intereseaza, anuntul de dezmembrare este in semnatura

Salut, care este pretul lor? Ai si semnalizatoarele din fata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

150 RON bucata, sunt complete (nu au fost golite). Semnalele fata s-au dat deja din pacate.

 

Te pot ajuta si cu carburatoarele, dar numai la sincronizat; pentru reglaj amestec (color tune) trebuie sa apelezi la cineva care are bujie transparenta sau analizor de gaze.

Editat de X-eL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Delu, poti sa-mi recomanzi pe cineva pentru reglat/sincronizat carburatoare?Stima!

 

 

Salut, care este pretul lor? Ai si semnalizatoarele din fata?

 

vorbeste cu X-eL :) pentru sincronizare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Delu, poti sa-mi recomanzi pe cineva pentru reglat/sincronizat carburatoare?Stima!

 

 

Salut, care este pretul lor? Ai si semnalizatoarele din fata?

 

am eu un post anterior cu poze la semnalele de ZZR400 pe care le am, unul dintre ele este ciobit, dar dc esti din Buc. ne putem intalni si le vezi.

pretul e acum 30lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se potrivesc, daca sunt din aceeasi generatie:

 

ZZR 400 K = ZZR 600 D (1990-1992)

ZZR 400 N = ZZR 600 E (1993-2001)

 

Spun asta si din proprie experienta, deoarece am avut semnale de ZZR 600 pe motor si le-am vandut mai departe tot unui motociclist cu ZZR 600 :)

 

Singura diferenta dintre modele este la numarul de fire si soclul becului; respectiv 3 pentru modelul de Japonia (cel de 400), comparat cu 2 pentru modelul european (cel de 600). Se datoreaza faptului ca modelele pentru Japonia au becuri de stop (5/21W) in semnal, deoarece folosesc faza de 5W drept pozitie. Acest aspect nu conteaza totusi, deoarece soclul in 3 fire de la modelul de 400 se potriveste perfect in semnalul de pe modelul de 600.

Editat de X-eL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se potrivesc, daca sunt din aceeasi generatie:

 

ZZR 400 K = ZZR 600 D (1990-1992)

ZZR 400 N = ZZR 600 E (1993-2001)

 

Spun asta si din proprie experienta, deoarece am avut semnale de ZZR 600 pe motor si le-am vandut mai departe tot unui motociclist cu ZZR 600 :)

 

Singura diferenta dintre modele este la numarul de fire si soclul becului; respectiv 3 pentru modelul de Japonia (cel de 400), comparat cu 2 pentru modelul european (cel de 600). Se datoreaza faptului ca modelele pentru Japonia au becuri de stop (5/21W) in semnal, deoarece folosesc faza de 5W drept pozitie. Acest aspect nu conteaza totusi, deoarece soclul in 3 fire de la modelul de 400 se potriveste perfect in semnalul de pe modelul de 600.

 

 

 

semanele is la mine si se potrivesc perfect pe zzr 600 90 92

 

 

offtopic( poate ne intelegem si al parbrizul ala ) ,,spor

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ bogdan192: imi pare rau, dar am de lucru prin parcare pe la motoarele mele in weekend-ul asta, ca a inceput sezonul. daca reusesti sa cureti carburatoarele intre timp, gasim o ora pe undeva libera sa rezolvam cu sincronizatul.

 

@el_nynios: desigur, ai PM cu pozele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

semnalele de fata de la ZZR 600 nu se potrivesc cu cele de la ZZR 400

se potrivesc daca sunt de pe acelasi model

cum zice si alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ bogdan192: imi pare rau, dar am de lucru prin parcare pe la motoarele mele in weekend-ul asta, ca a inceput sezonul. daca reusesti sa cureti carburatoarele intre timp, gasim o ora pe undeva libera sa rezolvam cu sincronizatul.

 

@el_nynios: desigur, ai PM cu pozele

 

 

Salut X-eL, cand ai timp sa ma ajuti si pe mine cu o sincronizare de carburatoare, si unde as putea sa te gasesc? Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, scuze pentru stres dar vreau sa scap si eu de niste piese ramase in urma unei dezmembrari :

 

ACTE : carte + talon + nr

 

MOTOR : stare buna. fara chiulasa si anexe.

 

REZERVOR : perfect, nelovit, nici macar zgariat. Fara busonul de umplere care sa vandut cu cheile.

 

ROATA SPATE : are si guma.

 

\PRETURILE LE FACETI VOI, SUNATI, OFERITI SI CUMPARATI.

 

Bafta si asfalt uscat.

 

poze reale

 

 

alex - 0765979952

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...