X-eL Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Verifică șuruburile pilot, câte ture au. Verifică și acele de dozaj, să culiseze bine și să nu aibe șaibe/distanțiere puse în capăt (o formă de "tuning," ca să bage mai multă benzină în amestec). Mai merg verificate și jigleoarele principale, să fie cele corecte ca număr și să nu fie modificate în nici un fel (am mai auzit povești cu bormașini). Dacă toate sunt în ordine, fă o sincronizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionnyzxr Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Sincronizare i am facut acum 2 saptamani,a mers bine in turatii mici,pana in 5-6000rpm dupa am bagat mana mai serios in gaz si a revenit la loc. Problema este ca daca incerc sa o pornesc cu soc,o inec...cand este motorul cald reglez turatia la 1500rpm o perioada si dupa incepe sa urce la 2000rpm. Reglez din nou la 1500 scade la 1000 si dupa moare. Ms pt sfat si promptitudine. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cyanide Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 Are cineva de vanzare etrieri fata de zzr 1100?...am inteles ca se potrivesc si de la alte motoare cu mici ajustari dar as prefera sa nu umblu cu improvizatii. » Post actualizat in 24 Aug 2015 06:19 Ionnyzxr, mie imi suna a amestec bogat rau. Daca se ineaca atunci cand pornesti cu socul tras clar vine prea multa benzina. Pot fi suruburile de amestec sau cuiele pontou nu inchid in unele carburatoare. Faptul ca turatia variaza poate insemna catrage aer fals. Pulverizeaza sprayde pornit motorul pe la galeriile de cauciu dintre carburi si chiuloasa...daca turatia se modifica simtitor galeriile nu mai etanseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 Daca te intereseaza etrieri de ZZR 400/600 de pe fata am eu o pereche, au garniturile de la pistonase cam praf, dar iti fac un pret bun (1 Ursus Black) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cyanide Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 apai, daca e vorba de ursus merita incercat ...garniturile mele is bune, pistonasele sunt cam varza. Dar din 2 fac eu o pereche buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 În weekend ajung în țară și rezolvăm săptămâna care vine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cyanide Postat Septembrie 13, 2015 Share Postat Septembrie 13, 2015 eu sunt plecat prin tara, dar dau de 6 cand ma intorc in Bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 OK atunci, astept un semn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_RTR Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 (editat) Salutare. Daca doreste cineva carene fata, oglinzi, semnale, far, parbriz, bugspoiler de ZZR din 1996. Si o toba din inox si carbon. Poze reale. Preturi bune. Editat Septembrie 16, 2015 de alex_tr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alinache Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Salut! Ma alatur si eu cu un zzr 1100 din '97! O am de aproape 2 saptamani, luata de la userul Hysaf! Am facut cateva sute de km, majoritatea in oras si am inceput sa ma mai obisnuiesc cu greutatea dar este clar ca a fost gandita pentru altceva! Saptamana trecuta au lovit-o in parcare si s-a ales cu parbrizul spart, semnalizarea stanga fata sparta, maneta de ambreiaj indoita, carena laterala stanga si cea frontala zgariate destul de adanc, oglinda stanga zgariata si toba din dreapta putin infundata! Acum ma intereseaza niste pareri despre un parbriz double bouble (sau cum se scrie), eu fiind si mai inalt (195cm), ofera protectie in plus la vant sau iau o prelungire pentru unul normal? As mai vrea si manualul de reparatii daca il are cineva! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Salutare. Daca doreste cineva carene fata, oglinzi, semnale, far, parbriz, bugspoiler de ZZR din 1996. Si o toba din inox si carbon. Poze reale. Preturi bune. Mai adauga galeriile din motor care e tot din inox(devil),furtune cu insertie metalica. E prima mea mobra » Post actualizat in 21 Sep 2015 08:22 Salut! Ma alatur si eu cu un zzr 1100 din '97! O am de aproape 2 saptamani, luata de la userul Hysaf! Am facut cateva sute de km, majoritatea in oras si am inceput sa ma mai obisnuiesc cu greutatea dar este clar ca a fost gandita pentru altceva! Saptamana trecuta au lovit-o in parcare si s-a ales cu parbrizul spart, semnalizarea stanga fata sparta, maneta de ambreiaj indoita, carena laterala stanga si cea frontala zgariate destul de adanc, oglinda stanga zgariata si toba din dreapta putin infundata! Acum ma intereseaza niste pareri despre un parbriz double bouble (sau cum se scrie), eu fiind si mai inalt (195cm), ofera protectie in plus la vant sau iau o prelungire pentru unul normal? As mai vrea si manualul de reparatii daca il are cineva! Numai bine! Poti sa pui parbriz pentru ca te va ajuta comparativ cu ala stock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Ce ghinion, sa-ti gasesti motocicleta proaspat achizitionata daramata in parcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alinache Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Partea buna este ca cel ce a lovit-o a lasat un nr de telefon si mi-a dat asigurarea, am parbrizul original pe care l-am si montat si mai am si un set de manete scurte! Si poate ma aleg si cu un parbriz mai inalt! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cyanide Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 eu am 1,93 si parbrizul touring este prea jos, cu siguranta o extensie ar fi de vis ...am eu manualul in pdf dar e prea mare sa-l pun aici, poate pe mail. » Post actualizat in 21 Sep 2015 12:35cam asa arata parbrizul MRA Touring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alinache Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Poate incerc eu un double bubble, poate ofera protectie mai buna! Oricum la 90-100 km/ora stau cu cotul stang razmat de rezervor si nu simt mari turbulente! De fapt stateam cu parbrizul vechi, acum am originalul si nu stiu cum se comporta! @Cyanide - ai pm. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 un MRA din asta am si pe gpz. Nu mi se pare nu stiu ce, bate vant cam sub barbie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_RTR Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Salutare. Am oprit din moto doar aceste piese sa mai recuperez din pierdere. Mai adauga galeriile din motor care e tot din inox(devil),furtune cu insertie metalica. E prima mea mobra » Post actualizat in 21 Sep 2015 08:22Poti sa pui parbriz pentru ca te va ajuta comparativ cu ala stock » Post actualizat in 22 Sep 2015 05:14Preturi bune. Carena centrala + far + semnale + oglinzi + parbriz = 100e Carene laterale + bugspoiler + U-ul care le prinde = 70e Finala + intermediara = 60e Salutare. Daca doreste cineva carene fata, oglinzi, semnale, far, parbriz, bugspoiler de ZZR din 1996. Si o toba din inox si carbon. Poze reale. Preturi bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Ny Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 Salut tuturor. Cu ceva luni in urma eram la 'vanatoare' de busa si......si mi-a picat cu tronc pana la urma o clasica 'zărzărea' de 1100. Asta a fost. Viata este plina de surprize. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 Salut tuturor. Cu ceva luni in urma eram la 'vanatoare' de busa si......si mi-a picat cu tronc pana la urma o clasica 'zărzărea' de 1100. Asta a fost. Viata este plina de surprize. Salut! Exact asa sunt eu acum ) vreau o busa, urgeeent si imi vand zezereul 1100:) pret special de 999€ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_RTR Postat Septembrie 26, 2015 Share Postat Septembrie 26, 2015 Sau vandut plasticile. A ramas finala din carbon si intermediara din inox la 60e / 250ron 0765979952 Salutare. Am oprit din moto doar aceste piese sa mai recuperez din pierdere. » Post actualizat in 22 Sep 2015 05:14Preturi bune. Carena centrala + far + semnale + oglinzi + parbriz = 100e Carene laterale + bugspoiler + U-ul care le prinde = 70e Finala + intermediara = 60e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rosca Paul Postat Noiembrie 6, 2015 Share Postat Noiembrie 6, 2015 (editat) salutare tuturor. zilele acestea faretemeo a dat un scooter pe un zzr 500 din 90 tot dezmembrat .. l-am asamblat ii lispseste codita cu tot ce e acol vas de expansiune si nush ce mai trebuia sa fie acol. acum ce vreau sa intreb :1-trebuie sa aibe pompa de benzina?eu le-am pus pe direct de la rezervor la carburatoare .eu la rezevor am cv acol si are ca si o pompa de amorsare in ea si de acol are 2 iesiri sau ma rog ii o iesire si o intrare 2-fisele cum vin la pistoane ? scateie da la toate 4 bujiile benzina vine ca se ineaca daca dau mult la automat compresie nu am cum sa o masor ca nu am aparat ...da sa porneasca si pusca in toba. Ieri l-am tras dupa masina a pornit cateva secunde si mergea asa tot in hopuri si daca accelera pusca in toba Editat Noiembrie 6, 2015 de Rosca Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cyanide Postat Noiembrie 7, 2015 Share Postat Noiembrie 7, 2015 (editat) fise legate gresit, carburatia si sincronizarea carburatoarelor varza..daca la robinetul de la rezervor ai un mic furtunel de vacuum atasat, atunci nu are pompa de benzina.Verifica filtrul de benzina sa nu fie infundat. Ordinea de aprindere s-ar putea sa fie 1-2-4-3. Oricum, curata bine carburatoarele si verifica filtrul de benzina si avansezi de acolo. » Post actualizat in 07 Nov 2015 07:58Pentru cine este interesat, bag la vanzare zzr-ul meu 1100 din 1996. Presupun ca nu mai este nevoie de o descrie detaliata a caracteristicilor tehnice. Ce pot sa mai spun este ca i-am schimbat filtrele, uleiul, bujiile si lichidul de frana pe la 42222 km si acum are 45500. I-am schimbat uleiul din furca si simeringurile (de praf si de ulei) si rulmentii de jug. Zilele trecute i-am schimbat si antigelul si am curatat si uns lantul. I-am facut carburatia, schimbat niste garnituri pe unde mai curgea ulei.Motorul merge bine dar necesita niste lucrari pe la carene (sunt crapate pe ici pe colo si necesita vopsire daca sunteti pretentiosi) si oglinda stanga este zgariata in partea de sus.( oglinda originala cred ca a fost sparta si lipita alta peste, este aproape insesizabil) Are voltmetru atasat in turometru.Cauciucurile au carne pe ele cam 80% dar sunt vechi. Are top case in care incape o casca si ceva maruntisuri pe langa. Am o pereche de rulmenti noi pentru roata fata, un radiator cu ventilator, ambreiaj si alte piese din alt motor gen :chiuloasa completa, 3 pistoane, biele si altele. Are toate actele. Pretul este de 900 e fix.cateva poze gasiti pe olx http://olx.ro/oferta/kawasaki-zzr-1100-ID4XdWY.html#bdd313784f voi mai pune cateva astazi dupa amiaza. Editat Noiembrie 7, 2015 de cyanide Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rosca Paul Postat Noiembrie 7, 2015 Share Postat Noiembrie 7, 2015 daca incalzesc bujiile la foc si le pun porneste un pic de fiecare data cnd dau la automatt ... am comandat alte bujii oricum .. fisele sunt in ordinea din imaginea aia ... la rezevor au doar ce e in imagine nu e nici un robinet acel buton auriu daca apas pe el se simte ca si cum ar fi ptr amorsare si daca scot furtunu si apas baga benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cyanide Postat Noiembrie 7, 2015 Share Postat Noiembrie 7, 2015 mda, cred ca pe stutul ala liber venea un furtun de vacuum care ducea la carburatoare deci, clar nu ii vine benzina si de asta pocneste. Pune un furtun cu un capat acolo si vezi ca pe toate galeriile alea de cauciuc dintre motor si carburi ai niste tevusti folosite la sincronizare. Celalat capat il bagi in oricare tevusca, (eventual cea mai apropiata)...amorsezi si ii dai play. » Post actualizat in 07 Nov 2015 23:11alte poze cu ZZ-rica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rosca Paul Postat Noiembrie 8, 2015 Share Postat Noiembrie 8, 2015 ms ptr sfaturi. ai am o intrebare la cele 4 carb vin 2 furtune unu in partea dinspre motor si celalalt in partea cu filtru de are ? unu vine conectat la rezervor si unu unde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.