ionas_gpz Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 Tija din capacul de ambreiaj este oare la fel la zzr 400 cu cel de zzr 600 acelasi an/ ani diferiti? Multumesc. sunt identice,confirm si eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Noiembrie 11, 2014 Share Postat Noiembrie 11, 2014 Instalatia electrica (cablajele) sunt la fel zzr 400 vs zzr 600 aceasi ani? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Noiembrie 11, 2014 Share Postat Noiembrie 11, 2014 Da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Noiembrie 11, 2014 Share Postat Noiembrie 11, 2014 Da esti sigur? nu sunt probleme sa nu ajunga fire sau stiu eu....?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Noiembrie 12, 2014 Share Postat Noiembrie 12, 2014 esti sigur? nu sunt probleme sa nu ajunga fire sau stiu eu....?? Nu.Sunt mobre identice.Sigurele diferente sunt la pistoane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Noiembrie 18, 2014 Share Postat Noiembrie 18, 2014 cine vreau un filtru de aer sport K&N pt zzr 600 E? Tine o vesicie,doar trebuie curatata.Pret 150 lei. PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 Vand sau dezmebrez. an 99 acte la zi stare perfecta de functionare,cu multe piese extra; pret 1300 e neg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 Vand sau dezmebrez. an 99 acte la zi stare perfecta de functionare,cu multe piese extra; pret 1300 e neg Vinde-o intreaga.Eventual mai lasi la pret acolo... Daca te apuci de dezmembrat,o sa vezi ca iesi in gaura pentru ca poate sa treaca 1 zi,1 luna sau ani buni pana vei scapa de ea. Sa nu mai zic ca mobrele astea deja dispar dupa piata,deci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 Vinde-o intreaga.Eventual mai lasi la pret acolo... Daca te apuci de dezmembrat,o sa vezi ca iesi in gaura pentru ca poate sa treaca 1 zi,1 luna sau ani buni pana vei scapa de ea. Sa nu mai zic ca mobrele astea deja dispar dupa piata,deci... stiu ce zici,dar am tot lasat de la 1600 euro...are toba,filtru aer sport,bujii iridium,parbroz double bubble,capete ghidon ninja etc etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 stiu ce zici,dar am tot lasat de la 1600 euro...are toba,filtru aer sport,bujii iridium,parbroz double bubble,capete ghidon ninja etc etc... Pe vremea asta nu se vinde nimic,oricum Asteapta sa dea caldura si o sa isi gaseasca proprietar:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 Pe vremea asta nu se vinde nimic,oricum Asteapta sa dea caldura si o sa isi gaseasca proprietar:) sa speram Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hysaf Postat Februarie 11, 2015 Share Postat Februarie 11, 2015 Am o foaie de spate,poate ii trebuie cuiva de pe aici.Garantez ca nu recunoasteti motocicleta dupa ce o montati. /index.php?/topic/722833-vand-foaie-spate-kawasaki-gpzzrxzzr1100zephyr1100/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Donez un cadru de ZZR 600 1990-1992 (ZX600D) cu ACTE cu conditia sa se faca transcrierea de pe numele meu pe al noului proprietar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diles Postat Martie 28, 2015 Share Postat Martie 28, 2015 curatenie de toamna.. pentru zzr 600 D, donez urmatoarele: - juguri si ax - furtune frana fata - pompa frana spate completa - bloc comenzi stanga - cutie sigurante - pedala frana - fise + bobine contact pe pm Inca ma incurc de cutia asta.. nu ma scapa nimeni de ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo81 Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Salutare, gasesc si eu pe la cineva un cablu acceleratie (A /tras) pt zzr600? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Salutare, gasesc si eu pe la cineva un cablu acceleratie (A /tras) pt zzr600? salut ,am eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo81 Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Un cablu ambreiaj pentru ZX4R '94 gasesc pe la cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nanotel Postat Iunie 28, 2015 Share Postat Iunie 28, 2015 sunt proaspat posesor de ZZR600E 1995: si am cateva nelamuriri fata de moto.(nu sunt chiar incepator am mai avut un gs 500 vro 2 ani si acum am trecut la mai mare) -cam la ce consum se invarte moto in oras/exteriot(eu am facut 42 km cu 5 litri...cam prea exagerat parerea mea - nu trage mai mult de 150 cu a 6 sau cu a 5 parca se plafoneaza(presupun ca trebuie o carburatie facuta) -problema cu treapta a 2 si a 3 (nu mai intreb ca stiu povestea) de fostul proprietar.... -alte probleme de fabrica sau tipice kawa/zzr -am etrierul fata stanga blocat si nu am testat frana fata( e demontat) cum pareri despre franare, presupun ca prebuie altul sau sa incerc sal deblochez pe acesta!!!?? - si orice alte sfaturi legate de acest model le pot primi cu placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 - Consumul este mult exagerat, ar trebuie sa ia vreo 6 la suta; foarte probabil carburatoare dereglate sau defecte. - Idem - Da, modelele 95-96 au cam avut probleme cu cutia, nu numai la ZZR - Etrierii trebuiesc demontati complet (scoase toate pistonasele) si schimbate toate garniturile (2/pistonas), ar trebui sa fie vreo 16 in total pentru ambii etrieri de pe fata, plus inca 4 intre jumatatile etrierilor, daca tin minte bine. Garnituri ieftine de obicei se gasesc pe wemoto.ro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cyanide Postat Iulie 14, 2015 Share Postat Iulie 14, 2015 Salutare, mi-am luat si eu zilele trecute un zzr 1100 din 95 si caut un set de tobe originale (cu tot cu galerii ca ale mele sunt sudate) ca nu pot sa trec de RAR. Daca are cineva de imprumutat sau de vanzare, let me know Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nanotel Postat Iulie 14, 2015 Share Postat Iulie 14, 2015 Lipsa de de puterr si consumul.exagerat l-am rezolvat.(pompa benzina defecta) am curatat erierele garnituri si pistonase am cam dato la drum. Merge bine. Consum actual 8.5 litri bagati, am facut 62 km si mai am putin peste jumatate. E ok. » Post actualizat in 16 Jul 2015 12:18 Am o scurgere de ulei in dreptul la pompa de apa, se suspecteaza memeringul de acolo, cine ma poate ajuta cu o cota sau un manual de teparatie zzr600e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cyanide Postat Iulie 26, 2015 Share Postat Iulie 26, 2015 (editat) Salutare inca o data ...dupa ce am rezolvat treaba cu R.A.R -ul acum caut un mecanic priceput la ZZR-uri si in mod special cele de 1100. Problema este ca nu imi sta la relanti constant, adica...ba urca la 1500 rpm ba coboara la 1000...variaza si nu imi place. Am sincronizat carburile, le-am curatat (acasa.....sincronizare cu ceasuri) dar problema persista, In plus, la plecarea de pe loc se simte o trepidatie pana cand motorul urca in turatii...trepidatii care nu se simteau pana acum. Din cand in cand se mai aude si un scartait care CRED ca vine de la rulmentii de la roata fata plus un tacanit care se aude mai ales la turatii joase (probabil ca la turatii mai mari nu se mai aude din cauza tobelor). Vreau un baietas meserias care a mai lucrat cu zzr-uri sa isi arunce un ochi la ea si sa imi spuna ce trebuie schimbat sa nu merg asa cu ea si sa dau de belea tocmai cand nu vreau. Inca o chestie interesanta este ca pompa de benzina (de viraga...cea origina a inceput sa scape benzina pe la incheieturi) cateodata porneste si nu se mai opreste, ca si cum nu ar face presiune. Am dat jos cutia filtrului de aer si m-am uitat in carburatoare dar nu iese benzina pe langa ace deci cuiele inchid, probabil o fi membrana de la pompa perforata sau ceva. Treaba este ca pompa are comportamentul asta doar din cand in cand, de multe ori merge ce merge si apoi se opreste. Foarte ciudat. As verifica si jocurile la supape sa vad daca trebuie schiimbate pastilele deci este ceva de lucru si nu vreau sa mai servisez pe fuga in spatele blocului. Daca stiti un service bun la care sa o duc si sa stiu ca o scot cel putin in starea in care am dus-o...(cred ca stiti ce vreau sa spun) nu ezitati sa ma anuntati. P.S... pentru un motor de 127 cp trage destul de greu in viteza 1 si dupa ce trec de 5000 rpm vibratiile din ghidon devin destul de mari. Poate mi se pare mie ciudat pentru ca am mers numai pe mobre pe cardan dar nahh...ma asteptam la racheta si am dat peste un Hercules. Oricum mobra este de nota 10 Editat Iulie 26, 2015 de cyanide Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Cel de 1100 are o poibila problema la cuzineti, daca e bataia jos din bloc la turatie joasa, sper sa nu fie de la asta. Motorul seamana oarecum cu cel de pe gpz900r cred, la care mai rontaia si distributie sau lantul pentru alternator/electromotor. Pentru rpm fluctuant la ralantiu m-as uite la admisie, sanu trage aer fals acolo, daca ai zis ca sunt curatate bine. Amestec la ralantiu cum ai reglat? Bujiile cum arat? Daca zici ca nu e racheta, probabil nu trage cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cyanide Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Tacanitul se aude sus, de asta banuiam joc mare pe la niste supape, desi nu se aude mereu. Bujiile sunt maronii deci amestecul pare reglat bine. O sa dau cu spray de pornire pe la admisie sa vad sa vad cum se comporta si eventual o sa mai sincronizez o data carburile la un service. I-am facut un test de compresie zilele trecute si arata destul de bine...12bari pe cilindrii 1,2,3 si 13 bari pe 4...sper totusi sagasesc un service bun sa o las pe mana profesionistilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Atunci primul pas ar fi sincronizarea cred. Fisele sunt ok? Am avut niste probleme odata din cauza fisele de la bujie, facea scanteie intre fisele si cadru, cu rezultat un ralantiu oscilant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.