Sari la conținut

Grupul posesorilor de Kawasaki ZZR


ray
 Share

Postări Recomandate

Verifică șuruburile pilot, câte ture au. Verifică și acele de dozaj, să culiseze bine și să nu aibe șaibe/distanțiere puse în capăt (o formă de "tuning," ca să bage mai multă benzină în amestec).

Mai merg verificate și jigleoarele principale, să fie cele corecte ca număr și să nu fie modificate în nici un fel (am mai auzit povești cu bormașini).

Dacă toate sunt în ordine, fă o sincronizare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincronizare i am facut acum 2 saptamani,a mers bine in turatii mici,pana in 5-6000rpm dupa am bagat mana mai serios in gaz si a revenit la loc. Problema este ca daca incerc sa o pornesc cu soc,o inec...cand este motorul cald reglez turatia la 1500rpm o perioada si dupa incepe sa urce la 2000rpm. Reglez din nou la 1500 scade la 1000 si dupa moare. Ms pt sfat si promptitudine. Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva de vanzare etrieri fata de zzr 1100?...am inteles ca se potrivesc si de la alte motoare cu mici ajustari dar as prefera sa nu umblu cu improvizatii.

» Post actualizat in 24 Aug 2015 06:19

Ionnyzxr, mie imi suna a amestec bogat rau. Daca se ineaca atunci cand pornesti cu socul tras clar vine prea multa benzina. Pot fi suruburile de amestec sau cuiele pontou nu inchid in unele carburatoare. Faptul ca turatia variaza poate insemna catrage aer fals. Pulverizeaza sprayde pornit motorul pe la galeriile de cauciu dintre carburi si chiuloasa...daca turatia se modifica simtitor galeriile nu mai etanseaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut! Ma alatur si eu cu un zzr 1100 din '97! O am de aproape 2 saptamani, luata de la userul Hysaf! Am facut cateva sute de km, majoritatea in oras si am inceput sa ma mai obisnuiesc cu greutatea dar este clar ca a fost gandita pentru altceva! Saptamana trecuta au lovit-o in parcare si s-a ales cu parbrizul spart, semnalizarea stanga fata sparta, maneta de ambreiaj indoita, carena laterala stanga si cea frontala zgariate destul de adanc, oglinda stanga zgariata si toba din dreapta putin infundata!

Acum ma intereseaza niste pareri despre un parbriz double bouble (sau cum se scrie), eu fiind si mai inalt (195cm), ofera protectie in plus la vant sau iau o prelungire pentru unul normal?

As mai vrea si manualul de reparatii daca il are cineva!

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Daca doreste cineva carene fata, oglinzi, semnale, far, parbriz, bugspoiler de ZZR din 1996. Si o toba din inox si carbon.

Poze reale.

Preturi bune.

Mai adauga galeriile din motor care e tot din inox(devil),furtune cu insertie metalica.

E prima mea mobra :crack:

» Post actualizat in 21 Sep 2015 08:22

Salut! Ma alatur si eu cu un zzr 1100 din '97! O am de aproape 2 saptamani, luata de la userul Hysaf! Am facut cateva sute de km, majoritatea in oras si am inceput sa ma mai obisnuiesc cu greutatea dar este clar ca a fost gandita pentru altceva! Saptamana trecuta au lovit-o in parcare si s-a ales cu parbrizul spart, semnalizarea stanga fata sparta, maneta de ambreiaj indoita, carena laterala stanga si cea frontala zgariate destul de adanc, oglinda stanga zgariata si toba din dreapta putin infundata!

Acum ma intereseaza niste pareri despre un parbriz double bouble (sau cum se scrie), eu fiind si mai inalt (195cm), ofera protectie in plus la vant sau iau o prelungire pentru unul normal?

As mai vrea si manualul de reparatii daca il are cineva!

 

Numai bine!

Poti sa pui parbriz pentru ca te va ajuta comparativ cu ala stock

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am 1,93 si parbrizul touring este prea jos, cu siguranta o extensie ar fi de vis ;)...am eu manualul in pdf dar e prea mare sa-l pun aici, poate pe mail.


» Post actualizat in 21 Sep 2015 12:35

cam asa arata parbrizul MRA Touring

post-60453-0-32701300-1442838892_thumb.jpg

post-60453-0-33834200-1442838893_thumb.jpg

post-60453-0-30040700-1442838894_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate incerc eu un double bubble, poate ofera protectie mai buna! Oricum la 90-100 km/ora stau cu cotul stang razmat de rezervor si nu simt mari turbulente! De fapt stateam cu parbrizul vechi, acum am originalul si nu stiu cum se comporta!

 

@Cyanide - ai pm.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Am oprit din moto doar aceste piese sa mai recuperez din pierdere.

Mai adauga galeriile din motor care e tot din inox(devil),furtune cu insertie metalica.

E prima mea mobra :crack:


» Post actualizat in 21 Sep 2015 08:22

Poti sa pui parbriz pentru ca te va ajuta comparativ cu ala stock


» Post actualizat in 22 Sep 2015 05:14

Preturi bune.

Carena centrala + far + semnale + oglinzi + parbriz = 100e

Carene laterale + bugspoiler + U-ul care le prinde = 70e

Finala + intermediara = 60e

Salutare.

Daca doreste cineva carene fata, oglinzi, semnale, far, parbriz, bugspoiler de ZZR din 1996. Si o toba din inox si carbon.

Poze reale.

Preturi bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor. Cu ceva luni in urma eram la 'vanatoare' de busa si......si mi-a picat cu tronc pana la urma o clasica 'zărzărea' de 1100. Asta a fost. Viata este plina de surprize.

Salut! Exact asa sunt eu acum :)) vreau o busa, urgeeent si imi vand zezereul 1100:) pret special de 999€ :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau vandut plasticile.

A ramas finala din carbon si intermediara din inox la 60e / 250ron

0765979952

Salutare.

Am oprit din moto doar aceste piese sa mai recuperez din pierdere.


» Post actualizat in 22 Sep 2015 05:14

Preturi bune.

Carena centrala + far + semnale + oglinzi + parbriz = 100e

Carene laterale + bugspoiler + U-ul care le prinde = 70e

Finala + intermediara = 60e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

salutare tuturor. zilele acestea faretemeo a dat un scooter pe un zzr 500 din 90 tot dezmembrat .. l-am asamblat ii lispseste codita cu tot ce e acol vas de expansiune si nush ce mai trebuia sa fie acol. acum ce vreau sa intreb :
1-trebuie sa aibe pompa de benzina?eu le-am pus pe direct de la rezervor la carburatoare .eu la rezevor am cv acol si are ca si o pompa de amorsare in ea si de acol are 2 iesiri sau ma rog ii o iesire si o intrare
2-fisele cum vin la pistoane ?

 

scateie da la toate 4 bujiile benzina vine ca se ineaca daca dau mult la automat compresie nu am cum sa o masor ca nu am aparat ...da sa porneasca si pusca in toba. Ieri l-am tras dupa masina a pornit cateva secunde si mergea asa tot in hopuri si daca accelera pusca in toba

Editat de Rosca Paul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fise legate gresit, carburatia si sincronizarea carburatoarelor varza..daca la robinetul de la rezervor ai un mic furtunel de vacuum atasat, atunci nu are pompa de benzina.Verifica filtrul de benzina sa nu fie infundat. Ordinea de aprindere s-ar putea sa fie 1-2-4-3. Oricum, curata bine carburatoarele si verifica filtrul de benzina si avansezi de acolo.


» Post actualizat in 07 Nov 2015 07:58

Pentru cine este interesat, bag la vanzare zzr-ul meu 1100 din 1996. Presupun ca nu mai este nevoie de o descrie detaliata a caracteristicilor tehnice. Ce pot sa mai spun este ca i-am schimbat filtrele, uleiul, bujiile si lichidul de frana pe la 42222 km si acum are 45500. I-am schimbat uleiul din furca si simeringurile (de praf si de ulei) si rulmentii de jug. Zilele trecute i-am schimbat si antigelul si am curatat si uns lantul. I-am facut carburatia, schimbat niste garnituri pe unde mai curgea ulei.Motorul merge bine dar necesita niste lucrari pe la carene (sunt crapate pe ici pe colo si necesita vopsire daca sunteti pretentiosi) si oglinda stanga este zgariata in partea de sus.( oglinda originala cred ca a fost sparta si lipita alta peste, este aproape insesizabil) Are voltmetru atasat in turometru.Cauciucurile au carne pe ele cam 80% dar sunt vechi. Are top case in care incape o casca si ceva maruntisuri pe langa. Am o pereche de rulmenti noi pentru roata fata, un radiator cu ventilator, ambreiaj si alte piese din alt motor gen :chiuloasa completa, 3 pistoane, biele si altele. Are toate actele. Pretul este de 900 e fix.


cateva poze gasiti pe olx http://olx.ro/oferta/kawasaki-zzr-1100-ID4XdWY.html#bdd313784f voi mai pune cateva astazi dupa amiaza.

Editat de cyanide
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca incalzesc bujiile la foc si le pun porneste un pic de fiecare data cnd dau la automatt ... am comandat alte bujii oricum .. fisele sunt in ordinea din imaginea aia ... la rezevor au doar ce e in imagine nu e nici un robinet acel buton auriu daca apas pe el se simte ca si cum ar fi ptr amorsare si daca scot furtunu si apas baga benzina

post-92001-0-88004400-1446919319_thumb.jpg

post-92001-0-22067400-1446921036_thumb.jpg

post-92001-0-60883000-1446921039_thumb.jpg

post-92001-0-46642600-1446921043_thumb.jpg

post-92001-0-37613000-1446921046_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, cred ca pe stutul ala liber venea un furtun de vacuum care ducea la carburatoare deci, clar nu ii vine benzina si de asta pocneste. Pune un furtun cu un capat acolo si vezi ca pe toate galeriile alea de cauciuc dintre motor si carburi ai niste tevusti folosite la sincronizare. Celalat capat il bagi in oricare tevusca, (eventual cea mai apropiata)...amorsezi si ii dai play.


» Post actualizat in 07 Nov 2015 23:11

alte poze cu ZZ-rica

post-60453-0-68406200-1446937434_thumb.jpg

post-60453-0-76067900-1446937499_thumb.jpg

post-60453-0-44890600-1446937500_thumb.jpg

post-60453-0-17137900-1446937501_thumb.jpg

post-60453-0-85334500-1446937501_thumb.jpg

post-60453-0-92803100-1446937728_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...