Jump to content

Kawasaki - BACK IN BLACK


Recommended Posts

Watt-ule, sa vezi Minsk ce-am copt cu un amic(e mobra lui) si cu @Ranga, sa mori de invidie... :laugh:

Abia astept sa il vad si eu, cica l-a pornit...

Si e minsk nene :) (tehnologizat, nu gluma)

Edited by Mr_ORL
Link to post
Share on other sites
  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

he he pt faza cu rotorul nu te plange ............. o venit unu la mine cu el........tot asa numai ca la el magneti au ajuns si in cutia de viteze si deci asadar si prin urmare o trebuit sa ii desfac motorul in doua si sa il fac.. nu ii mai mergea doar 1 si N .........(doar o zi de chiuleala) si problema sa rezolvat numai k inka nu o facut rost de stator si de rotor daca ai vreo idee de unde pot sa il ajut pe om . dami PM te rog... :P

 

 

Vezi ca rotor si stator (e trecut acolo ca 'generator') gasesti noi pe http://www.electrexworld.co.uk/ . Eu de acolo mi-am luat. RO3 codul pt rotorul de GPZ500 (generatia 1988-1993) si G11 codul pt statorul (generator ii zic ei) de GPZ500 (toate generatiile).

Presupun ca vorbesti de un GPZ first generation, ca la generatia de dupa '94 au rezolvat din fabrica defectul magnetilor care sareau. Eu am incercat sa caut second-hand de mi-a iesit pe ochi, gasesti greu, sunt la preturi mari si nici nu stii daca iei tzeapa pe Ebay, unele licitatii sunt expirate... iar in Romania nu gasesti din dezmembrari nici sa dai cu tunul.

Asa ca mai bine le-am luat de la englezi, ei fac piese noi, omologate dupa originale. Uite aici ca am descris cand si cum mi-a venit statorul http://www.urbanriders.ro/forum/index.php?...ost&p=52812

 

Parerea mea e ca dai un ban dar merita. Macar rotorul ala e asa facut incat nu o sa se mai desprinda magnetii de pe el, sunt acoperiti cu un soi de inel din rasina foarte rezistenta. Se vede si din poze.

 

 

Bravo. Multa munca, mult timp, frumoasa realizare. Negru mat e foarte pretentios la piese strambe :)

 

Cat ti-a luat sa o faci ?

 

-sincer, nici nu mai stiu, ca am lucrat printre picaturi si numai cand mai aveam timp, cateva ore in weekend, si asa sa o tot fi lungit timp de... o luna si ceva? Plm, asta e... nu m-am lasat pana ce n-am terminat-o. Asta insemnand si lucrat seara pe intuneric la lumina a 2 lanterne. :) (la garajul inchiriat nu avem curent)

 

 

Cat despre negru mat... n-am pretentii de la vopsea. Stiu ca se zgarie usor. Insa si daca se zgarie mi-e foarte usor sa vin vopsea si sa acopar. Daca lenea e extrema, vorba unuia, ce sa o mai spal, o vopsesc din nou :laugh:

Oricum daca vroiam sa fac o mobra f pretioasa, ma apucam sa dau cu N straturi de lac peste... Nimix! Lasat asa direct, e mai rat-bike asa, asta-i frumusetea: quick fix it, then ride it! :crack:

Edited by Mr.Watt
Link to post
Share on other sites

Vrajeala, modificari, vopseli, abureli!! :laugh: E facuta in Photoshop, nu vedeti? True, s-a chinuit maestrul, si e foarte evident ca are skill la nivel mare, pentru care are respectul meu..

 

Bre, ramane sa pui si in practica desenele astea!! :)

 

By the bye, mie-mi place mai mult cum "da" cu farul asta.. unul rotund i-ar lua din unicitate, ar arata prea mult a (aproape) orice naked.. :P

Link to post
Share on other sites

Sa vezi ce photoshop iti dau tie in freza :)

 

Schimba-ti dreq ochelarii :laugh:

Link to post
Share on other sites

Cum tz-au zas si antevorbitorii p-aciluzda, GePeZakiul ii pi**aciune! :crack:

Dar cum ti-am zis si pe mess - as lasa suportul de nr si semnalizatoarele unde sunt, ca stau bine. Stop le leduri ar fi interesant - eventual unul de gsxf 600 de prin (90-94). :laugh: Si as fi lasat carenele de sub sha! Sau poate nu - nu stiu! :) Astept sa vaz restuld e modificari .

Partea naspa cu vopseaua negara (mata sau nu) se vad cel mai usor toate "dent" urile, si loviturile microscopice,minuscule,mici si mijlocii in "bodywork" (rezrvor adica). :P.

Link to post
Share on other sites

Mobra asta a fost a lui Adolf care a demonstrat ca gpz poate face Brasov-Bucuresti in aproximativ 1 ora si ceva :laugh:

 

si apoi Bronto.

 

Rezista bine kawaku!

 

Sa il stapanesti sanatos man!

Link to post
Share on other sites

Stiu ca te-ai chinuit mult la masca aceea, dar imagineaza-ti ce bine ar da cu un far rotund, mai aproape de ghidon si evident,cum ai spus si tu, cu oglinzi pe ghidon. Super treaba.

Link to post
Share on other sites
Watt-ule, sa vezi Minsk ce-am copt cu un amic(e mobra lui) si cu @Ranga, sa mori de invidie... :P

Abia astept sa il vad si eu, cica l-a pornit...

Si e minsk nene :crack: (tehnologizat, nu gluma)

Just my humble and offtopic opinion: Minsk-ul ala ar fi aratat super fain DACA l-ar fi lasat asa cum l-a facut pe el mama-fabrica a lui. Atatea stickere, atatea "briz briz"-uri... I don't like it. Si i-am zis si lui. :)

 

 

Vakoasa lu' Clau' (ca sa nu mai zici ma ca sunt "too into the forum life"! - da, cu domnul Watt vorbesc aci) e mult mai faina. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

P.S offtopicesc, again: cred ca dezvolt o pasiune morbida pentru paranteze! :laugh:

Link to post
Share on other sites

Multumesc, multumesc, multumeeesc :D

 

Hehe, Kawa asta are o istorie bogata, o stie Baiazidu' bine :)

 

 

 

 

 

 

off-topic:

@ ORL, ba, Minsku l-am vazut, ar fi si mai marfa daca mai scoateti si voi din stickerele alea, ce dreq... Atlfel, Minsk asa high-tech, mai rar :laugh:

Link to post
Share on other sites
Dupa "lupte seculare", in care nu m-ati mai vazut niciunul, n-am mai dat pe aici ... pot sa o prezint.

Back In Black...

 

R0014668.jpg

A trecut testul drumului, testul bujiilor, al bateriei, al spalatului sub presiune, functioneaza ... deci vi-o pot arata cu incredere.

E batrana mea Kawa, un GPZ 500 S din '92.

 

Am patimit destul cu ea de cand asta vara am avut un total-magnet-clusterfuck in generator, o boala specifica al GPZ first generation. Au cazut magnetii de pe rotor, s-au facut bucati, au lovit si statorul de l-au phutut zob si iremediabil. Complete fuck-up.

Pentru placerea dvs, dati click sa vedeti cum arata -

th_IMG_1635.jpg - + topicul problemei, cu mai multe poze http://www.urbanriders.ro/forum/index.php?...ost&p=50192

Asa ca mi-am bagat picioarele cu ocazia asta in service-uri, (nu mai aveam bani, rotorul si statorul+diverse piese/garnituri/solutii au costat aproape 10 mil.) am reparat-o singur. Multumesc inca o data mult lui ipman, m-a ajutat la montatul noului rotor, care-i o treaba data dreq de extenuanta.

 

 

Asa ca daca tot m-am bagat prin mobra, am zis e timpul de o transformare. Cochetam eu cu ideea, insa acu am zis ca o fac, fie ce o fi, nu ma opresc. Asa ca m-am bagat cu vopsea, fierastrau si bormasina prin ea.

Nu stiu, ii sade mai bine caracterului ei in ce s-a transformat acu.

Are ghidon de superbike+mount/riser ambele marca LSL, si tobe Sankei (tobe gaurite..injurati-ma :P) - mobra e deja destul de diferita fata de un GPZ normal. Asa ca isi cam cerea deja (si numai datorita ghidonului) o conversie spre un naked-streetfighter cu accente de rat-bike.

 

R0014659.jpg

Rat-bike n-as putea sa o numesc, ca nu e rat 100%, doar ce se apropie de curentul 'survival-bike' al rat-urilor. Bate inspre streetfighter insa nici streetfighter complet nu e. A devenit naked insa nu e naked-bike complet.

 

-Am vopsit-o toata in negru mat (vopsit-o singur, wtf, vroiati sa dau bani?)

-Au zburat carenele de pe ea. Afara. Out! Am pastrat carena de jos (bugspoiler), pe care am luat-o la fierastrau, era prea 'grasa' pt ce vroiam eu.

-Am scurtat coada cu vreo 10 cm. Arata mai bine asa.

-Au zburat de pe cadru suporturile si carligele de ancorare pt plasa de bagaje. Useless shit si aratau ca drq. Out.

-Facut o masca pentru far, custom. (cea mai marcanta trasatura / cea mai multa munca)

-Imbracat in vinil negru jambele superioare ale furcii, unde-s jugurile.

-Vopsit in negru riser-ul si mount-ul de ghidon.

-Montat sidegrills in fata si pe laterale sub sa, aproape de coada.

-plus alte chestii marunte care-mi scapa acu'

 

Pe moment atata, ce as mai vrea sa-i fac next:

sa dispara oglinizile, sa treaca pe ghidon

sa iau la fierastrau si gaurit aripa fatza ( a scapat pana acu, a drq...)

sa tai/gauresc si mai mult din bugspoiler, parca tot prea gras e si arata tot a piesa stock

sa iau coada la fierastrau, cu tot cu semnalizatoare si suportul de numar (n-am mai apucat asta) chit ca e scurtata, pt mine nu-i suficient.

sa pun semnalizatoare mai mici pe spate

sa trec pe led-uri la stop (ma gandesc...)

sa montez un grilaj la bugspoiler

sa vad daca(!) si ce desen ii fac pe capul rezervoruli si pe masca (negru lucios pe negru mat, nu trec la chestii f. vizibile)

 

Pe moment ce sa zic ... ride it like it's on fire :)

Merg cu ea si acum, pana cand vine zapada.

FUCK WINTER.

 

R0014674.jpg

 

 

PS: preiau zicala - chopping ain't easy, but it's neccesary ... but it's fucking great! :laugh:

traiasca kawasaki!!!!(cei cu kawasaki stiu de ce)esti un adevarat punkist!(in sensul bun evident) :laugh:

Link to post
Share on other sites
Ca fost proprietar, Trebuie sa recunosc ca arata besial, nu este stilul meu, dar cu toate astea, arata super tare!!!

 

Sa o calaresti cu placere si in continuare!

 

 

Bronto

 

 

Hehe, ma bucur ca-ti place :smoke:

 

 

 

Thx pt aprecieri to all!

 

PS:

 

 

Ca actual propietar prezint poza cu fostul propietar cand mesterea la ea undeva prin 2006 :D post-7333-1229433732_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Am si eu un KAWASAKI FX 400 R, sora mai mica si dezbracata a GPZ -ului tau, de 400 model de JAPONIA, difera toba, 4 in 1.

Arata aproximativ la fel cu a ta.

 

S-o porti sanatos, si eu sunt mort dupa "babaciunea" mea, e din `88, abia astept sa o inmatriculez, s-o scot la primavara.

Pana acuma m-am dat cu un scuter SuzuKI, tot pt. Japonia, din `86, super scula cu 30.000 km la bord, neumblat la motor, merge ca si unul nou.

 

BAFTA MULTA SI S-O FACI SA ARATE SI MAI BINE!

 

PS: a mea are un far rotund after market, asa a venit, arata binisor cu el.

Poate te mai inspira pozele....

post-39059-1229506375_thumb.jpg

post-39059-1229507209_thumb.jpg

post-39059-1229507371_thumb.jpg

post-39059-1229507429_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
Am si eu un KAWASAKI FX 400 R, sora mai mica si dezbracata a GPZ -ului tau, de 400 model de JAPONIA, difera toba, 4 in 1.

Arata aproximativ la fel cu a ta.

 

S-o porti sanatos, si eu sunt mort dupa "babaciunea" mea, e din `88, abia astept sa o inmatriculez, s-o scot la primavara.

Pana acuma m-am dat cu un scuter SuzuKI, tot pt. Japonia, din `86, super scula cu 30.000 km la bord, neumblat la motor, merge ca si unul nou.

 

BAFTA MULTA SI S-O FACI SA ARATE SI MAI BINE!

 

PS: a mea are un far rotund after market, asa a venit, arata binisor cu el.

Poate te mai inspira pozele....

 

Merci de poze! Intr-adevar, babaciunile astea proiectate prin '80 au ceva special :(

 

frumoase modificarile am vazut-o astazi sint curios cum iese pina la urma! :D

 

O va tin la curent, dupa srbatori iar o sa mai mesteresc la ea.

 

Autograf oficial pentru o motocicleta demna de ex-500.com ! :laugh:

 

Hai merci mah globetrotter ce esti, pe ce continent o sa mai ajungi bre? :D

Merci, si uite ca tot am uitat sa o postez pe EX-500.com. Damn, lasa ca imi fac eu timp.

Cu veterana ta de GPZoaica din 88 ce mai faci?

 

foarte frumoasa wattule! felicitari!

 

Thanks noro pt aprecieri!

 

Edit:

 

sambata la actiunea cu moto mos craciunii calare :D

 

post-7333-1229970264_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Ai prima, a doua, sau a 3-a poza la o rezolutie care se apropie de 1680 inaltime si 1050 inaltime? Ma paste un wallpaper.

 

Multumesc.

Link to post
Share on other sites

Din pacate nu am la rezolutiile astea :D Cred ca o sa fac un set nou de fotografii prin ianuarie.

 

 

on-topic:

 

Asadar, reactii cand a vazut-o lumea la Apasu si duminica

- zici ca-i de razboi! (asta a zis-o Florin KTM :D)

- mama, da' de unde a venit asta?

- ce moaca are, zici ca-i masca de sudura nu alta (tare! :()

ideea e ca era parcata langa un GPZ normal, asa s-a nimerit

- frate, zici ca-i un scutier! (asta a fost geniala :laugh: )

 

Mentiune

JustJohn: -ia uite ma, da' chiar ca nu a fost photoshopata! ( hahahahaa :D )

Edited by Mr.Watt
Link to post
Share on other sites
Hai merci mah globetrotter ce esti, pe ce continent o sa mai ajungi bre? :o

Merci, si uite ca tot am uitat sa o postez pe EX-500.com. Damn, lasa ca imi fac eu timp.

Cu veterana ta de GPZoaica din 88 ce mai faci?

 

Habar n-am. Sper sa fie unu' cu benzina ieftina si drumuri libere, ca aici se gasesc doar 50-125 si se conduce ca la balamuc :( veterana sta sub prelata, asteapta autoritatile si organele ... pentru care am numai cuvinte de "bine".

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...