M!rra Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 Care-i treaba cu muzicuta la 2t? La ultima iesire a inceput sa se auda altfel motoru la turatii mici... dar de tras tragea cam la fel. In special cand plecam de pe loc se auzea mai tare..mai galagios. Am desfacut cilindru pt a inspecta power valve si muzicuta...pt ca imi erau suspecte ... Power valve avea o usoara depunere dar nu cred ca a afectat cu ceva..iar la muzicuta una din lamele nu inchide bine...are un gol cat grosimea unei foi. Cat afecteaza motoru daca se merge cu o asa "prbl"? Cat costa o muzicuta sau lamelele? si daca se pot improviza...(lamele). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 De afectat afecteaza motorul,dar nu ceva serios.Fa cum faceam si eu,intoarce lamela,o desfaci,o pui invers,si nu ar mai trebui sa fie golul ala de grosimea unei foi.Sau alte lamele desigur,ca nu sunt incredibil de scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 Care-i treaba cu muzicuta la 2t? ... Practic lamela de la muzicuta ( sau valva reed ) tine amestecul in ambielaj dupa ce a intrat in camera acestuia. Daca nu sunt inchise perfect exista sansa ca putin amestec sa se intoarca inapoi pe galeria de admisie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 si daca cumperi sa iei din carbon,de firma ex Boyesen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 (editat) si daca cumperi sa iei din carbon,de firma ex Boyesen bine zis! ia uite cate lucruri interesante gasesti la boyesen pentru motorul tau. http://www.boyesen.com/cwo/Home Editat Decembrie 5, 2008 de Rebelul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nomad_shop Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 (editat) Care-i treaba cu muzicuta la 2t? La ultima iesire a inceput sa se auda altfel motoru la turatii mici... dar de tras tragea cam la fel. In special cand plecam de pe loc se auzea mai tare..mai galagios. Am desfacut cilindru pt a inspecta power valve si muzicuta...pt ca imi erau suspecte ... Power valve avea o usoara depunere dar nu cred ca a afectat cu ceva..iar la muzicuta una din lamele nu inchide bine...are un gol cat grosimea unei foi. Cat afecteaza motoru daca se merge cu o asa "prbl"? Cat costa o muzicuta sau lamelele? si daca se pot improviza...(lamele). salut Lamelele de carbon de la muzicuta ta par ok din poza, primul semn de oboseala ar fi faptul ca incep sa se crape la colturile rotunjite de sus (scuze de descrierea fara logica) Demonteaza-le, si vezi daca sunt plane (le pui pe o foaie de sticla) daca nu au curbura atunci din alt motiv nu inchide perfect. Daca au colturile crapate e bine sa le schimbi. Bucati de carbon care se plimba prin motor - hmmm? not good. Dar din poza ta colturile par OK nu sunt crapate, ma repet - poate nu ai prins in poza fix ce trebuie. Lamele noi costa in jur de 50 euro. De improvizat cam greu pentru ca trebuie sa tii cont de grosimea lor (lucreaza ca un arc de supapa si conteaza cand deschid si cand inchid). Depunerea din powervalve e bine sa o cureti. Si e bine sa reconsideri marca de ulei si/sau cantitatea de amestec in functie de stilul de mers. De asemnea daca cureti power-valve ul verfica si cota la deschidere. Asta daca ai un manual unde e data distanta exacta. Pentru performanta optima a motorului powervalveul trebuie sa fie deschis la milimetru exact cu ce iti da cartea. Galagia poate veni si de la surdina. Cand ai schimbat vata ultima oara? E iarna asa ca ai timp sa te ocupi de motor. Editat Decembrie 5, 2008 de Nomad_shop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borosescu Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 Care-i treaba cu muzicuta la 2t? La ultima iesire a inceput sa se auda altfel motoru la turatii mici... dar de tras tragea cam la fel. In special cand plecam de pe loc se auzea mai tare..mai galagios. Am desfacut cilindru pt a inspecta power valve si muzicuta...pt ca imi erau suspecte ... Power valve avea o usoara depunere dar nu cred ca a afectat cu ceva..iar la muzicuta una din lamele nu inchide bine...are un gol cat grosimea unei foi. Cat afecteaza motoru daca se merge cu o asa "prbl"? Cat costa o muzicuta sau lamelele? si daca se pot improviza...(lamele). trebuie sa fii foarte atent cu muzicuta !! nu e de neglijat , cum au explicat si baietii trebuie sa inchida perfect, dupa o anumita perioada trebuie schimbata folia daca da "semne de oboseala" cum spunea cineva! gasesti folii de carbon (chiar si alea pt scutere sunt bune) si ti le decupezi cat ai tu nevoie .. !! dar .. ce vroiam eu sa-ti spun este ca trebuie sa ai grija ca mie mi s-au spart la un moment dat ! ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M!rra Postat Decembrie 5, 2008 Autor Share Postat Decembrie 5, 2008 (editat) mc pt raspunsuri... Am desfacut si curatat muzicuta...dupa cum se vede in poza cadru din aluminiu e acoperit cu cauciuc pt o etansare buna. Lamelele par bune ...doar ca una pare ca ar avea un inceput de "dezintegrare"... dar mi se pare minor. O lamela se inchide f bine dar jumatate din cealalta nu sta lipita de cauciuc. Lamela are grosimea de 0.45mm... iar spatiul dintre lamela si cauciuc e de 0.10-0.12 mm. Am verificat cu o foitza mica groasa de 0.10 si intra sub lamela... am incercat si cu una de 0.15mm care intra dar se observa cum se ridica lamela...deci concluzia ca spatiul e de 0.10-0.12mm.Valori masurate cu micrometru. Se poate vedea in prima poza spatiul...laterala dreapta sus: Am inversat lamela respectiva si tot ramane acel spatiu... Am verificat sa vad daca se inchid bine...punand gura la orificiu dispre carb si trangad aer...tine f bine. In concluzie acei 0.10mm deranjeaza cu ceva? Lamela nu este inchisa cu forta de curentii si vidul din cilindru? Si unde gasesc de cumparat lamele (in Ro)? 60E bucata? adik 120iepuroi pt 2lamele Editat Decembrie 5, 2008 de M!rra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borosescu Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 mc pt raspunsuri... Am desfacut si curatat muzicuta...dupa cum se vede in poza cadru din aluminiu e acoperit cu cauciuc pt o etansare buna. Lamelele par bune ...doar ca una pare ca ar avea un inceput de "dezintegrare"... dar mi se pare minor. O lamela se inchide f bine dar jumatate din cealalta nu sta lipita de cauciuc. Lamela are grosimea de 0.45mm... iar spatiul dintre lamela si cauciuc e de 0.10-0.12 mm. Am verificat cu o foitza mica groasa de 0.10 si intra sub lamela... am incercat si cu una de 0.15mm care intra dar se observa cum se ridica lamela...deci concluzia ca spatiul e de 0.10-0.12mm.Valori masurate cu micrometru. Se poate vedea in prima poza spatiul...laterala dreapta sus: Am inversat lamela respectiva si tot ramane acel spatiu... Am verificat sa vad daca se inchid bine...punand gura la orificiu dispre carb si trangad aer...tine f bine. In concluzie acei 0.10mm deranjeaza cu ceva? Lamela nu este inchisa cu forta de curentii si vidul din cilindru? Si unde gasesc de cumparat lamele (in Ro)? 60E bucata? adik 120iepuroi pt 2lamele eu stiu ca trebuie sa fie etansa! .. deci distanta sa fie 0 ... poti sa cumpari o foaie cam cat un A5 (si nu e f scumpa, nicidecum 60 euro) de la un magazin care vinde piese de tuning pt scutere ... din Bucuresti .. scooter centre sau ceva de genu imi pare rau nu stiu nr de telefon .. dar o sa ma interesez si o sa comunic daca mai este necesar ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pestritu Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 In acest caz se merita sa iau lamele noi(aprox 350 lei) sau foita de carbon (din care decupez 200 lei)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 27, 2016 Share Postat Ianuarie 27, 2016 Foita de carbon exact la grosimea si rigiditatea celei originale? Si daca originala e un pic curbata spre interior? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pestritu Postat Ianuarie 27, 2016 Share Postat Ianuarie 27, 2016 Foita se gaseste la diferite grosimi(insa rigiditatea nu cred ca am sanse sa o nimeresc la fel), curbate spre interior nu sunt. Cred ca o sa merg pe originale atunci, ca sa nu am batai de cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 27, 2016 Share Postat Ianuarie 27, 2016 Cea mai buna decizie - in special daca tii cont ca jucariile astea lucreaza in contact cu ulei si benzina iar lacurile care impregneaza foile de carbon nu sunt toate la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Ianuarie 27, 2016 Share Postat Ianuarie 27, 2016 eu am facut la un gas gas din ibonita.. a mers cat m-am dat eu cu el..si chiar am tinut motocicleta aia . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Februarie 26, 2016 Share Postat Februarie 26, 2016 Ii inteleg pe cei care nu gasesc piese ca mai fac o improvizatie, motoare vechi, unde piesele nu se gasesc si nu se mai fabrica. (socialiste, vehicule istorice, etc.) Dar la un ktm sau alta motoreta fabricata dupa 2000, decat sa faci cotzcareli romanesti cand se gasec piese usor, mai bine vinzi motoreta si te apuci de sah. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pestritu Postat Februarie 26, 2016 Share Postat Februarie 26, 2016 Eu am ales varianta sa decartez 350 de lei si sunt tare multumit de alegerea facuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.